Ben benieuwd! Kijk nu The Wire nog een keerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:19 schreef Fascination het volgende:
S03E3 van HoC trouwens.Een van de beste afleveringen tot nu toe mijns inziens.
Je hebt niks gemist wat je nog niet wist.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:16 schreef Fascination het volgende:
Ik heb wat gemist in SEX zie ik. Confronterende cijfers.
Die heb ik zo gemaakt. Gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leg hier maar eens een normenkader overheen
Whehe, viel me ook al meteen op. Te perfect.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:26 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zit bij HoC continu naar het haarstuk van Kevin Spacey te kijken, beter millimeteren die handel.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Die heb ik zo gemaakt. Gewoon niet doen.
Halverwege seizoen drie gaan ze een paar keer naar buiten en dan zie je het ook echt zo gefilmd worden van 'Pam je haar danst''. Maar niet heus. Voor de rest is het natuurlijk een ontzettendequote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, viel me ook al meteen op. Te perfect.
Wow aequequote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Te druk bezig met toekijken. Oh nee wacht, dat is een andere user.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Te druk bezig met toekijken. Oh nee wacht, dat is een andere user.
Die note komt nog wel aeque.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:43 schreef Tamashii het volgende:
Ga vooral nog even door, morgen komt er weer een opschoonrondje. Nu lekker slapen!
quote:
Ik wist dat ik hem nog ergens kon gebruiken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde gaan slapen, lees ik dit nog:
[..]![]()
![]()
Dan hoor ik er eindelijk bij!quote:
Moest hard grinniken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:45 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik wist dat ik hem nog ergens kon gebruiken.
Dreigementen. Ze laat wederom zien dat ze geen ene kut weet of begrijpt van modereren.quote:
Ik deed het voor jullie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moest het twee keer lezen, omdat ik niet kon geloven dat hij het echt had gepost.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moest het twee keer lezen, omdat ik niet kon geloven dat hij het echt had gepost.![]()
Handig zo'n vooruitziende blik.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarschijnlijk heeft een van beiden, of misschien zelfs alle twee, even je aangekaart bij de verantwoordelijke admin.
Morgen is het aeque. De admins zullen dan zeggen dat dit niks te maken heeft met de mods in kwestie, maar dat dit hun eigen beslissing is.
Mooie woordspeling.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:56 schreef Harmankardon het volgende:
In plaats van in de Seks SC slap lullen gebeurt het nu in R&P, als dat het is.
Ik heb de jouwe nog niet gehad overigens. 1e van de maand hadden we toch afgesproken?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zijn niet echt de dickpics die gestuurd worden toch?
Die zitten weggestopt in de kelder.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zijn niet echt de dickpics die gestuurd worden toch?
Oh. Vergetenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb de jouwe nog niet gehad overigens. 1e van de maand hadden we toch afgesproken?
oh dan heb ik je vast verward met iemand andersquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh. VergetenMaar ik stuur geen dickpics.
Heeft Faxie nog niet gestuurd dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh dan heb ik je vast verward met iemand anders
Is het al zo erg Yv?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh dan heb ik je vast verward met iemand anders
Nee Fax is lief, die doet dat niet naar mijquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heeft Faxie nog niet gestuurd dan?
Fax stuurt ze in batch rond volgens mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heeft Faxie nog niet gestuurd dan?
En ik niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee Fax is lief, die doet dat niet naar mij
Morgen maar gaan shoppen dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Chocoladegebrek. Rare dingen doet dat
Ja, nu geen zin meer, koud buiten.quote:
Ja, had je toch ook verward. Sorry.quote:
Hmm, tankstation had misschien nog gekund ja.quote:
Je hoeft maar te vragen hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee Fax is lief, die doet dat niet naar mij
AH is hier open tot 24:00uur hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmm, tankstation had misschien nog gekund ja.
Tegen Utrecht kan niemand opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |