Je moet KS bedankenquote:
Piet begrijpt het welquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:37 schreef FANN het volgende:
zit een piepklein foutje in zie ik nulaatste hokje... maakt niet uit...
Dat jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:38 schreef FANN het volgende:
[..]
wanneer zeg ik in godsnaam Free?
In de rest herken ik me wel
ah..........quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Check de rest van de kaarten eens.
quote:
quote:
Geen idee waar je het over hebt, maar bedankt voor het compliment.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:07 schreef artelligence het volgende:
Mooi gejat, Kingstown. Dus jij bent een van de lurkers
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar bedankt voor het compliment.
Ow ja....jij was die gozer van " En wat in het verleden gebeurt is, is in het verleden gebeurt"quote:
Maak er een van mij zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja....jij was die gozer van " En wat in het verleden gebeurt is, is in het verleden gebeurt"![]()
Past ook wel mooi op een bingokaart.
De OP lezen Juupquote:
quote:
Wie zijn idee was het nu?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij was het mijn idee, n.a.v. VI oranje, die jij hebt uitgevoerd. Maar soit.
Jij hebt Treehut gepakt?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
Jammer... maar ik heb Treehut gepakt, is ook leuk![]()
Ik drink niet, ik druppel.quote:[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt Treehut gepakt?
[..]
Ik drink niet, ik druppel.
Hij is leuk op 1 klein foutje na.quote:
Wat hangt hem boven het hoofd als ie binnen rookt?quote:Op zondag 25 januari 2015 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is leuk op 1 klein foutje na.
Het is de eigen keuze van mijn man om buiten te roken.
Een vergeeld plafondquote:Op zondag 25 januari 2015 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat hangt hem boven het hoofd als ie binnen rookt?
Dat zeg je iedere keer zo nadrukkelijk erbij dat ik je uiteraard niet geloof.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:59 schreef Deisyy het volgende:
Hij is leuk op 1 klein foutje na.
Het is de eigen keuze van mijn man om buiten te roken.
Die had nog mooi in het vakje Free gekund.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zeg je iedere keer zo nadrukkelijk erbij dat ik je uiteraard niet geloof.
"Ik ben nogal een bazig type" staat ook in mijn geheugen gegrift. Mss voor een volgende kaart.
Een echte bingokaart heeft altijd een "vrij vakje" in het midden en je weet hoe rigide en ouderwets ik ben, dus aan dat basisprincipe heb ik natuurlijk niet getornd. Dat soort nieuwerwetse dingen laat ik wel aan de jongelui over.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:29 schreef Deisyy het volgende:
Die had nog mooi in het vakje Free gekund.
bingo!quote:Op zondag 25 januari 2015 18:07 schreef Treehut362 het volgende:
Ecologisch groenbeheer in de praktijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verkeerde topicquote:
Die is sacha aan het maken.quote:
Je kunt trouwens over 1 user 10 bingokaarten maken als je graag wilt. No limits, dus leef je uit!quote:
Ga ik vergeten.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is sacha aan het maken.
[..]
Je kunt trouwens over 1 user 10 bingokaarten maken als je graag wilt. No limits, dus leef je uit!
Iedere keer als je iets typt op dit forum wat op jouw kaart staat, dan roepen we "bingo"quote:
jij wordt tenminste niet vergeten.quote:
Jij ook niet lieverd.quote:
Had je maar een dm moeten sturen toen, dat was het enige wat je hoefde te doen voor een code.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij ook niet lieverd.![]()
Je zit nog steeds in mijn hart, ondanks dat je ons vergeten bent met je gratis bueno's.
Dat is inderdaad dramatisch, dat schrappen van die kreet...quote:Op zondag 25 januari 2015 22:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iedere keer als je iets typt op dit forum wat op jouw kaart staat, dan roepen we "bingo"![]()
Vandaar dat ik gisteren ook zo baalde dat ik "verder zeg ik er niets meer over" op het laatste moment van jouw kaart had gehaald.
Dat mag tot je 12de en daarna moet je normaal doenquote:Op maandag 26 januari 2015 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben pas 28, dus ik mag me nog vervelend gedragen.
Je kan dit topic altijd nog boycotten.quote:
zit alleen een stukkie glas tussenquote:Op maandag 26 januari 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof je naast me op de bank zit ...
Dat zei je 2 jaar geleden ook alquote:Op maandag 26 januari 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik moet écht een toetsenbord en een muis hebben hoor, anders kan ik er niet mee omgaan
touchpadquote:Op maandag 26 januari 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik moet écht een toetsenbord en een muis hebben hoor, anders kan ik er niet mee omgaan
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu zou het leuk zijn als jij ook iemand uitkiest en daar een bingokaart van maakt....
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:59 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartje van jezelf maken is helemaal een topshow.
Ik zie heel veel overeenkomsten met de kaart die ik voor je had :dquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:59 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is omdat wij elkaar zo goed begrijpen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie heel veel overeenkomsten met de kaart die ik voor je had :d
Ik vond dat ook wel sneu voor mezelf, want om eerlijk te zijn vond ik het een hele klus en had ik er juist zoveel lol in omdat ik zoveel leuke dingen op je bingokaart had gezet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is omdat wij elkaar zo goed begrijpen.![]()
Vond het wel heel sneu voor je dat een uur werk zomaar opeens foetsie was.
Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond dat ook wel sneu voor mezelf, want om eerlijk te zijn vond ik het een hele klus en had ik er juist zoveel lol in omdat ik zoveel leuke dingen op je bingokaart had gezet.
Ik?quote:
Ik vond dat juist die niet mocht ontbrekenquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wordt met dt.
Dat vond je zeker wel een hele leuke uitspraak ja?
Lol....waarom verbaasd me dat nou niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond dat juist die niet mocht ontbreken
Drakin heeft ook niet veel bingo-waardige uitspraken, maar toch zijn ze wel typerend.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....waarom verbaasd me dat nou niet.![]()
Vrees alleen dat we niet vaak bingo kunnen gaan roepen.
Ik ken jou bij lange na niet goed genoeg voor een héle bingokaart, maar ééntje die IK er opgezet zou hebben: "je verwacht het niet". Verder idd die "ik ben 28" en die van "#team". Die van dat smiley-dieet heb je al wel eens mijn richting in gebruikt, maar wist niet dat dat een gevleugelde uitspraak was.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:59 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had nog zo om een samenvatting gevraagd, ben je die alsnog vergetenquote:
40+ / Zeikhoekquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had nog zo om een samenvatting gevraagd, ben je die alsnog vergeten
Dan had je je sherlock maar beter in moeten zettenquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drakin heeft ook niet veel bingo-waardige uitspraken, maar toch zijn ze wel typerend.
Zoveel weet je niet, maar je weet wel wat sherlock is, best goed van je, jammer dat sherlock al een tijdje under construction is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan had je je sherlock maar beter in moeten zetten
Ja best wel, nu kan ik niet stiekum zoekenquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoveel weet je niet, maar je weet wel wat sherlock is, best goed van je, jammer dat sherlock al een tijdje under construction is.
Ik weet juist teveel van veel verschillende dingen en te weinig van 1 bepaald iets.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoveel weet je niet, maar je weet wel wat sherlock is, best goed van je, jammer dat sherlock al een tijdje under construction is.
Ik refereerde dan ook aan je bingokaart.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet juist teveel van veel verschillende dingen en te weinig van 1 bepaald iets.
sommige uitspraken wist ik niet eens dat die van mij kwamen zoals wat cossen is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik refereerde dan ook aan je bingokaart.
Zoek het opquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:02 schreef drakin het volgende:
[..]
sommige uitspraken wist ik niet eens dat die van mij kwamen zoals wat cossen is.
Heb ik daar eigenlijk wel antwoord op gekregen toen?
Maar ik was net zuurkool aan het makenquote:
Dan moet je prioriteiten stellenquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik was net zuurkool aan het maken
1 pot af, en vraag me af of er wel voldoende kool is voor een 2e pot.quote:
Mijn vrouw kent me niet goed genoeg. Ik zou minimaal 20 smileys achter deze uitspraak neer kunnen zetten, maar ik kan niet kiezen en om zelf niet op dieet gezet te worden doe ik het maar zonder en mag je er zelf 1 (!!!!) uitzoeken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:07 schreef Forbry het volgende:
Ik ken jou bij lange na niet goed genoeg voor een héle bingokaart, maar ééntje die IK er opgezet zou hebben: "je verwacht het niet". Verder idd die "ik ben 28" en die van "#team". Die van dat smiley-dieet heb je al wel eens mijn richting in gebruikt, maar wist niet dat dat een gevleugelde uitspraak was.
Grappig topic.
Jazeker. Van chufi en van mij en toen je het eindelijk begreep riep ik *bingo*.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:02 schreef drakin het volgende:
Heb ik daar eigenlijk wel antwoord op gekregen toen?
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php is handiger.quote:
ik ben niet zo'n oma die het alleen over het kleinkind heeft, alleen op woensdagquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij just me bijv. had ik een bingokaart kunnen vullen met (klein)dochter uitspraken, maar dan was het wel heel eenzijdig geworden.
Uiteindelijk zijn er slechts 2 uitspraken over je kleinkind op jouw kaart terecht gekomen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:05 schreef just me het volgende:
ik ben niet zo'n oma die het alleen over het kleinkind heeft, alleen op woensdag
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn er slechts 2 uitspraken over je kleinkind op jouw kaart terecht gekomen.
Vond ik wel redelijk., maar heb bewust een aantal weg zitten strepen.
Nou ja zeg. Heb ik zo m'n best gedaan op jouw kaart en ben ik zo lief voor je geweest en dan ga je je tong naar me uitsteken. Nu ben ik verdrietig.quote:
en ik had je ook nog niets eens bedank6, wat onaardig van mij! kusjeknufje kroelquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Heb ik zo m'n best gedaan op jouw kaart en ben ik zo lief voor je geweest en dan ga je je tong naar me uitsteken. Nu ben ik verdrietig.
Je hebt gewoon een hele ongeīnteresseerde vrouw aan mij, zo eentje die toch geen uitspraken van jou kan/wil onthouden... je verwachtte het nietquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn vrouw kent me niet goed genoeg. Ik zou minimaal 20 smileys achter deze uitspraak neer kunnen zetten, maar ik kan niet kiezen en om zelf niet op dieet gezet te worden doe ik het maar zonder en mag je er zelf 1 (!!!!) uitzoeken.
Echt gevleugelde uitspraken die bingokaartwaardig zijn uitzoeken kan soms best nog een lastig karwei zijn. Ook als je al wat langer anderen ziet posten. Vaak zit het in dezelfde hoek. Bij just me bijv. had ik een bingokaart kunnen vullen met (klein)dochter uitspraken, maar dan was het wel heel eenzijdig geworden. Daarnaast is het me al een paar keer overkomen dat ik achteraf dacht "ow ja, had er ook op gemoeten". Een 40+-er met alzheimer light....je verwacht het niet.
[..]
Jazeker. Van chufi en van mij en toen je het eindelijk begreep riep ik *bingo*.
[..]
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php is handiger.
Je burgert al aardig in met je "kan ik niet onthouden".quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:34 schreef Forbry het volgende:
Je hebt gewoon een hele ongeīnteresseerde vrouw aan mij, zo eentje die toch geen uitspraken van jou kan/wil onthouden... je verwachtte het niet
Pure onversneden desinteresse dit, heeft niks met dementie van doenquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je burgert al aardig in met je "kan ik niet onthouden".Mocht dat echt een issue worden, dan kun je altijd hier terecht voor liefdevolle ondesteuning en heel veel begrip: 40+ / Dementie enzo
Overigens ben ik nu een bingokaart van die datingsitereeks aan het maken. Die is echt leuk om te doen.
Ik mis slotjequote:
Niet naar het zeiktopic?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor klachten kun je mailen naar deisyy@fok.nl
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:46 schreef Forbry het volgende:
Van die datingsitereeks? Haha, zal mij benieuwen... (al getuigt dit dan weer niet echt van volledige desinteresse).
Is wel een klassieker ja. Mijn favoriet is een willekeurige variant op "ik sta nooit in/ik ga nooit naar /ik post nooit op" etc.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Ik zat achter het doel" is toch wel mijn favoriet.
Vgm gwn beide.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is wel een klassieker ja. Mijn favoriet is een willekeurige variant op "ik sta nooit in/ik ga nooit naar /ik post nooit op" etc.
Vervolgens 10 minuten dat juist wel doen. Geniaal.of alzheimer-light. Dat zou ook nog kunnen.
Ik ken die reeks nauwelijks, maar ik kan me goed voorstellen dat dit soort uitspraken daar op "repeat" staan. Het is overigens niet bepaald dat je er zin om te daten van krijgtquote:
Zelf lurk ik daar vooral mee. Posten doe ik er maar zelden. Geregeld een hoog popcorngehalte.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:55 schreef Forbry het volgende:
[quote]
Ik ken die reeks nauwelijks, maar ik kan me goed voorstellen dat dit soort uitspraken daar op "repeat" staan. Het is overigens niet bepaald dat je er zin om te daten van krijgt![]()
Daar heb ik maar een apart topic van gemaakt. Kan er forumbreed naar de bingomod koning van FOK! gezocht worden. ONZ / Moderator-bingoquote:Die "random moderator"-bingokaart is ook.
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:25 schreef isax het volgende:
[..]
overheen gelezen.
sorry.
niets gezegt.
Trouwens....ik kwam een oude post van FANN tegen. Klik Heb steeds meer het idee dat jullie familie zijn.quote:
Ze delen hem gewoonquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Trouwens....ik kwam een oude post van FANN tegen. Klik Heb steeds meer het idee dat jullie familie zijn.
en dat wrak hebben we nog steedsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Trouwens....ik kwam een oude post van FANN tegen. Klik Heb steeds meer het idee dat jullie familie zijn.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat wrak van ons moet ook, die gaat dat dus noooooit redden
Zover ik weet niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben hier nog ergens een dip-topic en ik ben al op weg daarheen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:38 schreef Voxs het volgende:
Is hulp nodig om de depressieve dip weer te boven te komen Kingstown? Of ga je het overleven?
Dat doe ik meestal wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Je hebt het netjes gehouden zie ik.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Je hebt het netjes gehouden zie ik.
Keuzes, keuzes....zou makkelijk 2 kaarten kunnen maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:22 schreef DKUp het volgende:
Ik mis:
Tit-pics?
Hommo
Kut topic
Braddie
TS is........
Mod schaamt zich......quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes....zou makkelijk 2 kaarten kunnen maken.
TS is....staat er trouwens wel tussen hommo.
Nee, dat is helemaal niet erg, dat was een beetje mijn verwachting.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het raar als ik hier een beetje van moet overgeven?
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:16 schreef Voxs het volgende:
Ik kijk uit naar je opvrolijkertje want ik heb een doos kleenex leeggeplukt om mijn tranen te drogen![]()
quote:
Wrs. geen hond die Dimm hier kent, maar je mooie creatie verdient hier wel een plaatsje.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee, zo'n site die Kingstown ooit eens poste.
Ait, thx.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wrs. geen hond die Dimm hier kent, maar je mooie creatie verdient hier wel een plaatsje.
Sure. Jammer als dat soort leuke dingen verdwijnen in de snelheid van een SC.quote:
doe mijquote:Op maandag 16 februari 2015 14:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sure. Jammer als dat soort leuke dingen verdwijnen in de snelheid van een SC.
Als je anderen hebt kun je ze ook altijd hier neerzetten.
jaquote:Op maandag 16 februari 2015 14:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Je wil hem wel erg graag he?
Mss in de TV SC vragen, want ik kom niet verder dan mod-sollicitaties, dagcijfers, de weblog en schoolprestaties.quote:
En hoi, niet te vergeten.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mss in de TV SC vragen, want ik kom niet verder dan mod-sollicitaties, dagcijfers, de weblog en schoolprestaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Flikker een tering eind op met je aandachtshoerderij en ga een ander topic verneuken.Met je gebiedende wijs.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:01 schreef DKUp het volgende:
Check DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(she/her)
Op zich heb je gelijk maar het mag wel wat vriendelijker hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Flikker een tering eind op met je aandachtshoerderij en ga een ander topic verneuken.Met je gebiedende wijs.![]()
Of je maakt zelf een bingokaart en plaatst hem hier of je geeft een reactie op een bingokaart of je houdt bek.
Bedelen doe je maar ergens anders.
Zie hierboven, je kunt zelf natuurlijk eentje maken, bijvoorbeeld over KT? Misschien dat hij er dan eentje over jou maakt. Of dat iemand anders het doet.quote:
Mwa.... Kan me levendig voorstellen dat KT het spuugzat is. En het wordt hem al tig keer vriendelijk gevraagd. Zonder resultaat.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk maar het mag wel wat vriendelijker hoor.
[..]
Zie hierboven, je kunt zelf natuurlijk eentje maken, bijvoorbeeld over KT? Misschien dat hij er dan eentje over jou maakt. Of dat iemand anders het doet.
Je kent het spreekwoord: kindertjes die vragen...
Snap ik ook wel hoor. Hopelijk dringt het nu door en komt Fylax met een epische bingokaart. Hopelijk eentje over KTquote:Op maandag 16 februari 2015 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa.... Kan me levendig voorstellen dat KT het spuugzat is. En het wordt hem al tig keer vriendelijk gevraagd. Zonder resultaat.
Viel mij ook op, maar ik ben een beetje bang voor KT, dus ik heb niks gezegd.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor. Hopelijk dringt het nu door en komt Fylax met een epische bingokaart. Hopelijk eentje over KT
Valt me trouwens net op dat KT Klaagbaak Klaagbak noemtBingo een stukje hiervoor.
Hehe nou ja het eerste vakje voor een bingokaart over hem, klaagbak.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Viel mij ook op, maar ik ben een beetje bang voor KT, dus ik heb niks gezegd.
Jaja je hebt gelijk zie mijn laatste zin in de vorige post.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn quote weghalen en zelf over niets door blijven lullen.![]()
Heeft niemand voor jou nog een Bingokaart gemaakt?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Flikker een tering eind op met je aandachtshoerderij en ga een ander topic verneuken.Met je gebiedende wijs.![]()
Of je maakt zelf een bingokaart en plaatst hem hier of je geeft een reactie op een bingokaart of je houdt bek.
Bedelen doe je maar ergens anders.
Klopt. Had je idd al gedaan.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:15 schreef FANN het volgende:
dan ga ik hem doen, maar ik dacht dat ik dat al gedaan had
Een vriendelijk kaartje gemaakt voor de VBL-hooligans die de livetopics volgen in jouw andere modforum.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:30 schreef Karina het volgende:
Op zich heb je gelijk maar het mag wel wat vriendelijker hoor.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vriendelijk kaartje gemaakt voor de VBL-hooligans die de livetopics volgen in jouw andere modforum.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vriendelijk kaartje gemaakt voor de VBL-hooligans die de livetopics volgen in jouw andere modforum.
[ afbeelding ]
Jammer dat ąP ontbreektquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Ik zat achter het doel" is toch wel mijn favoriet.
Iedereen met een volle kaart mag niet meer posten. Heeft Karina ook eens rust.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:30 schreef HPLC het volgende:
Deze kan je echt 5 keer per wedstrijd volmaken.
Die had er idd opgemoeten ja. Shit.quote:
maar fylaxje welquote:Op zondag 22 februari 2015 22:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi! Hoef je je mama ook niet te missen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |