dus dat, is hier al meerdere keren besproken ook. Toch denk ik dat je bij PayPal wel een kans maakt omdat ze wel benoemen "no tax" bij dat eu direct. Dus dan kan je het daarop gooien.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie geen EU warehouse staan, alleen EU direct.. en dat is alleen postNL verzending
dan klop je met de rekening eerst aan bij DX vind ik dan, als die niet meegeven ga je naar PPquote:Op maandag 26 januari 2015 09:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
dus dat, is hier al meerdere keren besproken ook. Toch denk ik dat je bij PayPal wel een kans maakt omdat ze wel benoemen "no tax" bij dat eu direct. Dus dan kan je het daarop gooien.
The interviewquote:
Ik dacht dat ze netjes betaalden mocht je moeten aftikken. Zover ik begrijp komt dat in bulk naar de EU en wordt het hier pas ''verzonden'' zeg maar. Zo omzeilen ze douane / is die voor hun rekening.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
dus dat, is hier al meerdere keren besproken ook. Toch denk ik dat je bij PayPal wel een kans maakt omdat ze wel benoemen "no tax" bij dat eu direct. Dus dan kan je het daarop gooien.
Jup, zo zou ik het ook spelen. Eerst gewoon via DX.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dan klop je met de rekening eerst aan bij DX vind ik dan, als die niet meegeven ga je naar PP
quote:Op maandag 26 januari 2015 09:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie geen EU warehouse staan, alleen EU direct.. en dat is alleen postNL verzending
Zou er niet op rekenen. Dit staat in hun faqquote:Op maandag 26 januari 2015 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
daar heb je gelijk in.
Thnx rene, ga ik dat proberen
(En lees nu de rest ook vd comments, thnx voor de input. Nu gewoon hopen dat ie er zo doorheen komt, anders wordt het een dure mi band / powerbank
)
Not bad!quote:Op maandag 26 januari 2015 10:10 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen. Dit staat in hun faq
Q: Do we need to pay extra GST or duty for EU direct parcels ?
A: We will endeavor to send the parcels to all EU customers without any tax or duty. All packages will be declared the value blow ¤22. When it is held by customs inspection, you should need to pay the tax and duty.
Best leuk die faq maar als verzender heb je 0 komma 0 invloed of het er wel of niet uitgepicked gaat worden. Dat trucje van <22 op de envelop zetten kent de douane ondertussen ook al wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:10 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen. Dit staat in hun faq
Q: Do we need to pay extra GST or duty for EU direct parcels ?
A: We will endeavor to send the parcels to all EU customers without any tax or duty. All packages will be declared the value blow ¤22. When it is held by customs inspection, you should need to pay the tax and duty.
Nee, als ik het zo lees is het om keihard in te schelden. En dan dempt hij het geluid.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:52 schreef Kenzi het volgende:
[..]
is dat bedoeld om zo'n schattige japanse meisjes-stem na te doen?
quote:Op maandag 26 januari 2015 10:35 schreef shiznuts het volgende:
New toys, new toys, whatchya goon do, whatchya goon do when the come to you!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahhhh yeah.Boi. Xiaoyi network cam thingamajig & Bluedio T2 BT headphones (moet eerst opladen).
En als je zoiets zoekt dan koop je toch gewoon een lekkere goedkope vaas bij de actionquote:Op maandag 26 januari 2015 11:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, als ik het zo lees is het om keihard in te schelden. En dan dempt hij het geluid.
Die badkamerspeaker had ik al bekeken, maar die kan je moeilijk ergens aanhangen enkel met die zuignap ergens tegen plakken.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:52 schreef shiznuts het volgende:
Ah, us kijken of ik er ergens eentje weg weet te klauwen.Thanks.
Wel veel ervaring met BT speakers e.d. maar niet met van die platte minimeuck ofzo. Had men het niet eens over een badkamer speakertje die wel ok was? Zo'n blauw ding was dat geloof ik.
Ik vermoed dat die kans klein is; dingen zijn verrekte handig én populairquote:Op maandag 26 januari 2015 18:45 schreef Goddelijker het volgende:
Toevallig iemand die van zijn XPB af wil?
Ja, maar het zou fijn zijn, want ik heb hem eigenlijk volgende week nodig.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:47 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die kans klein is; dingen zijn verrekte handig én populair
Tsja, kijken of je er op MP een kunt scoren of eventueel in een NL webshop als ze het voor een fatsoenlijke prijs aanbieden.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar het zou fijn zijn, want ik heb hem eigenlijk volgende week nodig.
Ga dan paar weken lang op 1,5 uur met 't OV van huis af stage lopen.
Voor 25 Inc stuur ik hem wel op, heb zelf de 5000 liggen inmiddels.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar het zou fijn zijn, want ik heb hem eigenlijk volgende week nodig.
Ga dan paar weken lang op 1,5 uur met 't OV van huis af stage lopen.
Voor die prijs (in NL) moet je maar hopen dat het geen nepperd is.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:57 schreef Tosti-vreter het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Welke grootte betreft het?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voor 25 Inc stuur ik hem wel op, heb zelf de 5000 liggen inmiddels.
Dat inderdaad, aangezien hij bij BG amper goedkoper is.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Voor die prijs (in NL) moet je maar hopen dat het geen nepperd is.
Hier mag niet gehandeld wordenquote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 19:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hier mag niet gehandeld worden![]()
Zit zelf ook wel eens naar dingen voor de motor te kijken, kom eigenlijk niet verder dan een leeg winkelmandjequote:Op maandag 26 januari 2015 19:49 schreef rene90 het volgende:
[..]![]()
Ik heb plectrums onderweg uit China, verder dat ik nog voor wat meuk te kijken voor mijn motor maar dat is vaak toch zooi. Misschien wel binnenkort eens spiegeltjes bestellen via Ali. Gokje van 20 dollar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |