SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts
[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 21-01-2015 10:10:21 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Gezien de roebel nog slechter staat dan de Euro moeten we daar maar wat webshops gaan vinden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Goedkope wodka importeren
Heb een riem en twee boxershorts besteld van Aliexpress. Eens kijken of het iets is qua kleding....![]()
Ik had het ook eens.Had ik een keer ervoor iets besteld voor m'n broer, ben ik bij een nieuwe bestelling voor mezelf, let ik een seconde niet op en klik ik door, zie ik bij de bevestiging na het betalen dat zijn adres er staat i.p.v. de mijne. Maar nee, dat kun je met geen mogelijkheid geannuleerd krijgen, zelfs al onderneem je binnen 1 min actie.
Maar hoe moeilijk kan het zijn?!Als ik op een van de Amazons bestel kan ik totdat de order opgepikt wordt voor processing nog adreswijzigingen doorvoeren of zelfs de order met een klik annuleren. En betaald wordt er ook pas als de boel bij ze de deur uitgaat, niet eerder. Wat dat betreft is Amazon echt de beste online shopervaring out there (ook qua retoursturen fijn trouwens).
Zou fijn zijn als die Chinezen daar ook niet zo moeilijk over deden. Just sayin'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Chinezen doen toch ook niet moeilijk over het retour sturen? Degene die er moeilijk over doen zijn wij, aangezien het ons heel wat geld kost dat we niet meer kunnen spenderen aan gadgetsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:33 schreef shiznuts het volgende:
Ik had het ook eens.Had ik een keer ervoor iets besteld voor m'n broer, ben ik bij een nieuwe bestelling voor mezelf, let ik een seconde niet op en klik ik door, zie ik bij de bevestiging na het betalen dat zijn adres er staat i.p.v. de mijne. Maar nee, dat kun je met geen mogelijkheid geannuleerd krijgen.
Maar hoe moeilijk kan het zijn?!Als ik op een van de Amazons bestel kan ik totdat de order opgepikt wordt voor processing nog adreswijzigingen doorvoeren of zelfs de order met een klik annuleren. En betaald wordt er ook pas als de boel bij ze de deur uitgaat, niet eerder. Wat dat betreft is Amazon echt de beste online shopervaring out there. Ook qua retoursturen.
Zou fijn zijn als die Chinezen daar ook niet zo moeilijk over deden. Just sayin'.
Edit: Zolang het je broer is, is het toch niet erg? Of was het iets 'prive'?![]()
![]()
Ik heb nog nooit iets teruggestuurd.Was meer een algemene opmerking voor (tussen haakjes), dat het gewoon goed geregeld is.
Het moeilijk doen sloeg op het annuleren, niet zozeer het terugsturen.
En mijn broer woont in NL en ik niet. Dus ja, dat is niet handig.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Russian brides zijn nu goedkoper dan de Asian brides!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef RobertNL het volgende:
Gezien de roebel nog slechter staat dan de Euro moeten we daar maar wat webshops gaan vinden.
![]()
!
Ik heb ze al benaderd voor een review!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik wacht rustig af.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:51 schreef shiznuts het volgende:
!
Ik heb ze al benaderd voor een review!![]()
![]()
Apart, misschien moet ik er maar wat vaker bestellenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Na het schijnt moet je dus eerst (een of meerder keren) iets gekocht hebben bij hun voordat je voor dat soort mailtjes in aanmerking komt.
Bij de buren (Tweakers) hebben ze ellelange discussies gehad over wie nou wel, niet, ook, misschien, wel, wat, random etc kreeg wat betreft die korting dingen van miniinthebox. En het is nogsteeds niet duidelijk, behalve dat iedereen (inclusief modjes) er helemaal klaar mee is.
Dus hierbij, please.. je krijgt het of je krijgt het niet en thats it.Laders van twee dollar kun je beter gewoon in China laten imho.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:01 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Jammer... Kon nog wel een gratis oplader gebruiken![]()
Heb ook 2 riemen en wat sokken (ja sokken) besteldquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:26 schreef larry_flynt het volgende:
Goedkope wodka importeren
Heb een riem en twee boxershorts besteld van Aliexpress. Eens kijken of het iets is qua kleding....
"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Oh... Gebruik aan m'n pc een oplader uit China. Werkt prima.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Apart, misschien moet ik er maar wat vaker bestellen
[..]
Laders van twee dollar kun je beter gewoon in China laten imho.![]()
Ga ik ook doen als dit bevalt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Heb ook 2 riemen en wat sokken (ja sokken) besteld![]()
Kabel, bedoel je denk ik?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:13 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Oh... Gebruik aan m'n pc een oplader uit China. Werkt prima.![]()
Poosje geleden al een zooi scheerkrabber mesjes van ebay uit Rusland gehaald...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:24 schreef RobertNL het volgende:
En dat smaakte wel naar meer..... maar het word wel ff pionieren met webshops uit Rusland....
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Nou, die nieuwe controller : niet echt een fail, heeft paar leuke gradual modes, maar volgens mij zit ik met een maandagmorgenmodelletje. Paar modes werken niet echt, en heb maar 1 strip hier om mee te testen.:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::![]()
warenhuis china style?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat gaat dus gewoon niet.
Binnen een paar seconden is je order al in behandeling. Laatst ook zoiets op TV pakketten waren binnen 1.5 minuut in het doosje gestopt, op rustige momenten zelfs binnen 30 seconden.
Daar mee bedoel ik dus:
- Label printen + plakken
- Pakketje er in en dichtplakken.
Nu zal het bij Mini wellicht iets langzamer gaan (wellicht iets minder automatisering) maar als een Chinees eenmaal met je lijstje het magazijn in is en inpakt dan is hij gewoon weg. In zo'n systeem wil je geen extra stops hebben, dat is 1 beweging richting de postuitgang.
[..]
[ afbeelding ]
Heb ze even voor je gebeld, en je mag hem zelf er tussen uit komen zoeken
[..]
Jup, is de prijs ook naar natuurlijk. Vaak veel duurder en nog vaker gewoon nep spul van Xiaomi etc
.
Lightinthebox heeft mij eens een resend van een item van $5 gedaan via DHL. Zelfs 2 keer over gebeld om het af te handelen
.
[..]
WIFI geeft vaak weinig framse en een slechte / matige verbinding. Dat wil je liever niet dus.
[..]
Power-line adapters zou kunnen. Mocht je daar (ook) geen stroom hebben dan gewoon 1 netwerk kabel trekken met passieve POE:
[ afbeelding ]
En ach tis maar 2,98, was ook nog zo dom om extra verzekering aan te laten staan![]()
![]()
en dan te bedenken dat rusland een van de grootste afnemers op aliexpress isquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Poosje geleden al een zooi scheerkrabber mesjes van ebay uit Rusland gehaald...
En dat smaakte wel naar meer..... maar het word wel ff pionieren met webshops uit Rusland....komt het toch nog via een omweg uit China
![]()
![]()
Ik heb nu al 5x geprobeerd te bestellen via Mister taobao en iedere keer kan ik geen geld storten op mijn rekeningquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:08 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn Fühlen nogsteeds met volle plezier!
(batterij nog niet hoeven vervangen van het toetsenbord en muis nu een keer)
Behoorlijk frustrerend want ik wil die Fühlen hebben..
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:15 schreef Iemand91 het volgende:
Zou voor de Ankers gaan. Lees geregeld dat de Nillkin toch wel tegenvallen en over de Ankers heb ik nog niet veel negatiefs gehoord
[..]
Als je router aan de andere kant van het huis staat gok ik dat van een degelijke stream ook niet veel overblijft. Dat je lagere resolutie moet gebruiken en/of dropped frames.
Zijn hier wel een aantal die ervaringen hebben met IP camera's die hun ervaringen uit de praktijk kunnen delen in hoeverre dit bij hen geldt.
[..]
Zeker. Elke router kun je wel als bridge inzetten. Deze router pikt dan je wifi op van je normale router en je apparatuur kun je dan aan de netwerkpoorten hangen (zoals inderdaad een IP camera).
Waar je ook aan zou kunnen denken is powerline.
En ook zoiets kan handig zijn; kun je stroom en netwerk over de netwerkkabel sturen (i.p.v. netwerkkabel én stroomkabel) naar de camera trekken.Thanks,quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:42 schreef RobertNL het volgende:
WIFI geeft vaak weinig framse en een slechte / matige verbinding. Dat wil je liever niet dus.
[..]
Power-line adapters zou kunnen. Mocht je daar (ook) geen stroom hebben dan gewoon 1 netwerk kabel trekken met passieve POE:
[ afbeelding ]
Zo’n wifi extender bijvoorbeeld, of een “sub” router, hebben jullie daar voorbeelden van?
Dan plug ik hem daar namelijk in het stopcontact, en koop ik zo’n kabeltje zoals hierboven.
Die plug ik dan in dat apparaat in het stopcontact, en de rest gaat uiteraard in de camera.
That should work I guess…
Dank voor alle moeite alvast in elk geval, helaas ben ik met zulke dingen zo A-technisch als de pest met 0,0 talent
[ Bericht 21% gewijzigd door rene90 op 21-01-2015 09:24:37 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Die edit kwam tegelijk met mijn post.. my badquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:24 schreef rene90 het volgende:
Guys, niet over praten dus, heb wat reacties weg gehaald omdat het dus niet is toegestaan.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Misschien was het linkje over dat het niet toegestaan is nog niet zo gek, maar vooruit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:24 schreef rene90 het volgende:
Guys, niet over praten dus, heb wat reacties weg gehaald omdat het dus niet is toegestaan.
![]()
No problem, wel grappig dat er opeens 5 reacties kwamen tegelijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die edit kwam tegelijk met mijn post.. my badTrue dat, was even te snel om de reacties weg te halen omdat er anders gelijk een discussie kwam en ik bezig kon blijven.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien was het linkje over dat het niet toegestaan is nog niet zo gek, maar vooruit.![]()
Oke, hier was ik niet van op de hoogte. Excuus
Heb overigens laatst via DX dit gekocht.
Veel plezier van gehad maar helaas is een wiek gebroken en ik kan hem niet vervangen![]()
![]()
"Urgency on the toiletquote:Op woensdag 21 januari 2015 09:28 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.banggood.com/N(...)118650-p-965451.html
Lekker die foto van die wc-bril er ook bij." Misschien moeten we het lampje even doorsturen naar Rob Geus
![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
"Urgency on the toilet" Misschien moeten we het lampje even doorsturen naar Rob Geus
![]()
![]()
Dat zijn van die dingen die ik niet wíl weten. Je zou er zo een dwangstoornis door ontwikkelen.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Vraag me af waar ze die wc bril vandaan hebben gehaaldmeeste wc's hier zijn hurk toiletten. Dan heb je dat probleem niet ... (moet je natuurlijk niet op de vloer gaan schijnen met die lamp)
![]()
Hurktoiletten?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:41 schreef Kenzi het volgende:
Vraag me af waar ze die wc bril vandaan hebben gehaaldmeeste wc's hier zijn hurk toiletten. Dan heb je dat probleem niet ... (moet je natuurlijk niet op de vloer gaan schijnen met die lamp)
![]()
Die chinezen toch![]()
![]()
Of gewoon een plaatje van Google.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:41 schreef Kenzi het volgende:
![]()
Bluedio BS-2 BT speaker binnen. Voor de bass-oempf moet je 'em niet halen. Niet dat er geen bass inzit per se, maar het is gewoon van baggerklank. Helaasch. MAAR! Zet je iets op met piano, gitaar en/of anderlei instrumentspul en gooi je de '3D' aan, dan begrijp je niet goed wat er gebeurt.![]()
![]()
Komt er opeens een volle klank uit dat ding, ongewoon. Zang komt vrij 'echt' over. Om het een beetje onder te brengen, houd een gesprek met iemand via speakphone van je mobiele telefoon en ga daarna eens in dezelfde kamer tegenover de persoon een gesprek houden. Apart wel.
Niet zo allround, maar wat 'ie doet, doet 'ie dan weer verrassend goed. Verder is het design natuurlijk wel lichtelijk geïnspireerd ergens, zit ook rubberen zooltje onder, is verder wel veel minder zwaar. Afwerking zoals je op de foto kunt zien is niet helemaal je-van-het. Die rubberized omranding op de voor- en achterkant bobbelt een beetje. Knopjes en verdere bouwkwaliteit zijn dan wel weer aardig.
Luister je dus veel naar wat rustigere akoestische opnamen, of gewoon een boel van vroegah, waar spul nog live opgenomen is, niet zo dat tracks elektronisch uit blokjes met beats en synths worden opgebouwd, dan is dit eigenlijk wel een must. Zoek je een speaker die ook wel pop, rock en house e.d. leuk afspeelt, dan is de Earson ER-151 nog altijd ongeslagen. Denk dat dit wel een tof cadeautje is voor m'n pa. Houd ik het zelf wel bij iets meer allround met de Earson.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb op een aantal MITB accounts een tegoed van $3 (i.p.v. ¤2) gekregen, met de huidige koers is dat natuurlijk helemaal geweldig!
Dus maar wat onderdelen voor mijn 3d printers besteld:
http://www.miniinthebox.c(...)-white_p2579817.html
http://www.miniinthebox.c(...)-wheel_p2257616.html![]()
![]()
Voorheen haalde ik met HK Post toch wel goede resultaten, pakketten die HK verlieten waren meestal na 5 dagen hier. Nu op een aantal pakketten al ruim 12 dagen aan het wachten![]()
![]()
Mm ziet er goed uit... Als mij speaker het gaat begeven, ook maar zoiets halen...quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:20 schreef shiznuts het volgende:
Bluedio BS-2 BT speaker binnen. Voor de bass-oempf moet je 'em niet halen. Niet dat er geen bass inzit per se, maar het is gewoon van baggerklank. Helaasch. MAAR! Zet je iets op met piano, gitaar en/of anderlei instrumentspul en gooi je de '3D' aan, dan begrijp je niet goed wat er gebeurt.![]()
![]()
Komt er opeens een volle klank uit dat ding, ongewoon. Zang komt vrij 'echt' over. Om het een beetje onder te brengen, houd een gesprek met iemand via speakphone van je mobiele telefoon en ga daarna eens in dezelfde kamer tegenover de persoon een gesprek houden. Apart wel.
Niet zo allround, maar wat 'ie doet, doet 'ie dan weer verrassend goed. Verder is het design natuurlijk wel lichtelijk geïnspireerd ergens, zit ook rubberen zooltje onder, is verder wel veel minder zwaar. Afwerking zoals je op de foto kunt zien is niet helemaal je-van-het. Die rubberized omranding op de voor- en achterkant bobbelt een beetje. Knopjes en verdere bouwkwaliteit zijn dan wel weer aardig.
[ afbeelding ]
Luister je dus veel naar wat rustigere akoestische opnamen, of gewoon een boel van vroegah, waar spul nog live opgenomen is, niet zo dat tracks elektronisch uit blokjes met beats en synths worden opgebouwd, dan is dit eigenlijk wel een must. Zoek je een speaker die ook wel pop, rock en house e.d. leuk afspeelt, dan is de Earson ER-151 nog altijd ongeslagen. Denk dat dit wel een tof cadeautje is voor m'n pa. Houd ik het zelf wel bij iets meer allround met de Earson.![]()
Ik geloof dat de meeste routers wel in bridge-modus kunnen. Anders koop je zoiets of anders de Xiaomi router (als je bij die laatste door het Chinese menu e.d. heen komt).quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zo’n wifi extender bijvoorbeeld, of een “sub” router, hebben jullie daar voorbeelden van?
Dan plug ik hem daar namelijk in het stopcontact, en koop ik zo’n kabeltje zoals hierboven.
Die plug ik dan in dat apparaat in het stopcontact, en de rest gaat uiteraard in de camera.
That should work I guess…
Dank voor alle moeite alvast in elk geval, helaas ben ik met zulke dingen zo A-technisch als de pest met 0,0 talent
En dan is het inderdaad alleen een netwerkkabel trekken naar je camera. Stroom en netwerk gaan dan over deze kabel en bij het begin van de netwerkkabel (bij je router dus) doe je de stroomadapter in het stopcontact.
EDIT:Willekeurige verkopers gekozen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:50 schreef Goddelijker het volgende:
De Xiaomi is bij TD rond de 30 euro met een coupon die op Tweakers staat.Inderdaad. Maar echt enthousiast ben ik niet over dat ding.quote:Ook is er een Engels-talige firmware op te zetten of het Chinees te vertalen met bijv. Google Chrome.
Pronken met megasnelheden over wif (802.11ac) maar wel 100Mbps-netwerkpoorten...
[ Bericht 24% gewijzigd door Iemand91 op 21-01-2015 11:54:50 ]![]()
De Xiaomi is bij TD rond de 30 euro met een coupon die op Tweakers staat.
Ook is er een Engels-talige firmware op te zetten of het Chinees te vertalen met bijv. Google Chrome.![]()
![]()
Die Xiaomi router, die verlengt dan als het ware mijn originele router right?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meeste routers wel in bridge-modus kunnen. Anders koop je zoiets of anders de Xiaomi router (als je bij die laatste door het Chinese menu e.d. heen komt).
En dan is het inderdaad alleen een netwerkkabel trekken naar je camera. Stroom en netwerk gaan dan over deze kabel en bij het begin van de netwerkkabel (bij je router dus) doe je de stroomadapter in het stopcontact.
EDIT:
[..]
Willekeurige verkopers gekozen.
[..]
Inderdaad. Maar echt enthousiast ben ik niet over dat ding.
Pronken met megasnelheden over wif (802.11ac) maar wel 100Mbps-netwerkpoorten...
Zo'n wifi repeater lijkt mij wel de meest makkelijke oplossing en dan van daar uit gewoon een kabel naar de camera trekken.YouTube
Zoals jij die router wil gebruiken pikt de Xiaomi je wifi van je normale router op en stuurt dit netwerk door over z'n netwerkpoorten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die Xiaomi router, die verlengt dan als het ware mijn originele router right?
Dus je zou inderdaad kunnen zeggen dat die Xiaomi dan je netwerk verlengt/uitbreidt.Om even duidelijkheid te scheppen, verschillende modes van een router:quote:Zo'n wifi repeater lijkt mij wel de meest makkelijke oplossing en dan van daar uit gewoon een kabel naar de camera trekken.
- Access Point: 2e router bekabeld aan je modem/normale router zorgt voor wifi.
- Bridge: 2e router verbindt via wifi aan je modem/normale router en zendt dit netwerk uit op haar netwerkpoorten.
- Repeater: 2e router pikt wifi van je modem/normale router op en zendt dit weer door. Deze moet hierom dus ruim binnen het bereik van je normale wifi vallen en je snelheid gaat drastisch omlaag.
Wat jij dus zoekt is een router met bridge functie. Genoemde apparaten (die Xiaomi en andere) bieden dit beide, maar ook vele routers die je gewoon in NL kunt kopen bieden dit.
(maar niet altijd; dus even googlen op "type router bridge" kan handig zijn.![]()
![]()
Duidelijk, zelf heb ik een sitecom van UPC.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zoals jij die router wil gebruiken pikt de Xiaomi je wifi van je normale router op en stuurt dit netwerk door over z'n netwerkpoorten.
Dus je zou inderdaad kunnen zeggen dat die Xiaomi dan je netwerk verlengt/uitbreidt.
[..]
Om even duidelijkheid te scheppen, verschillende modes van een router:
- Access Point: 2e router bekabeld aan je modem/normale router zorgt voor wifi.
- Bridge: 2e router verbindt via wifi aan je modem/normale router en zendt dit netwerk uit op haar netwerkpoorten.
- Repeater: 2e router pikt wifi van je modem/normale router op en zendt dit weer door. Deze moet hierom dus ruim binnen het bereik van je normale wifi vallen en je snelheid gaat drastisch omlaag.
Wat jij dus zoekt is een router met bridge functie. Genoemde apparaten (die Xiaomi en andere) bieden dit beide, maar ook vele routers die je gewoon in NL kunt kopen bieden dit.
(maar niet altijd; dus even googlen op "type router bridge" kan handig zijn.
Dan wil ik dus die wifi repeater in het stopcontact steken (van router tot repeater is maar afstand van 10-20m hemelsbreed)
Daar een kabeltje in, en het andere uiteinde in de camera.
Dan moet het werken lijkt mij?
De wifi repeater, voer ik dan via de software mijn code in voor het draadloze netwerk?YouTube
Wifi repeaters heb ik slechte ervaringen mee, hoewel het voor een camera misschien wel voldoende is. Misschien een powerline adapter overwegen anders?![]()
http://tweakers.net/price(...)adapter-starter-kit-(v1)/reviews/quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:26 schreef J.B. het volgende:
Wifi repeaters heb ik slechte ervaringen mee, hoewel het voor een camera misschien wel voldoende is. Misschien een powerline adapter overwegen anders?
Zoiets?YouTube
Zoiets bedoel ik ja. Ik heb ervaren dat dergelijke apparaten stabieler zijn dan range-extenders, dus als de reviews goed zijn is het het overwegen wel waard. Misschien dat andere personen in dit topic nog adviezen hebben hieromtrent.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)adapter-starter-kit-(v1)/reviews/
Zoiets?![]()
Jups. Maar 10-20 meter hemelsbreed kan al teveel zijn voor draadloze netwerken. 2 stenen muren kan al funest zijn voor je signaal.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Duidelijk, zelf heb ik een sitecom van UPC.
Dan wil ik dus die wifi repeater in het stopcontact steken (van router tot repeater is maar afstand van 10-20m hemelsbreed)
Daar een kabeltje in, en het andere uiteinde in de camera.
Dan moet het werken lijkt mij?Jep.quote:De wifi repeater, voer ik dan via de software mijn code in voor het draadloze netwerk?
En inderdaad, powerline is ook een optie. Denk eerlijk gezegd ook de betere optie.
Ben eens met een Raspberry Pi met Camera board aan het prutsen geweest en kon een stabiele 1080p 30fps stream over powerline krijgen. En die powerline zat aan beide kanten (dus zowel bij de Raspberry als bij router) in een verlengdoos.![]()
5 meter led vandaag binnen gekomen, zal ze vanavond maar eens gaan installeren
batterij die in de afstandsbediening zat was wel leeg binnen 2 keer drukken![]()
Maar goed, had nog batterijen hier liggen dus is meteen weer verholpen![]()
Zelf heb ik die dingen voor een schijntje op de kop kunnen tikken via Marktplaats. Misschien ook wat voor jouquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)adapter-starter-kit-(v1)/reviews/
Zoiets?![]()
![]()
Dank voor de tip, ben hier al naar de media markt geweest en heb zo'n setje voor 40 euro gehaald.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:27 schreef davedavy het volgende:
[..]
Zelf heb ik die dingen voor een schijntje op de kop kunnen tikken via Marktplaats. Misschien ook wat voor jou
Werkt perfect, heb mijn laptop er al even aan gehad.
Nu nog even wachten op antwoord van Robert op een DM en dan schaf ik waarschijnlijk die camera aan.YouTube
Waar kan je je inschrijven? Welke 3D printer heb je trouwens?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:22 schreef P4tje het volgende:
Ik heb op een aantal MITB accounts een tegoed van $3 (i.p.v. ¤2) gekregen, met de huidige koers is dat natuurlijk helemaal geweldig!
Dus maar wat onderdelen voor mijn 3d printers besteld:
http://www.miniinthebox.c(...)-white_p2579817.html
[ afbeelding ]
http://www.miniinthebox.c(...)-wheel_p2257616.html
[ at be Hi elding ]Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Ebay verkoper zegt het volgende in mail waarin hij de trackingsgegevens mailde.
As you know the peak season is coming,so all the items were checked by customs very strickly, maybe the item will be delayed on the way to you.
Is het peak season nog steeds gaande in china?
Betekent dit dat ik verhoogde kans heb om inklaringskosten en btw te moeten betalen? De waarde van het pakket is ongeveer 40 euro.![]()
Ja je hangt eraan, en er zal ook een speciale eenheid van de politie je komen oppakken. Er zit namelijk drugs verstopt in het pakje dat hij naar je stuurde. Levenslange gevangenisstraf in een zak die continu van land tot land wordt verstuurd, staat je te wachten. Ik zou al maar beginnen vluchten!quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:32 schreef zoz het volgende:
Ebay verkoper zegt het volgende in mail waarin hij de trackingsgegevens mailde.
As you know the peak season is coming,so all the items were checked by customs very strickly, maybe the item will be delayed on the way to you.
Is het peak season nog steeds gaande in china?
Betekent dit dat ik verhoogde kans heb om inklaringskosten en btw te moeten betalen? De waarde van het pakket is ongeveer 40 euro.
Nee ik troll maar. Is gewoon een regel uit het lijstje dat ze hebben klaarstaan om ervoor te zorgen dat je niet te snel komt klagen waar het pakje blijft.![]()
![]()
Ik heb iets uit China besteld, via Efox-shop.com. Nu is het trackingnummer van de vorm RC*** *** ***NL
Kan iemand mij hier iets meer over vertellen? Ik dacht gelezen te hebben dat de uitgang (-NL) zou betekenen dat ''the country of origin'' Nederland is. Moet China zijn, toch?
En RC, waar staat dat voor?![]()
![]()
Komt gewoon uit China met postnl.
Track en trace op: internationalparceltracking.com/
En:
Www.postnl.postMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Zo jij laat er geen gras over groeien!quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ben hier al naar de media markt geweest en heb zo'n setje voor 40 euro gehaald.
Werkt perfect, heb mijn laptop er al even aan gehad.
Nu nog even wachten op antwoord van Robert op een DM en dan schaf ik waarschijnlijk die camera aan.![]()
![]()
Dat doen inbrekers helaas ook nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:10 schreef J.B. het volgende:
[..]
Zo jij laat er geen gras over groeien!
O oké, had zelf al 17track geprobeerd. Nog geen informatie beschikbaar, zal binnen paar dagen wel tevoorschijn komen dunkt me. Thx iig!quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:06 schreef RobertNL het volgende:
Komt gewoon uit China met postnl.
Track en trace op: internationalparceltracking.com/
En:
Www.postnl.post![]()
![]()
Maar dat is aleen in aanschaf.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Russian brides zijn nu goedkoper dan de Asian brides!![]()
Heb al geruime tijd een earson er151 welke het altijd perfect doet op mijn telefoon en tablet.
Nu probeerde ik hem op de computer aan te sluiten via bluetooth en word hij wel herkend maar lukt het niet om er geluid uit te krijgen. 2 computers en 2 bluetooth ontvangers geprobeerd op beide computers wil hij niet als speaker werken. Iemand enig idee wat het kan zijn of hetzelfde probleem?![]()
bluetooth ontvanger heb je weinig aan. Je moet een bleutooth sticky hebben met A2DP. Met een goede bijbehorende driverquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:02 schreef johanndoe het volgende:
Heb al geruime tijd een earson er151 welke het altijd perfect doet op mijn telefoon en tablet.
Nu probeerde ik hem op de computer aan te sluiten via bluetooth en word hij wel herkend maar lukt het niet om er geluid uit te krijgen. 2 computers en 2 bluetooth ontvangers geprobeerd op beide computers wil hij niet als speaker werken. Iemand enig idee wat het kan zijn of hetzelfde probleem?:]![]()
http://www.aliexpress.com/snapshot/6436097169.html
Grappig dingetje, werkt ideaal om te voorkomen dat de boel in de knoop gaatKwaliteit van het geluid is wat je voor die prijs verwacht: best ok, maar niet meer dan dat. Echte audiofielen kunnen hem beter links laten liggen, maar voor normaal gebruik meer dan prima.
![]()
Er is genoeg ervaring meequote:Op woensdag 21 januari 2015 20:54 schreef mcwops het volgende:
iemand ervariing met die cardboard VR vouwdozen op Ali****ss?
lijkt me wel geinig, maar welke apps heb je dan nodig en werkt dat alleen op android?
[ afbeelding ]
Hier staan allemaal mensen die het erover gehad hebben.
http://bit.ly/1EsBkmJ
(en hier specifiek)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Hij is eerst te traceren op de eerste waarschijnlijk. Vervolgens komt hij (vaak) op Postnl.post te staan en dan is hij er met een dag of 3-5.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:22 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
O oké, had zelf al 17track geprobeerd. Nog geen informatie beschikbaar, zal binnen paar dagen wel tevoorschijn komen dunkt me. Thx iig!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ok nice. Kun je iets zeggen over de verzendduur van deze methode? (gebruik normaliter alleen normale free shipping eigenlijk)quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hij is eerst te traceren op de eerste waarschijnlijk. Vervolgens komt hij (vaak) op Postnl.post te staan en dan is hij er met een dag of 3-5.![]()
Tussen de 7-12 dagen over het algemeen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:53 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Ok nice. Kun je iets zeggen over de verzendduur van deze methode? (gebruik normaliter alleen normale free shipping eigenlijk)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ah da's netjes! Kan ik mijn Umi Zero dus best wel snel verwachtenquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tussen de 7-12 dagen over het algemeen.![]()
![]()
Ik heb al weken een pakket in mijnpakket staan, zonder deze er zelf in te hebben gezet. Pakket van David Chen (). Zending onderweg. En vervolgens staat er: zending is niet ontvangen door PostNL.
Jullie ook wel eens gehad ?![]()
Ja, bij mij bleek het pakketje door postnl een 3s nummer te hebben gekregen bij binnenkomst in NL.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:34 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb al weken een pakket in mijnpakket staan, zonder deze er zelf in te hebben gezet. Pakket van David Chen (). Zending onderweg. En vervolgens staat er: zending is niet ontvangen door PostNL.
Jullie ook wel eens gehad ?
En na bezorging bleef het oorspronkelijke nummer erin staan.![]()
Ik dacht Eachbuyer...quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:43 schreef Goddelijker het volgende:
Dan is 'ie verstuurd met PostNL vanuit het buitenland.
David Chen is geloof ik van MiniInTheBox?:: Not an expert, but I play one on the web ::
Hmm, dan zou dat het best wel eens kunnen zijn ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:20 schreef wootahH het volgende:
[..]
bluetooth ontvanger heb je weinig aan. Je moet een bleutooth sticky hebben met A2DP. Met een goede bijbehorende driver
Geen idee wat de specs van die dingen zijn, maar ze liggen alweer een tijdje dus kan best dat ze het niet ondersteunen. Thnx. Dan gaan we maar wat anders verzinnen.![]()
Stel je wel in bij afspeelapparaten: ES-151a als standaardapparaat? (als die optie er is..)quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:56 schreef johanndoe het volgende:
[..]
Hmm, dan zou dat het best wel eens kunnen zijn ja.
Geen idee wat de specs van die dingen zijn, maar ze liggen alweer een tijdje dus kan best dat ze het niet ondersteunen. Thnx. Dan gaan we maar wat anders verzinnen.![]()
Is niet mogelijk. Het zal aan mijn bluetooth dongles liggen gok ik.
Mijn plantronics voyager legend headset ook proberen aan te sluiten, computer ziet deze ook maar doet er verder ook niks mee. Verder hoort de headset aan te geven pc connected en dat doet hij ook niet. Dus ondanks dat de computer wel ziet dat muziek afspelen en voip headset mogelijk is slaagt de verbinding niet helemaal en kan hij toch niks doorsturen.
Ene dongle is echt oud, misschien wel 10 jaar dus dat verbaast me niet echt, andere dongle jaar of wat geleden uit china gehaald dus zal mogelijk ook niet aan de specificaties voldoen.![]()
Maar ik zie dus nergens een tracking nummer. Zal pnl eens twitteren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:43 schreef zoz het volgende:
[..]
Ja, bij mij bleek het pakketje door postnl een 3s nummer te hebben gekregen bij binnenkomst in NL.
En na bezorging bleef het oorspronkelijke nummer erin staan.![]()
Ik had nog een aantal mailnull accounts van de MIJNMINI coupon tijd, alle spam daarvan komt in een verborgen folder binnen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:14 schreef relativity het volgende:
[..]
Waar kan je je inschrijven? Welke 3D printer heb je trouwens?
Ik heb een Boxed I3 (die word momenteel verbouwd) en een Delta bot. Ze komen voor meer dan 50% uit China, dus een paar foto's kan wel.
Delta bot:
Boxed I3:
SJ4000 / GoPro bobber met een ergonomische grip en blijft drijven (waterdicht)![]()
![]()
Best vet!quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:44 schreef P4tje het volgende:
[..]
Ik had nog een aantal mailnull accounts van de MIJNMINI coupon tijd, alle spam daarvan komt in een verborgen folder binnen.
Ik heb een Boxed I3 (die word momenteel verbouwd) en een Delta bot. Ze komen voor meer dan 50% uit China, dus een paar foto's kan wel.
Delta bot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boxed I3:
[ afbeelding ]
SJ4000 / GoPro bobber met een ergonomische grip en blijft drijven (waterdicht)
[ afbeelding ]
Heb je die l3 grotendeels zelf geprint (de groene connectiestukken)?![]()
Ik heb de Nut 2 gehaald. (ik raak nogal eens iets kwijt) De app is eenvoudig te downloaden door een QR code Nu wil ik registreren in die app maar heb daarvoor een chinees telefoonnummer nodig. Ik kan ook registreren met een Twitter account maar dan geeft Twitter aan niet te willen communiceren met de app.
Loopt iemand tegen hetzelfde probleem aan? of heeft iemand een oplossing?Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden![]()
Weird, ik kon gewoon met m'n twitter registreren zonder dat Twitter daar moeilijk over deed.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:44 schreef Thee het volgende:
Ik heb de Nut 2 gehaald. (ik raak nogal eens iets kwijt) De app is eenvoudig te downloaden door een QR code Nu wil ik registreren in die app maar heb daarvoor een chinees telefoonnummer nodig. Ik kan ook registreren met een Twitter account maar dan geeft Twitter aan niet te willen communiceren met de app.
Loopt iemand tegen hetzelfde probleem aan? of heeft iemand een oplossing?
*update*
blijkbaar heeft de app een update gekregen
[ Bericht 4% gewijzigd door dodge_911 op 22-01-2015 12:27:28 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
Kreeg weer is gratis 5$ van litb. dacht eerst koop een muisje, maar daar lijken ze altijd shipping kosten voor te rekenen. toen maar deze gekocht voor 1 doll4r
Heeft iemand de mi band van tinydeal al binnen en na 27 december besteld? (ik was weer te cheap ass, heb hem zonder tracking te laten versturen)
alvast bedankt
:]![]()
Nope. Van de week 2 nuts (pun intendedquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:44 schreef Thee het volgende:
Loopt iemand tegen hetzelfde probleem aan? of heeft iemand een oplossing?) binnen gekregen en via facebook bij de app aangemeld zonder problemen.
![]()
Ik ja, en downstar geloof ik ook. Tracking heeft niks met de snelheid te maken en is vaak ook zeer onnauwkeurig.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:15 schreef wootahH het volgende:
Heeft iemand de mi band van tinydeal al binnen en na 27 december besteld? (ik was weer te cheap ass, heb hem zonder tracking te laten versturen)
alvast bedanktYou can't be late if you don't show up.![]()
niet met snelheid maar geeft wel een indicatie waar mijn pakket is :p na 27e besteld? Wanneer ontvangen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:41 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik ja, en downstar geloof ik ook. Tracking heeft niks met de snelheid te maken en is vaak ook zeer onnauwkeurig.:]![]()
Hier ook via facebook.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:19 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Nope. Van de week 2 nuts (pun intended) binnen gekregen en via facebook bij de app aangemeld zonder problemen.
Ik ben overigens benieuwd naar jullie ervaringen. Zelf ben ik er gematigd tevreden mee tot nu toe.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Eind vorige week geloof ikquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:47 schreef wootahH het volgende:
[..]
niet met snelheid maar geeft wel een indicatie waar mijn pakket is :p na 27e besteld? Wanneer ontvangen?You can't be late if you don't show up.![]()
Hier de 26e besteld en nog niets binnen. Kenzi al 'n berichtje gestuurd, maar is ongetrackt dus ik zal moeten wachten gok ikquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:15 schreef wootahH het volgende:
alvast bedankt
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Treur niet, ik wacht nog op een pakketje die de 19e verzonden is.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hier de 26e besteld en nog niets binnen. Kenzi al 'n berichtje gestuurd, maar is ongetrackt dus ik zal moeten wachten gok ikYouTube
Komt vanzelf.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Treur niet, ik wacht nog op een pakketje die de 19e verzonden is.![]()
![]()
Iemand die nog een goedkope houder weet voor in de auto (smartphone, 5 inch)
Het liefst wel een beetje stevig, en met zwanenhals (kan ik 'm precies zo zetten als ik zelf wil)
Nog niet echt iets goeds gevonden voor een leuke prijs.![]()
![]()
Ja maak mij er ook geen zorgen om, de tijd om te claimen is nog lang niet verstreken.quote:YouTube
Airframes !quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Tosti-vreter het volgende:
Het liefst wel een beetje stevig, en met zwanenhals (kan ik 'm precies zo zetten als ik zelf wil)
Nog niet echt iets goeds gevonden voor een leuke prijs.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Tosti-vreter het volgende:
Nog niet echt iets goeds gevonden voor een leuke prijs.http://www.banggood.com/3(...)Phones-p-943425.htmlquote:![]()
Action heeft ze voor een kleine 2 euro liggen meen ik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Tosti-vreter het volgende:
Nog niet echt iets goeds gevonden voor een leuke prijs.YouTube
Oké, wat voor iets is dat? Met zo'n hals zegmaar?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Action heeft ze voor een kleine 2 euro liggen meen ik.Had 'm gezien, maar dit is niet echt wat ik zoek. Wil iets wat bv aan de ruit vastzit, met een soort hals dat je 'm eenvoudig kunt verstellen in positie.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:36 schreef Jonmen het volgende:
[..]
[..]
http://www.banggood.com/3(...)Phones-p-943425.html![]()
Oké, dat lijkt me op zich ook wel wat, ja. Ook geschikt voor 5' inch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:57 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
deze heeft de action.
Werkt verbazend goed en als je hem van je ruit afhaalt ook makkelijk op te bergen. Die zwanenhals meuk neemt veel ruimte in.
Neem hem ook altijd mee op reis (huurauto)![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:51 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Oké, wat voor iets is dat? Met zo'n hals zegmaar?
[..]
Had 'm gezien, maar dit is niet echt wat ik zoek. Wil iets wat bv aan de ruit vastzit, met een soort hals dat je 'm eenvoudig kunt verstellen in positie.Deze inderdaad, maar ook met een hals mocht je dat liever hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:57 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
deze heeft de action.
Werkt verbazend goed en als je hem van je ruit afhaalt ook makkelijk op te bergen. Die zwanenhals meuk neemt veel ruimte in.
Neem hem ook altijd mee op reis (huurauto)
Neemt inderdaad veel ruimte in (komt ver naar voren)Ja, heb zelf een Samsung S5 en het geprobeerd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:09 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Oké, dat lijkt me op zich ook wel wat, ja. Ook geschikt voor 5' inch?YouTube
Ik zweer sinds kort bij het type dat in de vent gaat, en zich dan aan de achterkant vasthaakt:quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Tosti-vreter het volgende:
Nog niet echt iets goeds gevonden voor een leuke prijs.
Ik heb alleen weer net wel een ander klemmetje waar de telefoon in zit als deze, maar dat komt omdat die opzetstukjes van vrijwel al die telefoonhouders uitwisselbaar zijn, en ik had nog een mooie liggen van de vorige telefoonhouder die mij wat fijner leek. http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item27f288ec3c
Ik rij voor m'n bijbaan leaseauto's van A naar B, dus zit veel in verschillende auto's. Die units die je in de vent prikt 'flikkerden' er regelmatig uit bij mij. Zuignapjes enz heb ik nooit een succes gevonden![]()
Ik begrijp nog niet helemaal hoe die werkt. In mijn auto kan ik namelijk niet de units gebruiken die je in je vent prikt. Ik heb niet van die mooie dunne zoals op het bovenstaande plaatjes maar twee dikke plaatjes als rooster.
Dit model ventilatie heb ik:
Kan ik die van de Ebay link gebruiken? Ziet er ideaal uit.The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.![]()
Hangt er vanaf of je schoepen achterin dik, of dun zijn(ziet er relatief dik uit). Aan die dikke krijg ik de mijne nooit zo makkelijk vastgehaakt. Je zou dan dat haakje wat groter kunnen buigen dat dat wel kan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:41 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik begrijp nog niet helemaal hoe die werkt. In mijn auto kan ik namelijk niet de units gebruiken die je in je vent prikt. Ik heb niet van die mooie dunne zoals op het bovenstaande plaatjes maar twee dikke plaatjes als rooster.
Dit model ventilatie heb ik:
[ afbeelding ]
Kan ik die van de Ebay link gebruiken? Ziet er ideaal uit.
Daarbij kan dat blokje(wat je naar voor trekt) moeilijk voor je schoep blijven hangen en als hij terugspringt kan hij er eigenlijk alsnog afvallen.
Ik zal als ik in een auto met zulke vents stap wel eens kijken, want eigenlijk kan ik de laatste keer dat ik het gebruikt heb bij zulke vents maar slecht herinneren.![]()
Pff duurt het shippen altijd zo lang op AliExpress? Zondag iets gekocht en nog steeds niet als status verzonden. Wat ik van ebay ken is het de volgende dag altijd wel weg...![]()
Er staat een teller bij binnen hoeveel dagen de verkoper het moet versturen voor je je geld terug krijgt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:39 schreef Onufriev het volgende:
Pff duurt het shippen altijd zo lang op AliExpress? Zondag iets gekocht en nog steeds niet als status verzonden. Wat ik van ebay ken is het de volgende dag altijd wel weg...
Meestal is het wel handig om daar een beetje op te letten.
En eBay'ers verzenden vaak ook niet meteen, maar veranderen de status naar verzonden als het pakketje gestickert is en klaar ligt om opgehaald te worden.![]()
Ligt aan de verkoper. Bij sommigen is het een dag later verzonden, bij anderen duurt het een week.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:39 schreef Onufriev het volgende:
Pff duurt het shippen altijd zo lang op AliExpress? Zondag iets gekocht en nog steeds niet als status verzonden. Wat ik van ebay ken is het de volgende dag altijd wel weg...![]()
Lampjes gisteren al ontvangen. Deze geven mooi licht amaai.
http://www.banggood.com/W(...)+14500)-p-40270.html![]()
Gisteren nieuw batterijtje in gedaan, na lange periode van gebruik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef ridsel het volgende:
Lampjes gisteren al ontvangen. Deze geven mooi licht amaai.
http://www.banggood.com/W(...)+14500)-p-40270.html
Was weer behoorlijk onder de indruk![]()
Blijft toch een van mijn meest succesvolle aankopen, en doet het altijd goed als cadeautje!YouTube
Ga nou maar eens een 18650 XM-L2 lamp halen.
Hier ook een AliExpress seller die me in de steek laat (gaat om Bluedio T2 headphone). Trackno. wel al vrij snel gegeven, maar doet geen flikker. Al dagen aan het navragen, geen antwoord. Eindelijk antwoord nu dat 'ie geen idee heeft waar de zending uithangt of ik een resend of refund wil.D'OH. C'mon son.
Enniehoezels, weer iets gemist. Kansen op een BT headphone (QCY30), Devia USB-kabeltjes of een Xiaomi Powerbank van 5000mAh (cadeautje). De Xiayu zal nog wel een paar daagjes op zich laten wachten. Ook wel benieuwd naar.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Het zou kunnen. Alleen kost ie bij eBay peer dollar maar, dus je zou de gok kunnen wagen...quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:10 schreef MAHL het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)32255294850.html?s=p
Seems legit?
Zekerheid heb je niet tot je hem in je handen en getest hebt.![]()
![]()
Beginners ding? Gewoon een beetje fun zonder te veel kosten?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:27 schreef ColtZ40 het volgende:
Iemand nog een tip/aanrader voor een budget rc helicopter met afstandsbediening?
Dan zou ik de Syma S107 aanraden. Gaat al een tijdje mee maar is nogsteeds een prima speeltje
- Syma S107
- Wat extra spare-parts (want je crasht vast wel en uiteindelijk bij de 10e crash gaat er wel is iets kapot)
Of wat shiz zegt die V911 is ook een prima ding![]()
(heb ze allebei)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
V911 nieuwe versie (pro / v2) van Banggood. 4CH.
Als 6CH de V977.Brushless 6CH. Wel wat pricey, maar wel erg dope.
Co-axiale heli's.
quote:quote:![]()
Geen heli kiezen maar een quadcopter. Heb je langer plezier aan en is een grotere uitdaging om hem volledig te kunnen beheersen.
Hubsan X4 (zeer klein)
Cheerson (zeer klein)
jjrc h8c
Syma X5C
zijn enkele voorbeelden![]()
![]()
Inderdaad, koop eens een leuke lamp aangedreven door een 18650.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:10 schreef shiznuts het volgende:
Ga nou maar eens een 18650 XM-L2 lamp halen.
Hier ook een AliExpress seller die me in de steek laat (gaat om Bluedio T2 headphone). Trackno. wel al vrij snel gegeven, maar doet geen flikker. Al dagen aan het navragen, geen antwoord. Eindelijk antwoord nu dat 'ie geen idee heeft waar de zending uithangt of ik een resend of refund wil.D'OH. C'mon son.
Enniehoezels, weer iets gemist. Kansen op een BT headphone (QCY30), Devia USB-kabeltjes of een Xiaomi Powerbank van 5000mAh (cadeautje). De Xiayu zal nog wel een paar daagjes op zich laten wachten. Ook wel benieuwd naar.
Of gelijk 4 ofzo!
Deze week de '5x XM-L2 LED Flashlight' binnen gekregen.
Vooraf al twijfel aangezien ik eerder verwachte dat ze(tmart) XM-L U2 bedoelde.
En bij binnenkomst trof ik die dus ook aan.
Maargoed, 5x XM-L U2 geven samen ook een bak met licht, niet te geloven
Is dan ook mijn eerste Multi led! Ik zal hem eerdaags nog eens vergelijken met mijn Single leds (XM-L T6, XM-L U2 XM-L2 U3 etc.) en de resultaten hier neer gooien![]()
![]()
Die koop je voor 15 euro in Nederland (conrad, action) dus niet meer interessant.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Beginners ding? Gewoon een beetje fun zonder te veel kosten?
Dan zou ik de Syma S107 aanraden. Gaat al een tijdje mee maar is nogsteeds een prima speeltjeZo zo, liever een korte dikke dan een lange dunnequote:Op donderdag 22 januari 2015 23:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
Inderdaad, koop eens een leuke lamp aangedreven door een 18650.
Of gelijk 4 ofzo!
![]()
Welke 18650 heb je gekocht om deze schoonheid aan te sturen?![]()
Miband, messen, dikke zaklampen, sj5000 ... alvast eierkoeken kopen![]()
![]()
Ik zit intussen al aan m'n 5e Cree Q5...
Ben ik de enige waarbij ze het een kleine maand doen, dan beginnen te flikkeren. Als je dan die verstelkop schuin houdt wil hij het nog wel een tijdje doen, maar daarna zie ik me vaker met dat zaklampje op tafel slaan(tot hij het weer even doet), of de schroefdraad van de achterkant iets vaster of losser draaien dan dat ik hem gebruik. Uiteindelijk geeft hij helemaal de geest en koop ik maar weer een nieuwe...![]()
Gebeurt bij al die dingen, de min loopt door de behuizing maar er is niet altijd goed contact bij het schroefdraad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:17 schreef kweenie1 het volgende:
Ben ik de enige waarbij ze het een kleine maand doen, dan beginnen te flikkeren. Als je dan die verstelkop schuin houdt wil hij het nog wel een tijdje doen, maar daarna zie ik me vaker met dat zaklampje op tafel slaan(tot hij het weer even doet), of de schroefdraad van de achterkant iets vaster of losser draaien dan dat ik hem gebruik. Uiteindelijk geeft hij helemaal de geest en koop ik maar weer een nieuwe...![]()
Hm, ik doe intussen al anderhalf jaar met mijn Q5. Is meegeweest de jungle in, onderwater, zand, stof. Maar doet het nog steeds!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:17 schreef kweenie1 het volgende:
Ben ik de enige waarbij ze het een kleine maand doen, dan beginnen te flikkeren. Als je dan die verstelkop schuin houdt wil hij het nog wel een tijdje doen, maar daarna zie ik me vaker met dat zaklampje op tafel slaan(tot hij het weer even doet), of de schroefdraad van de achterkant iets vaster of losser draaien dan dat ik hem gebruik. Uiteindelijk geeft hij helemaal de geest en koop ik maar weer een nieuwe...
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Afgelopen 3x!! Ook al Refund gehad van aliexpress..
Laatste x wel moeten "dreigen" dat ik anders via de creditcard maatschappij mijn geld wel terug krijg.
Dit omdat de stopping gegevens al ruimschoots aangaf dat het naar Nederland was verzonden.
Gelukkig besloten ze dat omdat ik een gewaardeerde koper was (180+ bestellingen met waarde rond de 20K ) dat ze me wel vertrouwdeSkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Tanksquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Beginners ding? Gewoon een beetje fun zonder te veel kosten?
Dan zou ik de Syma S107 aanraden. Gaat al een tijdje mee maar is nogsteeds een prima speeltje
- Syma S107
- Wat extra spare-parts (want je crasht vast wel en uiteindelijk bij de 10e crash gaat er wel is iets kapot)
Of wat shiz zegt die V911 is ook een prima ding![]()
(heb ze allebei)
Ik zie dat ik de Syma s107 met controller maar 18 euro kost en de v911 pro met controller 34 euro
Is de v911 16 euro beter?![]()
![]()
Voor de mensen die nog niet over de streep waren (! ):
Zij-ja-homie! xDThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Goed om te zien dat dat jongetje blij is met zijn extra gordelveiligheidsthingie![]()
http://www.aliexpress.com(...)2366.1998156809.1133![]()
Als je hen d'rbij krijgt, wil ik er nog wel één bestellen bij Merimobilesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:12 schreef shiznuts het volgende:
Zij-ja-homie! xD![]()
:: Not an expert, but I play one on the web ::
Lekker lekker!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:12 schreef shiznuts het volgende:
Zij-ja-homie! xDCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:12 schreef shiznuts het volgende:
Zij-ja-homie! xD![]()
![]()
http://cngadget.info/2014(...)o-at-hong-kong-fair/
Heb je deze nog gecheckt op de fair toen? Ging vandaag in pre-sale en ik heb er eentje kunnen bemachtigen
. Ben benieuwd of het wat is.
Edit:
Zie nu dat Geekbuying hem ook heeft gelist: http://promotion.geekbuying.com/promotion/minix_neo_z64
Wel de Android versie, die was geodkoper. Maar ik denk/hoop dat je binnenkort gewoon lekker windows er naast kan flashen. Voordeel van deze is de IR en die heeft de PIPO niet
meer info: http://cngadget.info/2015(...)os-release-tomorrow/
Zie dat Dual-os nog niet terug komen, maar ik denk/hoop dus dat het wel kan.
Deze lijkt ook wel leuk:
http://cngadget.info/2015(...)rong-selling-points/
Ook maar eens kijken als die uit is![]()
Damn, het lijkt dat ik naast tablets een nieuwe tick heb![]()
gotta catch test em all
[ Bericht 10% gewijzigd door RobertNL op 23-01-2015 10:51:33 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Is toch reeds beschikbaar, of is die 15 dagen voordat ze shippen omdat hij eigenlijk nog niet uit isquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]![]()
![]()
http://cngadget.info/2014(...)o-at-hong-kong-fair/
Heb je deze nog gecheckt op de fair toen? Ging vandaag in pre-sale en ik heb er eentje kunnen bemachtigen
. Ben benieuwd of het wat is.
Edit:
Zie nu dat Geekbuying hem ook heeft gelist: http://promotion.geekbuying.com/promotion/minix_neo_z64
Wel de Android versie, die was geodkoper. Maar ik denk/hoop dat je binnenkort gewoon lekker windows er naast kan flashen. Voordeel van deze is de IR en die heeft de PIPO niet
meer info: http://cngadget.info/2015(...)os-release-tomorrow/
Zie dat Dual-os nog niet terug komen, maar ik denk/hoop dus dat het wel kan.
Deze lijkt ook wel leuk:
http://cngadget.info/2015(...)rong-selling-points/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook maar eens kijken als die uit is![]()
gotta catch test em all
http://www.aliexpress.com(...)968_32265759335.html
Vind de Minix eigenlijk het minst interessant $70 duurder dan de Pipo voor enkel IR as voordeel is er voor mij toch wat over.![]()
Ja, die Mele is wel te koop, maar komt zover ik nu lees vanaf ongeveer de 29e pas beschkbaarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:03 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Is toch reeds beschikbaar, of is die 15 dagen voordat ze shippen omdat hij eigenlijk nog niet uit is
http://www.aliexpress.com(...)968_32265759335.html
Vind de Minix eigenlijk het minst interessant $70 duurder dan de Pipo voor enkel IR as voordeel is er voor mij toch wat over..
Tja, miniX heeft natuurlijk wel track-record op gebied van updaten van hun boxen, en zoals ik nu zie is het gewoon mogelijk om Windows er naast te draaien gezien je de bios in kan (en booten van USB / SD)
Moet ook toegeven dat ik op de minix wat korting heb gekregen![]()
Iemand een idee wat 'fullshipment' bij DX European warehouse betekend ?
Staat er al sinds mn betaling, mag toch hopen dat ze hem snel even opsturen of iets
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
ik raad dr de 16000 aan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:12 schreef shiznuts het volgende:
Zij-ja-homie! xDOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Oh wat slechtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:12 schreef shiznuts het volgende:
Zij-ja-homie! xD![]()
![]()
En dus duidelijk dat Xiaomi eens andere naam moet verzinnen...Met het verschil dat de tablets hetzelfde zijn/kunnen als deze mediaplayers.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:28 schreef RobertNL het volgende:
gotta catch test em all
En dat voor veel minder geld.
Je mist wel wat aansluitingen maar verder...![]()
Of je laat het rotjoch gewoon rechtop zitten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:57 schreef JortK het volgende:
Goed om te zien dat dat jongetje blij is met zijn extra gordelveiligheidsthingie![]()
[ afbeelding ]
http://www.aliexpress.com(...)2366.1998156809.1133
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
nog beter; neem geen kinderenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Of je laat het rotjoch gewoon rechtop zitten.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan heb je nog 2 maanden om het niet geboren te laten worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Fuck, ben ik net 7 maanden te laat meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die eurokoers is inderdaad wel triest.
Ik denk dat ik nu maar even stop met inkopen
"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
ik heb op mn werk een weddenschap gesloten op de euro koersquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die eurokoers is inderdaad wel triest.
Ik denk dat ik nu maar even stop met inkopen
mn baas ziet de prijzen 1:1 worden.
Ik niet
einde berichtOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
tot wanneer loopt die?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb op mn werk een weddenschap gesloten op de euro koers
Ik niet
einde bericht
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
einde van t jaarquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan heb je nog 2 maanden om het niet geboren te laten worden.Helaas, 16 maanden te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij gaat winnen. Die daling was allemaal voorsorteren op het besluit van de ECB van gister (klik).quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb op mn werk een weddenschap gesloten op de euro koers
Ik niet
einde bericht
Daarbij komt ook nog bij dat de olieprijs ook nog wel eens zou kunnen oplopen (klik).
Gevolg: Dollar gaat weer afzwakken![]()
![]()
Meh.. het zou me niks verbazen als het dezelfde kant opgaat als in 2002: dollar meer waard dan de euro. (net toen ik op vakantie naar de VS ging)
Maar denk dat er altijd nog wel leuke deals te vinden gaan zijn, hoor.
vind ik ook, stel hij tikt de 1.05 aan... zou het al extreem vinden, dan gaat ie echt wle weer omhoogquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij gaat winnen. Die daling was allemaal voorsorteren op het besluit van de ECB van gister (klik).
Daarbij komt ook nog bij dat de olieprijs ook nog wel eens zou kunnen oplopen (klik).
Gevolg: Dollar gaat weer afzwakkenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Them cables it is.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Enniehoezels, weer iets gemist. Kansen op een BT headphone (QCY30), Devia USB-kabeltjes of een Xiaomi Powerbank van 5000mAh (cadeautje). De Xiayu zal nog wel een paar daagjes op zich laten wachten. Ook wel benieuwd naar.
Eerste indruk. Ziet er legit goed uit dit spul. http://devia.tmall.com . Dualfunctie connectors, microUSB en Apple lightning. Af en toe weleens iemand in m'n omgeving met een iPhone waarvan de accu zo goed als leeg is en ik heb doorgaans wel een powerbank mee, maar ik kan ze dan niet uit de brand helpen omdat ik geen iPhone-kabeltje heb. Dus convenience en eens een ander kabeltje van een merk uitproberen met 2.1A transmission ook.Doet me hieraan denkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oh wat slecht![]()
![]()
En dus duidelijk dat Xiaomi eens andere naam moet verzinnen...
[..]:
Ziet er mooi uit. Heb je een linkje en ga je ze ook testen? (meten of ze de 2A halen)quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Them cables it is.
[ afbeelding ]
Eerste indruk. Ziet er legit goed uit dit spul. http://devia.tmall.com . Dualfunctie connectors, microUSB en Apple lightning. Af en toe weleens iemand in m'n omgeving met een iPhone waarvan de accu zo goed als leeg is en ik heb doorgaans wel een powerbank mee, maar ik kan ze dan niet uit de brand helpen omdat ik geen iPhone-kabeltje heb. Dus convenience en eens een ander kabeltje van een merk uitproberen met 2.1A transmission ook.
[..]
Doet me hieraan denken:
Link staat erbij hè... http://detail.tmall.com/item.htm?id=40583560427 dus om nog specifieker te zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit. Heb je een linkje en ga je ze ook testen? (meten of ze de 2A halen)
Enne 'en eens een ander kabeltje van een merk uitproberen met 2.1A transmission ook', dus daar zal ik ff naar kijken, ja.
Ah ja.. hoe kan ik dát nou missen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Link staat erbij hè... http://detail.tmall.com/item.htm?id=40583560427 dus om nog specifieker te zijn.
Enne 'en eens een ander kabeltje van een merk uitproberen met 2.1A transmission ook', dus daar zal ik ff naar kijken, ja.![]()
Testen is interessant omdat vaker geroepen wordt dat de 2A claims niet waar worden gemaakt. (en ook bv. die 'red' usb-kabel die volgens twiekers goed zou moeten zijn, het bij iemand anders helemaal niet haalde)I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
1.05 gaan we niet eens redden. Zal rond de 1.10 neerstuiteren terug omhoogquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vind ik ook, stel hij tikt de 1.05 aan... zou het al extreem vinden, dan gaat ie echt wle weer omhoog
Maargoed ik ben maar een hobby econoom![]()
![]()
![]()
Ergens is het wel jammer dat het plafond in de US nu weer makkelijker omhoog gaat. Vorige keer was het wel mooi voor de koersquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:54 schreef JortK het volgende:
[..]
1.05 gaan we niet eens redden. Zal rond de 1.10 neerstuiteren terug omhoog
Zo, Xiaomi Powerbank (16000) net binnen. Aan het pakje was het al een beetje te zien, maar helaas, geen leuke meisjes meegeleverd![]()
![]()
Bummer, wel bij Merimobiles besteld?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:10 schreef MAHL het volgende:
Zo, Xiaomi Powerbank (16000) net binnen. Aan het pakje was het al een beetje te zien, maar helaas, geen leuke meisjes meegeleverdMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nee, Pandawill.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bummer, wel bij Merimobiles besteld?![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ergens is het wel jammer dat het plafond in de US nu weer makkelijker omhoog gaat. Vorige keer was het wel mooi voor de koers![]()
Ach het is nog een beetje koffiedik kijken. Sommige zeggen dat we naar een koers van $0,9 gaan, anderen denken dat we weer teruggaan naar de $1,30.![]()
Hahahquote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die koop je voor 15 euro in Nederland (conrad, action) dus niet meer interessant.
[..]
Zo zo, liever een korte dikke dan een lange dunne![]()
Welke 18650 heb je gekocht om deze schoonheid aan te sturen?![]()
Miband, messen, dikke zaklampen, sj5000 ... alvast eierkoeken kopen.
Ik heb deze momenteel gevoed met mijn 4x Xtar 18700 2600 mA. (waarvan ik er nog 2 van jou heb gekregen destijds![]()
)
Maar nu zitten mijn Single leds wel even zonder 18650/18700
Dus voor de single leds moet ik nog even kijken of ik nog 2 18650/18700 kan vinden voor een leuk prijsje. De xtars kan ik namelijk niet gemakkelijk meer vinden..
![]()
Wil dit ook nog even benadrukken voor alle mensen die de Xiaomi Powerbank hebben gekocht:
http://www.techmesto.com/identify-fake-xiaomi-power-bank/
De neppe kunnen exploderen. Is dus wel zaak om eventjes te kijken of je wel een echte hebt gekocht![]()
![]()
Jaja, zo vaak check ik dit topic ook weer nietquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2015 16:45:07 ]![]()
Da's jouw probleemquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jaja, zo vaak check ik dit topic ook weer nietNiet het onze
http://tweakers.net/price(...)dapter-startset.html
+
http://www.dx.com/p/hosaf(...)t-vision-grey-369823
+
http://www.buyincoins.com/item/40698.html#.VME4y0eG_kU
Gekocht, nu even afwachten tot het binnen is.
Plaatjes en dergelijke komen dan daarna wel![]()
De tip van de power adapters was er één van goud, ideaal zoiets.YouTube
Wat kun je hier precies mee?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
De tip van de power adapters was er één van goud, ideaal zoiets.
http://www.buyincoins.com/item/40698.html#.VMKVFS5ArEV![]()
Uit de power adapter komt een internetkabel die in dat kabeltje gaat.quote:
Deze splitst hem dan in een internet en power kabel voor de aansluiting van de camera.
Dat komt er dan ongeveer zo uit te zien:
Met dank aan RobertNL voor de fotoYouTube
Over welke draad zal de spanning van de voeding dan lopen? Aangenomen dat er geen nutteloze draden door een netwerkkabel lopen en je dus ergens iets in zal moeten leveren. Geen idee of dat zo is hoor, niet op ingelezen![]()
Denk niet dat een cam een gigabit verbinding nodig heeft.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:04 schreef kweenie1 het volgende:
Over welke draad zal de spanning van de voeding dan lopen? Aangenomen dat er geen nutteloze draden door een netwerkkabel lopen en je dus ergens iets in zal moeten leveren. Geen idee of dat zo is hoor, niet op ingelezen![]()
nou ik vind het wel fijn, als ik die van mij van DX heb zal ik ook even checkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:38 schreef MAHL het volgende:
Wil dit ook nog even benadrukken voor alle mensen die de Xiaomi Powerbank hebben gekocht:
De neppe kunnen exploderen. Is dus wel zaak om eventjes te kijken of je wel een echte hebt gekocht
Nu eerst zorgen dat ze hem opsturen, ondanks hun 2dagen handling en 7dagen shipping heb ik t idee dat ze nog niks gedaan hebben ermee
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:04 schreef kweenie1 het volgende:
Over welke draad zal de spanning van de voeding dan lopen? Aangenomen dat er geen nutteloze draden door een netwerkkabel lopen en je dus ergens iets in zal moeten leveren. Geen idee of dat zo is hoor, niet op ingelezenDit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Denk niet dat een cam een gigabit verbinding nodig heeft.
De snelheid van de power adapter is tot 500mbs.
Heb de laptop er aan gehad (wifi uiteraard uit) om het te testen.
Geen enkel snelheidsverlies tot dusverre.YouTube
Bestaat er ook een internetkabel splitter?
Ik heb nl 1 internetkabel maar moet deze steeds ergens anders inpluggen.
Apparaten staan nooit beide tegelijk aan dus een switch hoef ik niet.![]()
Ongeveer eerste hit op ebay:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:12 schreef Miniem het volgende:
Bestaat er ook een internetkabel splitter?
Ik heb nl 1 internetkabel maar moet deze steeds ergens anders inpluggen.
Apparaten staan nooit beide tegelijk aan dus een switch hoef ik niet.
http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item2c6f2bfc33Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Wat tokko1 zegt ..quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ongeveer eerste hit op ebay:
http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item2c6f2bfc33YouTube
Klopt, er blijft een 100 mbit verbinding over. Maar ik ken weinig IP cams die dat vol trekkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:04 schreef kweenie1 het volgende:
Over welke draad zal de spanning van de voeding dan lopen? Aangenomen dat er geen nutteloze draden door een netwerkkabel lopen en je dus ergens iets in zal moeten leveren. Geen idee of dat zo is hoor, niet op ingelezen.
Iemand van de oude garde die weet hoe Jack te bereiken is? Heb nu al 10 mailadressen geprobeerd en krijg ipv Jack allemaal andere chinezen te pakken.![]()
Ja.
Jack Ma.
Van AliBaba.
Made it bigtime.
Maar zo gewoon gebleven.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:01 schreef shiznuts het volgende:
Ja.
Jack Ma.
Van AliBaba.
Made it bigtime.
Maar zo gewoon gebleven.
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Jack niet op QQ hebbenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:00 schreef Poepoog het volgende:
Iemand van de oude garde die weet hoe Jack te bereiken is? Heb nu al 10 mailadressen geprobeerd en krijg ipv Jack allemaal andere chinezen te pakken.![]()
Zal even QQ voor je installeren en kijken wat zijn username was. Waarom heb je hem nodig?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:01 schreef shiznuts het volgende:
Ja.
Jack Ma.
Van AliBaba.
Made it bigtime.
Maar zo gewoon gebleven.
http://www.buyincoins.com/item/25144.html
Hier de mele f10 fly mouse voor een leuk prijsje.
Nvm. Out of stock
[ Bericht 7% gewijzigd door wootahH op 24-01-2015 13:00:27 ]:]![]()
Oi. Niks mis met de naam SaaieHomie. Jammer alleen dat amerikanen alles uit denken te moeten spreken alsof ze net een hete gepofte aardappel in hun muil geschoten gekregen hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oh wat slecht![]()
![]()
En dus duidelijk dat Xiaomi eens andere naam moet verzinnen...
[..]De vraag is allen, wil je dat? Mijn ervaring met allerlei plastic fantastic splittertjes zoals deze (lekker plastic aka geen afscherming) is dat je beter af bent met een el cheap switchje van bijv. tp link. Zelfde met utp koppelstukjes. Vaak is het allemaal.. Niet al te best.quote:Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Waar werkt ie nu dan? Heb een tijdje dingen bij hem besteld, en bij Lighttake zit nu een of andere takkewijf wat mij iets heel anders stuurt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jack niet op QQ hebben![]()
Zal even QQ voor je installeren en kijken wat zijn username was. Waarom heb je hem nodig?
[..]![]()
Hij is de opperbaas van lightake. Maar hij doet geen sales Etc meer. Daar voor moet je Jerry hebben.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:23 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Waar werkt ie nu dan? Heb een tijdje dingen bij hem besteld, en bij Lighttake zit nu een of andere takkewijf wat mij iets heel anders stuurt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Heb nu een of andere Michael en Freya. Waar halen ze die allemaal vandaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hij is de opperbaas van lightake. Maar hij doet geen sales Etc meer. Daar voor moet je Jerry hebben.![]()
Jerry is toch ontslagen?
Freya is inderdaad het meest online voor lightake.
Zo heel af en toe spreek ik jack nog wel eens, die heeft verder eigenlijk weinig met lightake nog te maken. Heeft zijn focus meer gelegd op groupbuy sites als de US Groupon enzo.
![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij gaat winnen. Die daling was allemaal voorsorteren op het besluit van de ECB van gister (klik).
Gevolg: Dollar gaat weer afzwakkenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Gevolg: Dollar gaat weer afzwakkenHet feit dat de geldpers aan gaat bij de ECB vind ik nou niet echt een goede reden dat de Euro sterker zou worden ten opzichte van de dollar. Eerder andersom.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:54 schreef JortK het volgende:
[..]
1.05 gaan we niet eens redden. Zal rond de 1.10 neerstuiteren terug omhoog
Olieprijs daarentegen heeft wel invloed.
Ik zie het echter anders. De waarde van de dollar wordt mede bepaald door de rol en verhandelbaarheid. Aangezien het nog steeds wereldmunt numero uno is, en bijna alle grote internationale contracten (bijv voor olie) afgesloten worden in dollars, moeten alle andere valuta's dollars kopen wanneer ze een lening willen liquideren (in dollars). Wat je bijvoorbeeld zit in Rusland met de devaluatie van de Roebel, is enorm gunstig voor de dollar (en desastreus voor de Roebel). Alle grote partijen die in de financiele problemen komen door de dalende waarde van de Roebel moeten bezittingen liquideren om aan hun verplichtingen te voldoen. Bezittingen die veelal gefinancierd zijn met dollars (dollarcontracten). Gevolg is dat de Roebel nog verder wegzakt en de Dollar als wereldmunt nog meer macht krijgt.
Kortom: Zolang wij in Europa nog niet onze zaken op orde hebben, en dat zie ik voorlopig nog niet veranderen (ook niet na de mededeling van de ECB) en er geen collectief alternatief is voor de dollar/dollarcontracten, zal de waarde van de dollar toenemen.
Ik zie de Dollar / Euro verhouding wel naar de 1:1 gaan, maar we gaan het zien
![]()
Leuke weddenschap btw.![]()
Hobby econoom of echte econoom maakt vrij weinig uit. Probleem is gewoon dat niemand de waarheid in pacht heeft. Het is (helaas) geen absolute wetenschap en van teveel factoren/actoren afhankelijk. Voor elke prognose kan je genoeg onderbouwing vinden. Bovendien is geo-politiek gezien nu ook veel aan de hand en de effecten daarvan zijn lastig in te schatten.
Ik stel voor om bulk inkopen te gaan doen in Rusland. Wanneer je groot afneemt kan je waarschijnlijk hele goede deals maken![]()
![]()
Klopt wat je zegt, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat vooraf aan het daadwerkelijke besluit van de ECB eigenlijk de markt de gevolgen "Ingecalculeerd" heeft in de koersquote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:30 schreef Oceaanbodem het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het feit dat de geldpers aan gaat bij de ECB vind ik nou niet echt een goede reden dat de Euro sterker zou worden ten opzichte van de dollar. Eerder andersom.
Olieprijs daarentegen heeft wel invloed.
Ik zie het echter anders. De waarde van de dollar wordt mede bepaald door de rol en verhandelbaarheid. Aangezien het nog steeds wereldmunt numero uno is, en bijna alle grote internationale contracten (bijv voor olie) afgesloten worden in dollars, moeten alle andere valuta's dollars kopen wanneer ze een lening willen liquideren (in dollars). Wat je bijvoorbeeld zit in Rusland met de devaluatie van de Roebel, is enorm gunstig voor de dollar (en desastreus voor de Roebel). Alle grote partijen die in de financiele problemen komen door de dalende waarde van de Roebel moeten bezittingen liquideren om aan hun verplichtingen te voldoen. Bezittingen die veelal gefinancierd zijn met dollars (dollarcontracten). Gevolg is dat de Roebel nog verder wegzakt en de Dollar als wereldmunt nog meer macht krijgt.
Kortom: Zolang wij in Europa nog niet onze zaken op orde hebben, en dat zie ik voorlopig nog niet veranderen (ook niet na de mededeling van de ECB) en er geen collectief alternatief is voor de dollar/dollarcontracten, zal de waarde van de dollar toenemen.
Ik zie de Dollar / Euro verhouding wel naar de 1:1 gaan, maar we gaan het zien
![]()
Leuke weddenschap btw.. Dus dat de daadwerkelijke aankondiging van QE niet nog eens klap voor de euro zou opleveren
![]()
![]()
Maar de markt verwachtte dat er "slechts" 600 miljard in de markt gepompt zou worden, niet het dubbelequote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat vooraf aan het daadwerkelijke besluit van de ECB eigenlijk de markt de gevolgen "Ingecalculeerd" heeft in de koers. Dus dat de daadwerkelijke aankondiging van QE niet nog eens klap voor de euro zou opleveren
Daardoor is de euro nog wat verder gezakt sinds de aankondiging van Draghi. Ik weet niet wanneer dat schulden plafond in de VS weer in zicht komt, maar wanneer dat weer problematisch wordt gaat de dollar weer de andere kant op.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2015 21:40:45 ]![]()
Als ik nu de SJ4000 bestel, is tie dan vóór 20 februari binnen (welke shipping method moet ik dan kiezen, zal standard shipping nog lukken?) En waar is hij op dit moment het goedkoopst? Wi-Fi hoeft niet persé, maar zou wel leuk zijn.![]()
Het zou in principe moeten lukken, maar zekerheid heb je natuurlijk nooit.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:57 schreef Tosti-vreter het volgende:
Als ik nu de SJ4000 bestel, is tie dan vóór 20 februari binnen (welke shipping method moet ik dan kiezen, zal standard shipping nog lukken?) En waar is hij op dit moment het goedkoopst? Wi-Fi hoeft niet persé, maar zou wel leuk zijn.
http://chinakorting.nl/co(...)0-korting-overzicht/![]()
Voor harde schijf bedoel je? Is hij om te ''laten liggen'' of ga je hem elke dag bij wijze van spreken in een tas met boeken meeslepen?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:23 schreef Goddelijker het volgende:
Heeft iemand hier een aanrader voor een 2,5" Externe behuizing?![]()
Gewoon om thuis af en toe eens te kunnen gebruiken.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Voor harde schijf bedoel je? Is hij om te ''laten liggen'' of ga je hem elke dag bij wijze van spreken in een tas met boeken meeslepen?
Heb zelf al twee externe van WD, maar heb een oudere laptop die de sloop op kan, dus kan de HDD daarvan nog gebruiken om af en toe eens een film vanaf te spelen.![]()
Dan gewoon eerste de beste van eBay.co.uk pakken. 2.5 inch enclosure kom je er wel. Heb er zelf ook een, voldoet prima voor het doel wat jij omschrijft!quote:Op zondag 25 januari 2015 14:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewoon om thuis af en toe eens te kunnen gebruiken.
Heb zelf al twee externe van WD, maar heb een oudere laptop die de sloop op kan, dus kan de HDD daarvan nog gebruiken om af en toe eens een film vanaf te spelen.![]()
Hoi
Ik heb een NVR besteld uit China en nu stelt de verkoper voor om het kosteloos met DHL te versturen i.p.v. China Post (en de waarde onder de 40$ te houden vanwege eventuele inklaringskosten). Echter is dit geen klein, licht pakketje en heb ik gelezen dat DHL alles aan de douane voorlegt. Klopt dit? Dat het wat langer onderweg is, maakt niet uit.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
Ik zit mij. Powerbank te controleren door de 20 cijfers in te voeren, maar hoe kan ik het controleveld met Chinese tekens overtypen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:38 schreef MAHL het volgende:
De neppe kunnen exploderen. Is dus wel zaak om eventjes te kijken of je wel een echte hebt gekocht![]()
GC / Chinees gezochtquote:Op zondag 25 januari 2015 16:52 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik zit mij. Powerbank te controleren door de 20 cijfers in te voeren, maar hoe kan ik het controleveld met Chinese tekens overtypen?![]()
Dat valt wat mij betreft niet in de categorie kleine pakketjes dus grote kans op geen controle meer.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Een network video recorder
http://www.aliexpress.com(...)-for/1995091290.html
Denk dat DHL je beste optie is en dan gewoon betalen. Met china post duurt het lang en heb je nog is de kans dat PostNL de waarde verkeerd inschat en dergelijke..
Niet meer in de categorie kleine pakketjes met grote kans op geen controle. Maar hij valt in de categorie grote(re) pakketjes met grote kans op WEL controle.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Grote kans op geen controle?quote:Op zondag 25 januari 2015 16:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat valt wat mij betreft niet in de categorie kleine pakketjes dus grote kans op geen controle meer.
Denk dat DHL je beste optie is en dan gewoon betalen. Met china post duurt het lang en heb je nog is de kans dat PostNL de waarde verkeerd inschat en dergelijke..
http://m.banggood.com/Ori(...)r-Bank-p-953908.html
Is dit trouwens de snellader? of zijn er versies die snellere output hebben?![]()
Oké, thanks!quote:Op zondag 25 januari 2015 16:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat valt wat mij betreft niet in de categorie kleine pakketjes dus grote kans op geen controle meer.
Niet meer in de categorie kleine pakketjes met grote kans op geen controle. Maar hij valt in de categorie grote(re) pakketjes met grote kans op WEL controle.![]()
Zonde van je geld(misschien kan je nog annuleren) die dingen werken voor geen meter! Zelfs 1 hd camera werkte bij mij niet lekker.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:33 schreef yosander het volgende:
Hoi
Ik heb een NVR besteld uit China en nu stelt de verkoper voor om het kosteloos met DHL te versturen i.p.v. China Post (en de waarde onder de 40$ te houden vanwege eventuele inklaringskosten). Echter is dit geen klein, licht pakketje en heb ik gelezen dat DHL alles aan de douane voorlegt. Klopt dit? Dat het wat langer onderweg is, maakt niet uit.
![]()
Had je het zelfde model of een andere? Het hangt natuurlijk ook af welk model je hebt (andere chipset kan al veel uitmaken).quote:Op zondag 25 januari 2015 17:53 schreef verbraakje het volgende:
[..]
Zonde van je geld(misschien kan je nog annuleren) die dingen werken voor geen meter! Zelfs 1 hd camera werkte bij mij niet lekker.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Laat ze er ook opzetten dat de verzendkosten inbegrepen zitten in de prijs, of ze maken zelf een schatting.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:33 schreef yosander het volgende:
Hoi
+ degene met die powerbank en de chinese tekens. Je hebt nog niet genoeg gekrast. Blijven krassen zodat je enkel nog maar cijfers ziet in het vierkantje.![]()
Zelfde vraag als Robert inderdaad, welk model? Ik ben van plan om er 6 720p camera's aan te gaan hangenquote:Op zondag 25 januari 2015 17:53 schreef verbraakje het volgende:
[..]
Zonde van je geld(misschien kan je nog annuleren) die dingen werken voor geen meter! Zelfs 1 hd camera werkte bij mij niet lekker.Bedankt voor je tip!quote:Op zondag 25 januari 2015 18:09 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Laat ze er ook opzetten dat de verzendkosten inbegrepen zitten in de prijs, of ze maken zelf een schatting.
+ degene met die powerbank en de chinese tekens. Je hebt nog niet genoeg gekrast. Blijven krassen zodat je enkel nog maar cijfers ziet in het vierkantje.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
Gaat om de captcha code die je op de site moet invoeren, die is ook in het Chinees. Maar inmiddels opgelost met hulp van een echte Chinees, product is authentiekquote:Op zondag 25 januari 2015 18:09 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Laat ze er ook opzetten dat de verzendkosten inbegrepen zitten in de prijs, of ze maken zelf een schatting.
+ degene met die powerbank en de chinese tekens. Je hebt nog niet genoeg gekrast. Blijven krassen zodat je enkel nog maar cijfers ziet in het vierkantje.![]()
![]()
Oh.. die site moet je even door Google Translate heen halen.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
De captcha code staat in een afbeelding.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:49 schreef Dromer het volgende:
Oh.. die site moet je even door Google Translate heen halen.![]()
Hmm.. zelf toch nooit problemen mee gehad. Misschien is het veranderd.
Edit: lijkt er wel op... zie nu een onderscheid in soort device en idd een Chinese captcha. Niet zo handig.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Wat is het nou eigenlijk?quote:Op zondag 25 januari 2015 16:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Niet meer in de categorie kleine pakketjes met grote kans op geen controle. Maar hij valt in de categorie grote(re) pakketjes met grote kans op WEL controle.![]()
![]()
![]()
Bij grotere pakketten is de controle kans ook voor regulair airmail zeer groot.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat is het nou eigenlijk?
Maar goed dat kan iedereen zich wel bedenken natuurlijkGroot pakket = vaker hogere waarde = controlepuntje voor de douane.
Wanneer begint de Chinese New Year vertragingsonzin eigenlijk?
[ Bericht 41% gewijzigd door dodge_911 op 25-01-2015 22:13:13 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
Hoe groot zijn de pakketjes dan?quote:Op zondag 25 januari 2015 22:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij grotere pakketten is de controle kans ook voor regulair airmail zeer groot.
Maar goed dat kan iedereen zich wel bedenken natuurlijkGroot pakket = vaker hogere waarde = controlepuntje voor de douane.
![]()
Que?quote:![]()
Op dat vlak zijn die nieuwe Intel boxjes wellicht ook wel leuk? Of is dat kwa drivers ook zo'n ramp?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:56 schreef relativity het volgende:
[..]
Dat gold eerst vooral voor rockchip en mediatek SoC's. Moet nog eens kijken of het nu anders is.
Wel leuk als je een full-fledged servertje hebt op zo'n klein apparaat
Alleen nog geen hardware acceleration
http://www.**********.net/product784976.html?utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasale
Misschien moeten we verdergaan in het Chinashoppen topic?Heb het net veranderd in de openingspost, daar staat de meest actuele datum nu inquote:Op zondag 25 januari 2015 22:03 schreef dodge_911 het volgende:
Wanneer begint de Chinese New Year vertragingsonzin eigenlijk?(thanks Kenzi)
quote:FEB 19 - FEB 26 | Spring FestivalMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Thx![]()
Ik wil nog wel wat bestellen, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten wat, buiten wat spul dat ik al heb, en waarover ik erg tevreden ben. Heb bij veel producten het geluk gehad dat ik meteen het goeie kochtThanks to onder andere dit forum, natuurlijk, waar ik het trouwens, heel erg naar m'n zin heb!
Nog 'n extra 16000mAh XPB en een Xiaoyi erbij zou wel leuk zijn.
Heb verder niet echt iets nodig maar dat geld op m'n paypal en bpaid accounts smeekt wel om uitgegeven te worden aan Chinese spulletjes, natuurlijk(nu het nog enigszins leuk is, met die dollarkoers enzo)
Verder ben ik nog aan het rondkijken geweest voor USB Power tester dingen, maar ben eerlijk gezegd niets beters qua bang for buck tegengekomen dan de KCX-017's:: Not an expert, but I play one on the web ::
Volgens mij valt dat wel mee met intel ja. Hoe heten die ook alweer? AL eerder naar gekeken, maar vergetenquote:Op zondag 25 januari 2015 22:14 schreef RobertNL het volgende:
Op dat vlak zijn die nieuwe Intel boxjes wellicht ook wel leuk? Of is dat kwa drivers ook zo'n ramp?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Mijn laatste bestelling is van 2 maand geleden. Bestellingen daarvoor zijn nog een maand eerder.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:30 schreef dodge_911 het volgende:
Ik wil nog wel wat bestellen, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten wat,
En allemaal klein spul - (auto)lader, kabeltjes e.d. - en geen groot spul.
Ik bestel dus eigenlijk nooit meer wat. Nuttig spul heb ik al, nutteloos spul hoef/wil ik niet.
Ik hik nog tegen een aantal zaken (zoals een camera battery grip) maar daar ben ik nog niet over uit.
Merk dus weinig van de dollarkoers.
[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 25-01-2015 23:01:36 ]![]()
Pipo X7, MiniX Z64, etc, etc. Genoeg optiesquote:Op zondag 25 januari 2015 22:40 schreef relativity het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee met intel ja. Hoe heten die ook alweer? AL eerder naar gekeken, maar vergetenTja, ik snap het wel. Middel groot spul bestel ik ook niet meer zo veel. Meeste ''nuttige'' dingen heb ik ondertussen al bijna redundant uitgevoerd.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mijn laatste bestelling is van 2 maand geleden. Bestellingen daarvoor zijn nog een maand eerder.
En allemaal klein spul - (auto)lader, kabeltjes e.d. - en geen groot spul.
Merk dus weinig van de dollarkoers.
Denk dat als de Jiayu binnen is dat het hier ook weer (even) rustig gaat worden, zoveel staat er niet meer op de lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Om de pijn van de euro koers wat te verzachten :p 2 coupons:
Mi Band (maar wie heeft hem nou nog niet? :p) - misip12off
Mi Box (nieuwe tv box) - XIAOMIBOX
Nog net op tijd voor het Chinees Nieuwjaar.
Die koers is trouwens wel interessant om eens wat te gaan bestellen in Nederland
Wie wil er stroopwafels exporteren?![]()
![]()
![]()
![]()
Eierkoeken zul je bedoelen?
Ikkequote:Op maandag 26 januari 2015 03:42 schreef Kenzi het volgende:
Mi Band (maar wie heeft hem nou nog niet?
Inmiddels is 't wel erg lang wachten.."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Als je ze maar niet met PostNL verstuurd. Mijn pakketje duurd er eeuwen over over China te bereiken.quote:
Dan kan je met die eierkoeken gaan frisbeeën.
(komt ook deels omdat ze bij PostNL een adres sticket met Chinese karakters weigerden... en hier willen ze juist die karakters erop![]()
)
@Eric het is nog net geen maand, heel eventjes geduld nog![]()
![]()
En misschien heeft er iemand hier 1 waar hij/zij vanaf wilquote:Op zondag 25 januari 2015 16:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://m.banggood.com/Ori(...)r-Bank-p-953908.html
Is dit trouwens de snellader? of zijn er versies die snellere output hebben?![]()
Die tweede coupon doet dus niets grapjasquote:Op maandag 26 januari 2015 03:42 schreef Kenzi het volgende:
Mi Band (maar wie heeft hem nou nog niet? :p) - misip12off
Mi Box (nieuwe tv box) - XIAOMIBOX
Nog net op tijd voor het Chinees Nieuwjaar.
Die koers is trouwens wel interessant om eens wat te gaan bestellen in Nederland
Wie wil er stroopwafels exporteren?![]()
![]()
.
Laatste keer heb ik het gewoon creatief opgelost:quote:Op maandag 26 januari 2015 08:33 schreef Kenzi het volgende:
(komt ook deels omdat ze bij PostNL een adres sticket met Chinese karakters weigerden... en hier willen ze juist die karakters erop )
- 1 x CN 23 formulier met alle informatie in het Engels
- 3 x dymo label met informatie in het Chinees
Ging prima en was merkbaar sneller dan de 2 pakketten die ik de keren daarvoor verzonden had.
Ze doen beiden (10.400 en 16.000) wel 2.1A op 1 poort. De 16000mAh versie doet maximaal 3.6A op 2 poorten.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En misschien heeft er iemand hier 1 waar hij/zij vanaf wilMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ze hebben de korting al standaard verwerkt in de websitequote:Op maandag 26 januari 2015 09:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die tweede coupon doet dus niets grapjas.
[..]![]()
en mij niks verteld
![]()
![]()
Xiaomi 5000 powerbank van Tinydeal was 15-11 geshipped zonder tracking en is nog steeds niet aangekomen. Tijdje geleden het dispute laten escalaten naar een claim en nu komen ze met een fake tracking nummer waaruit blijkt dat hij 19-12 al is aangekomen (ook 10-12 pas geshipped). Toen het nog een dispute was hebben ze me steeds gevraagd rustig af te wachten en geen een keer over een tracking gerept. Is Paypal snugger genoeg om dit door te hebben?
Tweede vraag: zijn er hier mensen die een FPV systeem op hun quadcopter hebben zitten? Ik heb nu twee middel-grote quads: de V333 en de V636. De V333 lijkt mij zeker sterk genoeg wat extra electronica te dragen, iemand ervaring mee?![]()
Man wat ben ik toch 'slim' af en toe
Heb ik bij Dx wat meuk besteld, in het EU warehouse (volgens hun)\
Zie ik nu dat die meuk gewoon uit china komt, en mn bestelling is boven de 50¤... Zal je net zien, moet ik dadelijk alle bijkomende kosten betalen
Pff hopen dat t pakje er tussen schiet, anders toch maar even een verschil openen op paypal / bij DXOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
^Dat kun je wel vergeten. Er zijn overigens wel wat entry level FPV kant-en-klare dingen. Maar die hebben een reikwijdte van misschien 30 meter, dus dat gaat niks worden. Als je wilt filmen, dan is een 808 of Mobius een idee... wil je FPV-en: begin maar alvast met sparen en haal dan in de zomer iets leuks. Zelfbouw of een leuk kitje. RCGroups en had gisteren er toevallig over met iemand en die was daar helemaal mee bezig, maar dan ook met Fatshark en Pelican case en alles. Die had het over een online FPV community forum, it's out there... somewhere.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:37 schreef Chefkruiden het volgende:
[..]
Tweede vraag: zijn er hier mensen die een FPV systeem op hun quadcopter hebben zitten? Ik heb nu twee middel-grote quads: de V333 en de V636. De V333 lijkt mij zeker sterk genoeg wat extra electronica te dragen, iemand ervaring mee?
@ Jimbo: heeft men hier wel vaker laten vallen hoe die steel in de vork steekt, maar goed, als het er zo staat en je weet het niet, zou je het idd zo aannemenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ik zie geen EU warehouse staan, alleen EU direct.. en dat is alleen postNL verzendingquote:Op maandag 26 januari 2015 09:39 schreef Jimbo het volgende:
Man wat ben ik toch 'slim' af en toe
Heb ik bij Dx wat meuk besteld, in het EU warehouse (volgens hun)\
Zie ik nu dat die meuk gewoon uit china komt, en mn bestelling is boven de 50¤... Zal je net zien, moet ik dadelijk alle bijkomende kosten betalen
Pff hopen dat t pakje er tussen schiet, anders toch maar even een verschil openen op paypal / bij DX![]()
![]()
dus dat, is hier al meerdere keren besproken ook. Toch denk ik dat je bij PayPal wel een kans maakt omdat ze wel benoemen "no tax" bij dat eu direct. Dus dan kan je het daarop gooien.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie geen EU warehouse staan, alleen EU direct.. en dat is alleen postNL verzending![]()
![]()
Teh ef DinoDirect?![]()
dan klop je met de rekening eerst aan bij DX vind ik dan, als die niet meegeven ga je naar PPquote:Op maandag 26 januari 2015 09:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
dus dat, is hier al meerdere keren besproken ook. Toch denk ik dat je bij PayPal wel een kans maakt omdat ze wel benoemen "no tax" bij dat eu direct. Dus dan kan je het daarop gooien.![]()
The interviewquote:![]()
.
Ik dacht dat ze netjes betaalden mocht je moeten aftikken. Zover ik begrijp komt dat in bulk naar de EU en wordt het hier pas ''verzonden'' zeg maar. Zo omzeilen ze douane / is die voor hun rekening.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
dus dat, is hier al meerdere keren besproken ook. Toch denk ik dat je bij PayPal wel een kans maakt omdat ze wel benoemen "no tax" bij dat eu direct. Dus dan kan je het daarop gooien.Jup, zo zou ik het ook spelen. Eerst gewoon via DX.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dan klop je met de rekening eerst aan bij DX vind ik dan, als die niet meegeven ga je naar PPMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op maandag 26 januari 2015 09:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
dus dat, is hier al meerdere keren besproken ook. Toch denk ik dat je bij PayPal wel een kans maakt omdat ze wel benoemen "no tax" bij dat eu direct. Dus dan kan je het daarop gooien.daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie geen EU warehouse staan, alleen EU direct.. en dat is alleen postNL verzending
Thnx rene, ga ik dat proberen
(En lees nu de rest ook vd comments, thnx voor de input. Nu gewoon hopen dat ie er zo doorheen komt, anders wordt het een dure mi band / powerbank
)
Zou er niet op rekenen. Dit staat in hun faqquote:Op maandag 26 januari 2015 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
daar heb je gelijk in.
Thnx rene, ga ik dat proberen
(En lees nu de rest ook vd comments, thnx voor de input. Nu gewoon hopen dat ie er zo doorheen komt, anders wordt het een dure mi band / powerbank
)
Q: Do we need to pay extra GST or duty for EU direct parcels ?
A: We will endeavor to send the parcels to all EU customers without any tax or duty. All packages will be declared the value blow ¤22. When it is held by customs inspection, you should need to pay the tax and duty.![]()
Not bad!quote:Op maandag 26 januari 2015 10:10 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen. Dit staat in hun faq
A: We will endeavor to send the parcels to all EU customers without any tax or duty. All packages will be declared the value blow ¤22. When it is held by customs inspection, you should need to pay the tax and duty.
Ben benieuwd, lees iig via de t&t dat hij op transit gegaan is, dus zal het voor eind deze week wel weten.
Fijn dat het een keer via PostNL gaat, die tracking is best superieur (zeker vergeleken met al die standaard china trackers)Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Best leuk die faq maar als verzender heb je 0 komma 0 invloed of het er wel of niet uitgepicked gaat worden. Dat trucje van <22 op de envelop zetten kent de douane ondertussen ook al wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:10 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen. Dit staat in hun faq
A: We will endeavor to send the parcels to all EU customers without any tax or duty. All packages will be declared the value blow ¤22. When it is held by customs inspection, you should need to pay the tax and duty.
Het risico van invoerkosten / belasting is gewoon iets wat bij shoppen in China hoort.![]()
New toys, new toys, whatchya goon do, whatchya goon do when the come to you!
Ahhhh yeah.Boi. Xiaoyi network cam thingamajig & Bluedio T2 BT headphones (moet eerst opladen).
Nee, als ik het zo lees is het om keihard in te schelden. En dan dempt hij het geluid.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:52 schreef Kenzi het volgende:
[..]
is dat bedoeld om zo'n schattige japanse meisjes-stem na te doen?![]()
![]()
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:35 schreef shiznuts het volgende:
New toys, new toys, whatchya goon do, whatchya goon do when the come to you!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahhhh yeah.Boi. Xiaoyi network cam thingamajig & Bluedio T2 BT headphones (moet eerst opladen).
. Ergens wel benieuwd geworden naar die Xiaomi cam.
Care to share some snapshots soon?
Die Bluedio ziet er ook wel tof uit, ook wel benieuwd of dat wat is. Zelf heb ik dus nog steeds die Bluedio receiver onderweg, maar die is nog niet binnen.
Zal wel iets te maken hebben met die Zwitsers, trage lui altijd als het op post aan komtEn als je zoiets zoekt dan koop je toch gewoon een lekkere goedkope vaas bij de actionquote:Op maandag 26 januari 2015 11:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, als ik het zo lees is het om keihard in te schelden. En dan dempt hij het geluid.
Die Xiaoyi komt bij Ele Tech vandaan: http://www.aliexpress.com(...)ife/32252934882.html . Staat daar in de omschrijving wel hoe dat zou moeten werken, dus daar ga ik later vandaag ff mee aan de slag. Eerste CCTV-like cam voor me.dodge had 'em geloof ik ook. Moet ik maar een beroep op doen als ik de boel niet aan de praat krijg.
Die Bluedio T2 ff aan de sap gelegd en lukte nu te pairen met m'n laptop.Eerste indruk is positief qua geluid. De bass in de BT speaker laatst van ze was natuurlijk een beetje een domper, maar dat maakt deze headphone weer goed. Was bang voor de beruchte kartonnen sound, maar dat bleef ook uit. De T2 was helder en gebalanceerd, bass was dus ok. Volume is ook goed. Kan misschien een tikkeltje voller/warmer klinken, aber: geschmacksache. Gooi je er een EQ'tje tegenaan als het echt moet (wat niet eens echt hoeft). Minder positief ben ik dan over de bouw. De feel van het ding is nogal plasticky, weegt in z'n voordeel dan weer drie keer niks, maar mja. Verder wel aardige padding en alles, maar de boog van de headphone zet zich ook door in de oorschelpen. Hierdoor boort te onderkant zich zo'n beetje in je hoofd en is de bovenkant was losjes. Was comfortabeler geweest als er gewoon een scharnier in zat dat naar binnen en buiten kon bewegen. Nu heeft 'ie een DJ-draaipunt dat je een schelp weg kan draaien (wat op zich ook wel werkt, maar dan druk zet op de hoofdband en andere oorschelp, de draagverhoudingen verstoort). Dus mja. Aan de ene kant nice qua sound, qua comfort mweh.
Heren,
voor 'n soort van spel ben ik op zoek naar kleine platte bluetooth speakers voor ergens aan gehangen kunnen worden (dus helaas valt de ER-151 af)
Iets zoals onderstaande :
Maar dan indien mogelijk nog kleiner (deze is 10*10*3 en eigenlijk nog een beetje te groot.)
en liefst veel goedkoper (die philips zit op 49¤)
Zelf was ik deze al tegengekomen bij AliExpress :
Remax X2
en deze :
Link
Iemand hier al ervaring met zo 'n dingetjes?
@Shiznuts : ik zou d'r voor je ermee begint te spelen meteen een microsdhc in stoppen:: Not an expert, but I play one on the web ::
Ah, us kijken of ik er ergens eentje weg weet te klauwen.Thanks.
Wel veel ervaring met BT speakers e.d. maar niet met van die platte minimeuck ofzo. Had men het niet eens over een badkamer speakertje die wel ok was (try: 'bluetooth shower speaker')? Zo'n blauw ding was dat geloof ik.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die badkamerspeaker had ik al bekeken, maar die kan je moeilijk ergens aanhangen enkel met die zuignap ergens tegen plakken.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:52 schreef shiznuts het volgende:
Ah, us kijken of ik er ergens eentje weg weet te klauwen.Thanks.
Wel veel ervaring met BT speakers e.d. maar niet met van die platte minimeuck ofzo. Had men het niet eens over een badkamer speakertje die wel ok was? Zo'n blauw ding was dat geloof ik.
Next tip ivm de Xiaoyi : connect 'm op 'n 2,4G AP of Router, op 5G kreeg ik hier alvast geen connectie.
En de Engelstalige app vind je in deze thread : http://en.miui.com/thread-73032-1-1.html
Dat werkt wat makkelijker dan al dat Chinees
En ohja, de resetknop zit op de ACHTERKANT. Als je gaat zitten frotten in dat gaatje aan de zijkant verneuq je je mic
Ik vermoed dat die kans klein is; dingen zijn verrekte handig én populairquote:Op maandag 26 januari 2015 18:45 schreef Goddelijker het volgende:
Toevallig iemand die van zijn XPB af wil?![]()
![]()
Ja, maar het zou fijn zijn, want ik heb hem eigenlijk volgende week nodig.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:47 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die kans klein is; dingen zijn verrekte handig én populair
Ga dan paar weken lang op 1,5 uur met 't OV van huis af stage lopen.![]()
Tsja, kijken of je er op MP een kunt scoren of eventueel in een NL webshop als ze het voor een fatsoenlijke prijs aanbieden.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar het zou fijn zijn, want ik heb hem eigenlijk volgende week nodig.
Voor 25 Inc stuur ik hem wel op, heb zelf de 5000 liggen inmiddels.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar het zou fijn zijn, want ik heb hem eigenlijk volgende week nodig.
Voor die prijs (in NL) moet je maar hopen dat het geen nepperd is.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:57 schreef Tosti-vreter het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Welke grootte betreft het?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voor 25 Inc stuur ik hem wel op, heb zelf de 5000 liggen inmiddels.![]()
![]()
Dat inderdaad, aangezien hij bij BG amper goedkoper is.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Voor die prijs (in NL) moet je maar hopen dat het geen nepperd is.![]()
Hier mag niet gehandeld wordenquote:![]()
YouTube
quote:Op maandag 26 januari 2015 19:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hier mag niet gehandeld worden![]()
![]()
Ik heb plectrums onderweg uit China, verder dat ik nog voor wat meuk te kijken voor mijn motor maar dat is vaak toch zooi. Misschien wel binnenkort eens spiegeltjes bestellen via Ali. Gokje van 20 dollar.![]()
Zit zelf ook wel eens naar dingen voor de motor te kijken, kom eigenlijk niet verder dan een leeg winkelmandjequote:Op maandag 26 januari 2015 19:49 schreef rene90 het volgende:
[..]![]()
Ik heb plectrums onderweg uit China, verder dat ik nog voor wat meuk te kijken voor mijn motor maar dat is vaak toch zooi. Misschien wel binnenkort eens spiegeltjes bestellen via Ali. Gokje van 20 dollar.
Welke motor rij je? Heb je er wel eens iets voor gehaald?YouTube
vstrom 650 uit 2012 (wel oude model). Heb hem nu een paar weken dus nog niks gehaald. heb gekeken voor een hoesje op de navigatie steun maar is allemaal een beetje bagger.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zit zelf ook wel eens naar dingen voor de motor te kijken, kom eigenlijk niet verder dan een leeg winkelmandje
Welke motor rij je? Heb je er wel eens iets voor gehaald?![]()
Wat gebruik je als navigatie? Banggood en ebay hebben wel wat exemplaren.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
vstrom 650 uit 2012 (wel oude model). Heb hem nu een paar weken dus nog niks gehaald. heb gekeken voor een hoesje op de navigatie steun maar is allemaal een beetje bagger.
(zelf gebruik ik mijn telefoon, het enige irritante is dat ik dan geen rijbaanbegeleiding heb en niet even snel kan spieken)
Mooie bike!
YouTube
jiayu g4squote:Op maandag 26 januari 2015 20:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat gebruik je als navigatie? Banggood en ebay hebben wel wat exemplaren.
(zelf gebruik ik mijn telefoon, het enige irritante is dat ik dan geen rijbaanbegeleiding heb en niet even snel kan spieken)
Mooie bike!Heb een mooi hoesje onderweg van Louis.de zodat het mooi in het zicht zit. Heb sygic dus komt wel goed, geluid gebruik ik toch nooit.
![]()
Doet die GPS het?quote:Op maandag 26 januari 2015 20:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
jiayu g4sHeb een mooi hoesje onderweg van Louis.de zodat het mooi in het zicht zit. Heb sygic dus komt wel goed, geluid gebruik ik toch nooit.
Hier ligt die telefoon in de kast...YouTube
binnen 15 sec een fix met 3g aan. Back on topicquote:Op maandag 26 januari 2015 20:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Doet die GPS het?
Hier ligt die telefoon in de kast...![]()
![]()
hoeveel satellieten ziet die dan In 15 secondenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
binnen 15 sec een fix met 3g aan. Back on topic:]![]()
Toch zou ik hem niet aanraden, tenzij er een update is geweest voor de GPS?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
binnen 15 sec een fix met 3g aan. Back on topic
Gekocht bij banggood, 45 dagen onderweg en daarna zo'n teleurstelling
Wat is er nog onderweg?
http://www.banggood.com/M(...)eaters-p-946252.html
(ik voel hier een claim voor aan komen, de 19e zou hij al verscheept zijn)
http://www.banggood.com/S(...)elease-p-921080.html
(ik was/ben bezig met een "wat als ik strand" pakketje te maken)
http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-or-1+14500)-p-40270.html
(tweemaal, een reserve en een cadeau)
http://www.banggood.com/W(...)er-Tool-p-55048.html
(voor de motor, wil het eens proberen)YouTube
Mag ik je toch aanraden om voor een BOB-bag of een SHTF-bag goed materiaal te nemen?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.banggood.com/M(...)eaters-p-946252.html
(ik voel hier een claim voor aan komen, de 19e zou hij al verscheept zijn)
http://www.banggood.com/S(...)elease-p-921080.html
(ik was/ben bezig met een "wat als ik strand" pakketje te maken)
Je wil in een noodsituatie niet meemaken dat het materiaal waar je op vertrouwd er opeens mee ophoudt.
In dit geval met paracord geen probleem, natuurlijk, maar voor andere items zou ik toch iets verder kijken dan enkel China:: Not an expert, but I play one on the web ::
Dank voor deze termen, nog nooit van gehoordquote:Op maandag 26 januari 2015 21:37 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Mag ik je toch aanraden om voor een BOB-bag of een SHTF-bag goed materiaal te nemen?
Je wil in een noodsituatie niet meemaken dat het materiaal waar je op vertrouwd er opeens mee ophoudt.
In dit geval met paracord geen probleem, natuurlijk, maar voor andere items zou ik toch iets verder kijken dan enkel China
YouTube
Heb nog even een review gemaakt over een Bluedio koptelefoon
http://tweakers.net/produ(...)+-turbine-bluetooth-(wit-zwart).html![]()
Lijkt wel een supermarket aanbieding maar: morgen 2de voor de helft van de prijs (op een groot aantal smartphone)![]()
zn xiaomi power bank toch ?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:45 schreef Goddelijker het volgende:
Toevallig iemand die van zijn XPB af wil?
Ik krijg als het goed is deze week die 16000 binnen, mocht ie niet bevallen kan je die wel overnemenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/ua/upcoming-policies-fullquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:18 schreef kikoooooo het volgende:
Wat is nou tegenwoordig de maximale tijd voor een paypal claim?
180 dagen volgens mij nu alHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:These legal agreements apply to users in United States.quote:Open een geschil binnen 45 dagen na de datum waarop u de betaling heeft verricht en volg de online procedure voor het oplossen van geschillenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Oh, nu we het toch over Paypal hebben:
https://www.paypal.nl/retour/
Gratis retour sturen, tot 12x per jaar, lees wel even de voorwaarden
quote:https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/ua/upcoming-policies-fullquote:PayPal Aankoopbescherming
Sectie 13 wordt aangepast om het PayPal Aankoopbeschermingsbeleid op een aantal punten te verbeteren. De aanpassingen dienen om:
•de terugbetalingsvoorwaarden van PayPal Aankoopbescherming te verbeteren door:
◦de voor kopers toegestane tijd om een geschil in te dienen van 45 naar 180 dagen te verlengen na de datum waarop de betaling is uitgevoerd; en
◦het aantal categorieën in aanmerking komende aankopen uit te breiden om op maat gemaakte objecten te dekken die naar verluid niet zijn ontvangen.
wordt dus ook gewoon aangepast in NL![]()
Tegenwoordig, niet toekomstig. Momenteel is dat in de EU alleen in de UK van kracht.quote:Wat is nou tegenwoordig
De rest moet nog heel eventjes geduld hebben (Ingangsdatum: 29 januari 2015).
Maar wat moet ik hier nou mee? Is dit een zoethoudertje van Banggood? Hoe kan iets nu ineens wel een tracking nummer hebben. Of is dit de container waar alle post inzit ofzo?quote:For your order xxxxxx,We have shipped it on 2015/1/5 by normal post without the tracking number.
But you can check the shipping status with number A000091412312805 on:http://www.flytexpress.co(...)ber=A000091412312805
It is estimated to arrive in 7-25 working days.Sometimes a little delay will occur due to the bad weather or the strict customs clearance.![]()
Flytexpress is een intermediate postfirma. Halen het op bij BG, dan nemen ze het mee en zorgen zij dat het bij de postdiensten beland voor verdere verzending.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Onder het mom van alles is beter met extra glas:
De verpakking viel positief opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:28 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
De verpakking viel positief opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ramen in je huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Kwam ik tegen in de Consument(bond)gids van oktober jl., er wordt in 't artikel redelijk neerbuigend gedaan over chinashopping.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Alleen maar goed, tante Sjaan en Bertha moeten lekker weg blijven bij die webshops. Straks gaat die thuiswinkel vereniging China shopping nog verbieden
Had de consumentengids ook maar eens aangevraagd. Kan ik mij weer lekker ergeren aan allemaal dingen die niet kloppen. Vooral testen met betrekking tot elektronica zijn 99 van de 100 keer om te huilen. Een TV goed noemen omdat het 800.000Hz heeft oid
Ja, wel afgeplakt natuurlijk. Daarnaast natuurlijk geen raam in mijn zolderkamer, dat zou eng zijn.quote:
__
Vandaag ook eindelijk een paar andere screenprotectors binnen.
Die waren volgens de tracking al sinds 5 januari in Nederland, waar die dus weer hebben rondgehangen. (niets dat wijst op douanecontrole te vinden aan de envelop).
[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 27-01-2015 13:01:17 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
voor de SJ4000 bezitters;
Heeft iemand al ergens extra batterijen besteld?
En zo ja waar kan ik deze het beste bestellen?![]()
Ja, ik ben (gelukkig) al voorzien!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn xiaomi power bank toch ?
Ik krijg als het goed is deze week die 16000 binnen, mocht ie niet bevallen kan je die wel overnemen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:28 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
De verpakking viel positief opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tempered glass screen protectors...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom heeft Lightinthebox geen mogelijkheid (meer) om contact op te nemen met de klantenservice? Ik had een bestelling gedaan, maar zag erna dat mijn oude adres er nog in stond. Geen probleem volgens hun site, dat kon je aanpassen zolang het nog niet verzonden was. Dat dus gedaan, maar kon een dag duren voordat dat te zien was, volgende dag gekeken, nog niets, dus nog maar een keer gewijzigd. Enkele dagen later is het pakketje ineens verstuurd, maar wel naar het oude adres. Verder kan ik geen enkele contactgegevens vinden....Iemand tips?
Don't let my username fool you...![]()
Ik denk gewoon bij BG of TD.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:16 schreef dj_ko het volgende:
voor de SJ4000 bezitters;
Heeft iemand al ergens extra batterijen besteld?
En zo ja waar kan ik deze het beste bestellen?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: