SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts![]()
Jij wist geen TT, en 'tis jou mening dat het Chiks zijn
* RobertNL dekt zich dus vakkundig in![]()
Let op snapshots, geen goede foto's. Dan moet je DX zelf maar gaan sponsorenSPOILER: andere maandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij iedere maand staat 1 coupon voor X bedrag off een hoger bedrag. Laagste is 3$ korting vanaf $30. Ik zal de coupons die ik over heb wel even delen hier![]()
Zat overigens ook een tweede kalender bij, maar die was niet zo leuk:
Op die staan dus verschillende merken / MPV categorieën waar je iedere maand 2 coupons voor krijgt. 1 voor 3$ korting vanaf 30 dollar en 1 voor $30 korting vanaf $240.
Kreeg de kalender overigens omdat ik wat tijdens een deal besteld had. Normaal zou ik zoiets niet bestellen.
[ Bericht 54% gewijzigd door RobertNL op 13-01-2015 15:34:45 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:25 schreef RobertNL het volgende:
Jij wist geen TT, en 'tis jou mening dat het Chiks zijn
* RobertNL dekt zich dus vakkundig in![]()
Let op snapshots, geen goede foto's. Dan moet je DX zelf maar gaan sponsoren
[ afbeelding ]Thanks, dat je alle andere maanden er ook even bij post!SPOILER: andere maandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wanneer ik een coupon over heb wel even delen hier![]()
Nu kan ik hem mooi als digitale kalender gebruiken!1!!11!![]()
![]()
![]()
Kan overigens ook 10 giftcards van 1 dollar weggeven (aan mensen zonder account). Weet niet of er belang bij is verder
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:37 schreef RobertNL het volgende:
Kan overigens ook 10 giftcards van 1 dollar weggeven (aan mensen zonder account). Weet niet of er belang bij is verder![]()
Zal zo even de link regelenquote:
_
de achterkant van de kalender dus. Met daarop 2 paar foam dopjes van Aliexpress. Die weer ouderwets snel binnen waren (met tracking).
[ Bericht 17% gewijzigd door RobertNL op 13-01-2015 18:42:01 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Een aantal zijn overigens gewoon interns denk ik. Ga er niet vanuit dat die van November allemaal van Chinese origine zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze hebben ze wel eens beroerder gehad hoor (toen ze er mee begonnen).(soort Kenzi's dus
?)
1 gescand maar kreeg een russische website waar ik geen barst van snapquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zal zo even de link regelen
_
[ afbeelding ]
de achterkant van de kalender dus. Met daarop 2 paar foam dopjes van Aliexpress. Die weer ouderwets snel binnen waren (met tracking).
( de onderste rij en dan de tweede van links)![]()
Logootje staat er toch ook inquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:48 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
1 gescand maar kreeg een russische website waar ik geen barst van snap
( de onderste rij en dan de tweede van links),
lijkt me eerder dat dit de codes zijn om te delen op die websites, zo zie je ook facebook/twitter/youtube/google plus/reddit etc.![]()
Ja was nieuwsgierig wat het deedquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
Logootje staat er toch ook in,
lijkt me eerder dat dit de codes zijn om te delen op die websites, zo zie je ook facebook/twitter/youtube/google plus/reddit etc.![]()
Ik denk dat die 8 onderste QR codes zijn naar hun accounts op youtube, google+, twitter etc. Die code voor de $1 coupon is die rechtsboven.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:48 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
1 gescand maar kreeg een russische website waar ik geen barst van snap
( de onderste rij en dan de tweede van links)![]()
Jup, dat dus. Maar je mag / kan ook rechtstreeks via de link valk hierboven. Al zal FOK! die link waarschijnlijk aanpassen waardoor ik niet weet of hij werkt. Deze zal wel te scannen zijn:
Om even transparant te zijn: Hier boven staat dus hoe dat werkt, krijg ik zelf ook 10 losse coupons (wat moet ik er mee!). Je moet wel een NIEUW account aanmaken om de coupon te krijgen.
[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 13-01-2015 18:42:35 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Claim ingedient voor de defecte cam, jammer was in 9 dagen hier dus moet ik weer wachten.
of ik een foto van het label en een video wilde opsturen, moet ik zeker laten zien hoe ik hem aangesloten heb op de router, terwijl ie gewoon heet wordten verder niks doet.
dus ook maar met een foto gedaan, nu wachten op het antwoord.Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
Zijn er al neppe XPB16000's op de markt? En heeft iemand al een fatsoenlijk hoesje, zoals voor de 10400, gevonden voor de 16000?![]()
http://www.aliexpress.com(...)ood/32246849626.html
Gekocht en ondertussen al een anderhalve week in bezit ervan. Past perfect! Er zijn ook wel al goedkopere
Ergens anders als Ali ga je ze nog niet vinden denk ik..![]()
Na vandaag een Xiaomi power bank te hebben gekocht, dit product ook maar aangeschaft hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:09 schreef Jonmen het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)ood/32246849626.html
Gekocht en ondertussen al een anderhalve week in bezit ervan. Past perfect! Er zijn ook wel al goedkopere
Ergens anders als Ali ga je ze nog niet vinden denk ik..![]()
Echt alles komt supersnel binnen vanuit chinaVeel van ebay en banggood besteld.
Behalve wat ik echt snel nodig heb en dat is de nillkin glass screenprotector voor mijn lg g3![]()
![]()
Die Xiaomi powerbank, heeft die een ingebouwd kabeltje, zodat je die ook niet hoeft mee te slepen? Zo niet, weet iemand een goede met een ingebouwde?![]()
Niet ingebouwd, wel kan je een hoesje erbij bestellen waar een soort opening zit zodat je hem aan de achterkant vast kan maken. Werkt prima.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:25 schreef MAHL het volgende:
Die Xiaomi powerbank, heeft die een ingebouwd kabeltje, zodat je die ook niet hoeft mee te slepen? Zo niet, weet iemand een goede met een ingebouwde?![]()
Hmm, zoek zoiets als hier aan het begin wordt getoond:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Niet ingebouwd, wel kan je een hoesje erbij bestellen waar een soort opening zit zodat je hem aan de achterkant vast kan maken. Werkt prima.
![]()
Maar whatever, dan maar deze kopen:
http://www.aliexpress.com(...)32265755081.html?s=p
Seems legit? Verkoper heeft nog geen feedback.![]()
Veel nep in omloop op ali, die link die je stuurt werkt niet bij mij. Geen idee wat de prijs is? Beter koop je hem net zoals larry_flynt bij pandawill met die kortingscode.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:33 schreef MAHL het volgende:
Maar whatever, dan maar deze kopen:
http://www.aliexpress.com(...)32265755081.html?s=p
Seems legit? Verkoper heeft nog geen feedback.![]()
Link naar die code?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Veel nep in omloop op ali, die link die je stuurt werkt niet bij mij. Geen idee wat de prijs is? Beter koop je hem net zoals larry_flynt bij pandawill met die kortingscode.![]()
Kijk even in het vorige topic, een post van Robertnl geloof ik. Je kan ook de zoekfunctie gebruiken om het te vinden.quote:![]()
Ah, dank. Heb toch maar even een creditcard besteld en zit nu uit te zoeken hoe het allemaal werktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kijk even in het vorige topic, een post van Robertnl geloof ik. Je kan ook de zoekfunctie gebruiken om het te vinden.
Prijs was trouwens $25.50 (15% korting), dus zo heel erg 'stinkt' het zaakje niet, maar toch.![]()
Aliexpress is gewoon veel nep spul, dus dan kan de prijs wel 'bijna' gelijk zijn maar als je alsnog nep spul krijgtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ah, dank. Heb toch maar even een creditcard besteld en zit nu uit te zoeken hoe het allemaal werkt
Prijs was trouwens $25.50 (15% korting), dus zo heel erg 'stinkt' het zaakje niet, maar toch.. Maar prima, je mag het van mij proberen alleen dan niet later klagen als het toch nep is of je huis in de fik staat
![]()
![]()
![]()
Powerbank smoke, don't breathe this!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Aliexpress is gewoon veel nep spul, dus dan kan de prijs wel 'bijna' gelijk zijn maar als je alsnog nep spul krijgt. Maar prima, je mag het van mij proberen alleen dan niet later klagen als het toch nep is of je huis in de fik staat
![]()
[ afbeelding ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik ook bij AliExpress een hoesje gekocht. Dat maakt niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:11 schreef MAHL het volgende:
Heb hem ook maar van Pandawill gehaald, met kortingscodeHoesje dan wel van AliExpress.
Iemand hier ervaring mee? Ik vind het er wel kek uitzien om in de woonkamer te leggen... Beetje koopverslaafd weer geworden haha![]()
ziet er niet goed uitquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Aliexpress is gewoon veel nep spul, dus dan kan de prijs wel 'bijna' gelijk zijn maar als je alsnog nep spul krijgt. Maar prima, je mag het van mij proberen alleen dan niet later klagen als het toch nep is of je huis in de fik staat
![]()
[ afbeelding ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Laatste drie bestellingen precies op de laatste dag ontvangen. Geven ze je een marge van 30 dagen, ontvang je hem dus ook op de 30e dag.
Helaas voor niks, eBay stickers om iPod scherm mee vast te maken, maar werkt niet.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
hoe lang duren pakjes van pandawill meestal ?
ik zit te kijken voor zn setje xiaomi pistons v2, maar heb ze eigenlijk al voor +-10 feb nodig.
iemand een aanrader voor een andere club, die goedkoop snelle shipping aanbied ? of is panda altijd wel snel ?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Panda shipt meestal wel snel, alleen check of ze het op voorraad hebben eerst. En als het eenmaal verzonden is moet je maar afwachten wat de post doet natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:17 schreef Jimbo het volgende:
hoe lang duren pakjes van pandawill meestal ?
ik zit te kijken voor zn setje xiaomi pistons v2, maar heb ze eigenlijk al voor +-10 feb nodig.
iemand een aanrader voor een andere club, die goedkoop snelle shipping aanbied ? of is panda altijd wel snel ?![]()
zag ze net op miniinthebox een stukje goedkoper staan (en heb hele goede ervaring met de levertijden)quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Panda shipt meestal wel snel, alleen check of ze het op voorraad hebben eerst. En als het eenmaal verzonden is moet je maar afwachten wat de post doet natuurlijk.
weet jij als cina verslaafde toevallig of miniinthebox ook daadwerkelijk originele xiaomi's levert, of weet je of er ergens een lijst is met bedrijven die 'echte' verkopen ?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nep. Alhoewel mensen beweerden dat ze echt waren waren ze dat niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zag ze net op miniinthebox een stukje goedkoper staan (en heb hele goede ervaring met de levertijden)
weet jij als cina verslaafde toevallig of miniinthebox ook daadwerkelijk originele xiaomi's levert, of weet je of er ergens een lijst is met bedrijven die 'echte' verkopen ?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
duidelijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nep. Alhoewel mensen beweerden dat ze echt waren waren ze dat niet.
op naar een nieuwe plek voor de v2.1 ...
kwam al langs
http://www.tinydeal.com/x(...)ablets-p-140494.html
en
http://www.ibuygou.com/
maarja die shipment tijdentenzij ik 40 dollar lap
Denk niet dat er veel kalenders verkocht worden als ik er op staquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Een aantal zijn overigens gewoon interns denk ik. Ga er niet vanuit dat die van November allemaal van Chinese origine zijn(soort Kenzi's dus
?)
Er werken wel wat buitenlanders bij de DX maar heb deze niet gezien.
Overigens is denk ik een groot gedeelte ingehuurde modellen
Xiaomi Pistons voor ¤ 15.27 met 2015as3
[ Bericht 7% gewijzigd door Kenzi op 14-01-2015 03:43:06 ]![]()
Eens iets heel anders dan de powerbanken etc maar heeft er iemand al eens een mooie chinese thee set besteld en zo ja bij welke chinese webshop kan ik dan het beste zoeken?![]()
Bedoel je theekopjes en schoteltjes enzo? Benieuwd of dat de shipping overleeftquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:30 schreef Questular het volgende:
Eens iets heel anders dan de powerbanken etc maar heeft er iemand al eens een mooie chinese thee set besteld en zo ja bij welke chinese webshop kan ik dan het beste zoeken?![]()
![]()
thnx, ik heb ze net hier besteld.quote:Op woensdag 14 januari 2015 02:20 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel kalenders verkocht worden als ik er op sta
Er werken wel wat buitenlanders bij de DX maar heb deze niet gezien.
Overigens is denk ik een groot gedeelte ingehuurde modellen
Xiaomi Pistons voor ¤ 15.27 met 2015as3
Sure het scheelt maar 5 euro op de anderen, maar wbt tinydeal heb ik met shipping goede ervaring en ach, het is toch 5 euro
bedankt he!Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb wel eens een theepot (zo'n mooie originele van klei) naar mijn familie in NL gestuurd. Theepot omwikkeld met dat zachte 1cm dikke spul. dat weer goed getaped, omringd door luchtzakken strak in een doos. En die heeft het niet overleefd. Doos kwam gescheurd en met gaten aan. Ook omdat de douane het nodig vond deze te openen en niet goed terug te sluiten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bedoel je theekopjes en schoteltjes enzo? Benieuwd of dat de shipping overleeft![]()
Daar ben ik dus bang voorquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:14 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Heb wel eens een theepot (zo'n mooie originele van klei) naar mijn familie in NL gestuurd. Theepot omwikkeld met dat zachte 1cm dikke spul. dat weer goed getaped, omringd door luchtzakken strak in een doos. En die heeft het niet overleefd. Doos kwam gescheurd en met gaten aan. Ook omdat de douane het nodig vond deze te openen en niet goed terug te sluiten.![]()
![]()
hmm wtf, paypal heeft nu alleen nog uitgestelde bank overdrachten bij mij .... dat is ff bagger.
Vorig jaar kon ik gewoon direct geld storten via paypal, en dan schreven ze dat later van mn rekening af.Nou, die oordopjes komen dus echt niet meer op tijd nuEr zit even 6-10 dagen extra tussen nu
edit: ah duidelijk, ondanks dat er in paypal zelf staat dat er niets meer open staat bleek er toch nog 100eur open te staan in totaal.
Nu maar even via ideal geld erop stortendan de betaling nogmaals doen
[ Bericht 28% gewijzigd door Jimbo op 14-01-2015 10:59:36 ]Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
waarom niet gewoon zelf maken, spijkertje krom slaan in een stuk houd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:49 schreef larry_flynt het volgende:
Nieuwe bieropener besteld, had hem al een tijdje op het oog. Ben benieuwd
[ afbeelding ]
Magneetje erin maken, klaar?
althans ik zie dat deze dingen 12$ (+verzending moeten kosten?)![]()
Heb er nu 2,43 euro voor betaald. Dus dan ga ik allemaal niet zelf zitten rommelen. Heb nog niets eens spijkers in huisquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
waarom niet gewoon zelf maken, spijkertje krom slaan in een stuk houd.
Magneetje erin maken, klaar?
althans ik zie dat deze dingen 12$ (+verzending moeten kosten?)![]()
![]()
Iemand meer slechte ervaringen met Banggood?
In November 2 dingen besteld. De eerste was binnen in de eerste week van januari. Tweede pakketje is nog altijd niet binnen...![]()
Wat ook handig is voor de camera is een waterpasje en een draadloze zelfontspanner.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:51 schreef N22 het volgende:
Sinds kort een DSLR in het bezit (2e-hands, body en één lens), mijn eerste cameraVanuit mijn opleiding wel genoeg gewerkt met spiegelreflex camera's, zodoende is mijn interesse voor fotografie (als hobby) ook gewekt.
Vanavond maar even wat accessoires besteld:
Caden cameratas
Neckstrap
Leather handstrap
Lens cover & body cap
Neoprene Lens Pouch
Neoprene Lens bag
Met dank aan shiz voor de tipsVolgens mij stond er in het jaaroverzicht een aardig stukje over led-strips.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:30 schreef larry_flynt het volgende:
Net verhuist dus nu heel mijn woning aan het stylen haha. Iemand een idee waar ik goede en niet te dure led strips kan kopen om in een tv meubel te monteren?![]()
Nee, afgelopen maand iets van 5 bestellingen geplaatst. Allen binnen. Sommige binnen een week, sommige 2 weken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
In November 2 dingen besteld. De eerste was binnen in de eerste week van januari. Tweede pakketje is nog altijd niet binnen...![]()
Heb je toevallig een link naar het jaaroverzicht?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat ook handig is voor de camera is een waterpasje en een draadloze zelfontspanner.
[..]
Volgens mij stond er in het jaaroverzicht een aardig stukje over led-strips.![]()
Je zou 1 topic terug kunnen gaan en kunnen kijken op pagina 1.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dan mag het zeker hiet niet besproken wordenquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:04 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Heb er nu 2,43 euro voor betaald. Dus dan ga ik allemaal niet zelf zitten rommelen. Heb nog niets eens spijkers in huis?.. fakeee!? haha
Ik kwam namelijk op de officiële site: http://www.areaware.com/c(...)oducts/bottle-opener
12$, denk al als je dat hebt betaald!
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:12 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Heb je toevallig een link naar het jaaroverzicht?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:20 schreef RobertNL het volgende:
Je zou 1 topic terug kunnen gaan en kunnen kijken op pagina 1.![]()
Oh jezus wist nog niet eens dat je een orginele daarvan had.....quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:20 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dan mag het zeker hiet niet besproken worden?.. fakeee!? haha
Ik kwam namelijk op de officiële site: http://www.areaware.com/c(...)oducts/bottle-opener
12$, denk al als je dat hebt betaald!
![]()
Xiaomi Xiaoyi Little Ant Yi IP WLAN WIFI weetikveelwatnog camera is binnen!
Leuk ding, goeie beeldkwaliteit.
Ik had een paar dagen geleden de iOS app al geïnstalleerd, maar wegens geen Yi dus ook geen test, ding bleef crashen, dus ik doe het delete/reinstall dansje, blijkt de app niet te installen. Dan maar verder op Android![]()
Setup was een eitje met de Engelstalige Android app (thx Kenzi!).
Je moet wel ff 'n accountje aanmaken bij Yi, of er al 1 hebben op Sina Weibo, nog wat Chinees of Xiaomi forums. Om de 1 of andere reden slikt'ie m'n 5Ghz netwerken niet, mgoed, genoeg andereIk moet nog wel een microsdtje scoren voor d'rin. Power krijgt 't ding via USB, dus icm een XPB heb je 'n batterypowered ipcam =D
Uitgebreidere post volgt nog, maar sta nu klaar om wat lood de baan af te gaan gooien
(throwin' some lead down range klinkt toch stukken beter hé)
[ Bericht 17% gewijzigd door dodge_911 op 14-01-2015 17:08:49 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::![]()
Hoe weet je dat hij nog in het vliegtuig zit?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:49 schreef badschaap het volgende:
waarom ligt mijn pakketje nu al zo'n 8 dagen in een vliegtuig?
- kan wel 4 dagen hebben liggen wachten op vrachtruimte
- kan hier in Nederland wel in niemandsland liggen (hal/gang) tussen vliegtuig en douane van Nederland.
Het depature is meer dan alleen vliegen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
@ dodge_911: coolo!Zelf ook eentje onderweg, ben wel benieuwd. M'n gearventory beschermen tegen dieven! Hoewel, ik ga vast geen loops draaien ofzo, is gewoon voor de speel. Nemen ze die ook gewoon mee.
Postbode weer eens gemist. Omschrijving 'China' en ligt op de selfcenter depot.
Zouden ze daar dan nu toch alles mikken (was eerder alleen EU spul, Amazon.de enzo). Zou wel optimaal zijn als ze dat met al m'n gemiste spul doen, 24/7 afhalen wanneer het me uitkomt. Staat weliswaar vanaf morgen 9 uur op, maar ga zo wel ff proberen, denk toch dat ze het daar dan wel voor 19:00 dumpen en niet morgen pas.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ben benieuwd, als je eens een paar samples zou kunnen plaatsenquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef dodge_911 het volgende:
Xiaomi Xiaoyi Little Ant Yi IP WLAN WIFI weetikveelwatnog camera is binnen!
Leuk ding, goeie beeldkwaliteit.
Ik had een paar dagen geleden de iOS app al geïnstalleerd, maar wegens geen Yi dus ook geen test, ding bleef crashen, dus ik doe het delete/reinstall dansje, blijkt de app niet te installen. Dan maar verder op Android
Setup was een eitje met de Engelstalige Android app (thx Kenzi!).
Je moet wel ff 'n accountje aanmaken bij Yi, of er al 1 hebben op Sina Weibo, nog wat Chinees of Xiaomi forums. Om de 1 of andere reden slikt'ie m'n 5Ghz netwerken niet, mgoed, genoeg andere Ik moet nog wel een microsdtje scoren voor d'rin. Power krijgt 't ding via USB, dus icm een XPB heb je 'n batterypowered ipcam =D.
En verbruik (hoe lang kan je op een powerbank) van het apparaat zou ook leuk zijn.
Daar ben ik ook wel eens bang voor geweest toen ik hem op SD kaart had draaienquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:34 schreef shiznuts het volgende:
@ dodge_911: coolo!Zelf ook eentje onderweg, ben wel benieuwd. M'n gearventory beschermen tegen dieven! Hoewel, ik ga vast geen loops draaien ofzo, is gewoon voor de speel. Nemen ze die ook gewoon mee.
. Nu maar gewoon naar de Synology en dan opslaan die hap
Mooi, hier waren ze er ook mee bezig dacht ik (pilots) maar voor dat dat overal in de kleine dorpjes uitgerold is....quote:Postbode weer eens gemist. Omschrijving 'China' en ligt op de selfcenter depot.
Zouden ze daar dan nu toch alles mikken (was eerder alleen EU spul, Amazon.de enzo). Zou wel optimaal zijn als ze dat met al m'n gemiste spul doen, 24/7 afhalen wanneer het me uitkomt. Staat weliswaar vanaf morgen 9 uur op, maar ga zo wel ff proberen, denk toch dat ze het daar dan wel voor 19:00 dumpen en niet morgen pas.
Ik denk dat je het een slechte ervaring met het betreffende postbedrijf moet noemen. Zit je nog binnen de 45 dagen? (of is die grens al opgerekt?)quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
In November 2 dingen besteld. De eerste was binnen in de eerste week van januari. Tweede pakketje is nog altijd niet binnen...Het komt er dus, grofweg gezegd, op neer dat het idee een spijker in een stuk hout te rammen 10 dollar kost en het uitvoeren ervan 2,5 dollar...quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:31 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Oh jezus wist nog niet eens dat je een orginele daarvan had.....
Design-achtig spul is heel vaak gejat in China. Nu zal het met veel spullen wel meevallen, maar met kleding, tassen etc. kijk ik heel goed uit. Je zou maar gepakt worden terwijl je niet eens wist dat het imitatie is. Nóg stommer.
[ Bericht 20% gewijzigd door Dromer op 14-01-2015 19:34:37 ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Die pilot werkt hier goed.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mooi, hier waren ze er ook mee bezig dacht ik (pilots) maar voor dat dat overal in de kleine dorpjes uitgerold is....
De Bluedio i6 BT receiver (met in-ears, maar daar ging het me niet zo om) & Vsonic's laatste telg: de VSD5.
Nu was vanuit China de ene met PostNL verzonden en de ander met Deutsche Post blijkbaar, dus kan zijn dat ze het daarom als Europese diensten zien ofzo (neem aan dat die meer betalen voor diensten in het buitenland, dan de Chinesen met hun Hong Kong, China en Singapore Post) en het zodoende toch elk een eigen vakje kreeg op het selfservice afhaalpunt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Oeh![]()
Die I6 ook onderweg, moet mijn Sony MW1 vervangen. Ben benieuwd of het wat is de I6.
Als we jou niet hadden om alles te vinden en te testen![]()
_
Overigens dit hier maar even spammen
Vangt hier wat stof, iemand die nog een G2S heeft? ik kan er niets meer mee. (gratis natuurlijk).MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Pairing heb ik ook ontdekt, duurde ff, voor ik 'em door had, ging eerst door de opties: Chinees - Spaans - Frans - Engels. Mot je maar manual lezen.Maar ff bijgepakt. Vanuit OFF de powerbutton ingehouden tot het statuslampje steady blauw oplicht.
Verder is het OLED-schermpje wel handig. Moet nog ff testen hoe dat werkt met nummerweergave, tracks played enzo. Maar het werkt i.i.g. wel aardig. Nu ff met andere oordopjes proberen. Misschien hint dat ze gelijkertijd aankomen dat de i6 + VSD5 de nieuwe hitcombi is..?
On to the Vsonics it is... benieuwd.
- muren zijn een beetje een probleem, verder doet de range het wel aardig. Mic lijkt een beetje raar geplaatst. Aan de onderkant als je hem met de clip opspeld zodat je het display ziet.
- - Oh yeah, hitcombo fo sho.Sweet.
[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 14-01-2015 20:46:32 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Pandawill en DHL traceercode!!
Ik heb een G3.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:22 schreef RobertNL het volgende:
Oeh![]()
Die I6 ook onderweg, moet mijn Sony MW1 vervangen. Ben benieuwd of het wat is de I6.
Als we jou niet hadden om alles te vinden en te testen![]()
_
Overigens dit hier maar even spammen
[ afbeelding ]
Vangt hier wat stof, iemand die nog een G2S heeft? ik kan er niets meer mee. (gratis natuurlijk).![]()
![]()
Nog wat codes kunnen scoren
Pipo W5 - W518OFF
Teclast X90HD - X90HD17OFF
Arduino accesoires - asp6
Arduino set - arduino2015![]()
Dat wordt een hele berg XPB'tjes verkopen om die 20.000 euro binnen te halen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 06:48 schreef Goddelijker het volgende:
Staat vandaag een reclame van MiniInTheBox in de Metro.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kenzi op 15-01-2015 07:50:31 ]![]()
45 dagen? Kan ik na die tijd er vanuit gaan dat het niet meer komt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik denk dat je het een slechte ervaring met het betreffende postbedrijf moet noemen. Zit je nog binnen de 45 dagen? (of is die grens al opgerekt?)
Heb rond die tijd ook redelijk wat besteld bij Lightinthebox en Dealextreme. Die waren wel keurig op tijd binnen. Vreemd dat Banggood nu laat afweten. In het verleden wel positieve ervaringen mee gehad.![]()
45 dagen is de grens dat je een Paypal dispute kan openen. Na 45 dagen gaat dat niet meer.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
45 dagen? Kan ik na die tijd er vanuit gaan dat het niet meer komt?
Heb rond die tijd ook redelijk wat besteld bij Lightinthebox en Dealextreme. Die waren wel keurig op tijd binnen. Vreemd dat Banggood nu laat afweten. In het verleden wel positieve ervaringen mee gehad.
(het wordt trouwens 180 dagen na 29 januari )![]()
Ik zit ook al een hele tijd te wachten op iets van Banggood, maar aangezien kerst en nieuwjaar er nog tussen hebben gezeten neem ik aan dat de drukte ook invloed heeft gehad op het verzendproces.![]()
over 2 jaar heeft choina shopping gewoon een flink deel nederlandse shops overgenomenquote:Op donderdag 15 januari 2015 06:48 schreef Goddelijker het volgende:
Staat vandaag een reclame van MiniInTheBox in de Metro.
het enige is die verzendtijd nog, maar die is in de laatste jaren ook steeds korter geworden. Dalijk heb je gewoon free shipping en dan is het er een week later
Via sites zoals iBood en al die dealsites, winkels zoals de Action, en resellers op Bol.com en Marktplaats hebben ze al een aardig groot deelquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
over 2 jaar heeft choina shopping gewoon een flink deel nederlandse shops overgenomen
het enige is die verzendtijd nog, maar die is in de laatste jaren ook steeds korter geworden. Dalijk heb je gewoon free shipping en dan is het er een week laterDe gewone consument die bij Banggood, Tinydeal etc koopt is maar een klein gedeelte. Wholesale is vele malen groter
![]()
En wacht maar tot Alibaba naar NL komt![]()
![]()
Dat zie ik dus werkelijk niet gebeuren. Kleine prullaria kun je prima bestellen maar de rest is veel te ingewikkeld. Het gedoe met de XPB geeft al aan dat zelfs experts nep rotzooi ontvangenquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
over 2 jaar heeft choina shopping gewoon een flink deel nederlandse shops overgenomen
het enige is die verzendtijd nog, maar die is in de laatste jaren ook steeds korter geworden. Dalijk heb je gewoon free shipping en dan is het er een week later![]()
Hele volksstammen die goedkope opladers uit China halen, goed idee![]()
Nederlanders willen klikken, morgen ontvangen, gratis retourneren, 2 jaar garantie. De Action kan betere prijzen geven dan elke webshop.
Ik zie wel een markt voor Chinese A-kwaliteit producten maar dan vliegt de prijs ook omhoog. Chinashoppen is btw-vrij shoppen, dat maakt het verschil.
De juiste spullen eruit pikken. De juiste coupons vinden. Elke dag als een debiel een forum volgen om deze informatie te vergaren... Nee, het blijft voorlopig een vage hobby
De productie van alle producten is al jaren in handen van China, niet heel erg nieuw.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:40 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Via sites zoals iBood en al die dealsites, winkels zoals de Action, en resellers op Bol.com en Marktplaats hebben ze al een aardig groot deelDe gewone consument die bij Banggood, Tinydeal etc koopt is maar een klein gedeelte. Wholesale is vele malen groter
![]()
En wacht maar tot Alibaba naar NL komt
Alibaba in Nederland. Ik ga alvast aandelen klacht.nl kopen![]()
Ik zou ook weleens willen weten wie bij miniinthebox het systeem heeft opgezet en zijn hier Nederlanders bij betrokken. Ik vind het namelijk ongelofelijk slecht in elkaar gezet.
Je krijgt wel antwoord in het Nederlands maar ik heb een vermoeden dat het standaard berichtjes zijn en wellicht vertaal software?![]()
Nederlanders zijn vrij schaars hier en meestal werken ze dan ook niet bij dit soort zaken.quote:[..]
De productie van alle producten is al jaren in handen van China, niet heel erg nieuw.
Ik zou ook weleens willen weten wie bij miniinthebox het systeem heeft opgezet en zijn hier Nederlanders bij betrokken. Ik vind het namelijk ongelofelijk slecht in elkaar gezet.
Je krijgt wel antwoord in het Nederlands maar ik heb een vermoeden dat het standaard berichtjes zijn en wellicht vertaal software?
DX heeft er geen op dit moment, Banggood volgens mij ook niet, Miniinthebox denk ik ook niet, anders mogen ze die wel ontslaan :p beetje in de Metro adverteren, de ROI daarvan is zo weinig.
Zijn weinig shops die een Nederlander in dienst hebben.![]()
oh boy is het nu een hobbyquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat zie ik dus werkelijk niet gebeuren. Kleine prullaria kun je prima bestellen maar de rest is veel te ingewikkeld. Het gedoe met de XPB geeft al aan dat zelfs experts nep rotzooi ontvangen![]()
Hele volksstammen die goedkope opladers uit China halen, goed idee![]()
Nederlanders willen klikken, morgen ontvangen, gratis retourneren, 2 jaar garantie. De Action kan betere prijzen geven dan elke webshop.
Ik zie wel een markt voor Chinese A-kwaliteit producten maar dan vliegt de prijs ook omhoog. Chinashoppen is btw-vrij shoppen, dat maakt het verschil.
De juiste spullen eruit pikken. De juiste coupons vinden. Elke dag als een debiel een forum volgen om deze informatie te vergaren... Nee, het blijft voorlopig een vage hobby
[..]
De productie van alle producten is al jaren in handen van China, niet heel erg nieuw.
Je krijgt wel antwoord in het Nederlands maar ik heb een vermoeden dat het standaard berichtjes zijn en wellicht vertaal software?ik dacht een verslaving.
Maar nee, als je kijkt naar nu en +- 5 jaar geleden. Toen deden heel weinig mensen het nog maar en nu super veel.
Ik werk momenteel in de marketing, en kan je vertellen dat er zelfs hele lezingen gegeven worden met als onderwerp 'Het gevaar wat china heet'(en ja dat gaat dan over china shopping)
Ze verwachten dat over 5 jaar de kwaliteit vd producten gewoon 'europees' is , en de levertijden minimaal zijn geworden.
Ik zelf geloof daar ook wel in, Xiaomi is niet voor niets (een van) werelds grootst groeiende bedrijven.
natuurlijk blijf je altijd de uber cheap meuk houden mar die is dan ook niet zo interresant. Het zijn de dingen als de xiaomi oordopjes, powerbanks,goedkope tv's en laptops die vanuit een EU warehouse binnen 3 dagen in huis zijn waar ze zich zorgen om maken.
Goedkope producten met de kwaliteit van dure producten.
Of het allemaal waar is, en binnen 5 jaar..ach we zullen het zien, persoonlijk denk ik dat als we 10jaar verder zijn de hele fysieke winkel markt nog verder in elkaar gestort is en je ipv 50 dan 80% van je omzet uit online moet halen, zo niet meer. En china zal een hele grote concurrent gaan leveren in de markt
sowieso zal shipping flink op de schop gaan, als je nu kijkt dat bedrijven zoals Kamera Express de Vandaag nog in huis service hebben, dat is echt bizar.
voor 1600 bestellen, savonds met je camera spelen
Zeg over 5 jaar dat het Vandaag besteld over 4 uur in huis isRevolutie die ik zeker wil zien
nog een mooi voorbeeld hiervan is trouwens de Yongnuo 50mm 1.8
Hier heb ik zin in:quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:43 schreef Jimbo het volgende:
nog een mooi voorbeeld hiervan is trouwens de Yongnuo 50mm 1.8
Kost zo ongeveer de helft van de Canon versie.![]()
![]()
erg benieuwd naarquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier heb ik zin in:
[ afbeelding ]
Kost zo ongeveer de helft van de Canon versie.
Nou, moet wel eerlijk zeggen dat in mijn omgeving echt veel mensen over miniinthebox spreken terwijl 5 jaar geleden DX echt het grootst was. Zon advertentie levert niet per se direct nieuwe klanten op, maar zorgt wel in 1 klap voor veel vertrouwen door naamsbekendheid. En als 1 schaap over de dam is, volgen er al snel meer (lees: dames die goedkope sieraden kopenquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:44 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Nederlanders zijn vrij schaars hier en meestal werken ze dan ook niet bij dit soort zaken.
DX heeft er geen op dit moment, Banggood volgens mij ook niet, Miniinthebox denk ik ook niet, anders mogen ze die wel ontslaan :p beetje in de Metro adverteren, de ROI daarvan is zo weinig.
Zijn weinig shops die een Nederlander in dienst hebben.)
![]()
Wist ik niet, dank je.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:39 schreef Kenzi het volgende:
[..]
45 dagen is de grens dat je een Paypal dispute kan openen. Na 45 dagen gaat dat niet meer.
(het wordt trouwens 180 dagen na 29 januari )
'Hartelijk dank voor het registreren van uw klacht over deze transactie.'
Ik ben benieuwd.
Edit: hmm, meteen gesloten. Zat na de 45 dagen blijkbaar.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2015 13:21:35 ]![]()
miniiinthebox en lightinthebox leveren dan ook nog eens snel hun spullen ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:49 schreef Slickk het volgende:
[..]
Nou, moet wel eerlijk zeggen dat in mijn omgeving echt veel mensen over miniinthebox spreken terwijl 5 jaar geleden DX echt het grootst was. Zon advertentie levert niet per se direct nieuwe klanten op, maar zorgt wel in 1 klap voor veel vertrouwen door naamsbekendheid. En als 1 schaap over de dam is, volgen er al snel meer (lees: dames die goedkope sieraden kopen)
hoe ze het doen, geen idee maar ze zijn verreweg de snelste met bezorgenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ken jij de strategie van MITB? Lijkt me niet toch.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:44 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Nederlanders zijn vrij schaars hier en meestal werken ze dan ook niet bij dit soort zaken.
Zijn weinig shops die een Nederlander in dienst hebben.![]()
Xiaomi heeft ook weer nieuw spul aangekondigd op hun eigen evenement
Naast de Mi Note en Mi Note Pro (smartphones met Snapdragen 801/810, 3/4GB werkgeheugen en veel te veel pixels op het scherm) ook de Xiaomi Headset en de Xiaomi MiBox mini.
De MiBox Mini:quote:The Mi Box Mini is a smaller version of its Mi Box set-top box, which is essentially an Apple TV-esque device meant for streaming content from your smartphone.
The Mi Box Mini is extremely small and can just plug in straight into a power point. The only port on the back is an HDMI out to connect to your TV or AV receiver. Inside there is a quad-core Cortex-A7 clocked at 1.3GHz with 1GB of RAM and 4GB of storage, 1080p video out capability with Dolby and DTS Audio, dual-band 802.11n Wi-Fi, and built-in power supply. It comes with a Bluetooth remote and a standard 1.5m HDMI cable.
The Mi Box Mini is priced at 199 Chinese Yuan ($32).
En de Xiaomi Headset:quote:The other accessory are the Mi Headphones. They have a semi-open design with 50mm beryllium diaphragm drivers and interchangeable over-ear and on-ear covers that lets you choose whichever type of design you are comfortable with. They have a rated impedance of 32 ohm, making them ideal for smartphones. The headphones have silver plated straight cable with built-in audio controls and microphone.
The Mi Headphones are priced at 499 Chinese Yuan ($80).![]()
![]()
die headphones zien er ook wel bruut uit, misschien ook leuk voor te gebruiken met de PS4 (als ze mogelijk ook een draadloze variant uitbrengen)quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:22 schreef Iemand91 het volgende:
Xiaomi heeft ook weer nieuw spul aangekondigd.
Naast de Mi Note en Mi Note Pro (smartphones met Snapdragen 801/810, 3/4GB werkgeheugen en veel te veel pixels op het scherm) ook de Xiaomi Headset en de Xiaomi MiBox mini.
De MiBox Mini:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En de Xiaomi Headset:
[..]
[ afbeelding ]Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe speeltjes, Xiaomi doet goed z'n best met alle investeringen die ze de laatste tijd gekregen hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:22 schreef Iemand91 het volgende:
Xiaomi heeft ook weer nieuw spul aangekondigd.
De MiBox Mini:
[..]
En de Xiaomi Headset:
[..]
[ afbeelding ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Als ik het hoor hier bij collega's, is miniinthebox toch wel redelijk populair. Vooral de optie om met iDeal te kunnen betalen verlaagt de drempel voor Nederlandse klanten. PayPal vinden ze iets voor technische mensen en vertrouwen ze niet en een creditcard "heb je toch nergens voor nodig?" Vooral voor telefoonaccessoires als hoesjes wordt het veel gebruikt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:49 schreef Slickk het volgende:
[..]
Nou, moet wel eerlijk zeggen dat in mijn omgeving echt veel mensen over miniinthebox spreken terwijl 5 jaar geleden DX echt het grootst was. Zon advertentie levert niet per se direct nieuwe klanten op, maar zorgt wel in 1 klap voor veel vertrouwen door naamsbekendheid. En als 1 schaap over de dam is, volgen er al snel meer (lees: dames die goedkope sieraden kopen)
Don't let my username fool you...![]()
Hmm, staan hier allemaal '1 cent deals' bij, maar als ik op de producten klik, zie ik een hogere prijs?
http://activities.aliexpress.com/valentines_gift_sale.php
Edit: laat maar, is countdown naar de sale
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2015 13:47:10 ]![]()
mijn god tinydeal is echt de grootste kut bende die ik in jaren ben tegengekomen
Ik heb een openstaande paypal payment, deze is gedaan voor een order waar ik een foutje gemaakt heb.
Ik heb ze nu al 20x gecontact, met de vraag of ze deze order kunnen annuleren, en in paypal zelf de e-cheque kunnen bouncen (heel simpel in paypal zetten dat de transactie geannuleerd is)
Nu snapt verdomme geen enkele afhaalchinees daar wat ze moeten doen, en zeggen ze dat zn mn order onder geen enkele mogelijkheid kunnen annuleren omdat de payment nog open staat.... Ja dat snap ik!
Zelf kan ik in paypal niets aan de overdracht veranderen, en paypal zelf zegt doorleuk dat ik met de seller contact moet opnemen
Ik krijg dadelijk dus een item wat ik niet nodig heb, want meewerken kunnen ze voor geen meter.. great!Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toevallig op 7 januari iets besteld en vandaag binnen, binnen een week gewoon. Echt snel inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
miniiinthebox en lightinthebox leveren dan ook nog eens snel hun spullen ook
hoe ze het doen, geen idee maar ze zijn verreweg de snelste met bezorgen
En ja, iDeal is ondanks dat je voor geen mogelijkheid je geld terug kunt krijgen, erg populair en laagdrempelig voor Nederlanders. Aanmelden voor Paypal is vrij omslachtig (en veel weten niet dat je een bankrekening kunt koppelen) en een extra stap voordat je iets kunt bestellen, dus ik snap het wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als ik het hoor hier bij collega's, is miniinthebox toch wel redelijk populair. Vooral de optie om met iDeal te kunnen betalen verlaagt de drempel voor Nederlandse klanten. PayPal vinden ze iets voor technische mensen en vertrouwen ze niet en een creditcard "heb je toch nergens voor nodig?" Vooral voor telefoonaccessoires als hoesjes wordt het veel gebruikt.![]()
Als je ziet dat je telefoonhoesjes voor een paar euro kunt krijgen terwijl praktisch dezelfde voor ¤15 - ¤25 verkocht worden, dan snap ik het al helemaal.![]()
Zoho, die box is wel heul klein. Maar weet niet of je er nu zoveel aan hebt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:22 schreef Iemand91 het volgende:
De MiBox Mini:
[..]
En de Xiaomi Headset:
[..]
[ afbeelding ]
Die headphones daarentegen lijken me wel wat, beetje van Grado, beetje van Philips Fidelio en een beetje van Maggie en dan wat van henzelf.Had niet verwacht dat ze van sound kaas hadden gegeten, maar de Piston V2 bewees het tegendeel. Nu alleen hopen dat het comfort een beetje in orde is, want dat was dan weer m'n kritiek aan de Pistons.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
enige nadeel is dat dingen uit china vaak van kut kwaliteit zijn, en je ze niet terug kan/wil sturen door de kosten eraan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:47 schreef Slickk het volgende:
dat je telefoonhoesjes voor een paar euro kunt krijg
bijv telefoonhoesjes met een te grote magneet waardoor je hem niet kan omslaan omdat je telefoon dan uit gaat (galaxy s4 en 5 heb ik dat mee)
Ik koop denk ik op jaarbasis voor 500-600 eur aan meuk dingen uit china, en bij zn 70-80% vraag ik me echt af waarom ik het gedaan heb.
Gister bijv weer, een horlogeband verstel ding (moest even een horloge verstellen)
Zeg: 18:02 uitgepakt, 18:03 in de prullenbak geflikkerd omdat het pinnetje al verbogen was
Toch weer 3eur voor niets uitgegeven
daarvoor zn draadloze oplader voor mn S5 + hoesje erbij.
Opladen doet ie amper, en hij moet in zn perfect precieze plek liggen om enigsinds contact te maken dat het zonde van mn geld was.
sure het was maar 10eur, maar voor 20 had ik een originele die wel goed werkt
Ik heb ook zo'n ding (blauwe) en die werkt hier prima.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:29 schreef Jimbo het volgende:
Gister bijv weer, een horlogeband verstel ding (moest even een horloge verstellen)Zeg: 18:02 uitgepakt, 18:03 in de prullenbak geflikkerd omdat het pinnetje al verbogen was Toch weer 3eur voor niets uitgegeven![]()
Vandaag de miband binnengekregen. Moet zeggen: wat een topding! Het track en werktbzeer accuraat. Ik heb hem voornamelijk voor de notificaties en dat werkt prima. Nadat hij binnen kwam met zweethandjes de gilapos ROM op mijn G4s gezet.
Ook gaan ze binnenkort extra sporten/activiteiten toevoegen, je kunt je stemmen uitbrengen in de app. Ik heb namens Fok! alvast een suggestie gedaan:
You can't be late if you don't show up.![]()
ja hier ook een blauwequote:Op donderdag 15 januari 2015 16:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n ding (blauwe) en die werkt hier prima.
kreeg er precies 1 pinnetje mee uit gedrukt, bij de 2e knakte hij
kilocalorieën verbranden met die hapquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:38 schreef l0lownkill het volgende:
Vandaag de miband binnengekregen. Moet zeggen: wat een topding! Het track en werktbzeer accuraat. Ik heb hem voornamelijk voor de notificaties en dat werkt prima. Nadat hij binnen kwam met zweethandjes de gilapos ROM op mijn G4s gezet.
Ook gaan ze binnenkort extra sporten/activiteiten toevoegen, je kunt je stemmen uitbrengen in de app. Ik heb namens Fok! alvast een suggestie gedaan:
[ afbeelding ]Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
had trouwens wel een smartwatch van xiaomi verwachtOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo maar weer eens opzoek naar een IP cam....
Heb er nu 1 voor binnen maar ik moet er ook maar 1 voor buiten halen.
http://www.dx.com/p/hosaf(...)t-vision-grey-369823
Denk dat het maar zoiets moet worden.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Net weer een pakketje aangenomen van de bezorger
Sanrenmu 7056LUP-SK
besteld op fasttech op 03-01 via malaysia post
mooi mes! stevig, scherp en helemaal van metaal.![]()
Zo, da's een mooi ding!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:24 schreef julius123 het volgende:
Net weer een pakketje aangenomen van de bezorger
[ afbeelding ]
Sanrenmu 7056LUP-SK
besteld op fasttech op 03-01 via malaysia post
mooi mes! stevig, scherp en helemaal van metaal.
Toch maar 's wat Sanremu's scoren ipv Byrds
:: Not an expert, but I play one on the web ::
Vandaag mijn allereerste China order mogen ontvangen van de postbode![]()
Het gaat om de Xiaomi 16000 powerbank.
Besteld op Banggoods op 04-01-2015 en vandaag dus aangekomen, vrij snel dus.
Nu is het wachten op mijn volgende pakketjes
Ik ben geil![]()
Wat is nou volgens jullie / research de beste xiaomi powerbank ?
Las ergens dat het oude model beter was dan de nieuwste ?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kwam bovenstaande nog tegen als workaround voor iOS en andere OS'en ivm de Xiaoyi cam.quote:Ants Xiaoyi Smart Camera camera outputs are standard RTSP stream, you can use VLC Player or any other software connected camera supports RTSP streaming RTSP streaming online viewing.
First of all you need to know the camera's Web URL address, such as 192.168.1.128, RTSP is the IP address of the camera port 554, the we network that corresponds to the URL address of the camera is as follows:
Main stream:rtsp://192.168.1.128:554/ch0_0.h264
Minor stream:rtsp://192.168.1.128:554/ch0_1.h264
Audio stream:rtsp://192.168.1.128:554/ch0_3.h264
Update :
Works like a motherfuckin' charm :
[ Bericht 7% gewijzigd door dodge_911 op 15-01-2015 18:57:41 ]:: Not an expert, but I play one on the web ::
Vandaag de adapterring ontvangen van Amazon. Ze hadden hem gepland op a.s. maandag. Puik werk, en dat voor 6 euro.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Al daylight samplesquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:24 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Kwam bovenstaande nog tegen als workaround voor iOS en andere OS'en ivm de Xiaoyi cam.
Update :
Works like a motherfuckin' charm :
[ afbeelding ]
![]()
? ben ook wel benieuwd naar zon dingetje
ik was geloof ik 1 van de eersten die een ip camera(VGA) uit china haalde, werkt naar jaren nu nog steeds.. maar is qua grootte natuurlijk niet meer in de mode..
Zon klein ding is dan best nice, al mis je dan wel weer PTZ functies..![]()
Haha heel toevallig heb ik vandaag ook mijn Mi band binnen gekregen van Tinydeal!quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:38 schreef l0lownkill het volgende:
[ afbeelding ]
Ook vorige week die Chilapos rom (4.4) voor de Jiayu G4s geflasht, zodat deze werkzaam was met de mi band! werkt zover ik hem heb getest inderdaad prima!
ik zal deze week nog even een reviewtje schieten over mijn bevindingen!
![]()
![]()
En ik zit hier maar te wachten op mie bandje
Kenzi, schiet eens op met die tracking info!
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Ah top, ik kreeg hem in een goedkopere verpakking maar daardoor is hij er niet minder om. Nu maar hopen dat er meer sporten gesupport wordenquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
Haha heel toevallig heb ik vandaag ook mijn Mi band binnen gekregen van Tinydeal!
Ook vorige week die Chilapos rom (4.4) voor de Jiayu G4s geflasht, zodat deze werkzaam was met de mi band! werkt zover ik hem heb getest inderdaad prima!
ik zal deze week nog even een reviewtje schieten over mijn bevindingen!
[ link | afbeelding ]
Morgen komt het eerste pakketje binnen van miniinthebox , lag briefje in de bus, bestelling 43 euro , betalen aan de postbode 23,12![]()
![]()
Is natuurlijk niet fijn, extra kosten moeten betalen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Morgen komt het eerste pakketje binnen van miniinthebox , lag briefje in de bus, bestelling 43 euro , betalen aan de postbode 23,12
Maar, normaal gezien zou je dat bij ALLE orders boven de 22 euro moeten doen, en daarvan zijn er van jou vast wel een aantal zonder extra kosten doorgeglipt, dus voor die ene keer dat je dan wel moet betalen, jammer van 't geld, maar helaas.:: Not an expert, but I play one on the web ::
Zijn ze dus uitgegaan van 48 euro (waarschijnlijk is dat het bedrag in dollars dat er op stond).quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Morgen komt het eerste pakketje binnen van miniinthebox , lag briefje in de bus, bestelling 43 euro , betalen aan de postbode 23,12MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Toevallig iemand met een GoPro/SJ4000 chest mount die ik kan lenen van 23 januari t/m 2 februari? Beetje te kort dag om hem in China te bestellen en voor eenmalig wil ik hem niet in NL kopen bij voorkeur.![]()
![]()
Heb er een, maar of je daarvoor even naar regio Antwerpen wilt rijdenquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:11 schreef Skiet het volgende:
Toevallig iemand met een GoPro/SJ4000 chest mount die ik kan lenen van 23 januari t/m 2 februari? Beetje te kort dag om hem in China te bestellen en voor eenmalig wil ik hem niet in NL kopen bij voorkeur.![]()
![]()
Ik heb via eBay een iPod scherm gekocht omdat het scherm van mijn iPod stuk was (duh). Na installatie werkte ie gewoon, echter plakten de stickers niet goed dus kon het niet goed bevestigen. Stickers besteld en gisteren eindelijk goed plakkend gekregen. Maar nu doet ineens het scherm het niet meer. Dat wil zeggen, het is alleen wit. Geen andere kleuren, enkel wit.
Zou het zin hebben om de seller te contacten? Uiteraard kan ik het altijd proberen, maar heeft iemand al eens eerder iets gehad met defecte artikelen?Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Jawel. Bij miniinthebox staat er altijd exact de goede waarde op (of verkeerde tis maar hoe je het bekijktquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:54 schreef NiceHat het volgende:
De bedragen die er op staan kloppen nooit echt.)
Gewoon proberen, vaak zijn ze vrij coulant.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik heb via eBay een iPod scherm gekocht omdat het scherm van mijn iPod stuk was (duh). Na installatie werkte ie gewoon, echter plakten de stickers niet goed dus kon het niet goed bevestigen. Stickers besteld en gisteren eindelijk goed plakkend gekregen. Maar nu doet ineens het scherm het niet meer. Dat wil zeggen, het is alleen wit. Geen andere kleuren, enkel wit.
Zou het zin hebben om de seller te contacten? Uiteraard kan ik het altijd proberen, maar heeft iemand al eens eerder iets gehad met defecte artikelen?
Wellicht anders nog een keer proberen het kabeltje vast te maken?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Weet je zeker dat de kabels nog goed aangesloten zitten?quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Zou het zin hebben om de seller te contacten? Uiteraard kan ik het altijd proberen, maar heeft iemand al eens eerder iets gehad met defecte artikelen?
Want wit klinkt alsof de backlight wel licht geeft, maar het LCD geen signalen krijgt?![]()
Ja, dat dacht ik ook direct. Had ik laatst ook met een Iphone, even opnieuw de connector vast maken en het werkte weerquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de kabels nog goed aangesloten zitten?
Want wit klinkt alsof de backlight wel licht geeft, maar het LCD geen signalen krijgt?
Ik had laatst een iPhone helemaal uit elkaar, nieuw LCD erin, weer in elkaar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook direct. Had ik laatst ook met een Iphone, even opnieuw de connector vast maken en het werkte weer
Doet 't scherm 0,0.![]()
![]()
Ja, heb de connector al een paar keer opnieuw aangesloten. Zo vreemd juist, alsof het scherm maar de helft van de signalen ontvangt of zo.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Gewoon een Android TV box/stick-ding dus in dat opzicht niet zo heel bijzonder.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:59 schreef shiznuts het volgende:
Zoho, die box is wel heul klein. Maar weet niet of je er nu zoveel aan hebt.
Wel bijzonder is de formfactor; maar niet echt praktisch; dit betekend een lange HDM-kabel naar je receiver/TV.
Liever iets dat met HDMI direct in je TV/receiver zit en gevoed wordt met USB, minder bekabeling en gaat aan/uit als je TV/receiver aan/uit gaat.Als ik jou was kon ik niet eens meer kiezen welke oordoppen/hoofdtelefoon ik nu zou gebruiken.quote:Die headphones daarentegen lijken me wel wat, beetje van Grado, beetje van Philips Fidelio en een beetje van Maggie en dan wat van henzelf.Had niet verwacht dat ze van sound kaas hadden gegeten, maar de Piston V2 bewees het tegendeel. Nu alleen hopen dat het comfort een beetje in orde is, want dat was dan weer m'n kritiek aan de Pistons.
![]()
Maar goed; voor $80 zullen er genoeg alternatieven zijn.
Maaruh; Xiaomi? Ga die action-cam gerucht eens bewerkstelligen!
Damn dat spul wordt goedkoop.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:15 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het maar zoiets moet worden.
Waarom konden ze eind jaren '70 niet overal netwerkaansluitingen gemaakt hebben in ons huis.![]()
Anywho; een tip voor sommigen:
Morgen komt om 18:00 uur deze Anker lader in de aanbieding. Kost nu nog ¤29.99.
Ten opzichte van de bekende Anker-lader biedt deze 6 USB-poorten die elk 2.4A kunnen leveren (totaal 14.4A) in plaats van 5 USB-poorten die maximaal 8A tegelijk kan leveren (of 2.4A per poort).![]()
![]()
Dat rode ding, waar stop je die in?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:15 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het maar zoiets moet worden.
Zit er serieus aan te denken deze aan te schaffen, om zicht te houden op mijn schuur+motor.
Het betekent bij deze camera wel, dat ik een kabel moet trekken door het huis heen naar mijn router klopt dat (om die in dat zwarte ding te pluggen)? Weet jij toevallig ook een eenzelfde camera maar die via wifi loopt?
On a side note, 990 punten bij banggood verloren gegaan door nieuwe jaar... niet op gelet
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Wat een zondequote:Op donderdag 15 januari 2015 22:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
On a side note, 990 punten bij banggood verloren gegaan door nieuwe jaar... niet op geletzijn een hoop reviews en foto's
[ Bericht 0% gewijzigd door Jonmen op 15-01-2015 23:35:26 ]![]()
Alles van aankopen en misschien 4 kleine reviewsquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:15 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Wat een zondezijn heen hoop reviews en foto's
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
http://www.aliexpress.com(...)-Hot/1684922889.html
Zo ik heb hem maar besteld. Nu hopen dat hij een beetje tijdig binnenkomt (voor eind feb) en zonder tussenkomst van onze vrienden van de douane.
Heb er nog 2 extra batterijen bij besteld, met een powerbank erbij zitten we dan wel snor.
Nu nog ff op zoek naar de must have accessoires: zijn daar nog goede AliExpress/Banggood adresjes voor?
Ik heb btw sinds 1 week na registratie op Ali al 200 euro uitgegeven lol"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Waarom niet gewoon bij banggood gekocht voor 87,99$?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)-Hot/1684922889.html
Zo ik heb hem maar besteld. Nu hopen dat hij een beetje tijdig binnenkomt (voor eind feb) en zonder tussenkomst van onze vrienden van de douane.
Heb er nog 2 extra batterijen bij besteld, met een powerbank erbij zitten we dan wel snor.
Nu nog ff op zoek naar de must have accessoires: zijn daar nog goede AliExpress/Banggood adresjes voor?
Ik heb btw sinds 1 week na registratie op Ali al 200 euro uitgegeven lol![]()
Als je kiest bij dealextreme voor de europa distributiecentrum is dit dan echt europa zodat je het echt sneller krijgt en zonder douane perikelen ( vrij verkeer van mens en goederen)![]()
Eh ik zie hem daar alleen voor $95+?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon bij banggood gekocht voor 87,99$?
Daarnaast is dit gewoon legit resellertje op AliExpress... Of mis ik wat?
En deze was door Kenzi ook aangeraden."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
DX heeft een hele afdeling van spullen voor de SJ.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Eh ik zie hem daar alleen voor $95+?
En deze was door Kenzi ook aangeraden.
Ik heb mijn spullen wel allemaal op Ali gekocht. Zal een foto trekken. Wat wil je ermee gaan doen?
Een opbergkoffer is wel een must. Een medium zal volstaan voor de meeste dingen. Die vlotter, chest/head mounts en het ding voor er een dashcam van te maken voor in de auto passen er wel niet inDe rest wel
[ Bericht 27% gewijzigd door Jonmen op 16-01-2015 00:25:15 ]![]()
Couponcode(365370) staat in de description van de SJ4000 wifiquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Eh ik zie hem daar alleen voor $95+?
En deze was door Kenzi ook aangeraden.10$ off.
nouja, je mist niks opzich..
maargoed BG was goedkoper, is legit seller van sjcams.. dan had ik niet het risico gelopen via een aliexpress seller.
Maargoed, deze heeft wat dat betreft wel een prima rating, dus zal ook ongetwijfeld wel een originele leveren![]()
![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:16 schreef Jonmen het volgende:
[..]
DX heeft een hele afdeling van spullen voor de SJ.
Ik heb mijn spullen wel allemaal op Ali gekocht. Zal een foto trekken. Wat wil je ermee gaan doen?
Een opbergkoffer is wel een must. Een medium zal volstaan voor de meeste dingen. Die vlotter, chest/head mounts en het ding voor er een dashcam van te maken voor in de auto passen er wel niet inDe rest wel
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Haha toffe collectie. Ja de fameuze selfie stick en koffer moet er komen, net als chest mount. Ik ga wel ff zoeken.
Voor mn zomervakantie nog een floater erbij, awesome zeg.Ah ok... Ik las wel dat ze voor de SJ5000 hun coupon actie moesten stopppen haha.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
Couponcode(365370) staat in de description van de SJ4000 wifi10$ off.
nouja, je mist niks opzich..
maargoed BG was goedkoper, is legit seller van sjcams.. dan had ik niet het risico gelopen via een aliexpress seller.
Maargoed, deze heeft wat dat betreft wel een prima rating, dus zal ook ongetwijfeld wel een originele leveren
Maar idd, deze is ook wel legit en dan heb ik al mn orders op 1 site."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
quote:Geen selfie stick. I haat selfies
![]()
Heb hem gekocht voor panorama filmpjes, en filmpjes op een hoogte waar niemand anders kan filmen![]()
![]()
Bij het skiën krijg je hele toffe beelden met zo een stick.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:35 schreef Jonmen het volgende:
[..]Geen selfie stick. I haat selfies
![]()
Heb hem gekocht voor panorama filmpjes, en filmpjes op een hoogte waar niemand anders kan filmen
Ik vergoed de verzendkosten mocht iemand zijn chestmount aan me willen uitlenen.![]()
2MP is toch nogal laag? Of snap ik de techniek achter megapixel niet misschien?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:15 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het maar zoiets moet worden.![]()
Is genoeg voor fullhd beeld. Een goede lens is belangrijker dan veel megapixel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
2MP is toch nogal laag? Of snap ik de techniek achter megapixel niet misschien?:]![]()
Genoeg voor 1080P beeld. Het moet natuurlijk ook allemaal op te slaan zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
2MP is toch nogal laag? Of snap ik de techniek achter megapixel niet misschien?
Dit is bijvoorbeeld een 1MP sensor:
Het word tijd om in een hoekje te huilen over de Euro koers. Je merkt nu echt degelijk dat alles duurder is.![]()
Xiaomi, wat een koningen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:22 schreef Iemand91 het volgende:
De MiBox Mini:
[..]
En de Xiaomi Headset:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ziet er inderdaad allemaal prima uit, al 10 keer beter dan die camera beelden bij opsporing verzochtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Genoeg voor 1080P beeld. Het moet natuurlijk ook allemaal op te slaan zijn
Dit is bijvoorbeeld een 1MP sensor:![]()
![]()
dx heft geen distributiecentrum in Europa, dat claimen ze ook niet. Ze adverteren gewoon met EU directquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als je kiest bij dealextreme voor de europa distributiecentrum is dit dan echt europa zodat je het echt sneller krijgt en zonder douane perikelen ( vrij verkeer van mens en goederen)Dus eigenlijk enige verschil is dat het verstuurd wordt met Post NL (vaak sneller) en dat het aanbod binnen EU Direct gericht is op de eu customer.quote:EU Direct commit to serve the local customers in European with high quality and brand name products at unbeatable prices while providing more faster delivery by Post NL. EU Direct values all the product suggestions which are submitted by European clients and we endeavor to select the products based on your requests
volgende shops adverteren wel met een eu distributiecentrum (en mi ligit, aanbod is daardoor ook relatief beperkt)
geekbuying
banggood
coolicool
comebuy
merimobiles
antelife![]()
dat merkte je een paar weken terug ook al..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:45 schreef davedavy het volgende:
Het word tijd om in een hoekje te huilen over de Euro koers. Je merkt nu echt degelijk dat alles duurder is.![]()
de verzendkosten van dat eu directquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:00 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
dx heft geen distributiecentrum in Europa, dat claimen ze ook niet. Ze adverteren gewoon met EU direct
[..]
Dus eigenlijk enige verschil is dat het verstuurd wordt met Post NL (vaak sneller) en dat het aanbod binnen EU Direct gericht is op de eu customer.
volgende shops adverteren wel met een eu distributiecentrum (en mi ligit, aanbod is daardoor ook relatief beperkt)
geekbuying
banggood
coolicool
comebuy
merimobiles
antelife
Vanaf $30 gratis maar daaronder is de shipping cost inderdaad om te huilen. http://e.dx.com/collectio(...)gn=201404eulogisticsquote:![]()
ik heb bij DX nog nooit aan 30$ aan spul gekochtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:24 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Vanaf $30 gratis maar daaronder is de shipping cost inderdaad om te huilen. http://e.dx.com/collectio(...)gn=201404eulogistics
Wil nu zn miband en powerbank kopen, maar vertrouw DX dan weer niet
hmph ik wacht tot eu direct eens goedkoper is
[ Bericht 7% gewijzigd door Jimbo op 16-01-2015 10:38:31 ]Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een onzin die DX EU direct. Heb laatst TTPOD besteld op de normale dx en die werden ook gewoon met POSTNL verstuurd (verschenen zelfs in de POSTNL app)![]()
??? MMExpress is Merimobiles. Sowieso zou ik gewoon dit soort dingen uit China laten komen en geen EU warehouse nemen, waarde ligt toch onder ¤ 22. Als je het echt snel in huis wil hebben kan je nog steeds DHL nemenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb bij DX nog nooit aan 30$ aan spul gekocht
Wil nu zn miband en powerbank kopen, maar vertrouw DX dan weer niet
hmph ik wacht tot eu direct eens goedkoper is
[ afbeelding ]![]()
Ik zag dit filmpje toevallig vanmorgen, dat is wel echt ubervetquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:11 schreef Skiet het volgende:
[..]
Bij het skiën krijg je hele toffe beelden met zo een stick.
Ik vergoed de verzendkosten mocht iemand zijn chestmount aan me willen uitlenen.
ja was ff aan het kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:44 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
??? MMExpress is Merimobiles. Sowieso zou ik gewoon dit soort dingen uit China laten komen en geen EU warehouse nemen, waarde ligt toch onder ¤ 22. Als je het echt snel in huis wil hebben kan je nog steeds DHL nemen
ga de 16e naar rome, dus wou ff zn powerbankje hebben en ach gezien ik daar veel zal lopen en springen gelijk zn mi band er bij om te bewijzen dat voetbal supporten goed is voor je
maarja uit china weet ik niet zeker of i kt nog op tijd heb, met meestal handeling van een paar dagen en dan een maand shippingOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je meent het..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat merkte je een paar weken terug ook al..![]()
Zijn er al mensen die de SJ5000 gekocht hebben en binnen hebben? Zit te twijfelen tussen de 4 en 5000. Ben benieuwd of de hogere prijs van de 5000 het waard is?![]()
Downstar heeft er 1 onderweg dacht ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef ongelovelijk het volgende:
Zijn er al mensen die de SJ5000 gekocht hebben en binnen hebben? Zit te twijfelen tussen de 4 en 5000. Ben benieuwd of de hogere prijs van de 5000 het waard is?
Vind het prijsverschil nog wel erg flink op het moment hoor. Bijna 60 euro! Daarvoor heb je bijna een nieuwe SJ4000 :pquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef ongelovelijk het volgende:
Zijn er al mensen die de SJ5000 gekocht hebben en binnen hebben? Zit te twijfelen tussen de 4 en 5000. Ben benieuwd of de hogere prijs van de 5000 het waard is?"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Ja, vraag mij dan ook af of het verschil er af kan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Vind het prijsverschil nog wel erg flink op het moment hoor. Bijna 60 euro! Daarvoor heb je bijna een nieuwe SJ4000 :p
De SJ4000 had dan ook een goede prijs, de SJ5000 is wat mij betreft wat aan de dure kant.
__
Overigens zojuist besteld als nieuwe mediacenter:
http://www.geekbuying.com(...)---Black-340056.html
Zal binnenkort even een review maken als hij binnen is! Net iets krachtigere processor dan de meeste goedkope tablets. Daarnaast ethernet en een lading USB poorten
![]()
De koers wordt wel echt met de dag slechter. Afgelopen weken weer ruim 3% eraf
![]()
16 januari: 1 euro = 1,14476
9 januari: 1 EUR = 1,12578
29 december: 1 EUR = 1,18030MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Niet zozeer een media player, eerder een miniPC.
Had ik die hele Sapphire Edge HD niet hoeven halen, met zoiets op de markt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ook maar even een xiaomi lampje besteld, wordt mijn nieuwe nacht/leeslampje denk ik.2.74 euro bij tinydeal.![]()
Niet vergeten:quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:49 schreef Iemand91 het volgende:
Anywho; een tip voor sommigen:
Morgen komt om 18:00 uur deze Anker lader in de aanbieding. Kost nu nog ¤29.99.
Ten opzichte van de bekende Anker-lader biedt deze 6 USB-poorten die elk 2.4A kunnen leveren (totaal 14.4A) in plaats van 5 USB-poorten die maximaal 8A tegelijk kan leveren (of 2.4A per poort).![]()
Link? Heb ik ook nodig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:36 schreef rene90 het volgende:
Ook maar even een xiaomi lampje besteld, wordt mijn nieuwe nacht/leeslampje denk ik.2.74 euro bij tinydeal."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Zit te denken om lange HDMI kabel + splitter te kopen. Kan dan lekker dubbelen als mediacenter en mini PCquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:18 schreef shiznuts het volgende:
Niet zozeer een media player, eerder een miniPC.
Had ik die hele Sapphire Edge HD niet hoeven halen, met zoiets op de markt.Die moet ik ook nog maar eens bestellen. Alhoewel ik al moeilijk veel van die led dingen van 1 watt hebquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:36 schreef rene90 het volgende:
Ook maar even een xiaomi lampje besteld, wordt mijn nieuwe nacht/leeslampje denk ik.2.74 euro bij tinydeal.(o.a van de coupons van Lightinthebox).
6 slots en 14.4A, geen idee waar je dat voor nodig zou hebbenquote:![]()
5 slots is voor mij (ruim) voldoende.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja maar deze kan je buigen en dan kan je hem aan / uit zetten met de knop van de powerbankquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zit te denken om lange HDMI kabel + splitter te kopen. Kan dan lekker dubbelen als mediacenter en mini PC
[..]
Die moet ik ook nog maar eens bestellen. Alhoewel ik al moeilijk veel van die led dingen van 1 watt heb(o.a van de coupons van Lightinthebox).
[..]
6 slots en 14.4A, geen idee waar je dat voor nodig zou hebben![]()
5 slots is voor mij (ruim) voldoende.![]()
![]()
yes mijn pre-order wordt nu ook verstuurd. Wel een us power plug maargoed heb nog wel adaptertjes liggenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, vraag mij dan ook af of het verschil er af kan.
De SJ4000 had dan ook een goede prijs, de SJ5000 is wat mij betreft wat aan de dure kant.
__
Overigens zojuist besteld als nieuwe mediacenter:
[ afbeelding ]
http://www.geekbuying.com(...)---Black-340056.html
Zal binnenkort even een review maken als hij binnen is! Net iets krachtigere processor dan de meeste goedkope tablets. Daarnaast ethernet en een lading USB poorten
![]()
![]()
29 december: 1 EUR = 1,18030
:]![]()
1: Telefoonquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:45 schreef RobertNL het volgende:
6 slots en 14.4A, geen idee waar je dat voor nodig zou hebben![]()
5 slots is voor mij (ruim) voldoende.
2: Werktelefoon
3: Tablet
4: Smartwatch
5: Xiaomi lampje om de boel te verlichten tijdens het laden![]()
6: Powerbank
En je bent er al.
Niet dat ik aan 1 al genoeg heb...
Wordt pas op genoemde tijd duidelijk; en dat is nu dus ¤23.99 geworden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:36 schreef verbraakje het volgende:
Naar hoeveel euro afgeprijst? heb ik dit vermist of heb je dat niet vermeld?
Niet zo heul veel voordeel dus (¤6), maar toch.![]()
Ik vind hem wel een bak niet al te sfeervol licht geven, dus zal hem meer voor praktische zaakjes op bv. de camping gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:36 schreef rene90 het volgende:
Ook maar even een xiaomi lampje besteld, wordt mijn nieuwe nacht/leeslampje denk ik.2.74 euro bij tinydeal.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Iemand tips voor een mooie portemonnee? Niet te duur, wil wel redelijke kwaliteit. Liefste in het zwart.
Mijn portemonnee inclusief rijbewijs, bankpas etc. is verloren geraakt...![]()
Ik verwacht een sj5000 plus volgende week ofzo in ontvangst te mogen nemen. Ik heb ook een sj4000.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef ongelovelijk het volgende:
Zijn er al mensen die de SJ5000 gekocht hebben en binnen hebben? Zit te twijfelen tussen de 4 en 5000. Ben benieuwd of de hogere prijs van de 5000 het waard is?
Ik zal uiteraard het als bij de sj4000 weer een review maken!
Dan zal ik gelijk zoveel mogelijk de verschillen/overeenkomsten Laten zien tussen beide!![]()
Worden bestellingen van Amazon.de vanuit Duitseland verzonden of toch vanuit buiten Europa?
Laatmaar![]()
Bij het uitchecken stond:
Versand von Amazon EU S.a.r.LIk ben geil![]()
Kan je niet op de markt snuffelen. Vaak hebben ze daar tegen goede prijzen redelijke kwaliteit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:46 schreef Tosti-vreter het volgende:
Iemand tips voor een mooie portemonnee? Niet te duur, wil wel redelijke kwaliteit. Liefste in het zwart.
Mijn portemonnee inclusief rijbewijs, bankpas etc. is verloren geraakt...Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
laatst een gekocht via ebayquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:46 schreef Tosti-vreter het volgende:
Mijn portemonnee inclusief rijbewijs, bankpas etc. is verloren geraakt...
binnen een week thuis, leer en wel goed qua kwaliteit ook.
was 10eur kwijt
UPDATE!!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef ongelovelijk het volgende:
Ik was vandaag de hele dag van huis, maar blijkbaar lag er dus een pakketje al voor me klaar!
Lekker even mee kloten weer en vergelijken met de SJ4000.
Ben erg benieuwd!
Dit is de eerste echte final batch die klaar was, dus zal een van de eersten zijn die hem mag testen!
Deze is van gearbest.com en via postnl gekomen. Was de 9de aangemeld als verzonden inclusief tracking.. 8 dagen dus
Zal hem zo snel mogelijk gaan reviewen!![]()
Ik lees op Tweakers iemand die beeld van de SJ5000+ erg vindt tegenvallen en op een ander vergelijkingsfilmpje (tussen deze en bijv. de SJ4000, SJ5000 en M10) viel beeld tegen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:50 schreef Downstar het volgende:
Lekker even mee kloten weer en vergelijken met de SJ4000.
Ben erg benieuwd!
Zal hem zo snel mogelijk gaan reviewen!
Toch jammer, want 1080p 60fps is wel geinig natuurlijk...![]()
Ik heb ook vergelijkingsvideo's gezien inderdaad, Daar viel inderdaad op dat de SJ5000+ qua scherpte minder was dan de SJ5000 en wifi versie.. Toch vreemd aangezien ambralla chipset normaliter beter preseteren. Maargoed, er moet wel rekening mee gehouden worden dat de SJ5000+ filmpjes die al geschoten zijn voornamelijk presample(oftewel nog niet helemaal klaar voor verkoop) modellen zijn geweest!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik lees op Tweakers iemand die beeld van de SJ5000+ erg vindt tegenvallen en op een ander vergelijkingsfilmpje (tussen deze en bijv. de SJ4000, SJ5000 en M10) viel beeld tegen.
Toch jammer, want 1080p 60fps is wel geinig natuurlijk...
Toch moet ik wel zeggen dat de SJ5000+ een bitrate haalt van +-24 Mbps en dat de wifi modellen 'maar' 15 mbit haalden in 1080p mode.. Dus dat duid er toch op dat de plus versie meer details normaliter moet kunnen laten zien.
Ik heb op internet al gelezen ook dat SJCAM bezig is met het tweaken van de firmware voor de SJ5000+. Er zijn inmiddels ook al verschillende updates uit.
Pak je bijvoorbeeld onderstaande video:
Dan zul je inderdaad zeggen dat de kleuren en scherpte bij de SJ5000 Wifi variant beter is.
maar kijk je bijvoorbeeld deze video, die de SJ4000/M10/SJ5000+/SJ5000 Wifi vergelijkt dan vind ik daar de SJ5000+ er qua scherpte uitspringen.
pak je een still uit die video dan is dit het resultaat..
Dan zie je met name op de tegels en de bomen erachter een stuk meer details.
Maargoed, ik zal het allemaal nog wel zelf eens testen en kijken hoe of wat.
Wat ik in iedergeval heb gemerkt is dat de SJ5000+ een stuk beter omgaat met licht dan de SJ4000
Rest volgt in de review![]()
![]()
Zo, dat is wel een verschil inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:52 schreef Downstar het volgende:
Wat ik in iedergeval heb gemerkt is dat de SJ5000+ een stuk beter omgaat met licht dan de SJ4000
[ link | afbeelding ]
Gaat wel tegen de logica in want 1080p 30fps heeft minder licht nodig dan 1080p 60fps.
Dus eigenlijk zou de SJ5000+ donkerder beeld moeten hebben (of even licht maar veel meer ruis).
Aan je verhaal te zien kunnen we een aardige review verwachten, ben benieuwd.
Ik hoef alleen nog geen action-cam. Heb de druk nog kunnen weerstaan.![]()
![]()
Klopt, al zijn dit alleen de resultaten van het scherm.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zo, dat is wel een verschil inderdaad.
Gaat wel tegen de logica in want 1080p 30fps heeft minder licht nodig dan 1080p 60fps.
Dus eigenlijk zou de SJ5000+ donkerder beeld moeten hebben (of even licht maar veel meer ruis).
Aan je verhaal te zien kunnen we een aardige review verwachten, ben benieuwd.
Ik hoef alleen nog geen action-cam. Heb de druk nog kunnen weerstaan.
In de record mode(dus daadwerkelijke opname) kan het mogelijk nog wel verschillen.
Ga ik morgen even kijken![]()
![]()
Hmm, iemand die een goede, goedkope dual Android/W8 tablet met toetsenbord kent? Wil graag Popcorn Time kijken in bed, wat helaas nu niet kan op mijn Surface RT, maar mijn Surface RT is dan weer erg handig voor Word etc. Vandaar best of both worlds![]()
![]()
Bedoel je zoiets?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:27 schreef MAHL het volgende:
Hmm, iemand die een goede, goedkope dual Android/W8 tablet met toetsenbord kent? Wil graag Popcorn Time kijken in bed, wat helaas nu niet kan op mijn Surface RT, maar mijn Surface RT is dan weer erg handig voor Word etc. Vandaar best of both worlds
Www.tinydeal.com/product/CHUWI-Vi8-8-Win81-Android-44-Z3735F-2GB-32GB-Tablet-PC-p-144433
Plus dit
Www.aliexpress.com/item/32247638887.html?tracelog=storedetail2mobilesitedetail
Mm
Verkeerde links,
In ieder gevak chuwi vi8 dual boot met bluetooth keyboard case op aliexpress![]()
Had hem zelf al opgezocht ja, uit de link kon ik de titel wel halenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:33 schreef krissie100 het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets?
Www.tinydeal.com/product/CHUWI-Vi8-8-Win81-Android-44-Z3735F-2GB-32GB-Tablet-PC-p-144433
Plus dit
Www.aliexpress.com/item/32247638887.html?tracelog=storedetail2mobilesitedetail
Mm
Verkeerde links,
In ieder gevak chuwi vi8 dual boot met bluetooth keyboard case op aliexpress
Zoiets bedoel ik ja, maar lees dat het nog een beetje experimenteel is. Even de reviews afwachten, maar het is iig precies wat ik bedoel
http://liliputing.com/201(...)android-windows.html![]()
http://www.buyincoins.com/item/19255.html
maar weer even nieuw guy fawkes masker besteld, in de ene zit een scheur en bij de andere zijn de schuim dingen aan de binnenkant eraf gevallen, dus best oncomfortabel![]()
Ok manquote:Op zondag 18 januari 2015 03:40 schreef badschaap het volgende:
http://www.buyincoins.com/item/19255.html
maar weer even nieuw guy fawkes masker besteld, in de ene zit een scheur en bij de andere zijn de schuim dingen aan de binnenkant eraf gevallen, dus best oncomfortabel![]()
Waar heb je hem besteld? Bij Gear of bij Geekquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:45 schreef wootahH het volgende:
[..]
yes mijn pre-order wordt nu ook verstuurd. Wel een us power plug maargoed heb nog wel adaptertjes liggenDual sim [url=http://shop.ejiayu.com/product-467.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
1: Telefoon
2: Werktelefoon
3: Tablet
4: Smartwatch
5: Xiaomi lampje om de boel te verlichten tijdens het laden![]()
6: Powerbank
En je bent er al.
En zou niet weten waar ik een Xiaomi lampje voor nodig heb bij het laden
gearbest . Alleen nog steeds niet verzonden zie ik. Las iets over de leveringsproblemen bij pipo.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Bij Gear of bij Geek:]![]()
![]()
Klein reviewtje van de Xiaomi Mi Band.
Gewoon even wat foto's en een kleine conclusie, verdere werking zie video reviewtje
Velen zullen de Xiaomi Mi band alwel kennen, of zelfs in huis hebben.
Kort gezegd is het een Fitness en sleep tracker. Het houdt bij hoeveel stappen je hebt gemaakt en rekent daar zelf bij hoeveel meter en calorieën dit ongeveer is. Dit doet de Xiaomi verrassend accuraat naar mijn mening.
Ook kan hij zoals gezegd slaapritmes bijhouden en geeft aan hoeveel uur je hebt geslapen,
hoeveel tijd daarvan lichte slaap is geweest, en hoeveel tijd daarvan je in een 'coma' hebt gelegen.
Bij mijn 3 daagse test is dit wel eens wisselend geweest, volgens de tracking van de eerste dag zou ik maar 1 minuut in lichte slaap hebben gelegen. Dat kan ik mij zelf eigenlijk niet voorstellen.
De 2de en 3de nacht zijn wat dat betreft nauwkeuriger voor mijn gevoel en kloppen ook met in bed en uit bed tijden.
Het uitlezen van je slaap en loop ritmes kun je met een app voor android of IOS i.s.m Bluetooth.
Belangrijk is dat je voor Android versie 4.4 nodig hebt.
De Mi band heeft mij tijdens het dragen voorlopig nog niet geïrriteerd,
het is een vrij soepel siliconen bandje en weegt maar +- 15 gram. Dat hij waterresistant is ook een mooi voordeel. Waar hij eigenlijk in uitblinkt is 2 dingen.
Zijn prijs en de batterijduur. Bij de prijs te beginnen. Het kost je max 20 euro om hem in huis te halen. Ik had hem zelf wat goedkoper via http://www.tinydeal.com/f(...)-watch-p-139192.html inclusief coupon.
De batterijduur is ongeveer 30 dagen, omdat er eigenlijk vrij weinig speciale hardware inzit dat veel energie kan slurpen.SPOILER: Extra specificaties:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik momenteel een getweakte versie van de Xiaomi Mi band app, hiermee is het mogelijk om de functionaliteit uit te breiden. Er wordt een notificatie stand aan toegevoegd. Hiermee is het mogelijk om meldingen te krijgen op de miband als je bijvoorbeeld een whatsapp berichtje krijgt of bijvoorbeeld een melding op facebook. De meldingsvorm kun je gemakkelijk instellen in de app.
Je kunt ervoor kiezen om bijvoorbeeld het bandje 3 keer te laten trillen en bijvoorbeeld de leds 5 keer groen te laten knipperen.
De werking van de Mi-Band kun je zien in de video hieronder.
![]()
Zo, net bij DX eu warehouse toch 2 nieuwe dingen besteld.
de xiaomi 16000 powerbank en een wiband (na de review van net)
quote:Op zondag 18 januari 2015 21:48 schreef Downstar het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klein reviewtje van de Xiaomi Mi Band.
Gewoon even wat foto's en een kleine conclusie, verdere werking zie video reviewtje
Velen zullen de Xiaomi Mi band alwel kennen, of zelfs in huis hebben.
Kort gezegd is het een Fitness en sleep tracker. Het houdt bij hoeveel stappen je hebt gemaakt en rekent daar zelf bij hoeveel meter en calorieën dit ongeveer is. Dit doet de Xiaomi verrassend accuraat naar mijn mening.
Ook kan hij zoals gezegd slaapritmes bijhouden en geeft aan hoeveel uur je hebt geslapen,
hoeveel tijd daarvan lichte slaap is geweest, en hoeveel tijd daarvan je in een 'coma' hebt gelegen.
Bij mijn 3 daagse test is dit wel eens wisselend geweest, volgens de tracking van de eerste dag zou ik maar 1 minuut in lichte slaap hebben gelegen. Dat kan ik mij zelf eigenlijk niet voorstellen.
De 2de en 3de nacht zijn wat dat betreft nauwkeuriger voor mijn gevoel en kloppen ook met in bed en uit bed tijden.
[ link | afbeelding ]
Het uitlezen van je slaap en loop ritmes kun je met een app voor android of IOS i.s.m Bluetooth.
Belangrijk is dat je voor Android versie 4.4 nodig hebt.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De Mi band heeft mij tijdens het dragen voorlopig nog niet geïrriteerd,
het is een vrij soepel siliconen bandje en weegt maar +- 15 gram. Dat hij waterresistant is ook een mooi voordeel. Waar hij eigenlijk in uitblinkt is 2 dingen.
[ link | afbeelding ]
Zijn prijs en de batterijduur. Bij de prijs te beginnen. Het kost je max 20 euro om hem in huis te halen. Ik had hem zelf wat goedkoper via http://www.tinydeal.com/f(...)-watch-p-139192.html inclusief coupon.
De batterijduur is ongeveer 30 dagen, omdat er eigenlijk vrij weinig speciale hardware inzit dat veel energie kan slurpen.kan je er trouwens ook je telefoon mee besturen ?SPOILER: Extra specificaties:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik momenteel een getweakte versie van de Xiaomi Mi band app, hiermee is het mogelijk om de functionaliteit uit te breiden. Er wordt een notificatie stand aan toegevoegd. Hiermee is het mogelijk om meldingen te krijgen op de miband als je bijvoorbeeld een whatsapp berichtje krijgt of bijvoorbeeld een melding op facebook. De meldingsvorm kun je gemakkelijk instellen in de app.
Je kunt ervoor kiezen om bijvoorbeeld het bandje 3 keer te laten trillen en bijvoorbeeld de leds 5 keer groen te laten knipperen.
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De werking van de Mi-Band kun je zien in de video hieronder.
zegmaar je autio stop zetten of juist laten spelen?
of eventueel je headphones inpluggenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand wel eens solderbout besteld uit China? Zijn die dingen wat of heb je alom bekende 'ontploffingsgevaar' etc?![]()
![]()
http://www.aliexpress.com(...)Free/1912416752.html
http://www.aliexpress.com(...)-011/2037105280.htmlI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Aldi / Lidl / conrad, even duur en met garantie vaakquote:Op zondag 18 januari 2015 23:35 schreef mits het volgende:
Iemand wel eens solderbout besteld uit China? Zijn die dingen wat of heb je alom bekende 'ontploffingsgevaar' etc?
Ben erg benieuwd naar je bevindingen. Vraag me ook af hoeveel beter de 5000 is dan de 4000. Keuze wordt voor mij dan wel of de sj4000 of de sj5000+.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb ook vergelijkingsvideo's gezien inderdaad, Daar viel inderdaad op dat de SJ5000+ qua scherpte minder was dan de SJ5000 en wifi versie.. Toch vreemd aangezien ambralla chipset normaliter beter preseteren. Maargoed, er moet wel rekening mee gehouden worden dat de SJ5000+ filmpjes die al geschoten zijn voornamelijk presample(oftewel nog niet helemaal klaar voor verkoop) modellen zijn geweest!
Toch moet ik wel zeggen dat de SJ5000+ een bitrate haalt van +-24 Mbps en dat de wifi modellen 'maar' 15 mbit haalden in 1080p mode.. Dus dat duid er toch op dat de plus versie meer details normaliter moet kunnen laten zien.
Ik heb op internet al gelezen ook dat SJCAM bezig is met het tweaken van de firmware voor de SJ5000+. Er zijn inmiddels ook al verschillende updates uit.
Pak je bijvoorbeeld onderstaande video:
Dan zul je inderdaad zeggen dat de kleuren en scherpte bij de SJ5000 Wifi variant beter is.
maar kijk je bijvoorbeeld deze video, die de SJ4000/M10/SJ5000+/SJ5000 Wifi vergelijkt dan vind ik daar de SJ5000+ er qua scherpte uitspringen.
pak je een still uit die video dan is dit het resultaat..
[ afbeelding ]
Dan zie je met name op de tegels en de bomen erachter een stuk meer details.
Maargoed, ik zal het allemaal nog wel zelf eens testen en kijken hoe of wat.
[ link | afbeelding ]
Rest volgt in de review
Wat is eigenlijk dit meerwaarde van de wifi functie? dat je hem kan connecten met je telefoon?![]()
Ja of laptop/pc uiteraardquote:Op maandag 19 januari 2015 00:12 schreef ongelovelijk het volgende:
Wat is eigenlijk dit meerwaarde van de wifi functie? dat je hem kan connecten met je telefoon?
"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Bedankt Hans...quote:
EDIT: zie nu pas dat er een eigen foto bij zit. Meer info is meestal wel gewenst, (link)dump kan iedereen.
Morgen om 19:00 uur komt weer een Anker USB-lader met 5 poorten in de aanbieding.
Kost nu nog ¤18.41 maar morgen dus weer minder.
Let wel; dit is de 24W-versie die maximaal 5A kan leveren; dus 5 dingen opladen betekend maximaal 1A per apparaat.
Of maximaal 2.4A p/poort indien je niet alle 5 poorten gebruikt.
Zou dus persoonlijk wachten tot de reguliere 40W-versie weer in de aanbieding is (die niet niet gek veel duurder is) en maximaal 8A kan leveren.
Maar mocht het voldoende voor je zijn; doe er je voordeel mee.
[ Bericht 9% gewijzigd door Iemand91 op 19-01-2015 11:21:20 ]![]()
Autioquote:Op zondag 18 januari 2015 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je er trouwens ook je telefoon mee besturen ?
zegmaar je autio stop zetten of juist laten spelen?
of eventueel je headphones inpluggen, headphones laten inpluggen
?
uhhh nee?![]()
![]()
Ik zal hem zo snel mogelijk maken, vandaag verder geen tijd gehad om met sj5000+ bezig te zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:12 schreef ongelovelijk het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar je bevindingen. Vraag me ook af hoeveel beter de 5000 is dan de 4000. Keuze wordt voor mij dan wel of de sj4000 of de sj5000+.
Wat is eigenlijk dit meerwaarde van de wifi functie? dat je hem kan connecten met je telefoon?
Wifi is handig als remote, zodoende kan je gewoon de SJ cam bedienen met je smartphone/tablet en dan dus ook livebeeld zien op je camera![]()
![]()
Er is weer een seckill![]()
THL T6S voor $29,99
En een code kunnen maken voor de Xiaomi Note 4G - 10% korting met "xiaominote"![]()
Nu toch maar besteld:quote:Op maandag 19 januari 2015 00:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bedankt Hans...
Morgen om 19:00 uur komt weer een Anker USB-lader met 5 poorten in de aanbieding.
Let wel; dit is de 24W-versie die maximaal 5A kan leveren; dus 5 dingen opladen betekend maximaal 1A per apparaat.
Of maximaal 2.4A p/poort indien je niet alle 5 poorten gebruikt.
Zou dus persoonlijk wachten tot de reguliere 40W-versie weer in de aanbieding is (die niet niet gek veel duurder is) en maximaal 8A kan leveren.
Maar mocht het voldoende voor je zijn; doe er je voordeel mee.
40W versie http://www.amazon.de/gp/product/B00GTGS2I6/
3x http://www.amazon.de/gp/product/B00A6LEN2Y/
http://www.amazon.de/gp/product/B00Q88RI0S/
Ben die Chinese oplaad zooi helemaal zat, kabeltjes die maar half of niet werken etc...![]()
heb ik iets gemist? Kunnen maken?quote:Op maandag 19 januari 2015 08:52 schreef Kenzi het volgende:
Er is weer een seckill![]()
THL T6S voor $29,99
En een code kunnen maken voor de Xiaomi Note 4G - 10% korting met "xiaominote"
Heb jij goed contact met die gasten daar of iets? Of ben je gewoon altijd op zoek naar codes?
Het is nog maar 6456516546513456 keer vermeld dat'ie bij TD werkt :pquote:Op maandag 19 januari 2015 10:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb ik iets gemist? Kunnen maken?
Heb jij goed contact met die gasten daar of iets? Of ben je gewoon altijd op zoek naar codes?:: Not an expert, but I play one on the web ::
ohquote:Op maandag 19 januari 2015 10:07 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Het is nog maar 6456516546513456 keer vermeld dat'ie bij TD werkt :p
nou, in dat geval heb ik een appeltje te schillen met TD
quote:Op maandag 19 januari 2015 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh
nou, in dat geval heb ik een appeltje te schillen met TD
Om het makkelijk te maken
![]()
![]()
![]()
Tinydeal doet heel stom tegen mequote:Op maandag 19 januari 2015 10:15 schreef Kenzi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om het makkelijk te maken
![]()
![]()
Doe er eens iets aan!
Ze willen mn order niet annuleren omdat het geld niet binnen is; mar het is zn paypal e-check.. alleen te annuleren als seller zijndeMaar dat snappen de klantenservice miepjes niet daar en willen kosten wat kost mn order doorvoeren
DM je order nummer en ik zal het ff navragen.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tinydeal doet heel stom tegen meDoe er eens iets aan!
Ze willen mn order niet annuleren omdat het geld niet binnen is; mar het is zn paypal e-check.. alleen te annuleren als seller zijndeMaar dat snappen de klantenservice miepjes niet daar en willen kosten wat kost mn order doorvoeren
Bij live chat is er toch helaas redelijk vaak een beetje een taal barriere![]()
![]()
Het is toch wel zinnig in het opzicht dat het wél uit China komt itt jouw zaken.quote:
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Jouw laatste reviewquote:Op maandag 19 januari 2015 10:19 schreef Kenzi het volgende:
[..]
DM je order nummer en ik zal het ff navragen.
Bij live chat is er toch helaas redelijk vaak een beetje een taal barriere![]()
![]()
1 of twee zinnen zouden niet misstaan natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2015 11:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het is toch wel zinnig in het opzicht dat het wél uit China komt itt jouw zaken.![]()
En Anker spul, kan (tot nu toe) geen lader uit China tegenaan
'quote:Op maandag 19 januari 2015 11:50 schreef RobertNL het volgende:
En Anker spul, kan (tot nu toe) geen lader uit China tegenaan
Ja, ik weet nog een hele hoop dingen waar Chinese meuk niet tegenaan kan, maar als we die hier gaan bespreken, is het hek van de dam vrees ik.
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Had laatst op ebay een telefoonhoesje besteld. Was niet op voorraad dus gerefund. Daarna regelmatig die aanbieding bekeken en daar stond steevast ''more than 10 available''.
Ik laat me niet naaien dus neutrale feedback gegeven komt ie nu huilie huilie doen op de mail.![]()
Ik reply dan of ze 'm nog slechter willen dan? Helpt heel vaak heel goedquote:Op maandag 19 januari 2015 17:03 schreef Erasmo het volgende:
Had laatst op ebay een telefoonhoesje besteld. Was niet op voorraad dus gerefund. Daarna regelmatig die aanbieding bekeken en daar stond steevast ''more than 10 available''.
Ik laat me niet naaien dus neutrale feedback gegeven komt ie nu huilie huilie doen op de mail.
Is ¤16.41 geworden.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:15 schreef Iemand91 het volgende:
Of maximaal 2.4A p/poort indien je niet alle 5 poorten gebruikt.Dit zonder de kabels (dus alleen de lader) komt morgen om 19:00 uur in de aanbieding.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:34 schreef P4tje het volgende:
Nu toch maar besteld:
3x http://www.amazon.de/gp/product/B00A6LEN2Y/
[ afbeelding
Ben die Chinese oplaad zooi helemaal zat, kabeltjes die maar half of niet werken etc...
Mwah. Had hij er wat bijgezet was het zeker interessant. Nu is het niet veel meer dan photodump.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:14 schreef Dromer het volgende:
Het is toch wel zinnig in het opzicht dat het wél uit China komt itt jouw zaken.
En dat ik die Anker noem is alleen maar om het feit dat hier om de zoveel tijd wel weer iemand langskomt die vraagt of zo'n Chinese lader (à $1) goed is en ik dus een beter alternatief wil noemen.
Zelfde geldt voor geheugenkaarten e.d. Gewoon het betere alternatief van noemen.
Anywho; iemand nog nutteloze zooi kopen? Hier; je eigen ballon-helikopter:
[ Bericht 17% gewijzigd door Iemand91 op 19-01-2015 21:49:33 ]![]()
De afgelopen dagen lees ik alleen maar berichten/voorspellingen die beweren dat we net zoals in 2002 terug gaan naar een gelijke koers. Dat betekend dus dat we voor een item van 10 dollar ook 10 euro gaan betalen. In dat geval moeten Chinese webshops wel ingrijpen want dit merken ze zeker in hun portemonnee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:13 schreef RobertNL het volgende:
![]()
29 december: 1 EUR = 1,18030
Ik kan me er best aan ergeren ook al kun je er niets aan doen. Kan me toch niet voorstellen dat we straks ongeveer op gelijke waarde zitten
![]()
![]()
Nou je moet het allemaal maar afwachten of ze dat kunnen. Dit zegt mij dat het voor die webshop in kwestie nog wel eens niet mee kan vallen (het opvangen van dat koersverschil).MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
zou dat niet heel erg vinden, op dat moment kan je ook weel lekker aan die wisselkoers verdienenquote:Op maandag 19 januari 2015 19:34 schreef davedavy het volgende:
[..]
De afgelopen dagen lees ik alleen maar berichten/voorspellingen die beweren dat we net zoals in 2002 terug gaan naar een gelijke koers. Dat betekend dus dat we voor een item van 10 dollar ook 10 euro gaan betalen. In dat geval moeten Chinese webshops wel ingrijpen want dit merken ze zeker in hun portemonnee.
Ik kan me er best aan ergeren ook al kun je er niets aan doen. Kan me toch niet voorstellen dat we straks ongeveer op gelijke waarde zitten
heb hem net voor 14.95 besteld. Gelijk een setje anker USB kabels mee besteld.quote:
Had beter deze kunnen bestellen
http://www.amazon.de/gp/a(...)rch&pi=AC_SY200_QL40
Had ik de 40watt voor hetzelfde geld gehad
order even omgezet
[ Bericht 12% gewijzigd door Catch22- op 19-01-2015 21:18:17 ]Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Hmm. In welk opzicht? Euro's inkopen lijkt me moeilijk. (Tenzij jij buiten de Eurozone woont, maar even uitgaande van niet).quote:Op maandag 19 januari 2015 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou dat niet heel erg vinden, op dat moment kan je ook weel lekker aan die wisselkoers verdienen![]()
Euro's inkopen kan heel makkelijk. Neem een rekening bij skill in dollars. Stort geld met gunstige koers. boek terug op ander moment.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:27 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hmm. In welk opzicht? Euro's inkopen lijkt me moeilijk. (Tenzij jij buiten de Eurozone woont, maar even uitgaande van niet).
En volgens mij is dit dan nog de moeilijke manier;)![]()
Ja maar je kunt wel dollars kopen, maar dan ga je niet veel winst maken. Euro's kopen lijkt me vrij moeilijk met euro's maar goedquote:Op maandag 19 januari 2015 21:30 schreef verbraakje het volgende:
[..]
Euro's inkopen kan heel makkelijk. Neem een rekening bij skill in dollars. Stort geld met gunstige koers. boek terug op ander moment.
En volgens mij is dit dan nog de moeilijke manier;)![]()
![]()
Laag kopen hoog verkopenNu dus even niet inderdaad;) Ik heb nog toevallig nog wel ergens wat dollars staan. Maar die blijven daar nog wel even tot dat de euro onder de dollar komt. (hopelijk nooit want dat betekend einde china kopen voor mij)
![]()
Ey! Wordt d'r hier nog nutteloze zooi gekocht of alleen maar om die koers getreurd?![]()
![]()
![]()
Ik heb net weer wat centen naar m'n paypal en bpaid geboekt, dus we kunnen de Chinese economie nog wat steunen over 'n paar daagjes
Ik koop niks meer. Ben d'r helemaal klaar mee.
Anyone buying that?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.aliexpress.com(...)ick/32266031182.htmlquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:42 schreef dodge_911 het volgende:
Ey! Wordt d'r hier nog nutteloze zooi gekocht of alleen maar om die koers getreurd?![]()
![]()
![]()
Ik heb net weer wat centen naar m'n paypal en bpaid geboekt, dus we kunnen de Chinese economie nog wat steunen over 'n paar daagjes
Grappig ding en goedkoop![]()
![]()
Yes my fliend. Wlat plice you ask for anyone?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:44 schreef shiznuts het volgende:
Ik koop niks meer. Ben d'r helemaal klaar mee.
Anyone buying that?Niet veel, althans niet veel dingen die de moeite waard zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:42 schreef dodge_911 het volgende:
![]()
![]()
5 soorten screenprotectors (LG g watch, LG g watch R, Xperia Z, Doogee pixels, Mi3)
1 hoesje voor mi3
1 hoesje voor 16.000mAh powerbank
1 resend van een lamp uit oktober
1 bluedio geval
1 jiayu S3 (+ toebehoren).
Meeste of al vermeld of weinig het vermelden waard (Nu toch gedaan).
ik zit regelmatig op de beurs platformen een beetje te handelen. Daarmee kan je ook met een leuke hefboom op de eur/usd speculeren.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:27 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hmm. In welk opzicht? Euro's inkopen lijkt me moeilijk. (Tenzij jij buiten de Eurozone woont, maar even uitgaande van niet).
Dit soort dalen e.d. zijn leuk om in een paar maanden een leuk extratje mee te verdienen.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die euro koers is vervelend voor sommige shops ja. Maar de roebel is veel erger. Voor veel shops was Rusland in de top 3, zo niet de grootste afzet markt. En die is nu uit de top 5 gedonderd door de lage roebel![]()
![]()
![]()
De gaming gear rage van vorig jaar is al een tijdje voorbij en ik ben toe aan een nieuw tobo, muis en mat. Nu hebben jullie mooi de spulletjes kunnen duurtesten en zijn er al positieve uitschieters?
Het liefst heb ik alles draadloos, budget is ¤40 ofzo voor de hele handel.![]()
Voor dat bedrag krijg je een beetje zoiets:quote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:40 schreef Erasmo het volgende:
De gaming gear rage van vorig jaar is al een tijdje voorbij en ik ben toe aan een nieuw tobo, muis en mat. Nu hebben jullie mooi de spulletjes kunnen duurtesten en zijn er al positieve uitschieters?
Het liefst heb ik alles draadloos, budget is ¤40 ofzo voor de hele handel.
http://www.tinydeal.com/e(...)klight-p-138189.html
Of de Fulhen uit Tokko1's review maar dan moet je wel via Taobao agent bestellen.![]()
Zolang je er niet serieus data op wil gaan zetten wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)ick/32266031182.html
Grappig ding en goedkoopI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Weer 2 codes voor XPB's
10.400 mAh XPB - mip23off
5000 mAh XPB - mi30off
enne ...wie heeft er tips hoe we het TD forum kunnen verbeteren![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gebruik mijn Fühlen nogsteeds met volle plezier!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:24 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Voor dat bedrag krijg je een beetje zoiets:
[ afbeelding ]
Of de Fulhen uit Tokko1's review maar dan moet je wel via Taobao agent bestellen.
(batterij nog niet hoeven vervangen van het toetsenbord en muis nu een keer)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
ik heb een 'razor' muis voor 3eur gekocht uit china, ding werkt superquote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:40 schreef Erasmo het volgende:
Het liefst heb ik alles draadloos, budget is ¤40 ofzo voor de hele handel.![]()
grr die heb ik net eergister besteldquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:41 schreef Kenzi het volgende:
Weer 2 codes voor XPB's
10.400 mAh XPB - mip23off
5000 mAh XPB - mi30off
enne ...wie heeft er tips hoe we het TD forum kunnen verbeteren![]()
![]()
![]()
Zo'n slechte kwaliteit ja?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zolang je er niet serieus data op wil gaan zetten wel.![]()
16GB kopen, 2GB krijgen en zo. Google maar eens wat.quote:
Geven dan wel 16GB aan, maar na schrijven van meer dan 2GB is de boel corrupt.
Vuistregel is geen geheugen kopen in China.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
In precies op maat gesneden schuim (zoals ze ook laten zien op de fotos), alle 3 helemaal heel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:35 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Hoe zijn die heel aangekomen? Goed verpakt?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
We zullen zien, in dat geval dreig ik gewoon met een negatieve review en anders pech gehad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
16GB kopen, 2GB krijgen en zo. Google maar eens wat.
Geven dan wel 16GB aan, maar na schrijven van meer dan 2GB is de boel corrupt.
Vuistregel is geen geheugen kopen in China.![]()
Geen geheugen uit china halen.. bespaar je nou die moeite.. en uberhaupt de ellende achteraf om het te claimen..![]()
Waarom zijn mensen nog eigenwijs en kopen ze niet voor een euro meer het gewoon in Nederland van een goed merk.![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:59 schreef rene90 het volgende:
Waarom zijn mensen nog eigenwijs en kopen ze niet voor een euro meer het gewoon in Nederland van een goed merk.YouTube
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:59 schreef rene90 het volgende:
Waarom zijn mensen nog eigenwijs en kopen ze niet voor een euro meer het gewoon in Nederland van een goed merk.Typische gevallen van voor 'n duppie op de eerste rang willen zitten en 't zal hun toch niet overkomen? Dan maar lekker nog eens aan die steen laten stoten, toch? Volgens mij is er genoeg gewaarschuwd.quote:"If you're not a manc, you're a wank"![]()
De 10400 Xiaomi Powerbank binnen
Op het eerste oog ziet hij er zeer goed uit: hij is nu aan het laden.
Ik had hem overigens van tinydeal.
Ik kan alleen de krascode niet checken, want er zitten allemaal chinese tekens voor?
Die moet je er dus voorzichtig afkrassen met een muntje of zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:40 schreef l0lownkill het volgende:
Ik kan alleen de krascode niet checken, want er zitten allemaal chinese tekens voor?[ afbeelding ]
Met je nagel krijg je alleen dat zilverige eraf.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Bedankt, gelukt!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:42 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die moet je er dus voorzichtig afkrassen met een muntje of zo.
Met je nagel krijg je alleen dat zilverige eraf.You can't be late if you don't show up.![]()
Iemand die mij nog kan vertellen, hoe dit precies in zijn werk gaat?
http://www.dx.com/p/hosaf(...)-369823#.VLg6GCuG_kU
Je schroeft hem aan de muur uiteraard, maar en dan?
Hoe doe je dat met kabels/aansluiting?
Waar is die rode voor, en dat vierkante ding?
Zit er serieus over na te denken om een camera aan te schaffen om mijn motor in de gaten te houden, alleen wil ik niet "zomaar" iets kopen om vervolgens ermee te blijven zitten.
Thanks alvast!YouTube
Dat vierkantig ding is voor je netwerkkabel. Om je beelden door te streamen. Het rood zal wel de 'poweraansluiting' zijn. Zal nog wel iemand bevestigenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe doe je dat met kabels/aansluiting?![]()
![]()
Ik heb em via DX binnen, lijkt zo te zien echt te zijn. Kon alleen niet zo makkelijk een engelstalige controle site vinden. Filmpjes van Xiaomi zelf gekeken en het lijkt allemaal te kloppen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:40 schreef l0lownkill het volgende:
Ik kan alleen de krascode niet checken, want er zitten allemaal chinese tekens voor?[ afbeelding ]The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.![]()
Wat ga jij ervan halen? Ik heb hem ook binnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:48 schreef badschaap het volgende:
weer 2 euro gratis tegoed op miniinthebox![]()
Hoe kom je daaraan? Gewoon een keer iets bestellen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:48 schreef badschaap het volgende:
weer 2 euro gratis tegoed op miniinthebox![]()
Ook net binnen gekregen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat ga jij ervan halen? Ik heb hem ook binnen.![]()
gewoon op de mailinglist staanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:52 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hoe kom je daaraan? Gewoon een keer iets bestellen?![]()
heb een laserlampje besteld, was 1.97quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat ga jij ervan halen? Ik heb hem ook binnen.![]()
Aldus:quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:36 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Dat vierkantig ding is voor je netwerkkabel. Om je beelden door te streamen. Het rood zal wel de 'poweraansluiting' zijn. Zal nog wel iemand bevestigen
Correct.![]()
![]()
Wauw! Maandagavond 12 januari besteld bij BG, vandaag binnen![]()
Tas voor mijn DSLR
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Linkje? Fijne tas?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:22 schreef N22 het volgende:
Wauw! Maandagavond 12 januari besteld bij BG, vandaag binnen[ afbeelding ]
Tas voor mijn DSLR![]()
quote:Alsse ge nog tasinspirazi nodig hebte:quote:Op maandag 12 januari 2015 22:51 schreef N22 het volgende:
Sinds kort een DSLR in het bezit (2e-hands, body en één lens), mijn eerste cameraVanuit mijn opleiding wel genoeg gewerkt met spiegelreflex camera's, zodoende is mijn interesse voor fotografie (als hobby) ook gewekt.
Vanavond maar even wat accessoires besteld:
Caden cameratas
Neckstrap
Leather handstrap
Lens cover & body cap
Neoprene Lens Pouch
Neoprene Lens bagZelf erg tevree met m'n keuze voor de Caden M2 & M5.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:56 schreef shiznuts het volgende:
Buiten http://caden.tmall.com waren trouwens ook wel aardig: http://godspeed.tmall.com • http://toimend.tmall.com • http://jenova.tmall.com • http://maxgear.tmall.com en http://ainogirl.tmall.com bijvoorbeeld. Van die laatste zag deze er best relaxt uit: http://detail.tmall.com/item.htm?id=16385422892 . Verder ook wel wat interessant spul als je naar tassen van Pisen of RUSH zoekt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die neopreen lens pouch & bag bleken ook al bezorgd, kom ik net achterGoed bezig bij BG
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
http://www.aliexpress.com/store/705924
Leuke shop (logo)![]()
![]()
Welke kabels vinden jullie beter? De Anker kabels of de Nillkin kabels?
Zelf lijken mij de Nillkin kabels beter vanwege dat clipje waardoor je hem goed kunt oprollen.. Maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben..Ik ben geil![]()
Netwerk en stroom toevoerquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die mij nog kan vertellen, hoe dit precies in zijn werk gaat?
http://www.dx.com/p/hosaf(...)-369823#.VLg6GCuG_kU
Je schroeft hem aan de muur uiteraard, maar en dan?
Hoe doe je dat met kabels/aansluiting?
Waar is die rode voor, en dat vierkante ding?
Zit er serieus over na te denken om een camera aan te schaffen om mijn motor in de gaten te houden, alleen wil ik niet "zomaar" iets kopen om vervolgens ermee te blijven zitten.
Thanks alvast!.
Als het goed is wordt de mijne binnen niet al te lange tijd verzonden. Zal even een review schieten/maken.
Ik had een order dubbel besteld op miniinthebox, dus maar meteen bestelling geannuleerd. Wat doen die kut chinezen nou, snel verzenden terwijl mijn verzoek zogenaamd nog in behandeling is![]()
dus heb maar meteen een claim geopend bij paypal, hier ben ik niet van gediend![]()
Tja, Miniinthebox staat er eenmaal om bekend om errggg snel te verzenden, vanmiddag 4 uur iets besteld en die is nu al verzondenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:21 schreef badschaap het volgende:
Ik had een order dubbel besteld op miniinthebox, dus maar meteen bestelling geannuleerd. Wat doen die kut chinezen nou, snel verzenden terwijl mijn verzoek zogenaamd nog in behandeling is![]()
dus heb maar meteen een claim geopend bij paypal, hier ben ik niet van gediend
Jij moet gewoon niet twee keer bestellen![]()
![]()
ze kunnen toch eerst kijken of er wat met een order aan de hand is voor het te verpakken, of is dat te moeilijk voor die mensen daar?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:23 schreef krissie100 het volgende:
[..]
Tja, Miniinthebox staat er eenmaal om bekend om errggg snel te verzenden, vanmiddag 4 uur iets besteld en die is nu al verzonden
Jij moet gewoon niet twee keer bestellen![]()
Jij kan toch eerst kijken of je een order niet dubbel plaatst, of is dat te moeilijk voor je?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
ze kunnen toch eerst kijken of er wat met een order aan de hand is voor het te verpakken, of is dat te moeilijk voor die mensen daar?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Tja, zo werkt dat niet. Die order gaat direct de printer uit, wordt gepikt en verzonden. 10x checken doen ze (helaas) niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
ze kunnen toch eerst kijken of er wat met een order aan de hand is voor het te verpakken, of is dat te moeilijk voor die mensen daar?
Had het ook bij een teleconprovider, binnen half uur geannuleerd maar toch 2 dagen later aan de deur.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik heb meteen erna die bestelling geannuleerd, dus beter krijg ik gewoon mn geld terug en kunnen zij dat pakketje nog er tussen uit halen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij kan toch eerst kijken of je een order niet dubbel plaatst, of is dat te moeilijk voor je?![]()
Als er iets met een order is , kan de computer die toch ook zolang parkeren?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, zo werkt dat niet. Die order gaat direct de printer uit, wordt gepikt en verzonden. 10x checken doen ze (helaas) niet.
Had het ook bij een teleconprovider, binnen half uur geannuleerd maar toch 2 dagen later aan de deur.
Hoe moeilijk kan het zijn![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
ze kunnen toch eerst kijken of er wat met een order aan de hand is voor het te verpakken, of is dat te moeilijk voor die mensen daar?
Ik ben geil![]()
Maargoed. Ik bestel toch nooit bij mini. Liever service zoals van bang of focal of fasttech
en veel goedkoper natuurlijk![]()
als er een shop een enorm goede service heeft is het miniinthebox wel, daaraan merk je echt dat het gericht op het westen is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:32 schreef badschaap het volgende:
Maargoed. Ik bestel toch nooit bij mini. Liever service zoals van bang of focal of fasttech
en veel goedkoper natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:36 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Dat vierkantig ding is voor je netwerkkabel. Om je beelden door te streamen. Het rood zal wel de 'poweraansluiting' zijn. Zal nog wel iemand bevestigenThanks!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Netwerk en stroom toevoer.
Als het goed is wordt de mijne binnen niet al te lange tijd verzonden. Zal even een review schieten/maken.
Dan ga ik denk ik even kijken naar een wifi camera (tips graag!!!).
Het lijkt mij niet handig om van de ene kant van mijn huis, naar de andere kant van het huis een kabel te trekken zodat ik hem daar kan ophangen.
Kan je trouwens ook een soort "verlengingsrouter" ergens halen?
Dat zou dan nog een optie zijn, om in het stopcontact wat ik daar heb te zitten een soort router te hebben en dan van daar uit een kabeltje in die camera te stoppen.
Anyone?YouTube
Ligt in de mottenballen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:06 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Mooie hexacopter trouwens! Gebruik je hem nog?![]()
Misschien als het weer mooier wordt maar eens de lucht in brengen.
Zo'n ding heeft toch een flink steilere leercurve dan de meeste multicopters.Zou voor de Ankers gaan. Lees geregeld dat de Nillkin toch wel tegenvallen en over de Ankers heb ik nog niet veel negatiefs gehoord.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:15 schreef defokkingfoker het volgende:
Welke kabels vinden jullie beter? De Anker kabels of de Nillkin kabels?
Zelf lijken mij de Nillkin kabels beter vanwege dat clipje waardoor je hem goed kunt oprollen.. Maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben..Als je router aan de andere kant van het huis staat gok ik dat van een degelijke stream ook niet veel overblijft. Dat je lagere resolutie moet gebruiken en/of dropped frames.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het lijkt mij niet handig om van de ene kant van mijn huis, naar de andere kant van het huis een kabel te trekken zodat ik hem daar kan ophangen.
Zijn hier wel een aantal die ervaringen hebben met IP camera's die hun ervaringen uit de praktijk kunnen delen in hoeverre dit bij hen geldt.Zeker. Elke router kun je wel als bridge inzetten. Deze router pikt dan je wifi op van je normale router en je apparatuur kun je dan aan de netwerkpoorten hangen (zoals inderdaad een IP camera).quote:Kan je trouwens ook een soort "verlengingsrouter" ergens halen?
Dat zou dan nog een optie zijn, om in het stopcontact wat ik daar heb te zitten een soort router te hebben en dan van daar uit een kabeltje in die camera te stoppen.
Anyone?
Waar je ook aan zou kunnen denken is powerline.
En ook zoiets kan handig zijn; kun je stroom en netwerk over de netwerkkabel sturen (i.p.v. netwerkkabel én stroomkabel) naar de camera trekken.![]()
Dat gaat dus gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik heb meteen erna die bestelling geannuleerd, dus beter krijg ik gewoon mn geld terug
Binnen een paar seconden is je order al in behandeling. Laatst ook zoiets op TV pakketten waren binnen 1.5 minuut in het doosje gestopt, op rustige momenten zelfs binnen 30 seconden.
Daar mee bedoel ik dus:
- Label printen + plakken
- Pakketje er in en dichtplakken.
Nu zal het bij Mini wellicht iets langzamer gaan (wellicht iets minder automatisering) maar als een Chinees eenmaal met je lijstje het magazijn in is en inpakt dan is hij gewoon weg. In zo'n systeem wil je geen extra stops hebben, dat is 1 beweging richting de postuitgang.quote:en kunnen zij dat pakketje nog er tussen uit halen.
Heb ze even voor je gebeld, en je mag hem zelf er tussen uit komen zoeken
Jup, is de prijs ook naar natuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:36 schreef krissie100 het volgende:
[..]
als er een shop een enorm goede service heeft is het miniinthebox wel, daaraan merk je echt dat het gericht op het westen is.. Vaak veel duurder en nog vaker gewoon nep spul van Xiaomi etc
.
Lightinthebox heeft mij eens een resend van een item van $5 gedaan via DHL. Zelfs 2 keer over gebeld om het af te handelen
.
WIFI geeft vaak weinig framse en een slechte / matige verbinding. Dat wil je liever niet dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
Het lijkt mij niet handig om van de ene kant van mijn huis, naar de andere kant van het huis een kabel te trekken zodat ik hem daar kan ophangen.Power-line adapters zou kunnen. Mocht je daar (ook) geen stroom hebben dan gewoon 1 netwerk kabel trekken met passieve POE:quote:Kan je trouwens ook een soort "verlengingsrouter" ergens halen?
Anyone?
Hier niet terwijl ik wel op de mailing list staquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:48 schreef badschaap het volgende:
weer 2 euro gratis tegoed op miniintheboxIs de kop van de mail dit? ''Top Selling Watches Up To 60% OFF''
Beiden gezien, staat leuk spul op de Fuhlen site alleen jammer dat ie half Chinees isquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:24 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Voor dat bedrag krijg je een beetje zoiets:
[ afbeelding ]
Of de Fulhen uit Tokko1's review maar dan moet je wel via Taobao agent bestellen.
Deze lijkt me ook wel mooi, zitten ook een paar macro's op:
http://detail.tmall.com/i(...)11&scene=taobao_shop
wel dikke kans dat het een Fuhlen wordt, weet nog niet welke.Hier niet terwijl ik wel op de mailing list staquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:48 schreef badschaap het volgende:
weer 2 euro gratis tegoed op miniintheboxIs de kop van de mail dit? ''Top Selling Watches Up To 60% OFF''
![]()
Er staat iets over ¤ 2 in het onderwerp.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hier niet terwijl ik wel op de mailing list staIs de kop van de mail dit? ''Top Selling Watches Up To 60% OFF''
[..]
Beiden gezien, staat leuk spul op de Fuhlen site alleen jammer dat ie half Chinees is
Deze lijkt me ook wel mooi, zitten ook een paar macro's op:
http://detail.tmall.com/i(...)11&scene=taobao_shop
wel dikke kans dat het een Fuhlen wordt, weet nog niet welke.
[..]
Hier niet terwijl ik wel op de mailing list staIs de kop van de mail dit? ''Top Selling Watches Up To 60% OFF''
![]()
Na het schijnt moet je dus eerst (een of meerder keren) iets gekocht hebben bij hun voordat je voor dat soort mailtjes in aanmerking komt.quote:
Bij de buren (Tweakers) hebben ze ellelange discussies gehad over wie nou wel, niet, ook, misschien, wel, wat, random etc kreeg wat betreft die korting dingen van miniinthebox. En het is nogsteeds niet duidelijk, behalve dat iedereen (inclusief modjes) er helemaal klaar mee is.
Dus hierbij, please.. je krijgt het of je krijgt het niet en thats it.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Jammer... Kon nog wel een gratis oplader gebruikenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Na het schijnt moet je dus eerst (een of meerder keren) iets gekocht hebben bij hun voordat je voor dat soort mailtjes in aanmerking komt.
Bij de buren (Tweakers) hebben ze ellelange discussies gehad over wie nou wel, niet, ook, misschien, wel, wat, random etc kreeg wat betreft die korting dingen van miniinthebox. En het is nogsteeds niet duidelijk, behalve dat iedereen (inclusief modjes) er helemaal klaar mee is.
Dus hierbij, please.. je krijgt het of je krijgt het niet en thats it.![]()
![]()
Je krijgt het alleen als je besteld hebt. Zo ver ben ik ondertussen wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Na het schijnt moet je dus eerst (een of meerder keren) iets gekocht hebben bij hun voordat je voor dat soort mailtjes in aanmerking komt.
Dus hierbij, please.. je krijgt het of je krijgt het niet en thats it.
Als je niets besteld krijg je geen mailtjes meer (tijdelijk).
Nu reageer ik alleen maar om je te pesten
__
Overigens sinds 5 januari al iets wat via de bulk post tracking in Nederland is nog steeds niet ontvangen. Mag even duren bij de vrienden van PostNL
Of het ligt bij de douane?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je krijgt het alleen als je besteld hebt. Zo ver ben ik ondertussen wel.
Als je niets besteld krijg je geen mailtjes meer (tijdelijk).
Nu reageer ik alleen maar om je te pesten
__
Overigens sinds 5 januari al iets wat via de bulk post tracking in Nederland is nog steeds niet ontvangen. Mag even duren bij de vrienden van PostNL
![]()
Dat is ook PostNL die de inklaring doetquote:. Maar gezien het gaat om een screenprotector van $5 denk ik niet dat die er mee aan de haal zijn gegaan
Puh, ik wil ze nog niet eens meer, die stomme coupons van Mini en haar te kleine doosquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:58 schreef tokko1 het volgende:
Dus hierbij, please.. je krijgt het of je krijgt het niet en thats it.
Vandaag nieuwe controller voor de 6803 strips binnengekregen, zodadelijk effe mee pielen
Hmm, dat is wel vreemd dan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat is ook PostNL die de inklaring doet. Maar gezien het gaat om een screenprotector van $5 denk ik niet dat die er mee aan de haal zijn gegaan
![]()
![]()
Haha, ga mij binnenkort ook maar afmelden van al die mailingsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:15 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Puh, ik wil ze nog niet eens meer, die stomme coupons van Mini en haar te kleine doos
Vandaag nieuwe controller voor de 6803 strips binnengekregen, zodadelijk effe mee pielenheb ze in een los filter zitten maar stoor mij nog aan de hoeveelheid.
Ja, daaromquote:
En vol maar weer
Verder in: GC / [Chinese Webshops] Topic #335 Wellicht moeten we in Rusland gaan kopenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: