Oké, thanks!quote:Op zondag 25 januari 2015 16:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat valt wat mij betreft niet in de categorie kleine pakketjes dus grote kans op geen controle meer.
Denk dat DHL je beste optie is en dan gewoon betalen. Met china post duurt het lang en heb je nog is de kans dat PostNL de waarde verkeerd inschat en dergelijke..
Niet meer in de categorie kleine pakketjes met grote kans op geen controle. Maar hij valt in de categorie grote(re) pakketjes met grote kans op WEL controle.![]()
Zonde van je geld(misschien kan je nog annuleren) die dingen werken voor geen meter! Zelfs 1 hd camera werkte bij mij niet lekker.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:33 schreef yosander het volgende:
Hoi
Ik heb een NVR besteld uit China en nu stelt de verkoper voor om het kosteloos met DHL te versturen i.p.v. China Post (en de waarde onder de 40$ te houden vanwege eventuele inklaringskosten). Echter is dit geen klein, licht pakketje en heb ik gelezen dat DHL alles aan de douane voorlegt. Klopt dit? Dat het wat langer onderweg is, maakt niet uit.
Had je het zelfde model of een andere? Het hangt natuurlijk ook af welk model je hebt (andere chipset kan al veel uitmaken).quote:Op zondag 25 januari 2015 17:53 schreef verbraakje het volgende:
[..]
Zonde van je geld(misschien kan je nog annuleren) die dingen werken voor geen meter! Zelfs 1 hd camera werkte bij mij niet lekker.
Laat ze er ook opzetten dat de verzendkosten inbegrepen zitten in de prijs, of ze maken zelf een schatting.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:33 schreef yosander het volgende:
Hoi
Ik heb een NVR besteld uit China en nu stelt de verkoper voor om het kosteloos met DHL te versturen i.p.v. China Post (en de waarde onder de 40$ te houden vanwege eventuele inklaringskosten). Echter is dit geen klein, licht pakketje en heb ik gelezen dat DHL alles aan de douane voorlegt. Klopt dit? Dat het wat langer onderweg is, maakt niet uit.
Zelfde vraag als Robert inderdaad, welk model? Ik ben van plan om er 6 720p camera's aan te gaan hangenquote:Op zondag 25 januari 2015 17:53 schreef verbraakje het volgende:
[..]
Zonde van je geld(misschien kan je nog annuleren) die dingen werken voor geen meter! Zelfs 1 hd camera werkte bij mij niet lekker.
Bedankt voor je tip!quote:Op zondag 25 januari 2015 18:09 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Laat ze er ook opzetten dat de verzendkosten inbegrepen zitten in de prijs, of ze maken zelf een schatting.
+ degene met die powerbank en de chinese tekens. Je hebt nog niet genoeg gekrast. Blijven krassen zodat je enkel nog maar cijfers ziet in het vierkantje.
Gaat om de captcha code die je op de site moet invoeren, die is ook in het Chinees. Maar inmiddels opgelost met hulp van een echte Chinees, product is authentiekquote:Op zondag 25 januari 2015 18:09 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Laat ze er ook opzetten dat de verzendkosten inbegrepen zitten in de prijs, of ze maken zelf een schatting.
+ degene met die powerbank en de chinese tekens. Je hebt nog niet genoeg gekrast. Blijven krassen zodat je enkel nog maar cijfers ziet in het vierkantje.
De captcha code staat in een afbeelding.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:49 schreef Dromer het volgende:
Oh.. die site moet je even door Google Translate heen halen.
Wat is het nou eigenlijk?quote:Op zondag 25 januari 2015 16:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat valt wat mij betreft niet in de categorie kleine pakketjes dus grote kans op geen controle meer.
Denk dat DHL je beste optie is en dan gewoon betalen. Met china post duurt het lang en heb je nog is de kans dat PostNL de waarde verkeerd inschat en dergelijke..
Niet meer in de categorie kleine pakketjes met grote kans op geen controle. Maar hij valt in de categorie grote(re) pakketjes met grote kans op WEL controle.![]()
Bij grotere pakketten is de controle kans ook voor regulair airmail zeer groot.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat is het nou eigenlijk?
Hoe groot zijn de pakketjes dan?quote:Op zondag 25 januari 2015 22:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij grotere pakketten is de controle kans ook voor regulair airmail zeer groot.
Maar goed dat kan iedereen zich wel bedenken natuurlijkGroot pakket = vaker hogere waarde = controlepuntje voor de douane.
Que?quote:
Op dat vlak zijn die nieuwe Intel boxjes wellicht ook wel leuk? Of is dat kwa drivers ook zo'n ramp?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:56 schreef relativity het volgende:
[..]
Dat gold eerst vooral voor rockchip en mediatek SoC's. Moet nog eens kijken of het nu anders is.
Wel leuk als je een full-fledged servertje hebt op zo'n klein apparaat
Alleen nog geen hardware acceleration
http://www.**********.net/product784976.html?utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasale
Misschien moeten we verdergaan in het Chinashoppen topic?
Heb het net veranderd in de openingspost, daar staat de meest actuele datum nu inquote:Op zondag 25 januari 2015 22:03 schreef dodge_911 het volgende:
Wanneer begint de Chinese New Year vertragingsonzin eigenlijk?
quote:FEB 19 - FEB 26 | Spring Festival
Volgens mij valt dat wel mee met intel ja. Hoe heten die ook alweer? AL eerder naar gekeken, maar vergetenquote:Op zondag 25 januari 2015 22:14 schreef RobertNL het volgende:
Op dat vlak zijn die nieuwe Intel boxjes wellicht ook wel leuk? Of is dat kwa drivers ook zo'n ramp?
Mijn laatste bestelling is van 2 maand geleden. Bestellingen daarvoor zijn nog een maand eerder.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:30 schreef dodge_911 het volgende:
Ik wil nog wel wat bestellen, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten wat,
Pipo X7, MiniX Z64, etc, etc. Genoeg optiesquote:Op zondag 25 januari 2015 22:40 schreef relativity het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee met intel ja. Hoe heten die ook alweer? AL eerder naar gekeken, maar vergeten
Tja, ik snap het wel. Middel groot spul bestel ik ook niet meer zo veel. Meeste ''nuttige'' dingen heb ik ondertussen al bijna redundant uitgevoerd.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mijn laatste bestelling is van 2 maand geleden. Bestellingen daarvoor zijn nog een maand eerder.
En allemaal klein spul - (auto)lader, kabeltjes e.d. - en geen groot spul.
Merk dus weinig van de dollarkoers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ikkequote:Op maandag 26 januari 2015 03:42 schreef Kenzi het volgende:
Om de pijn van de euro koers wat te verzachten :p 2 coupons:
Mi Band (maar wie heeft hem nou nog niet?
Als je ze maar niet met PostNL verstuurd. Mijn pakketje duurd er eeuwen over over China te bereiken.quote:
En misschien heeft er iemand hier 1 waar hij/zij vanaf wilquote:Op zondag 25 januari 2015 16:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://m.banggood.com/Ori(...)r-Bank-p-953908.html
Is dit trouwens de snellader? of zijn er versies die snellere output hebben?
Die tweede coupon doet dus niets grapjasquote:Op maandag 26 januari 2015 03:42 schreef Kenzi het volgende:
Om de pijn van de euro koers wat te verzachten :p 2 coupons:
Mi Band (maar wie heeft hem nou nog niet? :p) - misip12off
Mi Box (nieuwe tv box) - XIAOMIBOX
Nog net op tijd voor het Chinees Nieuwjaar.
Die koers is trouwens wel interessant om eens wat te gaan bestellen in Nederland
Wie wil er stroopwafels exporteren?![]()
![]()
Laatste keer heb ik het gewoon creatief opgelost:quote:Op maandag 26 januari 2015 08:33 schreef Kenzi het volgende:
(komt ook deels omdat ze bij PostNL een adres sticket met Chinese karakters weigerden... en hier willen ze juist die karakters erop )
Ze doen beiden (10.400 en 16.000) wel 2.1A op 1 poort. De 16000mAh versie doet maximaal 3.6A op 2 poorten.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En misschien heeft er iemand hier 1 waar hij/zij vanaf wil
Ze hebben de korting al standaard verwerkt in de websitequote:Op maandag 26 januari 2015 09:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die tweede coupon doet dus niets grapjas.
[..]
Dat kun je wel vergeten. Er zijn overigens wel wat entry level FPV kant-en-klare dingen. Maar die hebben een reikwijdte van misschien 30 meter, dus dat gaat niks worden. Als je wilt filmen, dan is een 808 of Mobius een idee... wil je FPV-en: begin maar alvast met sparen en haal dan in de zomer iets leuks. Zelfbouw of een leuk kitje. RCGroups en had gisteren er toevallig over met iemand en die was daar helemaal mee bezig, maar dan ook met Fatshark en Pelican case en alles. Die had het over een online FPV community forum, it's out there... somewhere.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:37 schreef Chefkruiden het volgende:
[..]
Tweede vraag: zijn er hier mensen die een FPV systeem op hun quadcopter hebben zitten? Ik heb nu twee middel-grote quads: de V333 en de V636. De V333 lijkt mij zeker sterk genoeg wat extra electronica te dragen, iemand ervaring mee?
ik zie geen EU warehouse staan, alleen EU direct.. en dat is alleen postNL verzendingquote:Op maandag 26 januari 2015 09:39 schreef Jimbo het volgende:
Man wat ben ik toch 'slim' af en toe
Heb ik bij Dx wat meuk besteld, in het EU warehouse (volgens hun)\
Zie ik nu dat die meuk gewoon uit china komt, en mn bestelling is boven de 50¤... Zal je net zien, moet ik dadelijk alle bijkomende kosten betalen
Pff hopen dat t pakje er tussen schiet, anders toch maar even een verschil openen op paypal / bij DX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |