Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:25 schreef isax het volgende:
[..]
overheen gelezen.
sorry.
niets gezegt.
Trouwens....ik kwam een oude post van FANN tegen. Klik Heb steeds meer het idee dat jullie familie zijn.quote:
Ze delen hem gewoonquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Trouwens....ik kwam een oude post van FANN tegen. Klik Heb steeds meer het idee dat jullie familie zijn.
en dat wrak hebben we nog steedsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Trouwens....ik kwam een oude post van FANN tegen. Klik Heb steeds meer het idee dat jullie familie zijn.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat wrak van ons moet ook, die gaat dat dus noooooit redden
Zover ik weet niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben hier nog ergens een dip-topic en ik ben al op weg daarheen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:38 schreef Voxs het volgende:
Is hulp nodig om de depressieve dip weer te boven te komen Kingstown? Of ga je het overleven?
Dat doe ik meestal wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Je hebt het netjes gehouden zie ik.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Je hebt het netjes gehouden zie ik.
Keuzes, keuzes....zou makkelijk 2 kaarten kunnen maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:22 schreef DKUp het volgende:
Ik mis:
Tit-pics?
Hommo
Kut topic
Braddie
TS is........
Mod schaamt zich......quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes....zou makkelijk 2 kaarten kunnen maken.
TS is....staat er trouwens wel tussen hommo.
Nee, dat is helemaal niet erg, dat was een beetje mijn verwachting.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het raar als ik hier een beetje van moet overgeven?
quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:16 schreef Voxs het volgende:
Ik kijk uit naar je opvrolijkertje want ik heb een doos kleenex leeggeplukt om mijn tranen te drogen![]()
quote:
Wrs. geen hond die Dimm hier kent, maar je mooie creatie verdient hier wel een plaatsje.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee, zo'n site die Kingstown ooit eens poste.
Ait, thx.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wrs. geen hond die Dimm hier kent, maar je mooie creatie verdient hier wel een plaatsje.
Sure. Jammer als dat soort leuke dingen verdwijnen in de snelheid van een SC.quote:
doe mijquote:Op maandag 16 februari 2015 14:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sure. Jammer als dat soort leuke dingen verdwijnen in de snelheid van een SC.
Als je anderen hebt kun je ze ook altijd hier neerzetten.
jaquote:Op maandag 16 februari 2015 14:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Je wil hem wel erg graag he?
Mss in de TV SC vragen, want ik kom niet verder dan mod-sollicitaties, dagcijfers, de weblog en schoolprestaties.quote:
En hoi, niet te vergeten.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mss in de TV SC vragen, want ik kom niet verder dan mod-sollicitaties, dagcijfers, de weblog en schoolprestaties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |