Weerhoudt sommige mensen van hier schijnbaar nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ik heb toch geen seks dus in Sex posten is voor mij zinloos
Nu willen we namen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weerhoudt sommige mensen van hier schijnbaar niet
Praten over seks is iets anders dan seks hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ik heb toch geen seks dus in Sex posten is voor mij zinloos
Klopt. Met de SC dood al helemaal.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een extreem rustig forum.
Toen admiraal_anaal en tally het modden, waren ze er eens per week aan het opruimen ofzo. En het was niet alsof er meer nodig was dan dat.
Jij hebt dat al geprobeerd?quote:
Gaaf he!quote:
Behoorlijk!quote:
Oh dan ga ik er ook maar weer postenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weerhoudt sommige mensen van hier schijnbaar niet
Admin?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar wil ik wel meer voor dan een blauw naampje hoor
Screenshot maken voor de eeuwige legacyquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef aeque het volgende:
Bij deze alvast een vaarwel en ik ga jullie missen mocht ik voor eeuwig verbannen worden van fok.
We komen je wel opzoeken in de Bijlmer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef aeque het volgende:
Bij deze alvast een vaarwel en ik ga jullie missen mocht ik voor eeuwig verbannen worden van fok.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef aeque het volgende:
Held.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef aeque het volgende:
Nee, maar ik heb geruchten gehoord dat er mensen zijn die dat gedaan hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |