Tja, Miniinthebox staat er eenmaal om bekend om errggg snel te verzenden, vanmiddag 4 uur iets besteld en die is nu al verzondenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:21 schreef badschaap het volgende:
Ik had een order dubbel besteld op miniinthebox, dus maar meteen bestelling geannuleerd. Wat doen die kut chinezen nou, snel verzenden terwijl mijn verzoek zogenaamd nog in behandeling is![]()
dus heb maar meteen een claim geopend bij paypal, hier ben ik niet van gediend
ze kunnen toch eerst kijken of er wat met een order aan de hand is voor het te verpakken, of is dat te moeilijk voor die mensen daar?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:23 schreef krissie100 het volgende:
[..]
Tja, Miniinthebox staat er eenmaal om bekend om errggg snel te verzenden, vanmiddag 4 uur iets besteld en die is nu al verzonden
Jij moet gewoon niet twee keer bestellen
Jij kan toch eerst kijken of je een order niet dubbel plaatst, of is dat te moeilijk voor je?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
ze kunnen toch eerst kijken of er wat met een order aan de hand is voor het te verpakken, of is dat te moeilijk voor die mensen daar?
Tja, zo werkt dat niet. Die order gaat direct de printer uit, wordt gepikt en verzonden. 10x checken doen ze (helaas) niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
ze kunnen toch eerst kijken of er wat met een order aan de hand is voor het te verpakken, of is dat te moeilijk voor die mensen daar?
Ik heb meteen erna die bestelling geannuleerd, dus beter krijg ik gewoon mn geld terug en kunnen zij dat pakketje nog er tussen uit halen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij kan toch eerst kijken of je een order niet dubbel plaatst, of is dat te moeilijk voor je?
Als er iets met een order is , kan de computer die toch ook zolang parkeren?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, zo werkt dat niet. Die order gaat direct de printer uit, wordt gepikt en verzonden. 10x checken doen ze (helaas) niet.
Had het ook bij een teleconprovider, binnen half uur geannuleerd maar toch 2 dagen later aan de deur.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
als er een shop een enorm goede service heeft is het miniinthebox wel, daaraan merk je echt dat het gericht op het westen is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:32 schreef badschaap het volgende:
Maargoed. Ik bestel toch nooit bij mini. Liever service zoals van bang of focal of fasttech
en veel goedkoper natuurlijk
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:36 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Dat vierkantig ding is voor je netwerkkabel. Om je beelden door te streamen. Het rood zal wel de 'poweraansluiting' zijn. Zal nog wel iemand bevestigen
Thanks!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Netwerk en stroom toevoer.
Als het goed is wordt de mijne binnen niet al te lange tijd verzonden. Zal even een review schieten/maken.
Ligt in de mottenballen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:06 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Mooie hexacopter trouwens! Gebruik je hem nog?![]()
Zou voor de Ankers gaan. Lees geregeld dat de Nillkin toch wel tegenvallen en over de Ankers heb ik nog niet veel negatiefs gehoord.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:15 schreef defokkingfoker het volgende:
Welke kabels vinden jullie beter? De Anker kabels of de Nillkin kabels?
Zelf lijken mij de Nillkin kabels beter vanwege dat clipje waardoor je hem goed kunt oprollen.. Maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben..
Als je router aan de andere kant van het huis staat gok ik dat van een degelijke stream ook niet veel overblijft. Dat je lagere resolutie moet gebruiken en/of dropped frames.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dan ga ik denk ik even kijken naar een wifi camera (tips graag!!!).
Het lijkt mij niet handig om van de ene kant van mijn huis, naar de andere kant van het huis een kabel te trekken zodat ik hem daar kan ophangen.
Zeker. Elke router kun je wel als bridge inzetten. Deze router pikt dan je wifi op van je normale router en je apparatuur kun je dan aan de netwerkpoorten hangen (zoals inderdaad een IP camera).quote:Kan je trouwens ook een soort "verlengingsrouter" ergens halen?
Dat zou dan nog een optie zijn, om in het stopcontact wat ik daar heb te zitten een soort router te hebben en dan van daar uit een kabeltje in die camera te stoppen.
Anyone?
Dat gaat dus gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik heb meteen erna die bestelling geannuleerd, dus beter krijg ik gewoon mn geld terug
quote:en kunnen zij dat pakketje nog er tussen uit halen.
Jup, is de prijs ook naar natuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:36 schreef krissie100 het volgende:
[..]
als er een shop een enorm goede service heeft is het miniinthebox wel, daaraan merk je echt dat het gericht op het westen is.
WIFI geeft vaak weinig framse en een slechte / matige verbinding. Dat wil je liever niet dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Dan ga ik denk ik even kijken naar een wifi camera (tips graag!!!).
Het lijkt mij niet handig om van de ene kant van mijn huis, naar de andere kant van het huis een kabel te trekken zodat ik hem daar kan ophangen.
Power-line adapters zou kunnen. Mocht je daar (ook) geen stroom hebben dan gewoon 1 netwerk kabel trekken met passieve POE:quote:Kan je trouwens ook een soort "verlengingsrouter" ergens halen?
Dat zou dan nog een optie zijn, om in het stopcontact wat ik daar heb te zitten een soort router te hebben en dan van daar uit een kabeltje in die camera te stoppen.
Anyone?
Hier niet terwijl ik wel op de mailing list staquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:48 schreef badschaap het volgende:
weer 2 euro gratis tegoed op miniinthebox
Beiden gezien, staat leuk spul op de Fuhlen site alleen jammer dat ie half Chinees isquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:24 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Voor dat bedrag krijg je een beetje zoiets:
[ afbeelding ]
http://www.tinydeal.com/e(...)klight-p-138189.html
Of de Fulhen uit Tokko1's review maar dan moet je wel via Taobao agent bestellen.
Hier niet terwijl ik wel op de mailing list staquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:48 schreef badschaap het volgende:
weer 2 euro gratis tegoed op miniinthebox
Er staat iets over ¤ 2 in het onderwerp.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hier niet terwijl ik wel op de mailing list staIs de kop van de mail dit? ''Top Selling Watches Up To 60% OFF''
[..]
Beiden gezien, staat leuk spul op de Fuhlen site alleen jammer dat ie half Chinees is
Deze lijkt me ook wel mooi, zitten ook een paar macro's op:
http://detail.tmall.com/i(...)11&scene=taobao_shop
wel dikke kans dat het een Fuhlen wordt, weet nog niet welke.
[..]
Hier niet terwijl ik wel op de mailing list staIs de kop van de mail dit? ''Top Selling Watches Up To 60% OFF''
Na het schijnt moet je dus eerst (een of meerder keren) iets gekocht hebben bij hun voordat je voor dat soort mailtjes in aanmerking komt.quote:
Jammer... Kon nog wel een gratis oplader gebruikenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Na het schijnt moet je dus eerst (een of meerder keren) iets gekocht hebben bij hun voordat je voor dat soort mailtjes in aanmerking komt.
Bij de buren (Tweakers) hebben ze ellelange discussies gehad over wie nou wel, niet, ook, misschien, wel, wat, random etc kreeg wat betreft die korting dingen van miniinthebox. En het is nogsteeds niet duidelijk, behalve dat iedereen (inclusief modjes) er helemaal klaar mee is.
Dus hierbij, please.. je krijgt het of je krijgt het niet en thats it.
Je krijgt het alleen als je besteld hebt. Zo ver ben ik ondertussen wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Na het schijnt moet je dus eerst (een of meerder keren) iets gekocht hebben bij hun voordat je voor dat soort mailtjes in aanmerking komt.
Bij de buren (Tweakers) hebben ze ellelange discussies gehad over wie nou wel, niet, ook, misschien, wel, wat, random etc kreeg wat betreft die korting dingen van miniinthebox. En het is nogsteeds niet duidelijk, behalve dat iedereen (inclusief modjes) er helemaal klaar mee is.
Of het ligt bij de douane?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je krijgt het alleen als je besteld hebt. Zo ver ben ik ondertussen wel.
Als je niets besteld krijg je geen mailtjes meer (tijdelijk).
Nu reageer ik alleen maar om je te pesten
__
Overigens sinds 5 januari al iets wat via de bulk post tracking in Nederland is nog steeds niet ontvangen. Mag even duren bij de vrienden van PostNL
Dat is ook PostNL die de inklaring doetquote:
Puh, ik wil ze nog niet eens meer, die stomme coupons van Mini en haar te kleine doosquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:58 schreef tokko1 het volgende:
Hmm, dat is wel vreemd dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat is ook PostNL die de inklaring doet. Maar gezien het gaat om een screenprotector van $5 denk ik niet dat die er mee aan de haal zijn gegaan
Haha, ga mij binnenkort ook maar afmelden van al die mailingsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Puh, ik wil ze nog niet eens meer, die stomme coupons van Mini en haar te kleine doos
Vandaag nieuwe controller voor de 6803 strips binnengekregen, zodadelijk effe mee pielen
Ja, daaromquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |