Hmm. In welk opzicht? Euro's inkopen lijkt me moeilijk. (Tenzij jij buiten de Eurozone woont, maar even uitgaande van niet).quote:Op maandag 19 januari 2015 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou dat niet heel erg vinden, op dat moment kan je ook weel lekker aan die wisselkoers verdienen
Euro's inkopen kan heel makkelijk. Neem een rekening bij skill in dollars. Stort geld met gunstige koers. boek terug op ander moment.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:27 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hmm. In welk opzicht? Euro's inkopen lijkt me moeilijk. (Tenzij jij buiten de Eurozone woont, maar even uitgaande van niet).
Ja maar je kunt wel dollars kopen, maar dan ga je niet veel winst maken. Euro's kopen lijkt me vrij moeilijk met euro's maar goedquote:Op maandag 19 januari 2015 21:30 schreef verbraakje het volgende:
[..]
Euro's inkopen kan heel makkelijk. Neem een rekening bij skill in dollars. Stort geld met gunstige koers. boek terug op ander moment.
En volgens mij is dit dan nog de moeilijke manier;)
http://www.aliexpress.com(...)ick/32266031182.htmlquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:42 schreef dodge_911 het volgende:
Ey! Wordt d'r hier nog nutteloze zooi gekocht of alleen maar om die koers getreurd?![]()
![]()
![]()
Ik heb net weer wat centen naar m'n paypal en bpaid geboekt, dus we kunnen de Chinese economie nog wat steunen over 'n paar daagjes
Yes my fliend. Wlat plice you ask for anyone?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:44 schreef shiznuts het volgende:
Ik koop niks meer. Ben d'r helemaal klaar mee.
Anyone buying that?
Niet veel, althans niet veel dingen die de moeite waard zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:42 schreef dodge_911 het volgende:
Ey! Wordt d'r hier nog nutteloze zooi gekocht of alleen maar om die koers getreurd?![]()
![]()
![]()
Ik heb net weer wat centen naar m'n paypal en bpaid geboekt, dus we kunnen de Chinese economie nog wat steunen over 'n paar daagjes
ik zit regelmatig op de beurs platformen een beetje te handelen. Daarmee kan je ook met een leuke hefboom op de eur/usd speculeren.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:27 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hmm. In welk opzicht? Euro's inkopen lijkt me moeilijk. (Tenzij jij buiten de Eurozone woont, maar even uitgaande van niet).
Voor dat bedrag krijg je een beetje zoiets:quote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:40 schreef Erasmo het volgende:
De gaming gear rage van vorig jaar is al een tijdje voorbij en ik ben toe aan een nieuw tobo, muis en mat. Nu hebben jullie mooi de spulletjes kunnen duurtesten en zijn er al positieve uitschieters?
Het liefst heb ik alles draadloos, budget is €40 ofzo voor de hele handel.
Zolang je er niet serieus data op wil gaan zetten wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)ick/32266031182.html
Grappig ding en goedkoop
Ik gebruik mijn Fühlen nogsteeds met volle plezier!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:24 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Voor dat bedrag krijg je een beetje zoiets:
[ afbeelding ]
http://www.tinydeal.com/e(...)klight-p-138189.html
Of de Fulhen uit Tokko1's review maar dan moet je wel via Taobao agent bestellen.
ik heb een 'razor' muis voor 3eur gekocht uit china, ding werkt superquote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:40 schreef Erasmo het volgende:
De gaming gear rage van vorig jaar is al een tijdje voorbij en ik ben toe aan een nieuw tobo, muis en mat. Nu hebben jullie mooi de spulletjes kunnen duurtesten en zijn er al positieve uitschieters?
Het liefst heb ik alles draadloos, budget is €40 ofzo voor de hele handel.
grr die heb ik net eergister besteldquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:41 schreef Kenzi het volgende:
Weer 2 codes voor XPB's
10.400 mAh XPB - mip23off
5000 mAh XPB - mi30off
enne ...wie heeft er tips hoe we het TD forum kunnen verbeteren![]()
![]()
Zo'n slechte kwaliteit ja?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zolang je er niet serieus data op wil gaan zetten wel.
16GB kopen, 2GB krijgen en zo. Google maar eens wat.quote:
In precies op maat gesneden schuim (zoals ze ook laten zien op de fotos), alle 3 helemaal heel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:35 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Hoe zijn die heel aangekomen? Goed verpakt?
We zullen zien, in dat geval dreig ik gewoon met een negatieve review en anders pech gehad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
16GB kopen, 2GB krijgen en zo. Google maar eens wat.
Geven dan wel 16GB aan, maar na schrijven van meer dan 2GB is de boel corrupt.
Vuistregel is geen geheugen kopen in China.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |