In je handtasje?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
iPhone 6+ past niet in mijn broekzak
Prop het wel in de bek van oreo dan.quote:
met jouw ogen snap ik ditquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je niet per se op een klein schermpje hoeft te turen, maar dat het ook op je computer kan.
?quote:
hahahahaquote:
slecht ziend en zoquote:
KPDquote:
Jij hebt volgens mij ook niet al te beste ogen:quote:
Dus.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja niet voor Apple toch?
Inb4 applehahahahahahaehehehehe
Naakte FOK!kers.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prop het wel in de bek van oreo dan.
Heb geen handtas
Noemen ze jou wel eens spuit elf?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij ook niet al te beste ogen:
[..]
Dus.
dat had er helemaal niets mee te maken, dus niet alleen je ogen zijn slecht maar ook de hersenen die er aan vast hangenquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij ook niet al te beste ogen:
[..]
Dus.
en heel af en toe een naakte fokster, gevolgd door 10 pagina's met reactiesquote:
Beetje dit idee:quote:
Nee nooit.quote:
Is dit nou je allerbeste poging om te bashen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had er helemaal niets mee te maken, dus niet alleen je ogen zijn slecht maar ook de hersenen die er aan vast hangen
Omdat mongolen. Een beetje S&G in het kwadraatquote:
nee, puur een observatiequote:Op donderdag 22 januari 2015 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee nooit.
[..]
Is dit nou je allerbeste poging om te bashen?
Waarom kan dat niet onlinequote:Als u uw abonnement wil beëindigen, neem dan uiterlijk 2 weken voor 8 maart 2015 contact op met NS Klantenservice.
Observaties uit het Zuiden des lands worden niet serieus genomen.quote:
Noicequote:Op donderdag 22 januari 2015 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Dan kan de telefoniste je niet overhalen met een supergoede aanbieding die je niet kunt laten liggen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet online?
Net zo veel ruimte als een multipla :Squote:
Het is een ov kaart en kan hem ook schriftelijk opzeggen, lees ik nuquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dan kan de telefoniste je niet overhalen met een supergoede aanbieding die je niet kunt laten liggen.
Multipla is mooier thoquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zo veel ruimte als een multipla :S
Ik hekel er alleen een beetje aan dat de FA in kwestie doet alsof het een eigen aanvraag is puur omdat ik hier de waarheid vertelde dat er alleen crap te zien was.quote:
Ja schoonheidsprijs hoor.quote:
Het is AbErella.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh lol.. abrella had gelijk![]()
"mag ik u een aanbieding doen? "
NEIN
Sorry AbErella.quote:
waarom niet arabella?quote:
wat is een aberella?quote:
wie?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat lijkt niet meer op Uberkullie.
quote:
quote:A truly beautiful butterly.
Someone who likes goats and making goat faces.
That really wasted girl over there.
Someone who can win you over with their laugh in a second and make you wish you could be their friend.
"Who is that awesome loud chick?!"
"Oh, thats Aberella!"
Oke bill gates.quote:
Ook bill gates of is dat geen mens?quote:
Bill Gates is het ubermens.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook bill gates of is dat geen mens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |