Het zijn vezels hoor :S niet vijzels. hahaha stomkoppie ben je toch xDquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oja, want gerechten zijn vegetarisch. Jullie vijzelen gewoon mijn Nederlands op.
Paardenmeisjes zijn het kwaad.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:45 schreef BlauweTijger het volgende:
En dan durf je iets te zeggen over paardemeisjes terwijl die van jou een half leven leidt.![]()
omfgg niet samen kunnen genieten van eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Soms heb ik gasten die dan zeggen dat ze vegetarisch zijn en dan zie ik ongeveer dit voor me.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik denk dat zijn vriendin echt een plant is en dat hij dit gerecht gewoon in compost verwerkt en op die manier met haar deelt.
Oke juf.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:47 schreef Chloroform het volgende:
Soms heb ik gasten die dan zeggen dat ze vegetarisch zijn en dan zie ik ongeveer dit voor me.
Juf ben je op de basisschool. :squote:
En een lactose-intolerantie hebben.quote:
of ponymeisjesquote:
Die zijn nog erger.quote:
Krijg je toch wel een paar honderd euro voor.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En vervolgens wel hun paard de salami in sturen zodra ze kreupel zijn.
Zou ik wel doen bij bepaalde aandoeningen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En vervolgens wel hun paard de salami in sturen zodra ze kreupel zijn.
je krijgt wat je verdientquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, nou die is volgens mij ook niet te vertrouwen. Kijk wat ze deed met Geeltand!
ligt eraan die het op zn boterham krijgt..quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het heeft ook als voordeel dat je 100% zeker weet dat het paard nooit meer in verkeerde handen terecht komt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg je toch wel een paar honderd euro voor.
Je zou gek zijn als je dit niet doet.
En dan beweren sommigen dat ze zoveel van hun eigen paard houden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:53 schreef Chai het volgende:
Zou ik wel doen bij bepaalde aandoeningen.
Zelf het vlees afnemen en in de vriezer leggen om op te eten niet.![]()
Merkt dat paard niks meer vanquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt eraan die het op zn boterham krijgt..
Je bent aan het trollen toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
En dan beweren sommigen dat ze zoveel van hun eigen paard houden.
dat kloptquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Merkt dat paard niks meer van
denk hetquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent aan het trollen toch?
Ja dan boeit het ook niet meer zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |