SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Flikker een tering eind op met je aandachtshoerderij en ga een ander topic verneuken.Met je gebiedende wijs.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 16:01 schreef DKUp het volgende:
Check DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(she/her)
Op zich heb je gelijk maar het mag wel wat vriendelijker hoor.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Flikker een tering eind op met je aandachtshoerderij en ga een ander topic verneuken.Met je gebiedende wijs.![]()
Of je maakt zelf een bingokaart en plaatst hem hier of je geeft een reactie op een bingokaart of je houdt bek.
Bedelen doe je maar ergens anders.
Zie hierboven, je kunt zelf natuurlijk eentje maken, bijvoorbeeld over KT? Misschien dat hij er dan eentje over jou maakt. Of dat iemand anders het doet.quote:
Mwa.... Kan me levendig voorstellen dat KT het spuugzat is. En het wordt hem al tig keer vriendelijk gevraagd. Zonder resultaat.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk maar het mag wel wat vriendelijker hoor.
[..]
Zie hierboven, je kunt zelf natuurlijk eentje maken, bijvoorbeeld over KT? Misschien dat hij er dan eentje over jou maakt. Of dat iemand anders het doet.
Je kent het spreekwoord: kindertjes die vragen...
Snap ik ook wel hoor. Hopelijk dringt het nu door en komt Fylax met een epische bingokaart. Hopelijk eentje over KTquote:Op maandag 16 februari 2015 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa.... Kan me levendig voorstellen dat KT het spuugzat is. En het wordt hem al tig keer vriendelijk gevraagd. Zonder resultaat.
Viel mij ook op, maar ik ben een beetje bang voor KT, dus ik heb niks gezegd.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor. Hopelijk dringt het nu door en komt Fylax met een epische bingokaart. Hopelijk eentje over KT
Valt me trouwens net op dat KT Klaagbaak Klaagbak noemtBingo een stukje hiervoor.
Hehe nou ja het eerste vakje voor een bingokaart over hem, klaagbak.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Viel mij ook op, maar ik ben een beetje bang voor KT, dus ik heb niks gezegd.
Jaja je hebt gelijk zie mijn laatste zin in de vorige post.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn quote weghalen en zelf over niets door blijven lullen.![]()
Heeft niemand voor jou nog een Bingokaart gemaakt?quote:Op maandag 16 februari 2015 16:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Flikker een tering eind op met je aandachtshoerderij en ga een ander topic verneuken.Met je gebiedende wijs.![]()
Of je maakt zelf een bingokaart en plaatst hem hier of je geeft een reactie op een bingokaart of je houdt bek.
Bedelen doe je maar ergens anders.
Klopt. Had je idd al gedaan.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:15 schreef FANN het volgende:
dan ga ik hem doen, maar ik dacht dat ik dat al gedaan had
Een vriendelijk kaartje gemaakt voor de VBL-hooligans die de livetopics volgen in jouw andere modforum.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:30 schreef Karina het volgende:
Op zich heb je gelijk maar het mag wel wat vriendelijker hoor.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vriendelijk kaartje gemaakt voor de VBL-hooligans die de livetopics volgen in jouw andere modforum.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vriendelijk kaartje gemaakt voor de VBL-hooligans die de livetopics volgen in jouw andere modforum.
[ afbeelding ]
Jammer dat ±P ontbreektquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Ik zat achter het doel" is toch wel mijn favoriet.
Iedereen met een volle kaart mag niet meer posten. Heeft Karina ook eens rust.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:30 schreef HPLC het volgende:
Deze kan je echt 5 keer per wedstrijd volmaken.
Die had er idd opgemoeten ja. Shit.quote:
maar fylaxje welquote:Op zondag 22 februari 2015 22:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi! Hoef je je mama ook niet te missen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |