Ik studeer overigens geen geschiedenis, maar het hoort bij de studie. Het gaat voornamelijk om dat je in staat bent te interpreteren, causaliteit doorzien, weet hoe je grondig bronnen moet doorspitten en dat je kennis hebt van de beslissingen en processen die de huidige situatie hebben veroorzaakt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:23 schreef BlauweTijger het volgende:
haha hap dan! En geen idee. Vast omdat het handig kan zijn bij een analyse van een bepaalde bevolkingsgroep.
Ik ga alleen dimbare lichten. Zelf instellen lekker hip lekker gekquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, ga geen 200 euro uitgeven aan een fucking lamp, doe normal.
Nee, LED-licht met een kleurenapp is het helemaal.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga alleen dimbare lichten. Zelf instellen lekker hip lekker gek
Ik beaam dit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik studeer overigens geen geschiedenis, maar het hoort bij de studie. Het gaat voornamelijk om dat je in staat bent te interpreteren, causaliteit doorzien, weet hoe je grondig bronnen moet doorspitten en dat je kennis hebt van de beslissingen en processen die de huidige situatie hebben veroorzaakt.
Lekker romantisch sfeertje creëren :$quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga alleen dimbare lichten. Zelf instellen lekker hip lekker gek
Kun je ongezien je lul uit je broek hangen en tegen haar been wrijven zonder dat ze het ziet. :$quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker romantisch sfeertje creëren :$
daar zijn kaarsen toch voor?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker romantisch sfeertje creëren :$
Jij steekt je katten in brand als je geen kaarsen kan vinden?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zijn kaarsen toch voor?
behalve als je katten hebt
Of slagroom en chocoladesaus over je lul smeren en vragen of ze van bananensplit houdt hahahahajquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je ongezien je lul uit je broek hangen en tegen haar been wrijven zonder dat ze het ziet. :$
Wat hebben katten ermee te maken?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zijn kaarsen toch voor?
behalve als je katten hebt
1x geprobeerd. sindsdien heb ik geen katten meerquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij steekt je katten in brand als je geen kaarsen kan vinden?
Heb hem ooit eens in een bak met Almhof Chocomouse gedipt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of slagroom en chocoladesaus over je lul smeren en vragen of ze van bananensplit houdt hahahahaj
die willen nog wel eens dingen omstoten, of zichzelf in brand zettenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat hebben katten ermee te maken?
Die lopen vaak in de weg of over dingen heen waardoor ze dingen omgooien satanische kk beesten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat hebben katten ermee te maken?
Is weer eens wat anders dan een appeltaart neuken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb hem ooit eens in een bak met Almhof Chocomouse gedipt.
Is dit een pro-tip?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of slagroom en chocoladesaus over je lul smeren en vragen of ze van bananensplit houdt hahahahaj
Oh, Mortie doet dat gelukkig niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die willen nog wel eens dingen omstoten, of zichzelf in brand zetten
Denk dat hoth dat wel leuk zal vinden ja :$$quote:
Echt strak is het niet, maar het gevolg is wel dat het lijkt alsof je iemand anaal hebt genomen die een paar uur van te voren bedorven Kebab heeft gegeten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:32 schreef Chloroform het volgende:
Is weer eens wat anders dan een appeltaart neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |