Iets anders roze denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee maar mods moeten elkaar wel een beetje onafhankelijk kunnen controleren. Vraagtekens zetten bij verkeerde beslissingen. Dat gebeurt nu niet. Alles door een roze bril.
Ze snappen gewoon nog niet goed genoeg hoe ze het kunnen uitbuiten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel dat de feministen.
[ afbeelding ]
Ik ben bang om jullie te missen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe gewoon, als het je dwars zit.
Je de mond laten snoeren.
Godver.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Gek dat voor beide, zo verschillende posts hetzelfde geldt: Pussy
[..]
[..]
Dat zijn een hoop veronderstellingen in één post. Wil je daar serieus een punt van kunnen maken, zul je je feiten goed op orde moeten hebben. Als voormalig poster vanuit de SEX SC heb je de schijn al tegen dat het persoonlijk is, niet vanwege je betrokkenheid bij FOK.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee maar mods moeten elkaar wel een beetje onafhankelijk kunnen controleren. Vraagtekens zetten bij verkeerde beslissingen. Dat gebeurt nu niet. Alles door een roze bril.
I love you, Yvquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Gek dat voor beide, zo verschillende posts hetzelfde geldt: Pussy
[..]
[..]
Like I said. Power corrupts.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb ik hele lange dm gesprekken over gehad met mods en admins. Denk je dat ze zich er iets van aantrekken?
Hahahahah
Nee, ik loog en zeurde en moest mijn mond houden.
Jij zult ook hangen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
Hey pssst sexy modjes lees dit topics eens
Ik? Wat heb ik gedaan?quote:
Ik begrijp gewoon niet dat ze het laten op deze manier. Dat het niemand opvalt hoe onhandig het is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop veronderstellingen in één post. Wil je daar serieus een punt van kunnen maken, zul je je feiten goed op orde moeten hebben. Als voormalig poster vanuit de SEX SC heb je de schijn al tegen dat het persoonlijk is, niet vanwege je betrokkenheid bij FOK.
Het is een extreem rustig forum.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet dat ze het laten op deze manier. Dat het niemand opvalt hoe onhandig het is.Verder boeit het me weinig.
Met Yvonne flirten.quote:
Komt ze goed uit natuurlijk, meer tijd om elkaar uit te wonen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een extreem rustig forum.
Toen admiraal_anaal en tally het modden, waren ze er eens per week aan het opruimen ofzo. En het was niet alsof er meer nodig was dan dat.
En als dat niet werkt Danny pijpenquote:
Weerhoudt sommige mensen van hier schijnbaar nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ik heb toch geen seks dus in Sex posten is voor mij zinloos
Nu willen we namen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weerhoudt sommige mensen van hier schijnbaar niet
Praten over seks is iets anders dan seks hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ik heb toch geen seks dus in Sex posten is voor mij zinloos
Klopt. Met de SC dood al helemaal.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een extreem rustig forum.
Toen admiraal_anaal en tally het modden, waren ze er eens per week aan het opruimen ofzo. En het was niet alsof er meer nodig was dan dat.
Jij hebt dat al geprobeerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |