Ik heb legdayquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:59 schreef Gridlok het volgende:
" Doe je ook mee yoga vandaag? "
HEhaaheehahea nee.
Dikkertje.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb legdayBen koekjes aan het bakken
![]()
Is het een klasje om kontjes te staren? Of zo een waar oude vrouwen dusdanig ontspannen dat het klasje in een gaskamer verandert?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:59 schreef Gridlok het volgende:
HEhaaheehahea nee.
whut?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meer salaris dan verwacht..![]()
Naheffing over 2014 erbij
quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:06 schreef hoink581 het volgende:
Of zo een waar oude vrouwen dusdanig ontspannen dat het klasje in een gaskamer verandert?
Ik bedoelde nabetaling, waarom zei ik naheffing.quote:
Je hebt dus ook yoga met 40 gradenquote:
spannendquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bedoelde nabetaling, waarom zei ik naheffing.
In 2014 ben ik een schaal omhooggegaan, maar dat kost nu al maanden om dit recht te zetten.
In november had ik mijn oude schaal + uren nog()
In december had ik mijn oude schaal, maar het goede aantal uur![]()
![]()
In januari ben ik dan eindelijk een schaal omhoog gegaan, het goede aantal uur, maar nu een trede te hoog.
Zal lachen worden als ik daar twee dienstverbanden heb
Wie traint er nu niet voor een agina pectoris.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je hebt dus ook yoga met 40 gradenwth.. goed om hartaanvallen te kweken
Zolang ik mijn geld maar krijg, vind ik het best.quote:
Collega's, zitten wel wat goeden kontun bijquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is het een klasje om kontjes te staren? Of zo een waar oude vrouwen dusdanig ontspannen dat het klasje in een gaskamer verandert?
Erica Terpstra.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wie traint er nu niet voor een agina pectoris.
Gains uiteraard.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verantwoorde koekjes voor het trainen hoor
Gewoon gaan dan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:13 schreef Gridlok het volgende:
Collega's, zitten wel wat goeden kontun bij.
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:59 schreef Gridlok het volgende:
HEhaaheehahea nee.
Achteraan liggen, niemand die jou ziet en iedereens kontje begluren.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet waard, op een matje liggen spartelen als een tonijn met downsyndroom.
En dan flink hijgen en kreunen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Achteraan liggen, niemand die jou ziet en iedereens kontje begluren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |