O oké, had zelf al 17track geprobeerd. Nog geen informatie beschikbaar, zal binnen paar dagen wel tevoorschijn komen dunkt me. Thx iig!quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:06 schreef RobertNL het volgende:
Komt gewoon uit China met postnl.
Track en trace op: internationalparceltracking.com/
En:
Www.postnl.post
Maar dat is aleen in aanschaf.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Russian brides zijn nu goedkoper dan de Asian brides!
bluetooth ontvanger heb je weinig aan. Je moet een bleutooth sticky hebben met A2DP. Met een goede bijbehorende driverquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:02 schreef johanndoe het volgende:
Heb al geruime tijd een earson er151 welke het altijd perfect doet op mijn telefoon en tablet.
Nu probeerde ik hem op de computer aan te sluiten via bluetooth en word hij wel herkend maar lukt het niet om er geluid uit te krijgen. 2 computers en 2 bluetooth ontvangers geprobeerd op beide computers wil hij niet als speaker werken. Iemand enig idee wat het kan zijn of hetzelfde probleem?
Er is genoeg ervaring meequote:Op woensdag 21 januari 2015 20:54 schreef mcwops het volgende:
iemand ervariing met die cardboard VR vouwdozen op Ali****ss?
lijkt me wel geinig, maar welke apps heb je dan nodig en werkt dat alleen op android?
[ afbeelding ]
Hij is eerst te traceren op de eerste waarschijnlijk. Vervolgens komt hij (vaak) op Postnl.post te staan en dan is hij er met een dag of 3-5.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:22 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
O oké, had zelf al 17track geprobeerd. Nog geen informatie beschikbaar, zal binnen paar dagen wel tevoorschijn komen dunkt me. Thx iig!
Ok nice. Kun je iets zeggen over de verzendduur van deze methode? (gebruik normaliter alleen normale free shipping eigenlijk)quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hij is eerst te traceren op de eerste waarschijnlijk. Vervolgens komt hij (vaak) op Postnl.post te staan en dan is hij er met een dag of 3-5.
Tussen de 7-12 dagen over het algemeen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:53 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Ok nice. Kun je iets zeggen over de verzendduur van deze methode? (gebruik normaliter alleen normale free shipping eigenlijk)
Ah da's netjes! Kan ik mijn Umi Zero dus best wel snel verwachtenquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tussen de 7-12 dagen over het algemeen.
Ja, bij mij bleek het pakketje door postnl een 3s nummer te hebben gekregen bij binnenkomst in NL.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:34 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb al weken een pakket in mijnpakket staan, zonder deze er zelf in te hebben gezet. Pakket van David Chen (). Zending onderweg. En vervolgens staat er: zending is niet ontvangen door PostNL.
Jullie ook wel eens gehad ?
Ik dacht Eachbuyer...quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:43 schreef Goddelijker het volgende:
Dan is 'ie verstuurd met PostNL vanuit het buitenland.
David Chen is geloof ik van MiniInTheBox?
Hmm, dan zou dat het best wel eens kunnen zijn ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:20 schreef wootahH het volgende:
[..]
bluetooth ontvanger heb je weinig aan. Je moet een bleutooth sticky hebben met A2DP. Met een goede bijbehorende driver
Stel je wel in bij afspeelapparaten: ES-151a als standaardapparaat? (als die optie er is..)quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:56 schreef johanndoe het volgende:
[..]
Hmm, dan zou dat het best wel eens kunnen zijn ja.
Geen idee wat de specs van die dingen zijn, maar ze liggen alweer een tijdje dus kan best dat ze het niet ondersteunen. Thnx. Dan gaan we maar wat anders verzinnen.
Maar ik zie dus nergens een tracking nummer. Zal pnl eens twitteren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:43 schreef zoz het volgende:
[..]
Ja, bij mij bleek het pakketje door postnl een 3s nummer te hebben gekregen bij binnenkomst in NL.
En na bezorging bleef het oorspronkelijke nummer erin staan.
Ik had nog een aantal mailnull accounts van de MIJNMINI coupon tijd, alle spam daarvan komt in een verborgen folder binnen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:14 schreef relativity het volgende:
[..]
Waar kan je je inschrijven? Welke 3D printer heb je trouwens?
Best vet!quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:44 schreef P4tje het volgende:
[..]
Ik had nog een aantal mailnull accounts van de MIJNMINI coupon tijd, alle spam daarvan komt in een verborgen folder binnen.
Ik heb een Boxed I3 (die word momenteel verbouwd) en een Delta bot. Ze komen voor meer dan 50% uit China, dus een paar foto's kan wel.
Delta bot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boxed I3:
[ afbeelding ]
SJ4000 / GoPro bobber met een ergonomische grip en blijft drijven (waterdicht)
[ afbeelding ]
Weird, ik kon gewoon met m'n twitter registreren zonder dat Twitter daar moeilijk over deed.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:44 schreef Thee het volgende:
Ik heb de Nut 2 gehaald. (ik raak nogal eens iets kwijt) De app is eenvoudig te downloaden door een QR code Nu wil ik registreren in die app maar heb daarvoor een chinees telefoonnummer nodig. Ik kan ook registreren met een Twitter account maar dan geeft Twitter aan niet te willen communiceren met de app.
Loopt iemand tegen hetzelfde probleem aan? of heeft iemand een oplossing?
Nope. Van de week 2 nuts (pun intendedquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:44 schreef Thee het volgende:
Ik heb de Nut 2 gehaald. (ik raak nogal eens iets kwijt) De app is eenvoudig te downloaden door een QR code Nu wil ik registreren in die app maar heb daarvoor een chinees telefoonnummer nodig. Ik kan ook registreren met een Twitter account maar dan geeft Twitter aan niet te willen communiceren met de app.
Loopt iemand tegen hetzelfde probleem aan? of heeft iemand een oplossing?
Ik ja, en downstar geloof ik ook. Tracking heeft niks met de snelheid te maken en is vaak ook zeer onnauwkeurig.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:15 schreef wootahH het volgende:
Heeft iemand de mi band van tinydeal al binnen en na 27 december besteld? (ik was weer te cheap ass, heb hem zonder tracking te laten versturen)
alvast bedankt
niet met snelheid maar geeft wel een indicatie waar mijn pakket is :p na 27e besteld? Wanneer ontvangen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:41 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik ja, en downstar geloof ik ook. Tracking heeft niks met de snelheid te maken en is vaak ook zeer onnauwkeurig.
Hier ook via facebook.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:19 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Nope. Van de week 2 nuts (pun intended) binnen gekregen en via facebook bij de app aangemeld zonder problemen.
Eind vorige week geloof ikquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:47 schreef wootahH het volgende:
[..]
niet met snelheid maar geeft wel een indicatie waar mijn pakket is :p na 27e besteld? Wanneer ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |