Zelf heb ik die dingen voor een schijntje op de kop kunnen tikken via Marktplaats. Misschien ook wat voor jouquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)adapter-starter-kit-(v1)/reviews/
Zoiets?
Dank voor de tip, ben hier al naar de media markt geweest en heb zo'n setje voor 40 euro gehaald.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:27 schreef davedavy het volgende:
[..]
Zelf heb ik die dingen voor een schijntje op de kop kunnen tikken via Marktplaats. Misschien ook wat voor jou
Waar kan je je inschrijven? Welke 3D printer heb je trouwens?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:22 schreef P4tje het volgende:
Ik heb op een aantal MITB accounts een tegoed van $3 (i.p.v. ¤2) gekregen, met de huidige koers is dat natuurlijk helemaal geweldig!
Dus maar wat onderdelen voor mijn 3d printers besteld:
http://www.miniinthebox.c(...)-white_p2579817.html
[ afbeelding ]
http://www.miniinthebox.c(...)-wheel_p2257616.html
[ at be Hi elding ]
Ja je hangt eraan, en er zal ook een speciale eenheid van de politie je komen oppakken. Er zit namelijk drugs verstopt in het pakje dat hij naar je stuurde. Levenslange gevangenisstraf in een zak die continu van land tot land wordt verstuurd, staat je te wachten. Ik zou al maar beginnen vluchten!quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:32 schreef zoz het volgende:
Ebay verkoper zegt het volgende in mail waarin hij de trackingsgegevens mailde.
As you know the peak season is coming,so all the items were checked by customs very strickly, maybe the item will be delayed on the way to you.
Is het peak season nog steeds gaande in china?
Betekent dit dat ik verhoogde kans heb om inklaringskosten en btw te moeten betalen? De waarde van het pakket is ongeveer 40 euro.
Zo jij laat er geen gras over groeien!quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ben hier al naar de media markt geweest en heb zo'n setje voor 40 euro gehaald.
Werkt perfect, heb mijn laptop er al even aan gehad.
Nu nog even wachten op antwoord van Robert op een DM en dan schaf ik waarschijnlijk die camera aan.
Dat doen inbrekers helaas ook nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:10 schreef J.B. het volgende:
[..]
Zo jij laat er geen gras over groeien!
O oké, had zelf al 17track geprobeerd. Nog geen informatie beschikbaar, zal binnen paar dagen wel tevoorschijn komen dunkt me. Thx iig!quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:06 schreef RobertNL het volgende:
Komt gewoon uit China met postnl.
Track en trace op: internationalparceltracking.com/
En:
Www.postnl.post
Maar dat is aleen in aanschaf.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Russian brides zijn nu goedkoper dan de Asian brides!
bluetooth ontvanger heb je weinig aan. Je moet een bleutooth sticky hebben met A2DP. Met een goede bijbehorende driverquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:02 schreef johanndoe het volgende:
Heb al geruime tijd een earson er151 welke het altijd perfect doet op mijn telefoon en tablet.
Nu probeerde ik hem op de computer aan te sluiten via bluetooth en word hij wel herkend maar lukt het niet om er geluid uit te krijgen. 2 computers en 2 bluetooth ontvangers geprobeerd op beide computers wil hij niet als speaker werken. Iemand enig idee wat het kan zijn of hetzelfde probleem?
Er is genoeg ervaring meequote:Op woensdag 21 januari 2015 20:54 schreef mcwops het volgende:
iemand ervariing met die cardboard VR vouwdozen op Ali****ss?
lijkt me wel geinig, maar welke apps heb je dan nodig en werkt dat alleen op android?
[ afbeelding ]
Hij is eerst te traceren op de eerste waarschijnlijk. Vervolgens komt hij (vaak) op Postnl.post te staan en dan is hij er met een dag of 3-5.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:22 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
O oké, had zelf al 17track geprobeerd. Nog geen informatie beschikbaar, zal binnen paar dagen wel tevoorschijn komen dunkt me. Thx iig!
Ok nice. Kun je iets zeggen over de verzendduur van deze methode? (gebruik normaliter alleen normale free shipping eigenlijk)quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hij is eerst te traceren op de eerste waarschijnlijk. Vervolgens komt hij (vaak) op Postnl.post te staan en dan is hij er met een dag of 3-5.
Tussen de 7-12 dagen over het algemeen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:53 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Ok nice. Kun je iets zeggen over de verzendduur van deze methode? (gebruik normaliter alleen normale free shipping eigenlijk)
Ah da's netjes! Kan ik mijn Umi Zero dus best wel snel verwachtenquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tussen de 7-12 dagen over het algemeen.
Ja, bij mij bleek het pakketje door postnl een 3s nummer te hebben gekregen bij binnenkomst in NL.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:34 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb al weken een pakket in mijnpakket staan, zonder deze er zelf in te hebben gezet. Pakket van David Chen (). Zending onderweg. En vervolgens staat er: zending is niet ontvangen door PostNL.
Jullie ook wel eens gehad ?
Ik dacht Eachbuyer...quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:43 schreef Goddelijker het volgende:
Dan is 'ie verstuurd met PostNL vanuit het buitenland.
David Chen is geloof ik van MiniInTheBox?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |