Ja, was echt fucking lekker dus snap dat wel.quote:
Wanneer kom je koken voor me.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:07 schreef Chloroform het volgende:
Op het werk zijn we ideeën aan het opdoen voor glutenvrije desserts, en heb net dus glutenvrije bananenpannenkoekjes gemaakt. Gvd beste ooit.
Woensdagquote:
Connaisseur van der smaakpapillen jij.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
Chicken noodlesoup van YumYum. Ik eet het op dit moment. Ok.
Alleen het beste voor de besten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Connaisseur van der smaakpapillen jij.
Jij moet je bek houden.quote:
Dat is toch niet koken gvdquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of we gaan uit eten, heb cheque gekregen van een restaurant een dorp verder.
Ik ken alleen heel simpele, bestaan eigenlijk gewoon uit banaan en iets ei. Wel nog steeds heel lekker met kaneel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:07 schreef Chloroform het volgende:
Op het werk zijn we ideeën aan het opdoen voor glutenvrije desserts, en heb net dus glutenvrije bananenpannenkoekjes gemaakt. Gvd beste ooit.
Ja, dit ook. Banaan, ei, beetje vanillesuiker en kaneel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken alleen heel simpele, bestaan eigenlijk gewoon uit banaan en iets ei. Wel nog steeds heel lekker met kaneel.
gadverdamme, dat ziet er lekker uitquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
#nofilter #glutenvrij
en dan slagroom en alle soorten hagelslag erover donderen en ziek thuis zitten die avond met een snoepzak.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:16 schreef Chloroform het volgende:
Bolletje ijs erbij, aardbeitje, gvd masterchef hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |