Ik studeer overigens geen geschiedenis, maar het hoort bij de studie. Het gaat voornamelijk om dat je in staat bent te interpreteren, causaliteit doorzien, weet hoe je grondig bronnen moet doorspitten en dat je kennis hebt van de beslissingen en processen die de huidige situatie hebben veroorzaakt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:23 schreef BlauweTijger het volgende:
haha hap dan! En geen idee. Vast omdat het handig kan zijn bij een analyse van een bepaalde bevolkingsgroep.
Ik ga alleen dimbare lichten. Zelf instellen lekker hip lekker gekquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, ga geen 200 euro uitgeven aan een fucking lamp, doe normal.
Nee, LED-licht met een kleurenapp is het helemaal.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga alleen dimbare lichten. Zelf instellen lekker hip lekker gek
Ik beaam dit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik studeer overigens geen geschiedenis, maar het hoort bij de studie. Het gaat voornamelijk om dat je in staat bent te interpreteren, causaliteit doorzien, weet hoe je grondig bronnen moet doorspitten en dat je kennis hebt van de beslissingen en processen die de huidige situatie hebben veroorzaakt.
Lekker romantisch sfeertje creëren :$quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga alleen dimbare lichten. Zelf instellen lekker hip lekker gek
Kun je ongezien je lul uit je broek hangen en tegen haar been wrijven zonder dat ze het ziet. :$quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker romantisch sfeertje creëren :$
daar zijn kaarsen toch voor?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker romantisch sfeertje creëren :$
Jij steekt je katten in brand als je geen kaarsen kan vinden?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zijn kaarsen toch voor?