Er zijn welgeteld 0 mensen die dit geloven.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:48 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
InderdaadHad makkelijk 1000 Euro meer kunnen verdienen
"Ik ben samen met Willow Zwitserland."quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:48 schreef remi1986 het volgende:
hahahaha ik ben 1 niet vriendelijk en 2 al helemaal niet neutraal
Ik vind je erg vriendelijk anders.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahahaha ik ben 1 niet vriendelijk en 2 al helemaal niet neutraal
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:48 schreef Puntenjager het volgende:
Hoerzo mag ik daar mijn geld niet mee verdienen? Ben werkeloos hoor
Valt mee. Is wel eens beter geweest.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb veel winst. IK HEB ECHT VEEL WINST! ECHT WAAR!!! ECHTTT!!!!!!!!!!
ik had niks met die discussie te maken. Maar daarom kan ik nog wel een mening hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Ik ben samen met Willow Zwitserland."
Kneus.
Zodra je die uit doe je gewoon mee hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:51 schreef remi1986 het volgende:
ik had niks met die discussie te maken. Maar daarom kan ik nog wel een mening hebben
lekker weertje buitenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zodra je die uit doe je gewoon mee hoor.
ja precies, lekker weertjequote:Op donderdag 22 januari 2015 12:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is kankerkoud en bewolkt wat lul je.
aanstellerquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is kankerkoud en bewolkt wat lul je.
alleen als het warm isquote:
genoegquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ja maar daar kun je dan ook niets tegen doen.
gvd ik wil ookquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:07 schreef Chloroform het volgende:
Op het werk zijn we ideeën aan het opdoen voor glutenvrije desserts, en heb net dus glutenvrije bananenpannenkoekjes gemaakt. Gvd beste ooit.
emigreren..quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ja maar daar kun je dan ook niets tegen doen.
Ja, was echt fucking lekker dus snap dat wel.quote:
Wanneer kom je koken voor me.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:07 schreef Chloroform het volgende:
Op het werk zijn we ideeën aan het opdoen voor glutenvrije desserts, en heb net dus glutenvrije bananenpannenkoekjes gemaakt. Gvd beste ooit.
Woensdagquote:
Connaisseur van der smaakpapillen jij.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
Chicken noodlesoup van YumYum. Ik eet het op dit moment. Ok.
Alleen het beste voor de besten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Connaisseur van der smaakpapillen jij.
Jij moet je bek houden.quote:
Dat is toch niet koken gvdquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of we gaan uit eten, heb cheque gekregen van een restaurant een dorp verder.
Ik ken alleen heel simpele, bestaan eigenlijk gewoon uit banaan en iets ei. Wel nog steeds heel lekker met kaneel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:07 schreef Chloroform het volgende:
Ja, dit ook. Banaan, ei, beetje vanillesuiker en kaneel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken alleen heel simpele, bestaan eigenlijk gewoon uit banaan en iets ei. Wel nog steeds heel lekker met kaneel.
gadverdamme, dat ziet er lekker uitquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
#nofilter #glutenvrij
en dan slagroom en alle soorten hagelslag erover donderen en ziek thuis zitten die avond met een snoepzak.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:16 schreef Chloroform het volgende:
Bolletje ijs erbij, aardbeitje, gvd masterchef hier
Ja toch.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gadverdamme, dat ziet er lekker uit
quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
en dan slagroom en alle soorten hagelslag erover donderen en ziek thuis zitten die avond met een snoepzak.
Snapte er geen kut van. Bij jou?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoi ik ook. Hoe gingen de tentamens?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe kalm.haha best oke toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 haha wat lelijk
Had zelf een kekke design lamp opgehangenMaar dit kan ook.
En altijd het laatste woord.
Bij mijn laatste tentamen, Theathergeschiedenisquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Snapte er geen kut van. Bij jou?
Ik heb gelukkig meerkeuzetentamens. Kleine kans dat je goed gokt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bij mijn laatste tentamen, Theathergeschiedenis, had ik 7 van de 8 toneelstukken niet gelezen. Dat leidde tot een aantal lege antwoordvelden op dat tentamen.
Echt lui. Zo'n zachte trainingsbroek aan, bietje chillen. Denk dat ik straks rond een uur of 3 weer aan het monteren sla, loop nu een beetje voor op de zaken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Hey Hoink, hoe is je dag vandaag?
Ja doei, ga geen 200 euro uitgeven aan een fucking lamp, doe normal.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha best oke toch?
Had zelf een kekke design lamp opgehangenMaar dit kan ook.
THEATER.quote:
Ik ben blij dat ik die meer heb. Dat vond ik een belediging van het enige beetje intellect wat ik heb.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb gelukkig meerkeuzetentamens. Kleine kans dat je goed gokt.
Klinkt goedquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef hoink581 het volgende:
Echt lui. Zo'n zachte trainingsbroek aan, bietje chillen.
Marktplaats LOL.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, ga geen 200 euro uitgeven aan een fucking lamp, doe normal.
Zulke domme dingen heb ik al in tijden niet gelezen. Waarom denk je dat veel ministers en beleidmakers geschiedenis hebben gestudeerd?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Geschiedenis studeren is zo nutteloos.Bijna enige wat je kan worden is leraar.
Wel een leuk vak tho..
Ja ik ook want van dat tweede wist ik niet eens dat het bestond.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik maak liever een tentamen theatergeschiedenis dan dat ik fixed floating swaps aan 't berekenen ben.
haha hap dan! En geen idee. Vast omdat het handig kan zijn bij een analyse van een bepaalde bevolkingsgroep.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke domme dingen heb ik al in tijden niet gelezen. Waarom denk je dat veel ministers en beleidmakers geschiedenis hebben gestudeerd?
Ik heb het ook net in het tentamen gelezen, anders had ik het nooit geloofd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja ik ook want van dat tweede wist ik niet eens dat het bestond.
zodat ze kunnen beweren dat ze iets geleerd hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke domme dingen heb ik al in tijden niet gelezen. Waarom denk je dat veel ministers en beleidmakers geschiedenis hebben gestudeerd?
Hoezo een analyse? Moslims hebben het toch altijd gedaan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha hap dan! En geen idee. Vast omdat het handig kan zijn bij een analyse van een bepaalde bevolkingsgroep.
Dat is trouwens niet waar, dat was vandaag nog toen GhpH beweerde dat het een conspiracy-theorie was dat er lobbyisten de politiek beinvloeden in het belang van de industrie die ze vertegenwoordigen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:22 schreef hoink581 het volgende:
ja.. is ook zo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoezo een analyse? Moslims hebben het toch altijd gedaan.
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is trouwens niet waar, dat was vandaag nog toen GhpH beweerde dat het een conspiracy-theorie was dat er lobbyisten de politiek beinvloeden in het belang van de industrie die ze vertegenwoordigen.
Ik studeer overigens geen geschiedenis, maar het hoort bij de studie. Het gaat voornamelijk om dat je in staat bent te interpreteren, causaliteit doorzien, weet hoe je grondig bronnen moet doorspitten en dat je kennis hebt van de beslissingen en processen die de huidige situatie hebben veroorzaakt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:23 schreef BlauweTijger het volgende:
haha hap dan! En geen idee. Vast omdat het handig kan zijn bij een analyse van een bepaalde bevolkingsgroep.
Ik ga alleen dimbare lichten. Zelf instellen lekker hip lekker gekquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei, ga geen 200 euro uitgeven aan een fucking lamp, doe normal.
Nee, LED-licht met een kleurenapp is het helemaal.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga alleen dimbare lichten. Zelf instellen lekker hip lekker gek
Ik beaam dit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik studeer overigens geen geschiedenis, maar het hoort bij de studie. Het gaat voornamelijk om dat je in staat bent te interpreteren, causaliteit doorzien, weet hoe je grondig bronnen moet doorspitten en dat je kennis hebt van de beslissingen en processen die de huidige situatie hebben veroorzaakt.
Lekker romantisch sfeertje creëren :$quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga alleen dimbare lichten. Zelf instellen lekker hip lekker gek
Kun je ongezien je lul uit je broek hangen en tegen haar been wrijven zonder dat ze het ziet. :$quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker romantisch sfeertje creëren :$
daar zijn kaarsen toch voor?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker romantisch sfeertje creëren :$
Jij steekt je katten in brand als je geen kaarsen kan vinden?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zijn kaarsen toch voor?
behalve als je katten hebt
Of slagroom en chocoladesaus over je lul smeren en vragen of ze van bananensplit houdt hahahahajquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je ongezien je lul uit je broek hangen en tegen haar been wrijven zonder dat ze het ziet. :$
Wat hebben katten ermee te maken?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zijn kaarsen toch voor?
behalve als je katten hebt
1x geprobeerd. sindsdien heb ik geen katten meerquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij steekt je katten in brand als je geen kaarsen kan vinden?
Heb hem ooit eens in een bak met Almhof Chocomouse gedipt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of slagroom en chocoladesaus over je lul smeren en vragen of ze van bananensplit houdt hahahahaj
die willen nog wel eens dingen omstoten, of zichzelf in brand zettenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat hebben katten ermee te maken?
Die lopen vaak in de weg of over dingen heen waardoor ze dingen omgooien satanische kk beesten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat hebben katten ermee te maken?
Is weer eens wat anders dan een appeltaart neuken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb hem ooit eens in een bak met Almhof Chocomouse gedipt.
Is dit een pro-tip?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of slagroom en chocoladesaus over je lul smeren en vragen of ze van bananensplit houdt hahahahaj
Oh, Mortie doet dat gelukkig niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die willen nog wel eens dingen omstoten, of zichzelf in brand zetten
Denk dat hoth dat wel leuk zal vinden ja :$$quote:
Echt strak is het niet, maar het gevolg is wel dat het lijkt alsof je iemand anaal hebt genomen die een paar uur van te voren bedorven Kebab heeft gegeten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:32 schreef Chloroform het volgende:
Is weer eens wat anders dan een appeltaart neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |