Ja. Dus dat.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:02 schreef Matip het volgende:
https://web.whatsapp.com/
kk hendig, alleen geen ondersteuning voor iOS
nee hoor, das gewoon 1 grote nachtmerrie waarin je niet wakker kan worden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als je over mij droomt is het altijd genieten bby.
Maar ze is al wakker geworden dus je (on)zin gaat niet op. Carry on..quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
nee hoor, das gewoon 1 grote nachtmerrie waarin je niet wakker kan worden.
maak danquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje. Nee echt
Ziet er goed uit veerquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja hahahaMaar hij vroeg in DM om recept enz en had toen tegen hem gezegd dat ik nog wel foto zou showen, vandaar
Haha jaloersquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:19 schreef BlauweTijger het volgende:
hahahh ziet er zo goed uit Veer oh wat kan je dat goed ga ik sowieso keer maken schatjuh xD haha #liklikliklik
Dat ja. Niet te zuinigquote:
Oh jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:19 schreef BlauweTijger het volgende:
CHLO GOVEREREIRJR laat die lamp eens zien.
Man man manquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ja echt heel erg man haha ;D
Ik denk dat het je wel degelijk boeit ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
En maar reageren en denken dat het me boeit.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:22 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik denk dat het je wel degelijk boeit ja.
Doe kalm.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Chlo, ben je vanaf de kanarische eilanden aan het uploaden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 haha wat lelijk
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
huehuehuehuequote:Op donderdag 22 januari 2015 10:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je kan een PDF'tje niet openen in Word?
Dat kan niet ? :squote:Op donderdag 22 januari 2015 10:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe kalm.mooie lampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 haha wat lelijkReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pdfje open ik sws nooit in Word.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |