Held aeque.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zocht die ene met die beer:
[ afbeelding ]
Okquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, wilde 'm even posten, voordat de reactie verwijderd wordt.
Het levert geen gedoe op, dan is het al snel goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet dat ze het laten op deze manier. Dat het niemand opvalt hoe onhandig het is.Verder boeit het me weinig.
Ik kan hem al niet meer vinden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, wilde 'm even posten, voordat de reactie verwijderd wordt.
Thanks.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
SEX / [SEX] Feedback, Huisregels & TVT's #287
SEX / Objectum-sexueelquote:
Ze hebben wel een handje van overmatig snoeien in reacties daar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:32 schreef Fylax het volgende:
Het was gewoon een serieuze reactie, gaan ze zeggen dat ik troll
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze hebben wel een handje van overmatig snoeien in reacties daar.
Is makkelijker dan echt modden.
Dat als iets de verkeerde kant op dreigt te gaan, ze gewoon alle reacties verwijderen en hopen dat het daarna vanzelf weer goed gaat.quote:
Was een dappere poging. En wat niet is kan nog komen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:35 schreef aeque het volgende:
Godver, ik heb niet eens een note gekregen.
Je moet minder vriendelijk zijn. :$quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:35 schreef aeque het volgende:
Oh, daar kan ik verder niets over zeggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat als iets de verkeerde kant op dreigt te gaan, ze gewoon alle reacties verwijderen en hopen dat het daarna vanzelf weer goed gaat.
Ik ben nog niet klaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was een dappere poging. En wat niet is kan nog komen natuurlijk
Ja, nu mis je misschien je 5 minutes of fame.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik verder niets over zeggen.Zie dat nooit.
Maar beetje jammer dat ze het trollend vinden.
De andere mod heeft het nog niet gelezen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:35 schreef aeque het volgende:
Ik lees op dit moment mee in de SEX FB.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, nu mis je misschien je 5 minutes of fame.
Ook dat is wel triestquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
SEX / Objectum-sexueel
Ik reageerde dat als hij niemand kon vinden, ik wel alsof wilde doen.
TV is tegenwoordig toch alleen maar nep.
Tsja, maar ik ga er niet tegen in. Dan maar niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook dat is wel triestdan moeten ze ook die reactie over vrouwen zijn objecten verwijderen
Zijn ze dat niet dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook dat is wel triestdan moeten ze ook die reactie over vrouwen zijn objecten verwijderen
Ja, het is niet ongeloofwaardig als een 15-jarige met aandachtstekort zoiets post, volgens mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik lees op dit moment mee in de SEX FB.
Maar het is toch best een serieuze reactie van mij?
Ik zou hen best willen helpen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het is niet ongeloofwaardig als een 15-jarige met aandachtstekort zoiets post, volgens mij.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het is niet ongeloofwaardig als een 15-jarige met aandachtstekort zoiets post, volgens mij.
Huehuequote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar ben ik niet in staat om daar een objectief oordeel over te vellenquote:
Regelmatig users die er over vallen is geen gedoe?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het levert geen gedoe op, dan is het al snel goed.
Als het zure voormalig SEX SC zijn... Niet heel veel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Regelmatig users die er over vallen is geen gedoe?
Jammer dat mijn post verwijderd werd. Had hem even moeten copy-pasten.quote:
Niks mis mee. Ik laat wat dat betreft voorlopig even de boel de boel, voorlopig ziet toch niemand mijn penis meer, ben er even helemaal klaar me.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snoeien snoeien snoeien.
[ afbeelding ]
Vond ik de smileys toch beter.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik laat wat dat betreft voorlopig even de boel de boel, voorlopig ziet toch niemand mijn penis meer, ben er even helemaal klaar me.
Gezellig tuinieren dan maar!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik laat wat dat betreft voorlopig even de boel de boel, voorlopig ziet toch niemand mijn penis meer, ben er even helemaal klaar me.
Je bent jaloers op Yats he.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:47 schreef aeque het volgende:
De tering en gewoon wederom de discussie afkappen zonder geldige reden.
Ik kom altijd op voor de zwakken in de samenleving.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:48 schreef Fylax het volgende:
Maar waarom gaan jullie er nu eigenlijk op in, heeft toch niets met jullie te maken? Of komen jullie voor me op
Goed ideequote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:48 schreef artelligence het volgende:
Over schaamhaar gesproken: zal ik er een kleurtje in doen? Zit te denken aan magenta.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom altijd op voor de zwakken in de samenleving.
Robin Hood, noemt men mij ook wel.
Haha, dat wil ik ook nog eens proberen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:48 schreef artelligence het volgende:
Over schaamhaar gesproken: zal ik er een kleurtje in doen? Zit te denken aan magenta.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je je al eens afgevraagd waarom er amper meer iemand op SEX post en de postcijfers dramatisch dalen?
[ afbeelding ]
Je vindt je spiegelbeeld te saai?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:48 schreef artelligence het volgende:
Doenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha, dat wil ik ook nog eens proberen.
Zonder dollen, ik heb vaak zat kritiek op jou, maar in dit geval sloeg de reactie van de mods totaal nergens op. Schandalig en schofterig, niet alleen hun gedrag, maar ook dat ze een carte blanche krijgen van bovenaf.quote:
Terecht welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zonder dollen, ik heb vaak zat kritiek op jou
Tsja, ik heb het ff prive aan ze gevraagd of ze even een goede reden willen geven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
maar in dit geval sloeg de reactie van de mods totaal nergens op. Schandalig en schofterig, niet alleen hun gedrag, maar ook dat ze een carte blanche krijgen van bovenaf.
Ik heb geloof ik 1,5 jaar lang gevraagd wat de redenen van de mods waren om te gummen, te corrigeren, te noten en te bannen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Terecht wel
[..]
Tsja, ik heb het ff prive aan ze gevraagd of ze even een goede reden willen geven.
Ahw jammer dat je hartje gebroken is, wel fijn dat je nieuwe energie hebt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:53 schreef Californium het volgende:
OMG, ik ga jullie iets raars vertellen en ik weet niet eens of ik het zelf moet geloven
Gister is mijn hartje gebroken. Ja ik voel me er kut onder, maar omdat ik me niet meer constant aan het druk maken ben over wat hij van me vind, wat ik moet zeggen, of ik iets verkeerds gezegd heb, of ik wel leuk genoeg ben enz enz voel ik me ontzettend bevrijd en ik ben zo ontzettend productief geweest vandaag…Alsof er een last van mijn schouders is gevallen. ik had een halve dag werk bedacht zodat ik naar huis kon als ik wilde, maar ik heb vanalles extra gedaan en bedacht me om half 6 dat ik dit en zus en zo nog wel kon doen. Ik heb een nieuw hervonden energie. Klinkt ook wel logisch als ik me bedenk HOEVEEL ik er wel niet mee bezig was, maar man… dit had ik niet verwacht…
Hopen dat dit positive bij-effect blijftquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:53 schreef Californium het volgende:
OMG, ik ga jullie iets raars vertellen en ik weet niet eens of ik het zelf moet geloven
Gister is mijn hartje gebroken. Ja ik voel me er kut onder, maar omdat ik me niet meer constant aan het druk maken ben over wat hij van me vind, wat ik moet zeggen, of ik iets verkeerds gezegd heb, of ik wel leuk genoeg ben enz enz voel ik me ontzettend bevrijd en ik ben zo ontzettend productief geweest vandaag…Alsof er een last van mijn schouders is gevallen. ik had een halve dag werk bedacht zodat ik naar huis kon als ik wilde, maar ik heb vanalles extra gedaan en bedacht me om half 6 dat ik dit en zus en zo nog wel kon doen. Ik heb een nieuw hervonden energie. Klinkt ook wel logisch als ik me bedenk HOEVEEL ik er wel niet mee bezig was, maar man… dit had ik niet verwacht…
Je bent er laatst veel mee bezig geweest natuurlijk, dan lucht dit gewoon enorm op, is niet heel raar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:55 schreef Californium het volgende:
Ja, nu ben ik er iig zeker van dat ik eerst maar even goed tot mezelf moet komen voordat er een nieuwe kerel gedate gaat worden
Lijkt me verstandigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:55 schreef Californium het volgende:
Ja, nu ben ik er iig zeker van dat ik eerst maar even goed tot mezelf moet komen voordat er een nieuwe kerel gedate gaat worden
Hmm, weet niet wat ik daar van moet vinden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het als eerste keuze zielloos ginger verven. :$
Ik stel me erop in dat het minder gaat worden. En ik voel me ook wel kut als ik eraan denk dat wel. Maar is gewoon niets om me druk om te maken ofzoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hopen dat dit positive bij-effect blijft
Verstandig! En fijn dat het relatief goed met je gaat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:55 schreef Californium het volgende:
Is niet zo gek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:53 schreef Californium het volgende:
Te veel merk ik nuquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bent er laatst veel mee bezig geweest natuurlijk, dan lucht dit gewoon enorm op, is niet heel raar.
Jazekerquote:
Durf het toch niet uit angst dat de verf daar net zo naar brandt als op het hoofd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, weet niet wat ik daar van moet vinden.
Ga ik zeker niet doen hoor. Het blijft kut zoals ik zei. Maar ik ga dit zeker even onthouden!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is niet zo gek.
Nu even onthouden de komende tijd hoe dit voelde, en het niet achteraf gaan romantiseren voor jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |