Dank je. :$quote:
de tafellopers vind ik dan weer wat minderquote:
Bedankt. Ben er ook blij mee ja.quote:
Dat mag.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de tafellopers vind ik dan weer wat minder
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja niet voor Apple toch?
Inb4 applehahahahahahaehehehehe
Klopt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja niet voor Apple toch?
Inb4 applehahahahahahaehehehehe
Over dat als je een witte hebt je dan een wijf bent.quote:
kloptquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over dat als je een witte hebt je dan een wijf bent.
Nee, over wa die je op je browser kan gebruiken.
Maar dat is niet nieuw.
Oh dat, en als je thee drinkt ook en een roze polo aan hebt.... onzekere knullen zijn het.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over dat als je een witte hebt je dan een wijf bent.
Nee, over wa die je op je browser kan gebruiken.
Maar dat is niet nieuw.
Dat is wel nieuw?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 dat is wel nieuw..
Nee dat is niet nieuw, want je kon wa al op je ipad gebruiken.
Dat als je op de PC bent je niet persee je mobiel hoeft te pakken om te Whatsappenquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt
en wat is daar precies het voordeel van?
Dat bepalen we zelf wel jaquote:
zonnetje in huisquote:
Dat je niet per se op een klein schermpje hoeft te turen, maar dat het ook op je computer kan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt
en wat is daar precies het voordeel van?
iPhone 6+ past niet in mijn broekzakquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat, en als je thee drinkt ook en een roze polo aan hebt.... onzekere knullen zijn het.
Oh, gebruik WA gewoon via mn iPhone6+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |