Voelt hetzelfde. Alleen worden ze gebeld en krijgen de vraag, waar ben je? En dan zeggen ze ow ik ben bij een vriendin.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wel. Meermaals zelfs, maar het is niet veel anders als met een ongetrouwde vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijken verdorie alleen maar lief, maar ondertussen, het zijn net vrouwen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
daar zou ik slecht tegen kunnenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voelt hetzelfde. Alleen worden ze gebeld en krijgen de vraag, waar ben je? En dan zeggen ze ow ik ben bij een vriendin.
Ach, ik had er geen last van, ze vragen ja niet naar mij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar zou ik slecht tegen kunnen
Ik bel zelden. Veel goedkoper.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap dat hele gebel sowieso niet.
Ik vind poezen momenteel een stuk leuker dan kinderen, maar het is wel toevallig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Min of meer, alleen zijn die van een half jaar poezen, maar ik ben ook vader van tweeling kinderen toevallig, maar daar hoef ik niet meer op te passen.
Dat zou ik eigenlijk niet weten, het is stil rond alle ex-BB'ers, volgens mij. Wel kom ik af en toe Martin nog tegen, hij was de allereerste bewoner die naar huis gestuurd werd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:13 schreef Kingstown het volgende:
Dat is toch ook de enige die helemaal niets meer ermee te maken wil hebben en alle interviews/terugblikken e.d. weigert?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze zijn liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijken verdorie alleen maar lief, maar ondertussen, het zijn net vrouwen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Daar kies je dan toch zelf voor.... of niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar zou ik slecht tegen kunnen
Een kind of een poes?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou het best leuk vinden hoor, een kleintje.
Dat vroeg ik me ook af. De buurman is ook nog een optie.quote:
Daarom kan het je nog wel leuk lijken om er 1 te hebben, maar goed....ik neem nu maar aan dat je een baby bedoelt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:33 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ben allergisch voor katten, beetje opletten hoor
Die kinderen zijn groot, en die poezen zijn nog jong dus erg druk en ondeugend, maar ik heb al mijn hele leven poezen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind poezen momenteel een stuk leuker dan kinderen, maar het is wel toevallig.
Dit zijn de mijne, 5 jaar geleden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kinderen zijn groot, en die poezen zijn nog jong dus erg druk en ondeugend, maar ik heb al mijn hele leven poezen.
Altijd poezen geen katers en ik neem ze altijd van 12 weken, tot ze doodgaan en dan neem ik een pauze van 2 maanden en weer nieuwe.
Nu ben ik dus aan mijn 3e keer begonnen. Ze worden altijd oud bij mij.
Vertel mij watquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Over het hebben van kinderen is mijn mening nogal verdeeld. Het ene kind is het andere niet ook al voed je ze hetzelfde op.
Hoeveel heb je er dan wel niet?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wilde altijd kinderen hebben en meer dan 1 nou dat is me aardig gelukt.
Ik haal de spoiler weer weg, gemist? Jammer dan.
Echt?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een stoere zoon op de foto gezien
Beetje lui eerder.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Voet op de monitor is een stoere pose
daar hebben we een smoelenboek voorquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind zomaar een foto van Doedezemaar.![]()
[ afbeelding ]
Ze is op aan het ruimen met haar bezem.![]()
Zeg me niet dat je dit niet bent.....quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar hebben we een smoelenboek voor
Deze posting heeft een linkje nodig:quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
daar hebben we een smoelenboek voor
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind zomaar een foto van Doedezemaar.![]()
[ afbeelding ]
Ze is op aan het ruimen met haar bezem.![]()
Mijn stoommachine staat inmiddels uit, morgen weer een ander ietsquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zijn jullie nog wel op aan het ruimen of toch maar op de bank gaan liggen?
In welke volgorde? Eerst de randjes en daarna je tanden of andersom?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:12 schreef Deisyy het volgende:
Mijn bed is verschoond en mijn badkamer is schoon, inclusief de randjes bij de douchecabine die ik met een tandenborstel heb bewerkt.
Nu wachten tot mijn zoon klaar is om naar onze afspraak te gaan.
zo erg is het bij mij gelukkig niet, maar er moet nodig opgeruimd wordenquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:12 schreef drakin het volgende:
Ik zie nu pas deze SC, van wie is dat zootje in de OP?
PP waarschijnlijk, want die heeft hem toch geopend..quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:12 schreef drakin het volgende:
Ik ook, maar afgelopen jaar is er al veel opgeruimd(ik kan mijn piano weer zien) en er is nog veel meer dat komend jaar de deur uit gaat.quote:
Ik zei toch dat ze hier (te) snel gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:12 schreef drakin het volgende:
Neem aan dat de voegen die kleur hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Dan val ik nog reuze mee denk ik.
Ja, ik ben bezig geweest, tussendoor en ik ga van hoek naar hoek.
Valt wel mee, ik ben al bijna bij en doe toch ook huiswerk tussendoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ze hier (te) snel gaan.
Goed he, ben ik de hele dag mee bezig geweest, met 1 hoek, maar als ik het doe dan ook goed, anders kan ik net zo goed niks doen.quote:
Die voegen waren ooit wit, maar ik moet nodig de keuken witten weerquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat de voegen die kleur hebben
krijgt je stomer dat niet schoon?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die voegen waren ooit wit, maar ik moet nodig de keuken witten weer
De tijden dat het een week duurde voordat er 1 SC vol zit zijn idd voorbij, maar meestal is het nog redelijk te volgen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:29 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zei toch dat ze hier (te) snel gaan.
Ik gooi de boel wel vol, ik plemp graag plaatjes neerquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De tijden dat het een week duurde voordat er 1 SC vol zit zijn idd voorbij, maar meestal is het nog redelijk te volgen.
Het begint buiten de SC wel steeds drukker te worden en dat vind ik zelf wel een leuke ontwikkeling.
Hele dag met 1 hoek? Hoe vies was die hoek dan wel niet????quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed he, ben ik de hele dag mee bezig geweest, met 1 hoek, maar als ik het doe dan ook goed, anders kan ik net zo goed niks doen.
Die hoek staat normaal de friteuse, die had ik al maanden niet gebruikt, die heb ik gisteren schoongemaakt, is weer als nieuw. maar die hoek moest ook even voor ik de friteuse weer terugzet en met vloeibaar vet vul.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Hele dag met 1 hoek? Hoe vies was die hoek dan wel niet????
Pas op hoor, straks is die hoek weer vies.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk eerst een hapje eten tussendoor.
[ afbeelding ]
Zo een zet ik binnen een 10 minuten in elkaar, maar ik wil eerst nog 2 vuilniszakken van balkon naar de container brengen, moet ik me eerst aankleden.
Nee hoor, dit komt niet uit de friteuse, daar zit ook nog geen vet in.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks is die hoek weer vies.
Ja doe maarquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, dit komt niet uit de friteuse, daar zit ook nog geen vet in.
Wil iemand de hamburger tip van me hebben?
Maar die hoek is wel schoon nu, dus kun je die weer gebruiken om eten klaar te maken, om iets vies te maken hoef je geen friteuse te hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, dit komt niet uit de friteuse, daar zit ook nog geen vet in.
Wil iemand de hamburger tip van me hebben?
Aanrecht heeft 2 zijden, links en rechts naast de gootsteen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die hoek is wel schoon nu, dus kun je die weer gebruiken om eten klaar te maken, om iets vies te maken hoef je geen friteuse te hebben.
Nee voor het recept, vanavond staat al Fazant op het menu.
Loop je dan ook door de keuken met aan elke kant een deur?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aanrecht heeft 2 zijden, links en rechts naast de gootsteen.
Die andere kant was al schoon dus.
Nee, open aan 1 kant, is ook maar 2 x 2 mtr.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Loop je dan ook door de keuken met aan elke kant een deur?
Niks mis met schoonhouden, moeten mannen ook doen, mijn zoon zorgt hier altijd voor de afwas en houd dus 1 kant van het aanrecht schoon.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aanrecht heeft 2 zijden, links en rechts naast de gootsteen.
Die andere kant was al schoon dus.
Ik lijk wel een wijf.![]()
Maar toch is het geen hoek?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, open aan 1 kant, is ook maar 2 x 2 mtr.
Eet smakelijk straksquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier staat de basis voor de soep op
Ik kan gewoon niet tegen smerige plekken om te eten, ik heb al een eetprobleem, dus wat ik eet moet schoon bereid zijn en lekker.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks mis met schoonhouden, moeten mannen ook doen, mijn zoon zorgt hier altijd voor de afwas en houd dus 1 kant van het aanrecht schoon.
En terecht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen smerige plekken om te eten, ik heb al een eetprobleem, dus wat ik eet moet schoon bereid zijn en lekker.
Jawel 1 kant is muur en andere kant open, past net een aanrecht in van 3 kastjes breed en andere kant een koelkast en fornuis, en dan heb je een pad over om te bewegen, lopen kan je er niet, is 2 x 2 mtr.quote:
Is de vloer dan ook schoon in jouw keuken?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen smerige plekken om te eten, ik heb al een eetprobleem, dus wat ik eet moet schoon bereid zijn en lekker.
Ik eet niet van de vloer, maar die is vrij schoon en er ligt een grote mat op.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Is de vloer dan ook schoon in jouw keuken?
mtr is idd 3 kastjes met nog net iets ernaast eventueel, maar dan heb je dus een blinde muur als je aan 2 kanten aanrecht hebt. of zit er een raam?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel 1 kant is muur en andere kant open, past net een aanrecht in van 3 kastjes breed en andere kant een koelkast en fornuis, en dan heb je een pad over om te bewegen, lopen kan je er niet, is 2 x 2 mtr.
Je kan 2 stappen maken.
Blinde muur. En er past niks naast het aanrecht, en ik heb maar 1 aanrecht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:54 schreef drakin het volgende:
[..]
mtr is idd 3 kastjes met nog net iets ernaast eventueel, maar dan heb je dus een blinde muur als je aan 2 kanten aanrecht hebt. of zit er een raam?
rustig aan dan maarquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:49 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Eet smakelijk straksIk kook vandaag niet, voel mezelf te beroerd en dochterlief vind het heeeeelemaal niet erg om b.v. een tosti te eten
Graag gedaan, je kunt hier ten alle tijden terechtquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Overigens, ik wil jullie bedanken, best gezellig hier.
Zie mijn onderschrift.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Overigens, ik wil jullie bedanken, best gezellig hier.
Zie mijn onderschrift.
Meestal ben ik niet zo aardig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Graag gedaan, je kunt hier ten alle tijden terecht
O je bent dus alleen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Groot genoeg voor mij . Ik zou niet anders willen hebben. Ik had ooit een groot huis, blij dat ik er vanaf ben.
Ik zit lekker hier, hoog en droog. En woonkamer is groot genoeg.
1 slaapkamer is ook zat.
Ga dan maar weer verder met schoonmaken...quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meestal ben ik niet zo aardig.
Dat ja , zoiets had ik ook vroeger..quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:04 schreef drakin het volgende:
[..]
O je bent dus alleen?
Nu stel ik je keuken voor, ook ooit hoog en droog zoiets gehad alleen eindigde de blinde muur als een deur naar het balkon.
6quote:
Waarom sluiten alle topics op Fok bij maximaal 301?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
5...Waarom sluit dit topic eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |