In je handtasje?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
iPhone 6+ past niet in mijn broekzak
Prop het wel in de bek van oreo dan.quote:
met jouw ogen snap ik ditquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je niet per se op een klein schermpje hoeft te turen, maar dat het ook op je computer kan.
?quote:
hahahahaquote:
slecht ziend en zoquote:
KPDquote:
Jij hebt volgens mij ook niet al te beste ogen:quote:
Dus.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja niet voor Apple toch?
Inb4 applehahahahahahaehehehehe
Naakte FOK!kers.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prop het wel in de bek van oreo dan.
Heb geen handtas
Noemen ze jou wel eens spuit elf?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij ook niet al te beste ogen:
[..]
Dus.
dat had er helemaal niets mee te maken, dus niet alleen je ogen zijn slecht maar ook de hersenen die er aan vast hangenquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij ook niet al te beste ogen:
[..]
Dus.
en heel af en toe een naakte fokster, gevolgd door 10 pagina's met reactiesquote:
Beetje dit idee:quote:
Nee nooit.quote:
Is dit nou je allerbeste poging om te bashen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had er helemaal niets mee te maken, dus niet alleen je ogen zijn slecht maar ook de hersenen die er aan vast hangen
Omdat mongolen. Een beetje S&G in het kwadraatquote:
nee, puur een observatiequote:Op donderdag 22 januari 2015 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee nooit.
[..]
Is dit nou je allerbeste poging om te bashen?
Waarom kan dat niet onlinequote:Als u uw abonnement wil beëindigen, neem dan uiterlijk 2 weken voor 8 maart 2015 contact op met NS Klantenservice.
Observaties uit het Zuiden des lands worden niet serieus genomen.quote:
Noicequote:Op donderdag 22 januari 2015 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje dit idee:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |