Ja toch.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gadverdamme, dat ziet er lekker uit
quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
en dan slagroom en alle soorten hagelslag erover donderen en ziek thuis zitten die avond met een snoepzak.
Snapte er geen kut van. Bij jou?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoi ik ook. Hoe gingen de tentamens?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe kalm.haha best oke toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 haha wat lelijk
Had zelf een kekke design lamp opgehangenMaar dit kan ook.
En altijd het laatste woord.
Bij mijn laatste tentamen, Theathergeschiedenisquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Snapte er geen kut van. Bij jou?
Ik heb gelukkig meerkeuzetentamens. Kleine kans dat je goed gokt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bij mijn laatste tentamen, Theathergeschiedenis, had ik 7 van de 8 toneelstukken niet gelezen. Dat leidde tot een aantal lege antwoordvelden op dat tentamen.
Echt lui. Zo'n zachte trainingsbroek aan, bietje chillen. Denk dat ik straks rond een uur of 3 weer aan het monteren sla, loop nu een beetje voor op de zaken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Hey Hoink, hoe is je dag vandaag?
Ja doei, ga geen 200 euro uitgeven aan een fucking lamp, doe normal.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha best oke toch?
Had zelf een kekke design lamp opgehangenMaar dit kan ook.
THEATER.quote:
Ik ben blij dat ik die meer heb. Dat vond ik een belediging van het enige beetje intellect wat ik heb.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb gelukkig meerkeuzetentamens. Kleine kans dat je goed gokt.
Klinkt goedquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef hoink581 het volgende:
Echt lui. Zo'n zachte trainingsbroek aan, bietje chillen.
Marktplaats LOL.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, ga geen 200 euro uitgeven aan een fucking lamp, doe normal.
Zulke domme dingen heb ik al in tijden niet gelezen. Waarom denk je dat veel ministers en beleidmakers geschiedenis hebben gestudeerd?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Geschiedenis studeren is zo nutteloos.Bijna enige wat je kan worden is leraar.
Wel een leuk vak tho..
Ja ik ook want van dat tweede wist ik niet eens dat het bestond.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik maak liever een tentamen theatergeschiedenis dan dat ik fixed floating swaps aan 't berekenen ben.
haha hap dan! En geen idee. Vast omdat het handig kan zijn bij een analyse van een bepaalde bevolkingsgroep.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke domme dingen heb ik al in tijden niet gelezen. Waarom denk je dat veel ministers en beleidmakers geschiedenis hebben gestudeerd?
Ik heb het ook net in het tentamen gelezen, anders had ik het nooit geloofd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja ik ook want van dat tweede wist ik niet eens dat het bestond.
zodat ze kunnen beweren dat ze iets geleerd hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke domme dingen heb ik al in tijden niet gelezen. Waarom denk je dat veel ministers en beleidmakers geschiedenis hebben gestudeerd?
Hoezo een analyse? Moslims hebben het toch altijd gedaan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha hap dan! En geen idee. Vast omdat het handig kan zijn bij een analyse van een bepaalde bevolkingsgroep.
Dat is trouwens niet waar, dat was vandaag nog toen GhpH beweerde dat het een conspiracy-theorie was dat er lobbyisten de politiek beinvloeden in het belang van de industrie die ze vertegenwoordigen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:22 schreef hoink581 het volgende:
ja.. is ook zo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo een analyse? Moslims hebben het toch altijd gedaan.
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is trouwens niet waar, dat was vandaag nog toen GhpH beweerde dat het een conspiracy-theorie was dat er lobbyisten de politiek beinvloeden in het belang van de industrie die ze vertegenwoordigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |