Ja, ik vond dat plaatje wat boers gedoe en daarom veranderd voor een ander klassiek Hollands beeldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:20 schreef Coos het volgende:
BOB dat plaatje wat je eerst had was toch wat duidelijker in de context van mijn post daaronder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat jij vindt is een realiteit
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
Over boers gesproken...
De laatste 10 minuten van de SS uitzending heb ik nog gezien. Live in het huis staat de audio van Sofia aan die ongelukkigerwijs op de wc roept:"Ik moet een tampon in m'n kut doen"
![]()
Even later in de studio meent de presentator daarop te moeten reageren met:
[ afbeelding ]
"Nou Sofia, Ik hoop dat ie lekker zit!"
![]()
![]()
Tja wat moet je je daar dan bij voorstellen:Altijd prijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Den Bosch!quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
Lekker kopje thee erbij![]()
Toverhexa waar zijn jegebleven?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
Lekker kopje thee erbij![]()
Toverhexa waar zijn jegebleven?
Ah gelukkig, die stomme Gert met z'nquote:
Gertquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:07 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ah gelukkig, die stomme Gert met z'nook al schrijft die laatst goede epistels.
oh dat is de moppersmurf, of was het de bansmurf,kan ook de leunmaarlekkerachteroversmurf zijn, ja welke smurf is het nouquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
dat is zo'n #blauwebroek
[ afbeelding ]
En cremeren zit ook in z'n pakket!quote:
Had je last van ochtendmisselijkheid?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo dat was een lekker begin van de ochtend.
Nee, een naald in mijn rug en ze konden de exacte plek niet vinden en bot kunnen ze niet verdoven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je last van ochtendmisselijkheid?
Auwquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, een naald in mijn rug en ze konden de exacte plek niet vinden en bot kunnen ze niet verdoven.
Ik heb deze beltoon nog niet lang genoeg om irritant te zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is wel een liedje wat enorm lang blijft hangen en dan al snel irritant wordt.
Damn, gevoeligquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, een naald in mijn rug en ze konden de exacte plek niet vinden en bot kunnen ze niet verdoven.
Beter dan een wond van 15 cm die naderhand ontploft. Zoals de vorige keer.quote:
Dan wil je je tuner opnemen ipv je mobielquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb deze beltoon nog niet lang genoeg om irritant te zijn![]()
Wel denk ik vaak dat mijn telefoon gaat als het liedje op de radio is en dat is dan weer wel irritant
Zit ook niet erg mee, verdorie...............quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, ik neem elke poging aan om redelijk pijnvrij door het leven te kunnen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zit ook niet erg mee, verdorie...............
Het wordt nu wel eens tijd, en dat gewoon een behandeling slaagt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, ik neem elke poging aan om redelijk pijnvrij door het leven te kunnen.
Dankjewel!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het wordt nu wel eens tijd, en dat gewoon een behandeling slaagt.
sterkte.
Jakkes, dat klinkt echt naar!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben benieuwd.......maar er gingen eerder ook al geruchten dat hij het land uit was, bleken achteraf dus inderdaad geruchten te zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:50 schreef hondjes het volgende:
Reports that three falcon 300 private jets have just taken off tripoli. Heading towards athen, cairo and vienna. Each carrying 6 passengers
Ondertussen meldt de telegraaf dat Ghadaffi erin zit, even afwachten maar.
Zag overigens in het nieuws dat bij het Libische consulaat de officiele vlag is vervangen door de vlag die door de tegenstanders wordt gebruikt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:50 schreef hondjes het volgende:
Reports that three falcon 300 private jets have just taken off tripoli. Heading towards athen, cairo and vienna. Each carrying 6 passengers
Ondertussen meldt de telegraaf dat Ghadaffi erin zit, even afwachten maar.
Die is na maanden dicht en nu is het een lelijk litteken geworden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jakkes, dat klinkt echt naar!
Hoe is het trouwens met de wond die vervelend bleef doen?
Het toestel kreeg bij meerdere luchthavens geen toestemming om te landen. Kan best zijn dat hij het al wel geprobeerd heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ben benieuwd.......maar er gingen eerder ook al geruchten dat hij het land uit was, bleken achteraf dus inderdaad geruchten te zijn.
quote:
Mag ik als toetje een Pink Lady aan je geven?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:37 schreef Copycat het volgende:
Ik ga vandaag weer eens voor de spaghetti carbonare van Soury. Met een vleuge DeBuurvrouw, want met rucola.
Ik hoop dat het je gaat lukken met die energienota. Wij hebben al ruim 8 jaar ruzie over een rekening en dan heb ik het niet over een paar tientjes want dan had ik het allang opgegeven!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef hondjes het volgende:
Krijg ik de rekening van het gas...eindjaar 69982
neem de meter op ..gebruik 31091![]()
Dus ze rekenen me twee keer meer dan ik gebruik..............![]()
gebeld..ze gaan een nieuwe nota maken..dacht het ook maar,![]()
Oh er staan trouwens olieplatformen in de fik in Libie..zie al Jazeera
Lekker!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Mag ik als toetje een Pink Lady aan je geven?
Ik dacht al, je zal dát wel bedoelen, en niet dat andere wat ik onder "pink lady" googlede.quote:
Ik dacht ook bij Fluitertje durf ik nog wel te Googelenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht al, je zal dát wel bedoelen, en niet dat andere wat ik onder "pink lady" googlede.
Daar heeft Cc ook weinig aan trouwens.
En toen sloegen de stoppen door en pakte je je zaklantaarnquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en de aantrekkelijke behuizing![]()
Ahh...we hebben een kenner in de gelederen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:40 schreef Gert het volgende:
"Milde vanillegeur".
Gelukkig wél mild, want indringende vanillegeur is meteen weer zo SM.
De Kardinaal IS daar zo'n beetje de baas geloof ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Ahh...we hebben een kenner in de gelederen.![]()
Net auto weggebracht want morgen APK. Dus dat wordt flink bidden.
Misschien kan die kardinaal z'n baas inschakelen.
Nee joh gekkie, jij weet (onder andere) daar véél meer vanaf!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Ahh...we hebben een kenner in de gelederen.![]()
Ligt eraan waar het wrakt. Als remmen, banden etc wel oké zijn.. dan kunnen er flinke deuken in zitten,een ster in de zijruit en het van binnen één grote asbak zijn maar dan komt-ie gewoon door de APK.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat wrak van ons moet ook, die gaat dat dus noooooit redden
O...quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mevrouw waar woont u?
Nou in Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop
Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan
Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit
ow.. dan gaat het misschien nog wel lukkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ligt eraan waar het wrakt. Als remmen, banden etc wel oké zijn.. dan kunnen er flinke deuken in zitten,een ster in de zijruit en het van binnen één grote asbak zijn maar dan komt-ie gewoon door de APK.
Ik had alleen een remkabeltje van 40 euro wat vervangen moest worden, verder helemaal goed. Toch weer een opluchting, je bent altijd bang dat ze wat vinden wat je een bak met geld kost .quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ligt eraan waar het wrakt. Als remmen, banden etc wel oké zijn.. dan kunnen er flinke deuken in zitten,een ster in de zijruit en het van binnen één grote asbak zijn maar dan komt-ie gewoon door de APK.
met d'r gluiperige oogiesquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb toch zo'n pokkehekel aan die Wilma Nanninga![]()
nepwijf
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_loper__.html?p=8,1
Ja, van die prikoogjes heeft ze.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
met d'r gluiperige oogies
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:31 schreef Gert het volgende:
Ik dacht al, je zal dát wel bedoelen, en niet dat andere wat ik onder "pink lady" googlede.
Daar heeft Cc ook weinig aan trouwens.
Pink Lady is tien jaar geleden gedekt door een aardbei , franqaise appel en honing.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:40 schreef Gert het volgende:
"Milde vanillegeur".
Wohooow, maar dát is geil! Vanille!![]()
Gelukkig wél mild, want indringende vanillegeur is meteen weer zo SM.
Ik ook.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:25 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht inderdaad aan de appel. Zo ben ik.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Ha Fanny, eet smakelijk.
Even uittesten die DM , geef je een DM.
Geen lange , gewoon een korte en krachtige.![]()
Oh, dat schiet al lekker op Juud, voel je je goed?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:38 schreef Juud79 het volgende:
Avond!
28 weken vandaag![]()
Wij eten vandaag spaghetti, met gehakt, zak groente, tomato fritto saus. Nomnom
Dat schiet al opquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:38 schreef Juud79 het volgende:
Avond!
28 weken vandaag![]()
de weken vliegen voorbijquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:38 schreef Juud79 het volgende:
Avond!
28 weken vandaag![]()
Gewoon even lekker gemakkelijk dus. Moet kunnen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook !![]()
enne Spuitje ik heb een omeletje kaas tomaat gegeten![]()
geen zin om te koken vandaag
Jee, zo ver al??? Alles goed verder? Meisje in de buik is nog niet in de pre-puberteit of zoiets?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:38 schreef Juud79 het volgende:
Avond!
28 weken vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |