Ben erg benieuwd naar je bevindingen. Vraag me ook af hoeveel beter de 5000 is dan de 4000. Keuze wordt voor mij dan wel of de sj4000 of de sj5000+.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb ook vergelijkingsvideo's gezien inderdaad, Daar viel inderdaad op dat de SJ5000+ qua scherpte minder was dan de SJ5000 en wifi versie.. Toch vreemd aangezien ambralla chipset normaliter beter preseteren. Maargoed, er moet wel rekening mee gehouden worden dat de SJ5000+ filmpjes die al geschoten zijn voornamelijk presample(oftewel nog niet helemaal klaar voor verkoop) modellen zijn geweest!
Toch moet ik wel zeggen dat de SJ5000+ een bitrate haalt van +-24 Mbps en dat de wifi modellen 'maar' 15 mbit haalden in 1080p mode.. Dus dat duid er toch op dat de plus versie meer details normaliter moet kunnen laten zien.
Ik heb op internet al gelezen ook dat SJCAM bezig is met het tweaken van de firmware voor de SJ5000+. Er zijn inmiddels ook al verschillende updates uit.
Pak je bijvoorbeeld onderstaande video:
Dan zul je inderdaad zeggen dat de kleuren en scherpte bij de SJ5000 Wifi variant beter is.
maar kijk je bijvoorbeeld deze video, die de SJ4000/M10/SJ5000+/SJ5000 Wifi vergelijkt dan vind ik daar de SJ5000+ er qua scherpte uitspringen.
pak je een still uit die video dan is dit het resultaat..
[ afbeelding ]
Dan zie je met name op de tegels en de bomen erachter een stuk meer details.
Maargoed, ik zal het allemaal nog wel zelf eens testen en kijken hoe of wat.
Wat ik in iedergeval heb gemerkt is dat de SJ5000+ een stuk beter omgaat met licht dan de SJ4000
[ link | afbeelding ]
Rest volgt in de review
Ja of laptop/pc uiteraardquote:Op maandag 19 januari 2015 00:12 schreef ongelovelijk het volgende:
Wat is eigenlijk dit meerwaarde van de wifi functie? dat je hem kan connecten met je telefoon?
Bedankt Hans...quote:
Autioquote:Op zondag 18 januari 2015 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je er trouwens ook je telefoon mee besturen ?
zegmaar je autio stop zetten of juist laten spelen?
of eventueel je headphones inpluggen
Ik zal hem zo snel mogelijk maken, vandaag verder geen tijd gehad om met sj5000+ bezig te zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:12 schreef ongelovelijk het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar je bevindingen. Vraag me ook af hoeveel beter de 5000 is dan de 4000. Keuze wordt voor mij dan wel of de sj4000 of de sj5000+.
Wat is eigenlijk dit meerwaarde van de wifi functie? dat je hem kan connecten met je telefoon?
Nu toch maar besteld:quote:Op maandag 19 januari 2015 00:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bedankt Hans...
Morgen om 19:00 uur komt weer een Anker USB-lader met 5 poorten in de aanbieding.
Kost nu nog ¤18.41 maar morgen dus weer minder.
Let wel; dit is de 24W-versie die maximaal 5A kan leveren; dus 5 dingen opladen betekend maximaal 1A per apparaat.
Of maximaal 2.4A p/poort indien je niet alle 5 poorten gebruikt.
Zou dus persoonlijk wachten tot de reguliere 40W-versie weer in de aanbieding is (die niet niet gek veel duurder is) en maximaal 8A kan leveren.
Maar mocht het voldoende voor je zijn; doe er je voordeel mee.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
heb ik iets gemist? Kunnen maken?quote:Op maandag 19 januari 2015 08:52 schreef Kenzi het volgende:
Er is weer een seckill![]()
THL T6S voor $29,99
En een code kunnen maken voor de Xiaomi Note 4G - 10% korting met "xiaominote"
Het is nog maar 6456516546513456 keer vermeld dat'ie bij TD werkt :pquote:Op maandag 19 januari 2015 10:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb ik iets gemist? Kunnen maken?
Heb jij goed contact met die gasten daar of iets? Of ben je gewoon altijd op zoek naar codes?
ohquote:Op maandag 19 januari 2015 10:07 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Het is nog maar 6456516546513456 keer vermeld dat'ie bij TD werkt :p
quote:Op maandag 19 januari 2015 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh
nou, in dat geval heb ik een appeltje te schillen met TD
Tinydeal doet heel stom tegen mequote:Op maandag 19 januari 2015 10:15 schreef Kenzi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om het makkelijk te maken
![]()
![]()
DM je order nummer en ik zal het ff navragen.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tinydeal doet heel stom tegen meDoe er eens iets aan!
Ze willen mn order niet annuleren omdat het geld niet binnen is; mar het is zn paypal e-check.. alleen te annuleren als seller zijndeMaar dat snappen de klantenservice miepjes niet daar en willen kosten wat kost mn order doorvoeren
Het is toch wel zinnig in het opzicht dat het wél uit China komt itt jouw zaken.quote:
Jouw laatste reviewquote:Op maandag 19 januari 2015 10:19 schreef Kenzi het volgende:
[..]
DM je order nummer en ik zal het ff navragen.
Bij live chat is er toch helaas redelijk vaak een beetje een taal barriere
1 of twee zinnen zouden niet misstaan natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2015 11:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het is toch wel zinnig in het opzicht dat het wél uit China komt itt jouw zaken.
'quote:Op maandag 19 januari 2015 11:50 schreef RobertNL het volgende:
En Anker spul, kan (tot nu toe) geen lader uit China tegenaan
Ik reply dan of ze 'm nog slechter willen dan? Helpt heel vaak heel goedquote:Op maandag 19 januari 2015 17:03 schreef Erasmo het volgende:
Had laatst op ebay een telefoonhoesje besteld. Was niet op voorraad dus gerefund. Daarna regelmatig die aanbieding bekeken en daar stond steevast ''more than 10 available''.
Ik laat me niet naaien dus neutrale feedback gegeven komt ie nu huilie huilie doen op de mail.
Is ¤16.41 geworden.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:15 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen om 19:00 uur komt weer een Anker USB-lader met 5 poorten in de aanbieding.
Kost nu nog ¤18.41 maar morgen dus weer minder.
Let wel; dit is de 24W-versie die maximaal 5A kan leveren; dus 5 dingen opladen betekend maximaal 1A per apparaat.
Of maximaal 2.4A p/poort indien je niet alle 5 poorten gebruikt.
Dit zonder de kabels (dus alleen de lader) komt morgen om 19:00 uur in de aanbieding.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:34 schreef P4tje het volgende:
Nu toch maar besteld:
3x http://www.amazon.de/gp/product/B00A6LEN2Y/
[ afbeelding
Ben die Chinese oplaad zooi helemaal zat, kabeltjes die maar half of niet werken etc...
Mwah. Had hij er wat bijgezet was het zeker interessant. Nu is het niet veel meer dan photodump.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:14 schreef Dromer het volgende:
Het is toch wel zinnig in het opzicht dat het wél uit China komt itt jouw zaken.
De afgelopen dagen lees ik alleen maar berichten/voorspellingen die beweren dat we net zoals in 2002 terug gaan naar een gelijke koers. Dat betekend dus dat we voor een item van 10 dollar ook 10 euro gaan betalen. In dat geval moeten Chinese webshops wel ingrijpen want dit merken ze zeker in hun portemonnee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:13 schreef RobertNL het volgende:
De koers wordt wel echt met de dag slechter. Afgelopen weken weer ruim 3% eraf
![]()
16 januari: 1 euro = 1,14476
9 januari: 1 EUR = 1,12578
29 december: 1 EUR = 1,18030
zou dat niet heel erg vinden, op dat moment kan je ook weel lekker aan die wisselkoers verdienenquote:Op maandag 19 januari 2015 19:34 schreef davedavy het volgende:
[..]
De afgelopen dagen lees ik alleen maar berichten/voorspellingen die beweren dat we net zoals in 2002 terug gaan naar een gelijke koers. Dat betekend dus dat we voor een item van 10 dollar ook 10 euro gaan betalen. In dat geval moeten Chinese webshops wel ingrijpen want dit merken ze zeker in hun portemonnee.
Ik kan me er best aan ergeren ook al kun je er niets aan doen. Kan me toch niet voorstellen dat we straks ongeveer op gelijke waarde zitten
heb hem net voor 14.95 besteld. Gelijk een setje anker USB kabels mee besteld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |