Stukjes Ankie in de Slankiequote:Op donderdag 22 januari 2015 13:58 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso al die mensen die heel verontwaardigd waren dat er paardenvlees in kant en klare lasagne zit. Boeiend.
dat het er in zit maakt mij niet uit, maar ze moeten het natuurlijk wel vermeldenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:58 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso al die mensen die heel verontwaardigd waren dat er paardenvlees in kant en klare lasagne zit. Boeiend.
Mij boeit het verder niet, ik eet het paardenvlees toch wel. Vind het alleen nogal raar dat sommige paardenmeisjes bijna verliefd zijn op hun paard, maar ze onverbiddelijk hard een worst indraaien als ze niet meer fatsoenlijk lopen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Paardenvlees zit ook in partysnacks.
Lekker interessant.
Hoezo? Lees jij de lijst met ingrediënten?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat het er in zit maakt mij niet uit, maar ze moeten het natuurlijk wel vermelden
overigens: paardenbiefstuk
Als een paard niet meer kan lopen is dat wel zielig hoor, dan is dat een goede oplossingquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mij boeit het verder niet, ik eet het paardenvlees toch wel. Vind het alleen nogal raar dat sommige paardenmeisjes bijna verliefd zijn op hun paard, maar ze onverbiddelijk hard een worst indraaien als ze niet meer fatsoenlijk lopen.
Als dat erin zit zonder dat het erop staat vertrouw ik het ook niet. Dadelijk zijn het oostblokbeesten waarvan niet bekend is wat er ooit aan medicatie en dergelijke in is gegaan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:58 schreef Chloroform het volgende:
als ik me verveelquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Lees jij de lijst met ingrediënten?
Daar gaat het niet om; er stond niet op dat er paardenvlees in zat.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Lees jij de lijst met ingrediënten?
Ja maar het een hoeft het ander niet uit te sluiten he.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mij boeit het verder niet, ik eet het paardenvlees toch wel. Vind het alleen nogal raar dat sommige paardenmeisjes bijna verliefd zijn op hun paard, maar ze onverbiddelijk hard een worst indraaien als ze niet meer fatsoenlijk lopen.
Ja, vind het ook altijd fijn als ik bij m'n gehakt een overzicht krijg van de gezondheidsgeschiedenis van de koe.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Als dat erin zit zonder dat het erop staat vertrouw ik het ook niet. Dadelijk zijn het oostblokbeesten waarvan niet bekend is wat er ooit aan medicatie en dergelijke in is gegaan.
Dat vermelden ze ook, maar bijna niemand leest de ingrediëntenlijst.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat het er in zit maakt mij niet uit, maar ze moeten het natuurlijk wel vermelden
overigens: paardenbiefstuk
Nee over eten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaat het nou nog steeds over paarden?
eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vind het ook altijd fijn als ik bij m'n gehakt een overzicht krijg van de gezondheidsgeschiedenis van de koe.
Niet waar, het vlees werd bestempeld als rundvlees. En dat mag niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vermelden ze ook, maar bijna niemand leest de ingrediëntenlijst.
Dus eigen schuld dat ze nu paardenvlees hebben gegeten.
Idd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet waar, het vlees werd bestempeld als rundvlees. En dat mag niet.
Oh dat schandaal.. Heb je het nu over het eindproduct of een van de grondstoffen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:03 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet waar, het vlees werd bestempeld als rundvlees. En dat mag niet.
Dat bestaat al vrij lang.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoorde laatst ook dat er leverkaas bestond. wtf
Smerig dat. Wel eens kopkaas gegeten?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoorde laatst ook dat er leverkaas bestond. wtf
Ja zal best hoor. Gelukkig nooit gegeten of iets. Klinkt al ranzig.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat bestaat al vrij lang.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Smerig dat. Wel eens kopkaas gegeten?
lekker hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja zal best hoor. Gelukkig nooit gegeten of iets. Klinkt al ranzig.
Ik vind het niet te hachelenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja zal best hoor. Gelukkig nooit gegeten of iets. Klinkt al ranzig.
sssstttttttquote:
nee, wel hoofdkaasquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Smerig dat. Wel eens kopkaas gegeten?
soort filet americain toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet iemand wat eigenlijk dat Vlaamse Preparé is?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Filet American lijkt me vrij vies.
Nog nooit op.
Ga leverkaas eten.quote:
lekker met uitjes ... en dan de rest van de dag uit je bek meurenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog nooit op.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog nooit op.
quote:
is ook niet echt lekker.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog nooit op.
Filet American is tering lekker en prima te combinerenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook niet echt lekker.
duitser zijn nog erger, die gooien gewoon rauw gehakt met uien op hun broodje
Ik heb liever een broodje paturainquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
lekker met uitjes ... en dan de rest van de dag uit je bek meuren
Oke, is goed.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Beklim nog liever met 2 gebroken benen de Mount Everest.
nee en neequote:Op donderdag 22 januari 2015 14:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Filet American is tering lekker en prima te combineren![]()
Je bedoelt tartaar?
Klinkt niet echt fantastischquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook niet echt lekker.
duitsers zijn nog erger, die gooien gewoon rauw gehakt met uien op hun broodje
Nog nooit gezien.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:13 schreef Chloroform het volgende:
Vind het erger als mensen tartaar eten en er eerst een rauw eitje op klatsen
met wat peper smaakt het op zich nog wel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt niet echt fantastisch
Ga een keer uit etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |