Mag ik als toetje een Pink Lady aan je geven?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:37 schreef Copycat het volgende:
Ik ga vandaag weer eens voor de spaghetti carbonare van Soury. Met een vleuge DeBuurvrouw, want met rucola.
Ik hoop dat het je gaat lukken met die energienota. Wij hebben al ruim 8 jaar ruzie over een rekening en dan heb ik het niet over een paar tientjes want dan had ik het allang opgegeven!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef hondjes het volgende:
Krijg ik de rekening van het gas...eindjaar 69982
neem de meter op ..gebruik 31091![]()
Dus ze rekenen me twee keer meer dan ik gebruik..............![]()
gebeld..ze gaan een nieuwe nota maken..dacht het ook maar,![]()
Oh er staan trouwens olieplatformen in de fik in Libie..zie al Jazeera
Lekker!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Mag ik als toetje een Pink Lady aan je geven?
Ik dacht al, je zal dát wel bedoelen, en niet dat andere wat ik onder "pink lady" googlede.quote:
Ik dacht ook bij Fluitertje durf ik nog wel te Googelenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht al, je zal dát wel bedoelen, en niet dat andere wat ik onder "pink lady" googlede.
Daar heeft Cc ook weinig aan trouwens.
En toen sloegen de stoppen door en pakte je je zaklantaarnquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en de aantrekkelijke behuizing![]()
Ahh...we hebben een kenner in de gelederen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:40 schreef Gert het volgende:
"Milde vanillegeur".
Gelukkig wél mild, want indringende vanillegeur is meteen weer zo SM.
De Kardinaal IS daar zo'n beetje de baas geloof ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Ahh...we hebben een kenner in de gelederen.![]()
Net auto weggebracht want morgen APK. Dus dat wordt flink bidden.
Misschien kan die kardinaal z'n baas inschakelen.
Nee joh gekkie, jij weet (onder andere) daar véél meer vanaf!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Ahh...we hebben een kenner in de gelederen.![]()
Ligt eraan waar het wrakt. Als remmen, banden etc wel oké zijn.. dan kunnen er flinke deuken in zitten,een ster in de zijruit en het van binnen één grote asbak zijn maar dan komt-ie gewoon door de APK.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat wrak van ons moet ook, die gaat dat dus noooooit redden
O...quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mevrouw waar woont u?
Nou in Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop
Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan
Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit
ow.. dan gaat het misschien nog wel lukkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ligt eraan waar het wrakt. Als remmen, banden etc wel oké zijn.. dan kunnen er flinke deuken in zitten,een ster in de zijruit en het van binnen één grote asbak zijn maar dan komt-ie gewoon door de APK.
Ik had alleen een remkabeltje van 40 euro wat vervangen moest worden, verder helemaal goed. Toch weer een opluchting, je bent altijd bang dat ze wat vinden wat je een bak met geld kost .quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ligt eraan waar het wrakt. Als remmen, banden etc wel oké zijn.. dan kunnen er flinke deuken in zitten,een ster in de zijruit en het van binnen één grote asbak zijn maar dan komt-ie gewoon door de APK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |