d'ahw je hebt je kat naar mortaxx vernoemtquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, Mortie doet dat gelukkig niet.
the good old daysquote:
Lief ehquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
d'ahw je hebt je kat naar mortaxx vernoemt
[..]
the good old days
stiekem heb je toch een hele lieve, warme, zachte kantquote:
Vast niet, die doe altijd gemeen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat hoth dat wel leuk zal vinden ja :$$
ja oké nee ik begrijp hetquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt strak is het niet, maar het gevolg is wel dat het lijkt alsof je iemand anaal hebt genomen die een paar uur van te voren bedorven Kebab heeft gegeten.
Ja heb ook gewoon een hart hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem heb je toch een hele lieve, warme, zachte kant
Omdat ze honger heeft.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vast niet, die doe altijd gemeen.
Yum yum is is slechter dan indomie volgens gianniquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
Chicken noodlesoup van YumYum. Ik eet het op dit moment. Ok.
en is je kat ook zo'n mooiboy als mortie?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja heb ook gewoon een hart hoor
mensen die niet Indomie mi-goreng-rendangquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yum yum is is slechter dan indomie volgens gianni
Ik vind van niet
Nee, ze is wel net zo klein en schattig.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en is je kat ook zo'n mooiboy als mortie?
Ja, gezondheid.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die niet Indomie mi-goreng-rendang
Ze?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ze is wel net zo klein en schattig.
die is ook lekkerquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gezondheid.
Ik heb allebei.
Yum yum en indomie..
Van indomie beef met limoen ofzo
Oke, terechte klacht.quote:
Die andere smaak vind ik niet zo lekker :Squote:
Vegetariër*quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:43 schreef hoink581 het volgende:
Ik wil graag nog een keer Rendang maken, maar mijn vriendin is vegetarisch. Moet ik altijd een gerecht met tahoe maken.
Ja, Mortie is een vrouwtje.quote:
En dan durf je iets te zeggen over paardemeisjes terwijl die van jou een half leven leidt.quote:
godver, nu wil ik noodlesquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Yum yum shrimp![]()
Collega vertelde dat hij instant uitslag kreeg van de pittigheid![]()
Liep hij de hele dag met een soort rode ring bij zijn mond.
Nee ik denk dat zijn vriendin echt een plant is en dat hij dit gerecht gewoon in compost verwerkt en op die manier met haar deelt.quote:
Het zijn vezels hoor :S niet vijzels. hahaha stomkoppie ben je toch xDquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oja, want gerechten zijn vegetarisch. Jullie vijzelen gewoon mijn Nederlands op.
Paardenmeisjes zijn het kwaad.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:45 schreef BlauweTijger het volgende:
En dan durf je iets te zeggen over paardemeisjes terwijl die van jou een half leven leidt.![]()
omfgg niet samen kunnen genieten van eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Soms heb ik gasten die dan zeggen dat ze vegetarisch zijn en dan zie ik ongeveer dit voor me.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik denk dat zijn vriendin echt een plant is en dat hij dit gerecht gewoon in compost verwerkt en op die manier met haar deelt.
Oke juf.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:47 schreef Chloroform het volgende:
Soms heb ik gasten die dan zeggen dat ze vegetarisch zijn en dan zie ik ongeveer dit voor me.
Juf ben je op de basisschool. :squote:
En een lactose-intolerantie hebben.quote:
of ponymeisjesquote:
Die zijn nog erger.quote:
Krijg je toch wel een paar honderd euro voor.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En vervolgens wel hun paard de salami in sturen zodra ze kreupel zijn.
Zou ik wel doen bij bepaalde aandoeningen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En vervolgens wel hun paard de salami in sturen zodra ze kreupel zijn.
je krijgt wat je verdientquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, nou die is volgens mij ook niet te vertrouwen. Kijk wat ze deed met Geeltand!
ligt eraan die het op zn boterham krijgt..quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het heeft ook als voordeel dat je 100% zeker weet dat het paard nooit meer in verkeerde handen terecht komt.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg je toch wel een paar honderd euro voor.
Je zou gek zijn als je dit niet doet.
En dan beweren sommigen dat ze zoveel van hun eigen paard houden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:53 schreef Chai het volgende:
Zou ik wel doen bij bepaalde aandoeningen.
Zelf het vlees afnemen en in de vriezer leggen om op te eten niet.![]()
Merkt dat paard niks meer vanquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt eraan die het op zn boterham krijgt..
Je bent aan het trollen toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
En dan beweren sommigen dat ze zoveel van hun eigen paard houden.
dat kloptquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Merkt dat paard niks meer van
denk hetquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent aan het trollen toch?
Ja dan boeit het ook niet meer zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |