Je kan dit topic altijd nog boycotten.quote:
zit alleen een stukkie glas tussenquote:Op maandag 26 januari 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof je naast me op de bank zit ...
Dat zei je 2 jaar geleden ook alquote:Op maandag 26 januari 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik moet écht een toetsenbord en een muis hebben hoor, anders kan ik er niet mee omgaan
touchpadquote:Op maandag 26 januari 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik moet écht een toetsenbord en een muis hebben hoor, anders kan ik er niet mee omgaan
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu zou het leuk zijn als jij ook iemand uitkiest en daar een bingokaart van maakt....
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:59 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartje van jezelf maken is helemaal een topshow.
Ik zie heel veel overeenkomsten met de kaart die ik voor je had :dquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:59 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartje van jezelf maken is helemaal een topshow.
Dat is omdat wij elkaar zo goed begrijpen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie heel veel overeenkomsten met de kaart die ik voor je had :d
Ik vond dat ook wel sneu voor mezelf, want om eerlijk te zijn vond ik het een hele klus en had ik er juist zoveel lol in omdat ik zoveel leuke dingen op je bingokaart had gezet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is omdat wij elkaar zo goed begrijpen.![]()
Vond het wel heel sneu voor je dat een uur werk zomaar opeens foetsie was.
Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond dat ook wel sneu voor mezelf, want om eerlijk te zijn vond ik het een hele klus en had ik er juist zoveel lol in omdat ik zoveel leuke dingen op je bingokaart had gezet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |