In je handtasje?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
iPhone 6+ past niet in mijn broekzak
Prop het wel in de bek van oreo dan.quote:
met jouw ogen snap ik ditquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je niet per se op een klein schermpje hoeft te turen, maar dat het ook op je computer kan.
?quote:
hahahahaquote:
slecht ziend en zoquote:
KPDquote:
Jij hebt volgens mij ook niet al te beste ogen:quote:
Dus.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja niet voor Apple toch?
Inb4 applehahahahahahaehehehehe
Naakte FOK!kers.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prop het wel in de bek van oreo dan.
Heb geen handtas
Noemen ze jou wel eens spuit elf?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij ook niet al te beste ogen:
[..]
Dus.
dat had er helemaal niets mee te maken, dus niet alleen je ogen zijn slecht maar ook de hersenen die er aan vast hangenquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij ook niet al te beste ogen:
[..]
Dus.
en heel af en toe een naakte fokster, gevolgd door 10 pagina's met reactiesquote:
Beetje dit idee:quote:
Nee nooit.quote:
Is dit nou je allerbeste poging om te bashen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had er helemaal niets mee te maken, dus niet alleen je ogen zijn slecht maar ook de hersenen die er aan vast hangen
Omdat mongolen. Een beetje S&G in het kwadraatquote:
nee, puur een observatiequote:Op donderdag 22 januari 2015 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee nooit.
[..]
Is dit nou je allerbeste poging om te bashen?
Waarom kan dat niet onlinequote:Als u uw abonnement wil beëindigen, neem dan uiterlijk 2 weken voor 8 maart 2015 contact op met NS Klantenservice.
Observaties uit het Zuiden des lands worden niet serieus genomen.quote:
Noicequote:Op donderdag 22 januari 2015 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Dan kan de telefoniste je niet overhalen met een supergoede aanbieding die je niet kunt laten liggen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet online?
Net zo veel ruimte als een multipla :Squote:
Het is een ov kaart en kan hem ook schriftelijk opzeggen, lees ik nuquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dan kan de telefoniste je niet overhalen met een supergoede aanbieding die je niet kunt laten liggen.
Multipla is mooier thoquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zo veel ruimte als een multipla :S
Ik hekel er alleen een beetje aan dat de FA in kwestie doet alsof het een eigen aanvraag is puur omdat ik hier de waarheid vertelde dat er alleen crap te zien was.quote:
Ja schoonheidsprijs hoor.quote:
Het is AbErella.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh lol.. abrella had gelijk![]()
"mag ik u een aanbieding doen? "
NEIN
Sorry AbErella.quote:
waarom niet arabella?quote:
wat is een aberella?quote:
wie?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat lijkt niet meer op Uberkullie.
quote:
quote:A truly beautiful butterly.
Someone who likes goats and making goat faces.
That really wasted girl over there.
Someone who can win you over with their laugh in a second and make you wish you could be their friend.
"Who is that awesome loud chick?!"
"Oh, thats Aberella!"
Oke bill gates.quote:
Ook bill gates of is dat geen mens?quote:
Bill Gates is het ubermens.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook bill gates of is dat geen mens?
Ik heb legdayquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:59 schreef Gridlok het volgende:
" Doe je ook mee yoga vandaag? "
HEhaaheehahea nee.
Dikkertje.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb legdayBen koekjes aan het bakken
![]()
Is het een klasje om kontjes te staren? Of zo een waar oude vrouwen dusdanig ontspannen dat het klasje in een gaskamer verandert?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:59 schreef Gridlok het volgende:
HEhaaheehahea nee.
whut?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meer salaris dan verwacht..![]()
Naheffing over 2014 erbij
quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:06 schreef hoink581 het volgende:
Of zo een waar oude vrouwen dusdanig ontspannen dat het klasje in een gaskamer verandert?
Ik bedoelde nabetaling, waarom zei ik naheffing.quote:
Je hebt dus ook yoga met 40 gradenquote:
spannendquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bedoelde nabetaling, waarom zei ik naheffing.
In 2014 ben ik een schaal omhooggegaan, maar dat kost nu al maanden om dit recht te zetten.
In november had ik mijn oude schaal + uren nog()
In december had ik mijn oude schaal, maar het goede aantal uur![]()
![]()
In januari ben ik dan eindelijk een schaal omhoog gegaan, het goede aantal uur, maar nu een trede te hoog.
Zal lachen worden als ik daar twee dienstverbanden heb
Wie traint er nu niet voor een agina pectoris.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je hebt dus ook yoga met 40 gradenwth.. goed om hartaanvallen te kweken
Zolang ik mijn geld maar krijg, vind ik het best.quote:
Collega's, zitten wel wat goeden kontun bijquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is het een klasje om kontjes te staren? Of zo een waar oude vrouwen dusdanig ontspannen dat het klasje in een gaskamer verandert?
Erica Terpstra.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wie traint er nu niet voor een agina pectoris.
Gains uiteraard.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verantwoorde koekjes voor het trainen hoor
Gewoon gaan dan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:13 schreef Gridlok het volgende:
Collega's, zitten wel wat goeden kontun bij.
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:59 schreef Gridlok het volgende:
HEhaaheehahea nee.
Achteraan liggen, niemand die jou ziet en iedereens kontje begluren.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet waard, op een matje liggen spartelen als een tonijn met downsyndroom.
En dan flink hijgen en kreunen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Achteraan liggen, niemand die jou ziet en iedereens kontje begluren.
5-7-2008quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:24 schreef voederbietel het volgende:
Sinds wanneer is dit de maagden SC?
sinds maandag 7 september 2009 rond 19:52.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:24 schreef voederbietel het volgende:
Sinds wanneer is dit de maagden SC?
toetsenbord kapot?quote:
Zal volgende week eens meegaan, kijken of het iets is.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk als je goed op de nek richt worden ze nog geil ook.
Dat is de spirit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:27 schreef Gridlok het volgende:
Zal volgende week eens meegaan, kijken of het iets is.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
sinds maandag 7 september 2009 rond 19:52.
quote:
oh, en je verslikte je?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n spreekprogramma op m'n laptop, ik typ nooit wat.
Als je nog wil lachen om domheid:quote:
ja dat blokken heeft toch geen enkel zin, ik zie je achterlijke kk berichten nog steedsquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet ze even van je block lijst afhalen. Wordt het een stuk gezelliger van.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je nog wil lachen om domheid:
KLB / 1% rijksten van de wereld worden rijker dan de overige 99%
Eerder huilen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:32 schreef Puntenjager het volgende:
Voor de lunch stonden mijn opties al meer dan 4000 Euro in de plus. 3,2 k gecashed. Acceptabel voor een dagwinst
Inderdaadquote:
Ik heb veel winst. IK HEB ECHT VEEL WINST! ECHT WAAR!!! ECHTTT!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja. Maar Puntenjager blijft een beetje sneu met z'n beleggingen.
Als je daadwerkelijk zo neutraal en vriendelijk bent als je jezelf wil doen laten voorkomen, dan moet je wel wat beter je best gaan doen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:43 schreef remi1986 het volgende:
ja dat blokken heeft toch geen enkel zin, ik zie je achterlijke kk berichten nog steeds
hahahaha ik ben 1 niet vriendelijk en 2 al helemaal niet neutraalquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk zo neutraal en vriendelijk bent als je jezelf wil doen laten voorkomen, dan moet je wel wat beter je best gaan doen.
Hoerzo mag ik daar mijn geld niet mee verdienen? Ben werkeloos hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja. Maar Puntenjager blijft een beetje sneu met z'n beleggingen.
Er zijn welgeteld 0 mensen die dit geloven.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:48 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
InderdaadHad makkelijk 1000 Euro meer kunnen verdienen
"Ik ben samen met Willow Zwitserland."quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:48 schreef remi1986 het volgende:
hahahaha ik ben 1 niet vriendelijk en 2 al helemaal niet neutraal
Ik vind je erg vriendelijk anders.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahahaha ik ben 1 niet vriendelijk en 2 al helemaal niet neutraal
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:48 schreef Puntenjager het volgende:
Hoerzo mag ik daar mijn geld niet mee verdienen? Ben werkeloos hoor
Valt mee. Is wel eens beter geweest.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb veel winst. IK HEB ECHT VEEL WINST! ECHT WAAR!!! ECHTTT!!!!!!!!!!
ik had niks met die discussie te maken. Maar daarom kan ik nog wel een mening hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Ik ben samen met Willow Zwitserland."
Kneus.
Zodra je die uit doe je gewoon mee hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:51 schreef remi1986 het volgende:
ik had niks met die discussie te maken. Maar daarom kan ik nog wel een mening hebben
lekker weertje buitenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zodra je die uit doe je gewoon mee hoor.
ja precies, lekker weertjequote:Op donderdag 22 januari 2015 12:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is kankerkoud en bewolkt wat lul je.
aanstellerquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is kankerkoud en bewolkt wat lul je.
alleen als het warm isquote:
genoegquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ja maar daar kun je dan ook niets tegen doen.
gvd ik wil ookquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:07 schreef Chloroform het volgende:
Op het werk zijn we ideeën aan het opdoen voor glutenvrije desserts, en heb net dus glutenvrije bananenpannenkoekjes gemaakt. Gvd beste ooit.
emigreren..quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ja maar daar kun je dan ook niets tegen doen.
Ja, was echt fucking lekker dus snap dat wel.quote:
Wanneer kom je koken voor me.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:07 schreef Chloroform het volgende:
Op het werk zijn we ideeën aan het opdoen voor glutenvrije desserts, en heb net dus glutenvrije bananenpannenkoekjes gemaakt. Gvd beste ooit.
Woensdagquote:
Connaisseur van der smaakpapillen jij.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
Chicken noodlesoup van YumYum. Ik eet het op dit moment. Ok.
Alleen het beste voor de besten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Connaisseur van der smaakpapillen jij.
Jij moet je bek houden.quote:
Dat is toch niet koken gvdquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of we gaan uit eten, heb cheque gekregen van een restaurant een dorp verder.
Ik ken alleen heel simpele, bestaan eigenlijk gewoon uit banaan en iets ei. Wel nog steeds heel lekker met kaneel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:07 schreef Chloroform het volgende:
Ja, dit ook. Banaan, ei, beetje vanillesuiker en kaneel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken alleen heel simpele, bestaan eigenlijk gewoon uit banaan en iets ei. Wel nog steeds heel lekker met kaneel.
gadverdamme, dat ziet er lekker uitquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
#nofilter #glutenvrij
en dan slagroom en alle soorten hagelslag erover donderen en ziek thuis zitten die avond met een snoepzak.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:16 schreef Chloroform het volgende:
Bolletje ijs erbij, aardbeitje, gvd masterchef hier
Ja toch.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gadverdamme, dat ziet er lekker uit
quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
en dan slagroom en alle soorten hagelslag erover donderen en ziek thuis zitten die avond met een snoepzak.
Snapte er geen kut van. Bij jou?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoi ik ook. Hoe gingen de tentamens?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe kalm.haha best oke toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 haha wat lelijk
Had zelf een kekke design lamp opgehangenMaar dit kan ook.
En altijd het laatste woord.
Bij mijn laatste tentamen, Theathergeschiedenisquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Snapte er geen kut van. Bij jou?
Ik heb gelukkig meerkeuzetentamens. Kleine kans dat je goed gokt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bij mijn laatste tentamen, Theathergeschiedenis, had ik 7 van de 8 toneelstukken niet gelezen. Dat leidde tot een aantal lege antwoordvelden op dat tentamen.
Echt lui. Zo'n zachte trainingsbroek aan, bietje chillen. Denk dat ik straks rond een uur of 3 weer aan het monteren sla, loop nu een beetje voor op de zaken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Hey Hoink, hoe is je dag vandaag?
Ja doei, ga geen 200 euro uitgeven aan een fucking lamp, doe normal.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha best oke toch?
Had zelf een kekke design lamp opgehangenMaar dit kan ook.
THEATER.quote:
Ik ben blij dat ik die meer heb. Dat vond ik een belediging van het enige beetje intellect wat ik heb.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb gelukkig meerkeuzetentamens. Kleine kans dat je goed gokt.
Klinkt goedquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef hoink581 het volgende:
Echt lui. Zo'n zachte trainingsbroek aan, bietje chillen.
Marktplaats LOL.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, ga geen 200 euro uitgeven aan een fucking lamp, doe normal.
Zulke domme dingen heb ik al in tijden niet gelezen. Waarom denk je dat veel ministers en beleidmakers geschiedenis hebben gestudeerd?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Geschiedenis studeren is zo nutteloos.Bijna enige wat je kan worden is leraar.
Wel een leuk vak tho..
Ja ik ook want van dat tweede wist ik niet eens dat het bestond.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik maak liever een tentamen theatergeschiedenis dan dat ik fixed floating swaps aan 't berekenen ben.
haha hap dan! En geen idee. Vast omdat het handig kan zijn bij een analyse van een bepaalde bevolkingsgroep.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke domme dingen heb ik al in tijden niet gelezen. Waarom denk je dat veel ministers en beleidmakers geschiedenis hebben gestudeerd?
Ik heb het ook net in het tentamen gelezen, anders had ik het nooit geloofd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja ik ook want van dat tweede wist ik niet eens dat het bestond.
zodat ze kunnen beweren dat ze iets geleerd hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke domme dingen heb ik al in tijden niet gelezen. Waarom denk je dat veel ministers en beleidmakers geschiedenis hebben gestudeerd?
Hoezo een analyse? Moslims hebben het toch altijd gedaan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha hap dan! En geen idee. Vast omdat het handig kan zijn bij een analyse van een bepaalde bevolkingsgroep.
Dat is trouwens niet waar, dat was vandaag nog toen GhpH beweerde dat het een conspiracy-theorie was dat er lobbyisten de politiek beinvloeden in het belang van de industrie die ze vertegenwoordigen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:22 schreef hoink581 het volgende:
ja.. is ook zo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo een analyse? Moslims hebben het toch altijd gedaan.
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is trouwens niet waar, dat was vandaag nog toen GhpH beweerde dat het een conspiracy-theorie was dat er lobbyisten de politiek beinvloeden in het belang van de industrie die ze vertegenwoordigen.
Ik studeer overigens geen geschiedenis, maar het hoort bij de studie. Het gaat voornamelijk om dat je in staat bent te interpreteren, causaliteit doorzien, weet hoe je grondig bronnen moet doorspitten en dat je kennis hebt van de beslissingen en processen die de huidige situatie hebben veroorzaakt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:23 schreef BlauweTijger het volgende:
haha hap dan! En geen idee. Vast omdat het handig kan zijn bij een analyse van een bepaalde bevolkingsgroep.
Ik ga alleen dimbare lichten. Zelf instellen lekker hip lekker gekquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, ga geen 200 euro uitgeven aan een fucking lamp, doe normal.
Nee, LED-licht met een kleurenapp is het helemaal.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga alleen dimbare lichten. Zelf instellen lekker hip lekker gek
Ik beaam dit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik studeer overigens geen geschiedenis, maar het hoort bij de studie. Het gaat voornamelijk om dat je in staat bent te interpreteren, causaliteit doorzien, weet hoe je grondig bronnen moet doorspitten en dat je kennis hebt van de beslissingen en processen die de huidige situatie hebben veroorzaakt.
Lekker romantisch sfeertje creëren :$quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga alleen dimbare lichten. Zelf instellen lekker hip lekker gek
Kun je ongezien je lul uit je broek hangen en tegen haar been wrijven zonder dat ze het ziet. :$quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker romantisch sfeertje creëren :$
daar zijn kaarsen toch voor?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker romantisch sfeertje creëren :$
Jij steekt je katten in brand als je geen kaarsen kan vinden?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zijn kaarsen toch voor?
behalve als je katten hebt
Of slagroom en chocoladesaus over je lul smeren en vragen of ze van bananensplit houdt hahahahajquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je ongezien je lul uit je broek hangen en tegen haar been wrijven zonder dat ze het ziet. :$
Wat hebben katten ermee te maken?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zijn kaarsen toch voor?
behalve als je katten hebt
1x geprobeerd. sindsdien heb ik geen katten meerquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij steekt je katten in brand als je geen kaarsen kan vinden?
Heb hem ooit eens in een bak met Almhof Chocomouse gedipt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of slagroom en chocoladesaus over je lul smeren en vragen of ze van bananensplit houdt hahahahaj
die willen nog wel eens dingen omstoten, of zichzelf in brand zettenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat hebben katten ermee te maken?
Die lopen vaak in de weg of over dingen heen waardoor ze dingen omgooien satanische kk beesten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat hebben katten ermee te maken?
Is weer eens wat anders dan een appeltaart neuken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb hem ooit eens in een bak met Almhof Chocomouse gedipt.
Is dit een pro-tip?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of slagroom en chocoladesaus over je lul smeren en vragen of ze van bananensplit houdt hahahahaj
Oh, Mortie doet dat gelukkig niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die willen nog wel eens dingen omstoten, of zichzelf in brand zetten
Denk dat hoth dat wel leuk zal vinden ja :$$quote:
Echt strak is het niet, maar het gevolg is wel dat het lijkt alsof je iemand anaal hebt genomen die een paar uur van te voren bedorven Kebab heeft gegeten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:32 schreef Chloroform het volgende:
Is weer eens wat anders dan een appeltaart neuken.
d'ahw je hebt je kat naar mortaxx vernoemtquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, Mortie doet dat gelukkig niet.
the good old daysquote:
Lief ehquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
d'ahw je hebt je kat naar mortaxx vernoemt
[..]
the good old days
stiekem heb je toch een hele lieve, warme, zachte kantquote:
Vast niet, die doe altijd gemeen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat hoth dat wel leuk zal vinden ja :$$
ja oké nee ik begrijp hetquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt strak is het niet, maar het gevolg is wel dat het lijkt alsof je iemand anaal hebt genomen die een paar uur van te voren bedorven Kebab heeft gegeten.
Ja heb ook gewoon een hart hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem heb je toch een hele lieve, warme, zachte kant
Omdat ze honger heeft.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vast niet, die doe altijd gemeen.
Yum yum is is slechter dan indomie volgens gianniquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
Chicken noodlesoup van YumYum. Ik eet het op dit moment. Ok.
en is je kat ook zo'n mooiboy als mortie?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja heb ook gewoon een hart hoor
mensen die niet Indomie mi-goreng-rendangquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yum yum is is slechter dan indomie volgens gianni
Ik vind van niet
Nee, ze is wel net zo klein en schattig.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en is je kat ook zo'n mooiboy als mortie?
Ja, gezondheid.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die niet Indomie mi-goreng-rendang
Ze?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ze is wel net zo klein en schattig.
die is ook lekkerquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gezondheid.
Ik heb allebei.
Yum yum en indomie..
Van indomie beef met limoen ofzo
Oke, terechte klacht.quote:
Die andere smaak vind ik niet zo lekker :Squote:
Vegetariër*quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:43 schreef hoink581 het volgende:
Ik wil graag nog een keer Rendang maken, maar mijn vriendin is vegetarisch. Moet ik altijd een gerecht met tahoe maken.
Ja, Mortie is een vrouwtje.quote:
En dan durf je iets te zeggen over paardemeisjes terwijl die van jou een half leven leidt.quote:
godver, nu wil ik noodlesquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yum yum shrimp![]()
Collega vertelde dat hij instant uitslag kreeg van de pittigheid![]()
Liep hij de hele dag met een soort rode ring bij zijn mond.
Nee ik denk dat zijn vriendin echt een plant is en dat hij dit gerecht gewoon in compost verwerkt en op die manier met haar deelt.quote:
Het zijn vezels hoor :S niet vijzels. hahaha stomkoppie ben je toch xDquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oja, want gerechten zijn vegetarisch. Jullie vijzelen gewoon mijn Nederlands op.
Paardenmeisjes zijn het kwaad.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:45 schreef BlauweTijger het volgende:
En dan durf je iets te zeggen over paardemeisjes terwijl die van jou een half leven leidt.![]()
omfgg niet samen kunnen genieten van eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Soms heb ik gasten die dan zeggen dat ze vegetarisch zijn en dan zie ik ongeveer dit voor me.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik denk dat zijn vriendin echt een plant is en dat hij dit gerecht gewoon in compost verwerkt en op die manier met haar deelt.
Oke juf.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:47 schreef Chloroform het volgende:
Soms heb ik gasten die dan zeggen dat ze vegetarisch zijn en dan zie ik ongeveer dit voor me.
Juf ben je op de basisschool. :squote:
En een lactose-intolerantie hebben.quote:
of ponymeisjesquote:
Die zijn nog erger.quote:
Krijg je toch wel een paar honderd euro voor.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En vervolgens wel hun paard de salami in sturen zodra ze kreupel zijn.
Zou ik wel doen bij bepaalde aandoeningen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En vervolgens wel hun paard de salami in sturen zodra ze kreupel zijn.
je krijgt wat je verdientquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, nou die is volgens mij ook niet te vertrouwen. Kijk wat ze deed met Geeltand!
ligt eraan die het op zn boterham krijgt..quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het heeft ook als voordeel dat je 100% zeker weet dat het paard nooit meer in verkeerde handen terecht komt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg je toch wel een paar honderd euro voor.
Je zou gek zijn als je dit niet doet.
En dan beweren sommigen dat ze zoveel van hun eigen paard houden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:53 schreef Chai het volgende:
Zou ik wel doen bij bepaalde aandoeningen.
Zelf het vlees afnemen en in de vriezer leggen om op te eten niet.![]()
Merkt dat paard niks meer vanquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt eraan die het op zn boterham krijgt..
Je bent aan het trollen toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
En dan beweren sommigen dat ze zoveel van hun eigen paard houden.
dat kloptquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Merkt dat paard niks meer van
denk hetquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent aan het trollen toch?
Ja dan boeit het ook niet meer zoquote:
Stukjes Ankie in de Slankiequote:Op donderdag 22 januari 2015 13:58 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso al die mensen die heel verontwaardigd waren dat er paardenvlees in kant en klare lasagne zit. Boeiend.
dat het er in zit maakt mij niet uit, maar ze moeten het natuurlijk wel vermeldenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:58 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso al die mensen die heel verontwaardigd waren dat er paardenvlees in kant en klare lasagne zit. Boeiend.
Mij boeit het verder niet, ik eet het paardenvlees toch wel. Vind het alleen nogal raar dat sommige paardenmeisjes bijna verliefd zijn op hun paard, maar ze onverbiddelijk hard een worst indraaien als ze niet meer fatsoenlijk lopen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Paardenvlees zit ook in partysnacks.
Lekker interessant.
Hoezo? Lees jij de lijst met ingrediënten?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat het er in zit maakt mij niet uit, maar ze moeten het natuurlijk wel vermelden
overigens: paardenbiefstuk
Als een paard niet meer kan lopen is dat wel zielig hoor, dan is dat een goede oplossingquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mij boeit het verder niet, ik eet het paardenvlees toch wel. Vind het alleen nogal raar dat sommige paardenmeisjes bijna verliefd zijn op hun paard, maar ze onverbiddelijk hard een worst indraaien als ze niet meer fatsoenlijk lopen.
Als dat erin zit zonder dat het erop staat vertrouw ik het ook niet. Dadelijk zijn het oostblokbeesten waarvan niet bekend is wat er ooit aan medicatie en dergelijke in is gegaan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:58 schreef Chloroform het volgende:
als ik me verveelquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Lees jij de lijst met ingrediënten?
Daar gaat het niet om; er stond niet op dat er paardenvlees in zat.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Lees jij de lijst met ingrediënten?
Ja maar het een hoeft het ander niet uit te sluiten he.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mij boeit het verder niet, ik eet het paardenvlees toch wel. Vind het alleen nogal raar dat sommige paardenmeisjes bijna verliefd zijn op hun paard, maar ze onverbiddelijk hard een worst indraaien als ze niet meer fatsoenlijk lopen.
Ja, vind het ook altijd fijn als ik bij m'n gehakt een overzicht krijg van de gezondheidsgeschiedenis van de koe.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dat erin zit zonder dat het erop staat vertrouw ik het ook niet. Dadelijk zijn het oostblokbeesten waarvan niet bekend is wat er ooit aan medicatie en dergelijke in is gegaan.
Dat vermelden ze ook, maar bijna niemand leest de ingrediëntenlijst.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat het er in zit maakt mij niet uit, maar ze moeten het natuurlijk wel vermelden
overigens: paardenbiefstuk
Nee over eten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaat het nou nog steeds over paarden?
eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vind het ook altijd fijn als ik bij m'n gehakt een overzicht krijg van de gezondheidsgeschiedenis van de koe.
Niet waar, het vlees werd bestempeld als rundvlees. En dat mag niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vermelden ze ook, maar bijna niemand leest de ingrediëntenlijst.
Dus eigen schuld dat ze nu paardenvlees hebben gegeten.
Idd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet waar, het vlees werd bestempeld als rundvlees. En dat mag niet.
Oh dat schandaal.. Heb je het nu over het eindproduct of een van de grondstoffen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet waar, het vlees werd bestempeld als rundvlees. En dat mag niet.
Dat bestaat al vrij lang.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoorde laatst ook dat er leverkaas bestond. wtf
Smerig dat. Wel eens kopkaas gegeten?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoorde laatst ook dat er leverkaas bestond. wtf
Ja zal best hoor. Gelukkig nooit gegeten of iets. Klinkt al ranzig.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat bestaat al vrij lang.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Smerig dat. Wel eens kopkaas gegeten?
lekker hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja zal best hoor. Gelukkig nooit gegeten of iets. Klinkt al ranzig.
Ik vind het niet te hachelenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja zal best hoor. Gelukkig nooit gegeten of iets. Klinkt al ranzig.
sssstttttttquote:
nee, wel hoofdkaasquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Smerig dat. Wel eens kopkaas gegeten?
soort filet americain toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet iemand wat eigenlijk dat Vlaamse Preparé is?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Filet American lijkt me vrij vies.
Nog nooit op.
Ga leverkaas eten.quote:
lekker met uitjes ... en dan de rest van de dag uit je bek meurenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog nooit op.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog nooit op.
quote:
is ook niet echt lekker.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog nooit op.
Filet American is tering lekker en prima te combinerenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook niet echt lekker.
duitser zijn nog erger, die gooien gewoon rauw gehakt met uien op hun broodje
Ik heb liever een broodje paturainquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
lekker met uitjes ... en dan de rest van de dag uit je bek meuren
Oke, is goed.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Beklim nog liever met 2 gebroken benen de Mount Everest.
nee en neequote:Op donderdag 22 januari 2015 14:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Filet American is tering lekker en prima te combineren![]()
Je bedoelt tartaar?
Klinkt niet echt fantastischquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook niet echt lekker.
duitsers zijn nog erger, die gooien gewoon rauw gehakt met uien op hun broodje
Nog nooit gezien.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:13 schreef Chloroform het volgende:
Vind het erger als mensen tartaar eten en er eerst een rauw eitje op klatsen
met wat peper smaakt het op zich nog wel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt niet echt fantastisch
Ga een keer uit etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |