touchpadquote:Op maandag 26 januari 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik moet écht een toetsenbord en een muis hebben hoor, anders kan ik er niet mee omgaan
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu zou het leuk zijn als jij ook iemand uitkiest en daar een bingokaart van maakt....
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:59 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartje van jezelf maken is helemaal een topshow.
Ik zie heel veel overeenkomsten met de kaart die ik voor je had :dquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:59 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is omdat wij elkaar zo goed begrijpen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie heel veel overeenkomsten met de kaart die ik voor je had :d
Ik vond dat ook wel sneu voor mezelf, want om eerlijk te zijn vond ik het een hele klus en had ik er juist zoveel lol in omdat ik zoveel leuke dingen op je bingokaart had gezet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is omdat wij elkaar zo goed begrijpen.![]()
Vond het wel heel sneu voor je dat een uur werk zomaar opeens foetsie was.
Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond dat ook wel sneu voor mezelf, want om eerlijk te zijn vond ik het een hele klus en had ik er juist zoveel lol in omdat ik zoveel leuke dingen op je bingokaart had gezet.
Ik?quote:
Ik vond dat juist die niet mocht ontbrekenquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wordt met dt.
Dat vond je zeker wel een hele leuke uitspraak ja?
Lol....waarom verbaasd me dat nou niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond dat juist die niet mocht ontbreken
Drakin heeft ook niet veel bingo-waardige uitspraken, maar toch zijn ze wel typerend.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....waarom verbaasd me dat nou niet.![]()
Vrees alleen dat we niet vaak bingo kunnen gaan roepen.
Ik ken jou bij lange na niet goed genoeg voor een héle bingokaart, maar ééntje die IK er opgezet zou hebben: "je verwacht het niet". Verder idd die "ik ben 28" en die van "#team". Die van dat smiley-dieet heb je al wel eens mijn richting in gebruikt, maar wist niet dat dat een gevleugelde uitspraak was.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:59 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had nog zo om een samenvatting gevraagd, ben je die alsnog vergetenquote:
40+ / Zeikhoekquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had nog zo om een samenvatting gevraagd, ben je die alsnog vergeten
Dan had je je sherlock maar beter in moeten zettenquote:Op woensdag 28 januari 2015 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drakin heeft ook niet veel bingo-waardige uitspraken, maar toch zijn ze wel typerend.
Zoveel weet je niet, maar je weet wel wat sherlock is, best goed van je, jammer dat sherlock al een tijdje under construction is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan had je je sherlock maar beter in moeten zetten
Ja best wel, nu kan ik niet stiekum zoekenquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoveel weet je niet, maar je weet wel wat sherlock is, best goed van je, jammer dat sherlock al een tijdje under construction is.
Ik weet juist teveel van veel verschillende dingen en te weinig van 1 bepaald iets.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoveel weet je niet, maar je weet wel wat sherlock is, best goed van je, jammer dat sherlock al een tijdje under construction is.
Ik refereerde dan ook aan je bingokaart.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet juist teveel van veel verschillende dingen en te weinig van 1 bepaald iets.
sommige uitspraken wist ik niet eens dat die van mij kwamen zoals wat cossen is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik refereerde dan ook aan je bingokaart.
Zoek het opquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:02 schreef drakin het volgende:
[..]
sommige uitspraken wist ik niet eens dat die van mij kwamen zoals wat cossen is.
Heb ik daar eigenlijk wel antwoord op gekregen toen?
Maar ik was net zuurkool aan het makenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |