Held aeque.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zocht die ene met die beer:
[ afbeelding ]
Okquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, wilde 'm even posten, voordat de reactie verwijderd wordt.
Het levert geen gedoe op, dan is het al snel goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet dat ze het laten op deze manier. Dat het niemand opvalt hoe onhandig het is.Verder boeit het me weinig.
Ik kan hem al niet meer vinden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, wilde 'm even posten, voordat de reactie verwijderd wordt.
Thanks.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
SEX / [SEX] Feedback, Huisregels & TVT's #287
SEX / Objectum-sexueelquote:
Ze hebben wel een handje van overmatig snoeien in reacties daar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:32 schreef Fylax het volgende:
Het was gewoon een serieuze reactie, gaan ze zeggen dat ik troll
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze hebben wel een handje van overmatig snoeien in reacties daar.
Is makkelijker dan echt modden.
Dat als iets de verkeerde kant op dreigt te gaan, ze gewoon alle reacties verwijderen en hopen dat het daarna vanzelf weer goed gaat.quote:
Was een dappere poging. En wat niet is kan nog komen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:35 schreef aeque het volgende:
Godver, ik heb niet eens een note gekregen.
Je moet minder vriendelijk zijn. :$quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:35 schreef aeque het volgende:
Oh, daar kan ik verder niets over zeggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat als iets de verkeerde kant op dreigt te gaan, ze gewoon alle reacties verwijderen en hopen dat het daarna vanzelf weer goed gaat.
Ik ben nog niet klaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was een dappere poging. En wat niet is kan nog komen natuurlijk
Ja, nu mis je misschien je 5 minutes of fame.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik verder niets over zeggen.Zie dat nooit.
Maar beetje jammer dat ze het trollend vinden.
De andere mod heeft het nog niet gelezen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:35 schreef aeque het volgende:
Ik lees op dit moment mee in de SEX FB.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, nu mis je misschien je 5 minutes of fame.
Ook dat is wel triestquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
SEX / Objectum-sexueel
Ik reageerde dat als hij niemand kon vinden, ik wel alsof wilde doen.
TV is tegenwoordig toch alleen maar nep.
Tsja, maar ik ga er niet tegen in. Dan maar niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook dat is wel triestdan moeten ze ook die reactie over vrouwen zijn objecten verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |