Ik gebruik mijn Fühlen nogsteeds met volle plezier!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:24 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Voor dat bedrag krijg je een beetje zoiets:
[ afbeelding ]
http://www.tinydeal.com/e(...)klight-p-138189.html
Of de Fulhen uit Tokko1's review maar dan moet je wel via Taobao agent bestellen.
ik heb een 'razor' muis voor 3eur gekocht uit china, ding werkt superquote:Op dinsdag 20 januari 2015 07:40 schreef Erasmo het volgende:
De gaming gear rage van vorig jaar is al een tijdje voorbij en ik ben toe aan een nieuw tobo, muis en mat. Nu hebben jullie mooi de spulletjes kunnen duurtesten en zijn er al positieve uitschieters?
Het liefst heb ik alles draadloos, budget is €40 ofzo voor de hele handel.
grr die heb ik net eergister besteldquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:41 schreef Kenzi het volgende:
Weer 2 codes voor XPB's
10.400 mAh XPB - mip23off
5000 mAh XPB - mi30off
enne ...wie heeft er tips hoe we het TD forum kunnen verbeteren![]()
![]()
Zo'n slechte kwaliteit ja?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zolang je er niet serieus data op wil gaan zetten wel.
16GB kopen, 2GB krijgen en zo. Google maar eens wat.quote:
In precies op maat gesneden schuim (zoals ze ook laten zien op de fotos), alle 3 helemaal heel.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:35 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Hoe zijn die heel aangekomen? Goed verpakt?
We zullen zien, in dat geval dreig ik gewoon met een negatieve review en anders pech gehad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
16GB kopen, 2GB krijgen en zo. Google maar eens wat.
Geven dan wel 16GB aan, maar na schrijven van meer dan 2GB is de boel corrupt.
Vuistregel is geen geheugen kopen in China.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:59 schreef rene90 het volgende:
Waarom zijn mensen nog eigenwijs en kopen ze niet voor een euro meer het gewoon in Nederland van een goed merk.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:59 schreef rene90 het volgende:
Waarom zijn mensen nog eigenwijs en kopen ze niet voor een euro meer het gewoon in Nederland van een goed merk.
Typische gevallen van voor 'n duppie op de eerste rang willen zitten en 't zal hun toch niet overkomen? Dan maar lekker nog eens aan die steen laten stoten, toch? Volgens mij is er genoeg gewaarschuwd.quote:
Die moet je er dus voorzichtig afkrassen met een muntje of zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:40 schreef l0lownkill het volgende:
De 10400 Xiaomi Powerbank binnen
Op het eerste oog ziet hij er zeer goed uit: hij is nu aan het laden.
Ik had hem overigens van tinydeal.
Ik kan alleen de krascode niet checken, want er zitten allemaal chinese tekens voor?[ afbeelding ]
Bedankt, gelukt!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:42 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die moet je er dus voorzichtig afkrassen met een muntje of zo.
Met je nagel krijg je alleen dat zilverige eraf.
Dat vierkantig ding is voor je netwerkkabel. Om je beelden door te streamen. Het rood zal wel de 'poweraansluiting' zijn. Zal nog wel iemand bevestigenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe doe je dat met kabels/aansluiting?
Ik heb em via DX binnen, lijkt zo te zien echt te zijn. Kon alleen niet zo makkelijk een engelstalige controle site vinden. Filmpjes van Xiaomi zelf gekeken en het lijkt allemaal te kloppen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:40 schreef l0lownkill het volgende:
De 10400 Xiaomi Powerbank binnen
Op het eerste oog ziet hij er zeer goed uit: hij is nu aan het laden.
Ik had hem overigens van tinydeal.
Ik kan alleen de krascode niet checken, want er zitten allemaal chinese tekens voor?[ afbeelding ]
Wat ga jij ervan halen? Ik heb hem ook binnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:48 schreef badschaap het volgende:
weer 2 euro gratis tegoed op miniinthebox
Hoe kom je daaraan? Gewoon een keer iets bestellen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:48 schreef badschaap het volgende:
weer 2 euro gratis tegoed op miniinthebox
Ook net binnen gekregen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat ga jij ervan halen? Ik heb hem ook binnen.
gewoon op de mailinglist staanquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:52 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hoe kom je daaraan? Gewoon een keer iets bestellen?
heb een laserlampje besteld, was 1.97quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat ga jij ervan halen? Ik heb hem ook binnen.
Aldus:quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:36 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Dat vierkantig ding is voor je netwerkkabel. Om je beelden door te streamen. Het rood zal wel de 'poweraansluiting' zijn. Zal nog wel iemand bevestigen
Linkje? Fijne tas?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:22 schreef N22 het volgende:
Wauw! Maandagavond 12 januari besteld bij BG, vandaag binnen[ afbeelding ]
Tas voor mijn DSLR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |