abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 januari 2015 @ 09:26:01 #26
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_148900464
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 09:24 schreef rene90 het volgende:
Guys, niet over praten dus :), heb wat reacties weg gehaald omdat het dus niet is toegestaan.
Misschien was het linkje over dat het niet toegestaan is nog niet zo gek, maar vooruit.
pi_148900466
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 09:25 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Die edit kwam tegelijk met mijn post.. my bad
No problem, wel grappig dat er opeens 5 reacties kwamen tegelijk _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 09:26 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Misschien was het linkje over dat het niet toegestaan is nog niet zo gek, maar vooruit.
True dat, was even te snel om de reacties weg te halen omdat er anders gelijk een discussie kwam en ik bezig kon blijven.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_148900480
Oke, hier was ik niet van op de hoogte. Excuus
Heb overigens laatst via DX dit gekocht.
Veel plezier van gehad maar helaas is een wiek gebroken en ik kan hem niet vervangen :{
  woensdag 21 januari 2015 @ 09:28:06 #29
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_148900502
http://www.banggood.com/N(...)118650-p-965451.html

Lekker die foto van die wc-bril er ook bij. _O-
pi_148900529
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 09:28 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.banggood.com/N(...)118650-p-965451.html

Lekker die foto van die wc-bril er ook bij. _O-
"Urgency on the toilet :')" Misschien moeten we het lampje even doorsturen naar Rob Geus
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 21 januari 2015 @ 09:32:09 #31
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_148900574
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 09:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

"Urgency on the toilet :')" Misschien moeten we het lampje even doorsturen naar Rob Geus
  woensdag 21 januari 2015 @ 10:07:52 #32
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_148901259
Dat zijn van die dingen die ik niet wíl weten. Je zou er zo een dwangstoornis door ontwikkelen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_148902062
Vraag me af waar ze die wc bril vandaan hebben gehaald :D meeste wc's hier zijn hurk toiletten. Dan heb je dat probleem niet ... (moet je natuurlijk niet op de vloer gaan schijnen met die lamp)
pi_148902225
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:41 schreef Kenzi het volgende:
Vraag me af waar ze die wc bril vandaan hebben gehaald :D meeste wc's hier zijn hurk toiletten. Dan heb je dat probleem niet ... (moet je natuurlijk niet op de vloer gaan schijnen met die lamp)
Hurktoiletten? :r
Die chinezen toch :')
  woensdag 21 januari 2015 @ 10:57:48 #35
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_148902498
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:41 schreef Kenzi het volgende:
Vraag me af waar ze die wc bril vandaan hebben gehaald :D meeste wc's hier zijn hurk toiletten. Dan heb je dat probleem niet ... (moet je natuurlijk niet op de vloer gaan schijnen met die lamp)
Of gewoon een plaatje van Google.
  woensdag 21 januari 2015 @ 11:20:17 #36
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_148903121
Bluedio BS-2 BT speaker binnen. Voor de bass-oempf moet je 'em niet halen. Niet dat er geen bass inzit per se, maar het is gewoon van baggerklank. Helaasch. MAAR! Zet je iets op met piano, gitaar en/of anderlei instrumentspul en gooi je de '3D' aan, dan begrijp je niet goed wat er gebeurt. :o :Y _O_ Komt er opeens een volle klank uit dat ding, ongewoon. Zang komt vrij 'echt' over. Om het een beetje onder te brengen, houd een gesprek met iemand via speakphone van je mobiele telefoon en ga daarna eens in dezelfde kamer tegenover de persoon een gesprek houden. Apart wel. :P Niet zo allround, maar wat 'ie doet, doet 'ie dan weer verrassend goed. Verder is het design natuurlijk wel lichtelijk geïnspireerd ergens, zit ook rubberen zooltje onder, is verder wel veel minder zwaar. Afwerking zoals je op de foto kunt zien is niet helemaal je-van-het. Die rubberized omranding op de voor- en achterkant bobbelt een beetje. Knopjes en verdere bouwkwaliteit zijn dan wel weer aardig.



Luister je dus veel naar wat rustigere akoestische opnamen, of gewoon een boel van vroegah, waar spul nog live opgenomen is, niet zo dat tracks elektronisch uit blokjes met beats en synths worden opgebouwd, dan is dit eigenlijk wel een must. Zoek je een speaker die ook wel pop, rock en house e.d. leuk afspeelt, dan is de Earson ER-151 nog altijd ongeslagen. Denk dat dit wel een tof cadeautje is voor m'n pa. Houd ik het zelf wel bij iets meer allround met de Earson. c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_148903182
Ik heb op een aantal MITB accounts een tegoed van $3 (i.p.v. ¤2) gekregen, met de huidige koers is dat natuurlijk helemaal geweldig!

Dus maar wat onderdelen voor mijn 3d printers besteld:
http://www.miniinthebox.c(...)-white_p2579817.html


http://www.miniinthebox.c(...)-wheel_p2257616.html
  woensdag 21 januari 2015 @ 11:32:42 #38
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_148903408
Voorheen haalde ik met HK Post toch wel goede resultaten, pakketten die HK verlieten waren meestal na 5 dagen hier. Nu op een aantal pakketten al ruim 12 dagen aan het wachten -O-
pi_148903789
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:20 schreef shiznuts het volgende:
Bluedio BS-2 BT speaker binnen. Voor de bass-oempf moet je 'em niet halen. Niet dat er geen bass inzit per se, maar het is gewoon van baggerklank. Helaasch. MAAR! Zet je iets op met piano, gitaar en/of anderlei instrumentspul en gooi je de '3D' aan, dan begrijp je niet goed wat er gebeurt. :o :Y _O_ Komt er opeens een volle klank uit dat ding, ongewoon. Zang komt vrij 'echt' over. Om het een beetje onder te brengen, houd een gesprek met iemand via speakphone van je mobiele telefoon en ga daarna eens in dezelfde kamer tegenover de persoon een gesprek houden. Apart wel. :P Niet zo allround, maar wat 'ie doet, doet 'ie dan weer verrassend goed. Verder is het design natuurlijk wel lichtelijk geïnspireerd ergens, zit ook rubberen zooltje onder, is verder wel veel minder zwaar. Afwerking zoals je op de foto kunt zien is niet helemaal je-van-het. Die rubberized omranding op de voor- en achterkant bobbelt een beetje. Knopjes en verdere bouwkwaliteit zijn dan wel weer aardig.

[ afbeelding ]

Luister je dus veel naar wat rustigere akoestische opnamen, of gewoon een boel van vroegah, waar spul nog live opgenomen is, niet zo dat tracks elektronisch uit blokjes met beats en synths worden opgebouwd, dan is dit eigenlijk wel een must. Zoek je een speaker die ook wel pop, rock en house e.d. leuk afspeelt, dan is de Earson ER-151 nog altijd ongeslagen. Denk dat dit wel een tof cadeautje is voor m'n pa. Houd ik het zelf wel bij iets meer allround met de Earson. c_/
Mm ziet er goed uit... Als mij speaker het gaat begeven, ook maar zoiets halen...
pi_148903890
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 09:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zo’n wifi extender bijvoorbeeld, of een “sub” router, hebben jullie daar voorbeelden van?

Dan plug ik hem daar namelijk in het stopcontact, en koop ik zo’n kabeltje zoals hierboven.
Die plug ik dan in dat apparaat in het stopcontact, en de rest gaat uiteraard in de camera.

That should work I guess…

Dank voor alle moeite alvast in elk geval, helaas ben ik met zulke dingen zo A-technisch als de pest met 0,0 talent :')
Ik geloof dat de meeste routers wel in bridge-modus kunnen. Anders koop je zoiets of anders de Xiaomi router (als je bij die laatste door het Chinese menu e.d. heen komt).

En dan is het inderdaad alleen een netwerkkabel trekken naar je camera. Stroom en netwerk gaan dan over deze kabel en bij het begin van de netwerkkabel (bij je router dus) doe je de stroomadapter in het stopcontact.

EDIT:
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:50 schreef Goddelijker het volgende:
De Xiaomi is bij TD rond de 30 euro met een coupon die op Tweakers staat. :P
Willekeurige verkopers gekozen.
quote:
Ook is er een Engels-talige firmware op te zetten of het Chinees te vertalen met bijv. Google Chrome. ;)
Inderdaad. Maar echt enthousiast ben ik niet over dat ding.
Pronken met megasnelheden over wif (802.11ac) maar wel 100Mbps-netwerkpoorten...

[ Bericht 24% gewijzigd door Iemand91 op 21-01-2015 11:54:50 ]
  woensdag 21 januari 2015 @ 11:50:46 #41
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_148903922
De Xiaomi is bij TD rond de 30 euro met een coupon die op Tweakers staat. :P
Ook is er een Engels-talige firmware op te zetten of het Chinees te vertalen met bijv. Google Chrome. ;)
pi_148904217
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:49 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik geloof dat de meeste routers wel in bridge-modus kunnen. Anders koop je zoiets of anders de Xiaomi router (als je bij die laatste door het Chinese menu e.d. heen komt).

En dan is het inderdaad alleen een netwerkkabel trekken naar je camera. Stroom en netwerk gaan dan over deze kabel en bij het begin van de netwerkkabel (bij je router dus) doe je de stroomadapter in het stopcontact.

EDIT:

[..]

Willekeurige verkopers gekozen.

[..]

Inderdaad. Maar echt enthousiast ben ik niet over dat ding.
Pronken met megasnelheden over wif (802.11ac) maar wel 100Mbps-netwerkpoorten...
Die Xiaomi router, die verlengt dan als het ware mijn originele router right?
Zo'n wifi repeater lijkt mij wel de meest makkelijke oplossing en dan van daar uit gewoon een kabel naar de camera trekken.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_148904566
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die Xiaomi router, die verlengt dan als het ware mijn originele router right?
Zoals jij die router wil gebruiken pikt de Xiaomi je wifi van je normale router op en stuurt dit netwerk door over z'n netwerkpoorten.
Dus je zou inderdaad kunnen zeggen dat die Xiaomi dan je netwerk verlengt/uitbreidt.
quote:
Zo'n wifi repeater lijkt mij wel de meest makkelijke oplossing en dan van daar uit gewoon een kabel naar de camera trekken.
Om even duidelijkheid te scheppen, verschillende modes van een router:

- Access Point: 2e router bekabeld aan je modem/normale router zorgt voor wifi.
- Bridge: 2e router verbindt via wifi aan je modem/normale router en zendt dit netwerk uit op haar netwerkpoorten.
- Repeater: 2e router pikt wifi van je modem/normale router op en zendt dit weer door. Deze moet hierom dus ruim binnen het bereik van je normale wifi vallen en je snelheid gaat drastisch omlaag.

Wat jij dus zoekt is een router met bridge functie. Genoemde apparaten (die Xiaomi en andere) bieden dit beide, maar ook vele routers die je gewoon in NL kunt kopen bieden dit.
(maar niet altijd; dus even googlen op "type router bridge" kan handig zijn. ;)
pi_148904731
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:11 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zoals jij die router wil gebruiken pikt de Xiaomi je wifi van je normale router op en stuurt dit netwerk door over z'n netwerkpoorten.
Dus je zou inderdaad kunnen zeggen dat die Xiaomi dan je netwerk verlengt/uitbreidt.

[..]

Om even duidelijkheid te scheppen, verschillende modes van een router:

- Access Point: 2e router bekabeld aan je modem/normale router zorgt voor wifi.
- Bridge: 2e router verbindt via wifi aan je modem/normale router en zendt dit netwerk uit op haar netwerkpoorten.
- Repeater: 2e router pikt wifi van je modem/normale router op en zendt dit weer door. Deze moet hierom dus ruim binnen het bereik van je normale wifi vallen en je snelheid gaat drastisch omlaag.

Wat jij dus zoekt is een router met bridge functie. Genoemde apparaten (die Xiaomi en andere) bieden dit beide, maar ook vele routers die je gewoon in NL kunt kopen bieden dit.
(maar niet altijd; dus even googlen op "type router bridge" kan handig zijn. ;)
Duidelijk, zelf heb ik een sitecom van UPC.
Dan wil ik dus die wifi repeater in het stopcontact steken (van router tot repeater is maar afstand van 10-20m hemelsbreed)
Daar een kabeltje in, en het andere uiteinde in de camera.

Dan moet het werken lijkt mij?

De wifi repeater, voer ik dan via de software mijn code in voor het draadloze netwerk?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_148904980
Wifi repeaters heb ik slechte ervaringen mee, hoewel het voor een camera misschien wel voldoende is. Misschien een powerline adapter overwegen anders?
pi_148905140
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:26 schreef J.B. het volgende:
Wifi repeaters heb ik slechte ervaringen mee, hoewel het voor een camera misschien wel voldoende is. Misschien een powerline adapter overwegen anders?
http://tweakers.net/price(...)adapter-starter-kit-(v1)/reviews/

Zoiets?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_148905580
quote:
Zoiets bedoel ik ja. Ik heb ervaren dat dergelijke apparaten stabieler zijn dan range-extenders, dus als de reviews goed zijn is het het overwegen wel waard. Misschien dat andere personen in dit topic nog adviezen hebben hieromtrent.
pi_148905855
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Duidelijk, zelf heb ik een sitecom van UPC.
Dan wil ik dus die wifi repeater in het stopcontact steken (van router tot repeater is maar afstand van 10-20m hemelsbreed)
Daar een kabeltje in, en het andere uiteinde in de camera.

Dan moet het werken lijkt mij?
Jups. Maar 10-20 meter hemelsbreed kan al teveel zijn voor draadloze netwerken. 2 stenen muren kan al funest zijn voor je signaal.
quote:
De wifi repeater, voer ik dan via de software mijn code in voor het draadloze netwerk?
Jep.

En inderdaad, powerline is ook een optie. Denk eerlijk gezegd ook de betere optie.
Ben eens met een Raspberry Pi met Camera board aan het prutsen geweest en kon een stabiele 1080p 30fps stream over powerline krijgen. En die powerline zat aan beide kanten (dus zowel bij de Raspberry als bij router) in een verlengdoos.
pi_148906087
5 meter led vandaag binnen gekomen, zal ze vanavond maar eens gaan installeren
batterij die in de afstandsbediening zat was wel leeg binnen 2 keer drukken :')
Maar goed, had nog batterijen hier liggen dus is meteen weer verholpen
  woensdag 21 januari 2015 @ 13:29:15 #50
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_148906907
Wat voor led strip? :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')