Ik zei toch dat ze hier (te) snel gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:12 schreef drakin het volgende:
Ik zie nu pas deze SC, van wie is dat zootje in de OP?
Neem aan dat de voegen die kleur hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Dan val ik nog reuze mee denk ik.
Ja, ik ben bezig geweest, tussendoor en ik ga van hoek naar hoek.
Valt wel mee, ik ben al bijna bij en doe toch ook huiswerk tussendoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ze hier (te) snel gaan.
Goed he, ben ik de hele dag mee bezig geweest, met 1 hoek, maar als ik het doe dan ook goed, anders kan ik net zo goed niks doen.quote:
Die voegen waren ooit wit, maar ik moet nodig de keuken witten weerquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat de voegen die kleur hebben
krijgt je stomer dat niet schoon?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die voegen waren ooit wit, maar ik moet nodig de keuken witten weer
De tijden dat het een week duurde voordat er 1 SC vol zit zijn idd voorbij, maar meestal is het nog redelijk te volgen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:29 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zei toch dat ze hier (te) snel gaan.
Ik gooi de boel wel vol, ik plemp graag plaatjes neerquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De tijden dat het een week duurde voordat er 1 SC vol zit zijn idd voorbij, maar meestal is het nog redelijk te volgen.
Het begint buiten de SC wel steeds drukker te worden en dat vind ik zelf wel een leuke ontwikkeling.
Hele dag met 1 hoek? Hoe vies was die hoek dan wel niet????quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed he, ben ik de hele dag mee bezig geweest, met 1 hoek, maar als ik het doe dan ook goed, anders kan ik net zo goed niks doen.
Die hoek staat normaal de friteuse, die had ik al maanden niet gebruikt, die heb ik gisteren schoongemaakt, is weer als nieuw. maar die hoek moest ook even voor ik de friteuse weer terugzet en met vloeibaar vet vul.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Hele dag met 1 hoek? Hoe vies was die hoek dan wel niet????
Pas op hoor, straks is die hoek weer vies.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk eerst een hapje eten tussendoor.
[ afbeelding ]
Zo een zet ik binnen een 10 minuten in elkaar, maar ik wil eerst nog 2 vuilniszakken van balkon naar de container brengen, moet ik me eerst aankleden.
Nee hoor, dit komt niet uit de friteuse, daar zit ook nog geen vet in.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks is die hoek weer vies.
Ja doe maarquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, dit komt niet uit de friteuse, daar zit ook nog geen vet in.
Wil iemand de hamburger tip van me hebben?
Maar die hoek is wel schoon nu, dus kun je die weer gebruiken om eten klaar te maken, om iets vies te maken hoef je geen friteuse te hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, dit komt niet uit de friteuse, daar zit ook nog geen vet in.
Wil iemand de hamburger tip van me hebben?
Aanrecht heeft 2 zijden, links en rechts naast de gootsteen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die hoek is wel schoon nu, dus kun je die weer gebruiken om eten klaar te maken, om iets vies te maken hoef je geen friteuse te hebben.
Nee voor het recept, vanavond staat al Fazant op het menu.
Loop je dan ook door de keuken met aan elke kant een deur?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aanrecht heeft 2 zijden, links en rechts naast de gootsteen.
Die andere kant was al schoon dus.
Nee, open aan 1 kant, is ook maar 2 x 2 mtr.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Loop je dan ook door de keuken met aan elke kant een deur?
Niks mis met schoonhouden, moeten mannen ook doen, mijn zoon zorgt hier altijd voor de afwas en houd dus 1 kant van het aanrecht schoon.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aanrecht heeft 2 zijden, links en rechts naast de gootsteen.
Die andere kant was al schoon dus.
Ik lijk wel een wijf.![]()
Maar toch is het geen hoek?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, open aan 1 kant, is ook maar 2 x 2 mtr.
Eet smakelijk straksquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier staat de basis voor de soep op
Ik kan gewoon niet tegen smerige plekken om te eten, ik heb al een eetprobleem, dus wat ik eet moet schoon bereid zijn en lekker.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks mis met schoonhouden, moeten mannen ook doen, mijn zoon zorgt hier altijd voor de afwas en houd dus 1 kant van het aanrecht schoon.
En terecht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen smerige plekken om te eten, ik heb al een eetprobleem, dus wat ik eet moet schoon bereid zijn en lekker.
Jawel 1 kant is muur en andere kant open, past net een aanrecht in van 3 kastjes breed en andere kant een koelkast en fornuis, en dan heb je een pad over om te bewegen, lopen kan je er niet, is 2 x 2 mtr.quote:
Is de vloer dan ook schoon in jouw keuken?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen smerige plekken om te eten, ik heb al een eetprobleem, dus wat ik eet moet schoon bereid zijn en lekker.
Ik eet niet van de vloer, maar die is vrij schoon en er ligt een grote mat op.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Is de vloer dan ook schoon in jouw keuken?
mtr is idd 3 kastjes met nog net iets ernaast eventueel, maar dan heb je dus een blinde muur als je aan 2 kanten aanrecht hebt. of zit er een raam?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel 1 kant is muur en andere kant open, past net een aanrecht in van 3 kastjes breed en andere kant een koelkast en fornuis, en dan heb je een pad over om te bewegen, lopen kan je er niet, is 2 x 2 mtr.
Je kan 2 stappen maken.
Blinde muur. En er past niks naast het aanrecht, en ik heb maar 1 aanrecht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:54 schreef drakin het volgende:
[..]
mtr is idd 3 kastjes met nog net iets ernaast eventueel, maar dan heb je dus een blinde muur als je aan 2 kanten aanrecht hebt. of zit er een raam?
rustig aan dan maarquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:49 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Eet smakelijk straksIk kook vandaag niet, voel mezelf te beroerd en dochterlief vind het heeeeelemaal niet erg om b.v. een tosti te eten
Graag gedaan, je kunt hier ten alle tijden terechtquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Overigens, ik wil jullie bedanken, best gezellig hier.
Zie mijn onderschrift.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Overigens, ik wil jullie bedanken, best gezellig hier.
Zie mijn onderschrift.
Meestal ben ik niet zo aardig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Graag gedaan, je kunt hier ten alle tijden terecht
O je bent dus alleen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Groot genoeg voor mij . Ik zou niet anders willen hebben. Ik had ooit een groot huis, blij dat ik er vanaf ben.
Ik zit lekker hier, hoog en droog. En woonkamer is groot genoeg.
1 slaapkamer is ook zat.
Ga dan maar weer verder met schoonmaken...quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meestal ben ik niet zo aardig.
Dat ja , zoiets had ik ook vroeger..quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:04 schreef drakin het volgende:
[..]
O je bent dus alleen?
Nu stel ik je keuken voor, ook ooit hoog en droog zoiets gehad alleen eindigde de blinde muur als een deur naar het balkon.
6quote:
Waarom sluiten alle topics op Fok bij maximaal 301?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
5...Waarom sluit dit topic eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |