quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom altijd op voor de zwakken in de samenleving.
Robin Hood, noemt men mij ook wel.
Haha, dat wil ik ook nog eens proberen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:48 schreef artelligence het volgende:
Over schaamhaar gesproken: zal ik er een kleurtje in doen? Zit te denken aan magenta.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je je al eens afgevraagd waarom er amper meer iemand op SEX post en de postcijfers dramatisch dalen?
[ afbeelding ]
Je vindt je spiegelbeeld te saai?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:48 schreef artelligence het volgende:
Over schaamhaar gesproken: zal ik er een kleurtje in doen? Zit te denken aan magenta.
Doenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, dat wil ik ook nog eens proberen.
Zonder dollen, ik heb vaak zat kritiek op jou, maar in dit geval sloeg de reactie van de mods totaal nergens op. Schandalig en schofterig, niet alleen hun gedrag, maar ook dat ze een carte blanche krijgen van bovenaf.quote:
Terecht welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zonder dollen, ik heb vaak zat kritiek op jou
Tsja, ik heb het ff prive aan ze gevraagd of ze even een goede reden willen geven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
maar in dit geval sloeg de reactie van de mods totaal nergens op. Schandalig en schofterig, niet alleen hun gedrag, maar ook dat ze een carte blanche krijgen van bovenaf.
Ik heb geloof ik 1,5 jaar lang gevraagd wat de redenen van de mods waren om te gummen, te corrigeren, te noten en te bannen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Terecht wel
[..]
Tsja, ik heb het ff prive aan ze gevraagd of ze even een goede reden willen geven.
Ahw jammer dat je hartje gebroken is, wel fijn dat je nieuwe energie hebt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:53 schreef Californium het volgende:
OMG, ik ga jullie iets raars vertellen en ik weet niet eens of ik het zelf moet geloven
Gister is mijn hartje gebroken. Ja ik voel me er kut onder, maar omdat ik me niet meer constant aan het druk maken ben over wat hij van me vind, wat ik moet zeggen, of ik iets verkeerds gezegd heb, of ik wel leuk genoeg ben enz enz voel ik me ontzettend bevrijd en ik ben zo ontzettend productief geweest vandaag…Alsof er een last van mijn schouders is gevallen. ik had een halve dag werk bedacht zodat ik naar huis kon als ik wilde, maar ik heb vanalles extra gedaan en bedacht me om half 6 dat ik dit en zus en zo nog wel kon doen. Ik heb een nieuw hervonden energie. Klinkt ook wel logisch als ik me bedenk HOEVEEL ik er wel niet mee bezig was, maar man… dit had ik niet verwacht…
Hopen dat dit positive bij-effect blijftquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:53 schreef Californium het volgende:
OMG, ik ga jullie iets raars vertellen en ik weet niet eens of ik het zelf moet geloven
Gister is mijn hartje gebroken. Ja ik voel me er kut onder, maar omdat ik me niet meer constant aan het druk maken ben over wat hij van me vind, wat ik moet zeggen, of ik iets verkeerds gezegd heb, of ik wel leuk genoeg ben enz enz voel ik me ontzettend bevrijd en ik ben zo ontzettend productief geweest vandaag…Alsof er een last van mijn schouders is gevallen. ik had een halve dag werk bedacht zodat ik naar huis kon als ik wilde, maar ik heb vanalles extra gedaan en bedacht me om half 6 dat ik dit en zus en zo nog wel kon doen. Ik heb een nieuw hervonden energie. Klinkt ook wel logisch als ik me bedenk HOEVEEL ik er wel niet mee bezig was, maar man… dit had ik niet verwacht…
Je bent er laatst veel mee bezig geweest natuurlijk, dan lucht dit gewoon enorm op, is niet heel raar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:55 schreef Californium het volgende:
Ja, nu ben ik er iig zeker van dat ik eerst maar even goed tot mezelf moet komen voordat er een nieuwe kerel gedate gaat worden
Lijkt me verstandigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:55 schreef Californium het volgende:
Ja, nu ben ik er iig zeker van dat ik eerst maar even goed tot mezelf moet komen voordat er een nieuwe kerel gedate gaat worden
Hmm, weet niet wat ik daar van moet vinden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het als eerste keuze zielloos ginger verven. :$
Ik stel me erop in dat het minder gaat worden. En ik voel me ook wel kut als ik eraan denk dat wel. Maar is gewoon niets om me druk om te maken ofzoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hopen dat dit positive bij-effect blijft
Verstandig! En fijn dat het relatief goed met je gaat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:55 schreef Californium het volgende:
Is niet zo gek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:53 schreef Californium het volgende:
Te veel merk ik nuquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bent er laatst veel mee bezig geweest natuurlijk, dan lucht dit gewoon enorm op, is niet heel raar.
Jazekerquote:
Durf het toch niet uit angst dat de verf daar net zo naar brandt als op het hoofd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, weet niet wat ik daar van moet vinden.
Ga ik zeker niet doen hoor. Het blijft kut zoals ik zei. Maar ik ga dit zeker even onthouden!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is niet zo gek.
Nu even onthouden de komende tijd hoe dit voelde, en het niet achteraf gaan romantiseren voor jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |