Ja, ik vond dat plaatje wat boers gedoe en daarom veranderd voor een ander klassiek Hollands beeldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:20 schreef Coos het volgende:
BOB dat plaatje wat je eerst had was toch wat duidelijker in de context van mijn post daaronder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat jij vindt is een realiteit
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
Over boers gesproken...
De laatste 10 minuten van de SS uitzending heb ik nog gezien. Live in het huis staat de audio van Sofia aan die ongelukkigerwijs op de wc roept:"Ik moet een tampon in m'n kut doen"
![]()
Even later in de studio meent de presentator daarop te moeten reageren met:
[ afbeelding ]
"Nou Sofia, Ik hoop dat ie lekker zit!"
![]()
![]()
Tja wat moet je je daar dan bij voorstellen:Altijd prijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Den Bosch!quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
Lekker kopje thee erbij![]()
Toverhexa waar zijn jegebleven?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
Lekker kopje thee erbij![]()
Toverhexa waar zijn jegebleven?
Ah gelukkig, die stomme Gert met z'nquote:
Gertquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:07 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ah gelukkig, die stomme Gert met z'nook al schrijft die laatst goede epistels.
oh dat is de moppersmurf, of was het de bansmurf,kan ook de leunmaarlekkerachteroversmurf zijn, ja welke smurf is het nouquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
dat is zo'n #blauwebroek
[ afbeelding ]
En cremeren zit ook in z'n pakket!quote:
Had je last van ochtendmisselijkheid?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo dat was een lekker begin van de ochtend.
Nee, een naald in mijn rug en ze konden de exacte plek niet vinden en bot kunnen ze niet verdoven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je last van ochtendmisselijkheid?
Auwquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, een naald in mijn rug en ze konden de exacte plek niet vinden en bot kunnen ze niet verdoven.
Ik heb deze beltoon nog niet lang genoeg om irritant te zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is wel een liedje wat enorm lang blijft hangen en dan al snel irritant wordt.
Damn, gevoeligquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, een naald in mijn rug en ze konden de exacte plek niet vinden en bot kunnen ze niet verdoven.
Beter dan een wond van 15 cm die naderhand ontploft. Zoals de vorige keer.quote:
Dan wil je je tuner opnemen ipv je mobielquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb deze beltoon nog niet lang genoeg om irritant te zijn![]()
Wel denk ik vaak dat mijn telefoon gaat als het liedje op de radio is en dat is dan weer wel irritant
Zit ook niet erg mee, verdorie...............quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, ik neem elke poging aan om redelijk pijnvrij door het leven te kunnen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zit ook niet erg mee, verdorie...............
Het wordt nu wel eens tijd, en dat gewoon een behandeling slaagt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, ik neem elke poging aan om redelijk pijnvrij door het leven te kunnen.
Dankjewel!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het wordt nu wel eens tijd, en dat gewoon een behandeling slaagt.
sterkte.
Jakkes, dat klinkt echt naar!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben benieuwd.......maar er gingen eerder ook al geruchten dat hij het land uit was, bleken achteraf dus inderdaad geruchten te zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:50 schreef hondjes het volgende:
Reports that three falcon 300 private jets have just taken off tripoli. Heading towards athen, cairo and vienna. Each carrying 6 passengers
Ondertussen meldt de telegraaf dat Ghadaffi erin zit, even afwachten maar.
Zag overigens in het nieuws dat bij het Libische consulaat de officiele vlag is vervangen door de vlag die door de tegenstanders wordt gebruikt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:50 schreef hondjes het volgende:
Reports that three falcon 300 private jets have just taken off tripoli. Heading towards athen, cairo and vienna. Each carrying 6 passengers
Ondertussen meldt de telegraaf dat Ghadaffi erin zit, even afwachten maar.
Die is na maanden dicht en nu is het een lelijk litteken geworden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jakkes, dat klinkt echt naar!
Hoe is het trouwens met de wond die vervelend bleef doen?
Het toestel kreeg bij meerdere luchthavens geen toestemming om te landen. Kan best zijn dat hij het al wel geprobeerd heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ben benieuwd.......maar er gingen eerder ook al geruchten dat hij het land uit was, bleken achteraf dus inderdaad geruchten te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |