Je moet KS bedankenquote:
Piet begrijpt het welquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:37 schreef FANN het volgende:
zit een piepklein foutje in zie ik nulaatste hokje... maakt niet uit...
Dat jaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:38 schreef FANN het volgende:
[..]
wanneer zeg ik in godsnaam Free?
In de rest herken ik me wel
ah..........quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Check de rest van de kaarten eens.
quote:
quote:
Geen idee waar je het over hebt, maar bedankt voor het compliment.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:07 schreef artelligence het volgende:
Mooi gejat, Kingstown. Dus jij bent een van de lurkers
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar bedankt voor het compliment.
Ow ja....jij was die gozer van " En wat in het verleden gebeurt is, is in het verleden gebeurt"quote:
Maak er een van mij zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja....jij was die gozer van " En wat in het verleden gebeurt is, is in het verleden gebeurt"![]()
Past ook wel mooi op een bingokaart.
De OP lezen Juupquote:
quote:
Wie zijn idee was het nu?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij was het mijn idee, n.a.v. VI oranje, die jij hebt uitgevoerd. Maar soit.
Jij hebt Treehut gepakt?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
Jammer... maar ik heb Treehut gepakt, is ook leuk![]()
Ik drink niet, ik druppel.quote:[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt Treehut gepakt?
[..]
Ik drink niet, ik druppel.
Hij is leuk op 1 klein foutje na.quote:
Wat hangt hem boven het hoofd als ie binnen rookt?quote:Op zondag 25 januari 2015 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is leuk op 1 klein foutje na.
Het is de eigen keuze van mijn man om buiten te roken.
Een vergeeld plafondquote:Op zondag 25 januari 2015 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat hangt hem boven het hoofd als ie binnen rookt?
Dat zeg je iedere keer zo nadrukkelijk erbij dat ik je uiteraard niet geloof.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:59 schreef Deisyy het volgende:
Hij is leuk op 1 klein foutje na.
Het is de eigen keuze van mijn man om buiten te roken.
Die had nog mooi in het vakje Free gekund.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zeg je iedere keer zo nadrukkelijk erbij dat ik je uiteraard niet geloof.
"Ik ben nogal een bazig type" staat ook in mijn geheugen gegrift. Mss voor een volgende kaart.
Een echte bingokaart heeft altijd een "vrij vakje" in het midden en je weet hoe rigide en ouderwets ik ben, dus aan dat basisprincipe heb ik natuurlijk niet getornd. Dat soort nieuwerwetse dingen laat ik wel aan de jongelui over.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:29 schreef Deisyy het volgende:
Die had nog mooi in het vakje Free gekund.
bingo!quote:Op zondag 25 januari 2015 18:07 schreef Treehut362 het volgende:
Ecologisch groenbeheer in de praktijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verkeerde topicquote:
Die is sacha aan het maken.quote:
Je kunt trouwens over 1 user 10 bingokaarten maken als je graag wilt. No limits, dus leef je uit!quote:
Ga ik vergeten.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is sacha aan het maken.
[..]
Je kunt trouwens over 1 user 10 bingokaarten maken als je graag wilt. No limits, dus leef je uit!
Iedere keer als je iets typt op dit forum wat op jouw kaart staat, dan roepen we "bingo"quote:
jij wordt tenminste niet vergeten.quote:
Jij ook niet lieverd.quote:
Had je maar een dm moeten sturen toen, dat was het enige wat je hoefde te doen voor een code.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij ook niet lieverd.![]()
Je zit nog steeds in mijn hart, ondanks dat je ons vergeten bent met je gratis bueno's.
Dat is inderdaad dramatisch, dat schrappen van die kreet...quote:Op zondag 25 januari 2015 22:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iedere keer als je iets typt op dit forum wat op jouw kaart staat, dan roepen we "bingo"![]()
Vandaar dat ik gisteren ook zo baalde dat ik "verder zeg ik er niets meer over" op het laatste moment van jouw kaart had gehaald.
Dat mag tot je 12de en daarna moet je normaal doenquote:Op maandag 26 januari 2015 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben pas 28, dus ik mag me nog vervelend gedragen.
Je kan dit topic altijd nog boycotten.quote:
zit alleen een stukkie glas tussenquote:Op maandag 26 januari 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof je naast me op de bank zit ...
Dat zei je 2 jaar geleden ook alquote:Op maandag 26 januari 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik moet écht een toetsenbord en een muis hebben hoor, anders kan ik er niet mee omgaan
touchpadquote:Op maandag 26 januari 2015 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik moet écht een toetsenbord en een muis hebben hoor, anders kan ik er niet mee omgaan
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu zou het leuk zijn als jij ook iemand uitkiest en daar een bingokaart van maakt....
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:59 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartje van jezelf maken is helemaal een topshow.
Ik zie heel veel overeenkomsten met de kaart die ik voor je had :dquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:59 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartje van jezelf maken is helemaal een topshow.
Dat is omdat wij elkaar zo goed begrijpen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie heel veel overeenkomsten met de kaart die ik voor je had :d
Ik vond dat ook wel sneu voor mezelf, want om eerlijk te zijn vond ik het een hele klus en had ik er juist zoveel lol in omdat ik zoveel leuke dingen op je bingokaart had gezet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is omdat wij elkaar zo goed begrijpen.![]()
Vond het wel heel sneu voor je dat een uur werk zomaar opeens foetsie was.
Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond dat ook wel sneu voor mezelf, want om eerlijk te zijn vond ik het een hele klus en had ik er juist zoveel lol in omdat ik zoveel leuke dingen op je bingokaart had gezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |