Dat sowieso nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ken het. Maar blijf het ook positief bekijken. Het is niet het einde van de wereld.
Dan maar gewoon een pruikje kopen voor daar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Durf het toch niet uit angst dat de verf daar net zo naar brandt als op het hoofd.
Leg hier maar eens een normenkader overheenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:59 schreef Harmankardon het volgende:
Ik snap ook niet waarom je hier mod wil worden, zal wel aan mij liggen.
Ja! misschien dat ik morgen kom melden dat het kut gaat, maar voor nu heb ik energie en mijn hoofd is relatief rustigquote:
Zou er vast lachwekkend uitzien.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan maar gewoon een pruikje kopen voor daar.
Maar dan wel volgende maand ofzo, nadat ik mijn belastingen heb betaald
Dan heb je wat bereikt. In plaats van in het echte leven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:59 schreef Harmankardon het volgende:
Ik snap ook niet waarom je hier mod wil worden, zal wel aan mij liggen.
Dan gewoon een girlsnight-out plannenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja! misschien dat ik morgen kom melden dat het kut gaat, maar voor nu heb ik energie en mijn hoofd is relatief rustig
Heb ik afgelopen zaterdag gehad en ga zaterdag als het goed is bij een vriendin eten en slapenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan gewoon een girlsnight-out plannen
Oh crap, mijn was zit nog in de wasmachine.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:03 schreef Californium het volgende:
IK ga nu wel mijn energie nog verder aanvullen onder de douche en dan naar bed, morgen niet een heel drukke dag, maar wordt wel ECHT tijd om de was te doen en mijn huisje te fatsoeneren!
Nicequote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb ik afgelopen zaterdag gehad en ga zaterdag als het goed is bij een vriendin eten en slapen
Kut, dat ben ik ook vergetenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh crap, mijn was zit nog in de wasmachine.
Thanks for the reminder.
Ook dat hoort erbij. Je hebt een goede keuze gemaakt. Nu lekker verder gaan met je levenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja! misschien dat ik morgen kom melden dat het kut gaat, maar voor nu heb ik energie en mijn hoofd is relatief rustig
Nop, dat niet. Maar het is nu opgelost.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hebt een kusje gehad en een sticker?
Godver, echt he.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
Alles loopt in de soep hier jongens. :$
Zekerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook dat hoort erbij. Je hebt een goede keuze gemaakt. Nu lekker verder gaan met je leven![]()
Ik heb het zaterdag uitgemaakt en gek genoeg dat het mij niet zo veel
Heb dat met mijn ONTZETTTEND zatte hoofd afgesproken. Dus misschien dat ze denken dat ik het ben vergetenquote:
Alles van je val ook wel weer helemaal heel?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb dat met mijn ONTZETTTEND zatte hoofd afgesproken. Dus misschien dat ze denken dat ik het ben vergetenMaar zo dronken kan ik niet eens worden
Herkenbaar, ik voelde overheersend opluchting.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:07 schreef Californium het volgende:
[..]
ZekerEn ik snap dat, had ik met mijn ex van 4 jaar. Ik had gewoon al veel eerder het idee dat het nergens heen ding en onbewust waarschijnlijk al verwerkt dat het einde was voordat ik er echt een einde aan maakte
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles van je val ook wel weer helemaal heel?
Volgende week iig maar lopen dan en niet op de fietsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:10 schreef Californium het volgende:
[..]
NeeKnie heeft nog een wondje en hand is ook nog niet helemaal hersteld
Ik denk het wel. Ik heb geprobeerd maar het ging niet meer. En toen ik met haar praten zaterdag kwam er ook niets. Echtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:07 schreef Californium het volgende:
[..]
ZekerEn ik snap dat, had ik met mijn ex van 4 jaar. Ik had gewoon al veel eerder het idee dat het nergens heen ding en onbewust waarschijnlijk al verwerkt dat het einde was voordat ik er echt een einde aan maakte
Dan wordt het gewoon thuis een fles wijn leegharken heurquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgende week iig maar lopen dan en niet op de fiets
Nog veiligerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon thuis een fles wijn leegharken heur
Kan ook leuk zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon thuis een fles wijn leegharken heur
Ga je het contact met haar niet missen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik heb geprobeerd maar het ging niet meer. En toen ik met haar praten zaterdag kwam er ook niets. Echt![]()
Blij dat ik mij niet meer druk hoef te maken over haar.
Welke?quote:
Op sommige momenten wel. Maar ik miste eigenlijk al best wel wat. Ik voelde mij soms gewoon eenzaam bij haar. Een goed gesprek was gewoon niet mogelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je het contact met haar niet missen?
Of juist nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:16 schreef Fascination het volgende:
Ik heb wat gemist in SEX zie ik. Confronterende cijfers.
Ja, beter geen contact dan slecht contact.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op sommige momenten wel. Maar ik miste eigenlijk al best wel wat. Ik voelde mij soms gewoon eenzaam bij haar. Een goed gesprek was gewoon niet mogelijk.![]()
Het is fijn om iemand te hebben, een maatje, of hoe je het dan ook wil noemen. Dat ga ik zeker missen
Zover ben ik nog nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:19 schreef Fascination het volgende:
S03E3 van HoC trouwens.Een van de beste afleveringen tot nu toe mijns inziens.
Ook daarna nog wel schat ik danquote:
Ja, volgende keer zal ik ook eerder proberen te praten of er een punt achter zettenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, beter geen contact dan slecht contact.
Ben benieuwd! Kijk nu The Wire nog een keerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:19 schreef Fascination het volgende:
S03E3 van HoC trouwens.Een van de beste afleveringen tot nu toe mijns inziens.
Je hebt niks gemist wat je nog niet wist.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:16 schreef Fascination het volgende:
Ik heb wat gemist in SEX zie ik. Confronterende cijfers.
Die heb ik zo gemaakt. Gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leg hier maar eens een normenkader overheen
Whehe, viel me ook al meteen op. Te perfect.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:26 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zit bij HoC continu naar het haarstuk van Kevin Spacey te kijken, beter millimeteren die handel.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Die heb ik zo gemaakt. Gewoon niet doen.
Halverwege seizoen drie gaan ze een paar keer naar buiten en dan zie je het ook echt zo gefilmd worden van 'Pam je haar danst''. Maar niet heus. Voor de rest is het natuurlijk een ontzettendequote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, viel me ook al meteen op. Te perfect.
Wow aequequote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Te druk bezig met toekijken. Oh nee wacht, dat is een andere user.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Te druk bezig met toekijken. Oh nee wacht, dat is een andere user.
Die note komt nog wel aeque.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:43 schreef Tamashii het volgende:
Ga vooral nog even door, morgen komt er weer een opschoonrondje. Nu lekker slapen!
quote:
Ik wist dat ik hem nog ergens kon gebruiken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde gaan slapen, lees ik dit nog:
[..]![]()
![]()
Dan hoor ik er eindelijk bij!quote:
Moest hard grinniken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:45 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik wist dat ik hem nog ergens kon gebruiken.
Dreigementen. Ze laat wederom zien dat ze geen ene kut weet of begrijpt van modereren.quote:
Ik deed het voor jullie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moest het twee keer lezen, omdat ik niet kon geloven dat hij het echt had gepost.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moest het twee keer lezen, omdat ik niet kon geloven dat hij het echt had gepost.![]()
Handig zo'n vooruitziende blik.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarschijnlijk heeft een van beiden, of misschien zelfs alle twee, even je aangekaart bij de verantwoordelijke admin.
Morgen is het aeque. De admins zullen dan zeggen dat dit niks te maken heeft met de mods in kwestie, maar dat dit hun eigen beslissing is.
Mooie woordspeling.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:56 schreef Harmankardon het volgende:
In plaats van in de Seks SC slap lullen gebeurt het nu in R&P, als dat het is.
Ik heb de jouwe nog niet gehad overigens. 1e van de maand hadden we toch afgesproken?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zijn niet echt de dickpics die gestuurd worden toch?
Die zitten weggestopt in de kelder.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zijn niet echt de dickpics die gestuurd worden toch?
Oh. Vergetenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb de jouwe nog niet gehad overigens. 1e van de maand hadden we toch afgesproken?
oh dan heb ik je vast verward met iemand andersquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh. VergetenMaar ik stuur geen dickpics.
Heeft Faxie nog niet gestuurd dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh dan heb ik je vast verward met iemand anders
Is het al zo erg Yv?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh dan heb ik je vast verward met iemand anders
Nee Fax is lief, die doet dat niet naar mijquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heeft Faxie nog niet gestuurd dan?
Fax stuurt ze in batch rond volgens mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heeft Faxie nog niet gestuurd dan?
En ik niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee Fax is lief, die doet dat niet naar mij
Morgen maar gaan shoppen dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Chocoladegebrek. Rare dingen doet dat
Ja, nu geen zin meer, koud buiten.quote:
Ja, had je toch ook verward. Sorry.quote:
Hmm, tankstation had misschien nog gekund ja.quote:
Je hoeft maar te vragen hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee Fax is lief, die doet dat niet naar mij
AH is hier open tot 24:00uur hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmm, tankstation had misschien nog gekund ja.
Tegen Utrecht kan niemand opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |