Mooie woordspeling.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:56 schreef Harmankardon het volgende:
In plaats van in de Seks SC slap lullen gebeurt het nu in R&P, als dat het is.
Ik heb de jouwe nog niet gehad overigens. 1e van de maand hadden we toch afgesproken?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zijn niet echt de dickpics die gestuurd worden toch?
Die zitten weggestopt in de kelder.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zijn niet echt de dickpics die gestuurd worden toch?
Oh. Vergetenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb de jouwe nog niet gehad overigens. 1e van de maand hadden we toch afgesproken?
oh dan heb ik je vast verward met iemand andersquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh. VergetenMaar ik stuur geen dickpics.
Heeft Faxie nog niet gestuurd dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh dan heb ik je vast verward met iemand anders
Is het al zo erg Yv?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh dan heb ik je vast verward met iemand anders
Nee Fax is lief, die doet dat niet naar mijquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heeft Faxie nog niet gestuurd dan?
Fax stuurt ze in batch rond volgens mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heeft Faxie nog niet gestuurd dan?
En ik niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee Fax is lief, die doet dat niet naar mij
Morgen maar gaan shoppen dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Chocoladegebrek. Rare dingen doet dat
Ja, nu geen zin meer, koud buiten.quote:
Ja, had je toch ook verward. Sorry.quote:
Hmm, tankstation had misschien nog gekund ja.quote:
Je hoeft maar te vragen hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee Fax is lief, die doet dat niet naar mij
AH is hier open tot 24:00uur hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmm, tankstation had misschien nog gekund ja.
Tegen Utrecht kan niemand opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |