dx heft geen distributiecentrum in Europa, dat claimen ze ook niet. Ze adverteren gewoon met EU directquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als je kiest bij dealextreme voor de europa distributiecentrum is dit dan echt europa zodat je het echt sneller krijgt en zonder douane perikelen ( vrij verkeer van mens en goederen)
Dus eigenlijk enige verschil is dat het verstuurd wordt met Post NL (vaak sneller) en dat het aanbod binnen EU Direct gericht is op de eu customer.quote:EU Direct commit to serve the local customers in European with high quality and brand name products at unbeatable prices while providing more faster delivery by Post NL. EU Direct values all the product suggestions which are submitted by European clients and we endeavor to select the products based on your requests
dat merkte je een paar weken terug ook al..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:45 schreef davedavy het volgende:
Het word tijd om in een hoekje te huilen over de Euro koers. Je merkt nu echt degelijk dat alles duurder is.
de verzendkosten van dat eu directquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:00 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
dx heft geen distributiecentrum in Europa, dat claimen ze ook niet. Ze adverteren gewoon met EU direct
[..]
Dus eigenlijk enige verschil is dat het verstuurd wordt met Post NL (vaak sneller) en dat het aanbod binnen EU Direct gericht is op de eu customer.
volgende shops adverteren wel met een eu distributiecentrum (en mi ligit, aanbod is daardoor ook relatief beperkt)
geekbuying
banggood
coolicool
comebuy
merimobiles
antelife
Vanaf $30 gratis maar daaronder is de shipping cost inderdaad om te huilen. http://e.dx.com/collectio(...)gn=201404eulogisticsquote:
ik heb bij DX nog nooit aan 30$ aan spul gekochtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:24 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Vanaf $30 gratis maar daaronder is de shipping cost inderdaad om te huilen. http://e.dx.com/collectio(...)gn=201404eulogistics
??? MMExpress is Merimobiles. Sowieso zou ik gewoon dit soort dingen uit China laten komen en geen EU warehouse nemen, waarde ligt toch onder ¤ 22. Als je het echt snel in huis wil hebben kan je nog steeds DHL nemenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb bij DX nog nooit aan 30$ aan spul gekocht
Wil nu zn miband en powerbank kopen, maar vertrouw DX dan weer niet
hmph ik wacht tot eu direct eens goedkoper is
[ afbeelding ]
Ik zag dit filmpje toevallig vanmorgen, dat is wel echt ubervetquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:11 schreef Skiet het volgende:
[..]
Bij het skiën krijg je hele toffe beelden met zo een stick.
Ik vergoed de verzendkosten mocht iemand zijn chestmount aan me willen uitlenen.
ja was ff aan het kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:44 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
??? MMExpress is Merimobiles. Sowieso zou ik gewoon dit soort dingen uit China laten komen en geen EU warehouse nemen, waarde ligt toch onder ¤ 22. Als je het echt snel in huis wil hebben kan je nog steeds DHL nemen
Je meent het..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat merkte je een paar weken terug ook al..
Downstar heeft er 1 onderweg dacht ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef ongelovelijk het volgende:
Zijn er al mensen die de SJ5000 gekocht hebben en binnen hebben? Zit te twijfelen tussen de 4 en 5000. Ben benieuwd of de hogere prijs van de 5000 het waard is?
Vind het prijsverschil nog wel erg flink op het moment hoor. Bijna 60 euro! Daarvoor heb je bijna een nieuwe SJ4000 :pquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef ongelovelijk het volgende:
Zijn er al mensen die de SJ5000 gekocht hebben en binnen hebben? Zit te twijfelen tussen de 4 en 5000. Ben benieuwd of de hogere prijs van de 5000 het waard is?
Ja, vraag mij dan ook af of het verschil er af kan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Vind het prijsverschil nog wel erg flink op het moment hoor. Bijna 60 euro! Daarvoor heb je bijna een nieuwe SJ4000 :p
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:49 schreef Iemand91 het volgende:
Anywho; een tip voor sommigen:
Morgen komt om 18:00 uur deze Anker lader in de aanbieding. Kost nu nog ¤29.99.
Ten opzichte van de bekende Anker-lader biedt deze 6 USB-poorten die elk 2.4A kunnen leveren (totaal 14.4A) in plaats van 5 USB-poorten die maximaal 8A tegelijk kan leveren (of 2.4A per poort).
Link? Heb ik ook nodig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:36 schreef rene90 het volgende:
Ook maar even een xiaomi lampje besteld, wordt mijn nieuwe nacht/leeslampje denk ik.2.74 euro bij tinydeal.
Zit te denken om lange HDMI kabel + splitter te kopen. Kan dan lekker dubbelen als mediacenter en mini PCquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:18 schreef shiznuts het volgende:
Niet zozeer een media player, eerder een miniPC.
Had ik die hele Sapphire Edge HD niet hoeven halen, met zoiets op de markt.
Die moet ik ook nog maar eens bestellen. Alhoewel ik al moeilijk veel van die led dingen van 1 watt hebquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:36 schreef rene90 het volgende:
Ook maar even een xiaomi lampje besteld, wordt mijn nieuwe nacht/leeslampje denk ik.2.74 euro bij tinydeal.
6 slots en 14.4A, geen idee waar je dat voor nodig zou hebbenquote:
Ja maar deze kan je buigen en dan kan je hem aan / uit zetten met de knop van de powerbankquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zit te denken om lange HDMI kabel + splitter te kopen. Kan dan lekker dubbelen als mediacenter en mini PC
[..]
Die moet ik ook nog maar eens bestellen. Alhoewel ik al moeilijk veel van die led dingen van 1 watt heb(o.a van de coupons van Lightinthebox).
[..]
6 slots en 14.4A, geen idee waar je dat voor nodig zou hebben![]()
5 slots is voor mij (ruim) voldoende.
yes mijn pre-order wordt nu ook verstuurd. Wel een us power plug maargoed heb nog wel adaptertjes liggenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, vraag mij dan ook af of het verschil er af kan.
De SJ4000 had dan ook een goede prijs, de SJ5000 is wat mij betreft wat aan de dure kant.
__
Overigens zojuist besteld als nieuwe mediacenter:
[ afbeelding ]
http://www.geekbuying.com(...)---Black-340056.html
Zal binnenkort even een review maken als hij binnen is! Net iets krachtigere processor dan de meeste goedkope tablets. Daarnaast ethernet en een lading USB poorten
![]()
De koers wordt wel echt met de dag slechter. Afgelopen weken weer ruim 3% eraf
![]()
16 januari: 1 euro = 1,14476
9 januari: 1 EUR = 1,12578
29 december: 1 EUR = 1,18030
1: Telefoonquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:45 schreef RobertNL het volgende:
6 slots en 14.4A, geen idee waar je dat voor nodig zou hebben![]()
5 slots is voor mij (ruim) voldoende.
Wordt pas op genoemde tijd duidelijk; en dat is nu dus ¤23.99 geworden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:36 schreef verbraakje het volgende:
Naar hoeveel euro afgeprijst? heb ik dit vermist of heb je dat niet vermeld?
Ik vind hem wel een bak niet al te sfeervol licht geven, dus zal hem meer voor praktische zaakjes op bv. de camping gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:36 schreef rene90 het volgende:
Ik verwacht een sj5000 plus volgende week ofzo in ontvangst te mogen nemen. Ik heb ook een sj4000.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef ongelovelijk het volgende:
Kan je niet op de markt snuffelen. Vaak hebben ze daar tegen goede prijzen redelijke kwaliteit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:46 schreef Tosti-vreter het volgende:
Iemand tips voor een mooie portemonnee? Niet te duur, wil wel redelijke kwaliteit. Liefste in het zwart.
Mijn portemonnee inclusief rijbewijs, bankpas etc. is verloren geraakt...
laatst een gekocht via ebayquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:46 schreef Tosti-vreter het volgende:
Iemand tips voor een mooie portemonnee? Niet te duur, wil wel redelijke kwaliteit. Liefste in het zwart.
Mijn portemonnee inclusief rijbewijs, bankpas etc. is verloren geraakt...
UPDATE!!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef ongelovelijk het volgende:
Ik lees op Tweakers iemand die beeld van de SJ5000+ erg vindt tegenvallen en op een ander vergelijkingsfilmpje (tussen deze en bijv. de SJ4000, SJ5000 en M10) viel beeld tegen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:50 schreef Downstar het volgende:
Lekker even mee kloten weer en vergelijken met de SJ4000.
Ben erg benieuwd!
Zal hem zo snel mogelijk gaan reviewen!
Ik heb ook vergelijkingsvideo's gezien inderdaad, Daar viel inderdaad op dat de SJ5000+ qua scherpte minder was dan de SJ5000 en wifi versie.. Toch vreemd aangezien ambralla chipset normaliter beter preseteren. Maargoed, er moet wel rekening mee gehouden worden dat de SJ5000+ filmpjes die al geschoten zijn voornamelijk presample(oftewel nog niet helemaal klaar voor verkoop) modellen zijn geweest!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik lees op Tweakers iemand die beeld van de SJ5000+ erg vindt tegenvallen en op een ander vergelijkingsfilmpje (tussen deze en bijv. de SJ4000, SJ5000 en M10) viel beeld tegen.
Toch jammer, want 1080p 60fps is wel geinig natuurlijk...
Zo, dat is wel een verschil inderdaad.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:52 schreef Downstar het volgende:
Wat ik in iedergeval heb gemerkt is dat de SJ5000+ een stuk beter omgaat met licht dan de SJ4000
[ link | afbeelding ]
Klopt, al zijn dit alleen de resultaten van het scherm.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zo, dat is wel een verschil inderdaad.
Gaat wel tegen de logica in want 1080p 30fps heeft minder licht nodig dan 1080p 60fps.
Dus eigenlijk zou de SJ5000+ donkerder beeld moeten hebben (of even licht maar veel meer ruis).
Aan je verhaal te zien kunnen we een aardige review verwachten, ben benieuwd.
Ik hoef alleen nog geen action-cam. Heb de druk nog kunnen weerstaan.
Bedoel je zoiets?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:27 schreef MAHL het volgende:
Hmm, iemand die een goede, goedkope dual Android/W8 tablet met toetsenbord kent? Wil graag Popcorn Time kijken in bed, wat helaas nu niet kan op mijn Surface RT, maar mijn Surface RT is dan weer erg handig voor Word etc. Vandaar best of both worlds
Had hem zelf al opgezocht ja, uit de link kon ik de titel wel halenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:33 schreef krissie100 het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets?
Www.tinydeal.com/product/CHUWI-Vi8-8-Win81-Android-44-Z3735F-2GB-32GB-Tablet-PC-p-144433
Plus dit
Www.aliexpress.com/item/32247638887.html?tracelog=storedetail2mobilesitedetail
Mm
Verkeerde links,
In ieder gevak chuwi vi8 dual boot met bluetooth keyboard case op aliexpress
Ok manquote:Op zondag 18 januari 2015 03:40 schreef badschaap het volgende:
http://www.buyincoins.com/item/19255.html
maar weer even nieuw guy fawkes masker besteld, in de ene zit een scheur en bij de andere zijn de schuim dingen aan de binnenkant eraf gevallen, dus best oncomfortabel
Waar heb je hem besteld? Bij Gear of bij Geekquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:45 schreef wootahH het volgende:
[..]
yes mijn pre-order wordt nu ook verstuurd. Wel een us power plug maargoed heb nog wel adaptertjes liggen
Dual sim [url=http://shop.ejiayu.com/product-467.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
1: Telefoon
2: Werktelefoon
3: Tablet
4: Smartwatch
5: Xiaomi lampje om de boel te verlichten tijdens het laden![]()
6: Powerbank
En je bent er al.
gearbest . Alleen nog steeds niet verzonden zie ik. Las iets over de leveringsproblemen bij pipo.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Bij Gear of bij Geek
SPOILER: Extra specificaties:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik momenteel een getweakte versie van de Xiaomi Mi band app, hiermee is het mogelijk om de functionaliteit uit te breiden. Er wordt een notificatie stand aan toegevoegd. Hiermee is het mogelijk om meldingen te krijgen op de miband als je bijvoorbeeld een whatsapp berichtje krijgt of bijvoorbeeld een melding op facebook. De meldingsvorm kun je gemakkelijk instellen in de app.
Je kunt ervoor kiezen om bijvoorbeeld het bandje 3 keer te laten trillen en bijvoorbeeld de leds 5 keer groen te laten knipperen.
De werking van de Mi-Band kun je zien in de video hieronder.
quote:Op zondag 18 januari 2015 21:48 schreef Downstar het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klein reviewtje van de Xiaomi Mi Band.
Gewoon even wat foto's en een kleine conclusie, verdere werking zie video reviewtje
Velen zullen de Xiaomi Mi band alwel kennen, of zelfs in huis hebben.
Kort gezegd is het een Fitness en sleep tracker. Het houdt bij hoeveel stappen je hebt gemaakt en rekent daar zelf bij hoeveel meter en calorieën dit ongeveer is. Dit doet de Xiaomi verrassend accuraat naar mijn mening.
Ook kan hij zoals gezegd slaapritmes bijhouden en geeft aan hoeveel uur je hebt geslapen,
hoeveel tijd daarvan lichte slaap is geweest, en hoeveel tijd daarvan je in een 'coma' hebt gelegen.
Bij mijn 3 daagse test is dit wel eens wisselend geweest, volgens de tracking van de eerste dag zou ik maar 1 minuut in lichte slaap hebben gelegen. Dat kan ik mij zelf eigenlijk niet voorstellen.
De 2de en 3de nacht zijn wat dat betreft nauwkeuriger voor mijn gevoel en kloppen ook met in bed en uit bed tijden.
[ link | afbeelding ]
Het uitlezen van je slaap en loop ritmes kun je met een app voor android of IOS i.s.m Bluetooth.
Belangrijk is dat je voor Android versie 4.4 nodig hebt.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De Mi band heeft mij tijdens het dragen voorlopig nog niet geīrriteerd,
het is een vrij soepel siliconen bandje en weegt maar +- 15 gram. Dat hij waterresistant is ook een mooi voordeel. Waar hij eigenlijk in uitblinkt is 2 dingen.
[ link | afbeelding ]
Zijn prijs en de batterijduur. Bij de prijs te beginnen. Het kost je max 20 euro om hem in huis te halen. Ik had hem zelf wat goedkoper via http://www.tinydeal.com/f(...)-watch-p-139192.html inclusief coupon.
De batterijduur is ongeveer 30 dagen, omdat er eigenlijk vrij weinig speciale hardware inzit dat veel energie kan slurpen.kan je er trouwens ook je telefoon mee besturen ?SPOILER: Extra specificaties:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik momenteel een getweakte versie van de Xiaomi Mi band app, hiermee is het mogelijk om de functionaliteit uit te breiden. Er wordt een notificatie stand aan toegevoegd. Hiermee is het mogelijk om meldingen te krijgen op de miband als je bijvoorbeeld een whatsapp berichtje krijgt of bijvoorbeeld een melding op facebook. De meldingsvorm kun je gemakkelijk instellen in de app.
Je kunt ervoor kiezen om bijvoorbeeld het bandje 3 keer te laten trillen en bijvoorbeeld de leds 5 keer groen te laten knipperen.
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De werking van de Mi-Band kun je zien in de video hieronder.
zegmaar je autio stop zetten of juist laten spelen?
of eventueel je headphones inpluggenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Aldi / Lidl / conrad, even duur en met garantie vaakquote:Op zondag 18 januari 2015 23:35 schreef mits het volgende:
Iemand wel eens solderbout besteld uit China? Zijn die dingen wat of heb je alom bekende 'ontploffingsgevaar' etc?
Ben erg benieuwd naar je bevindingen. Vraag me ook af hoeveel beter de 5000 is dan de 4000. Keuze wordt voor mij dan wel of de sj4000 of de sj5000+.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb ook vergelijkingsvideo's gezien inderdaad, Daar viel inderdaad op dat de SJ5000+ qua scherpte minder was dan de SJ5000 en wifi versie.. Toch vreemd aangezien ambralla chipset normaliter beter preseteren. Maargoed, er moet wel rekening mee gehouden worden dat de SJ5000+ filmpjes die al geschoten zijn voornamelijk presample(oftewel nog niet helemaal klaar voor verkoop) modellen zijn geweest!
Toch moet ik wel zeggen dat de SJ5000+ een bitrate haalt van +-24 Mbps en dat de wifi modellen 'maar' 15 mbit haalden in 1080p mode.. Dus dat duid er toch op dat de plus versie meer details normaliter moet kunnen laten zien.
Ik heb op internet al gelezen ook dat SJCAM bezig is met het tweaken van de firmware voor de SJ5000+. Er zijn inmiddels ook al verschillende updates uit.
Pak je bijvoorbeeld onderstaande video:
Dan zul je inderdaad zeggen dat de kleuren en scherpte bij de SJ5000 Wifi variant beter is.
maar kijk je bijvoorbeeld deze video, die de SJ4000/M10/SJ5000+/SJ5000 Wifi vergelijkt dan vind ik daar de SJ5000+ er qua scherpte uitspringen.
pak je een still uit die video dan is dit het resultaat..
[ afbeelding ]
Dan zie je met name op de tegels en de bomen erachter een stuk meer details.
Maargoed, ik zal het allemaal nog wel zelf eens testen en kijken hoe of wat.
Wat ik in iedergeval heb gemerkt is dat de SJ5000+ een stuk beter omgaat met licht dan de SJ4000
[ link | afbeelding ]
Rest volgt in de review
Ja of laptop/pc uiteraardquote:Op maandag 19 januari 2015 00:12 schreef ongelovelijk het volgende:
Wat is eigenlijk dit meerwaarde van de wifi functie? dat je hem kan connecten met je telefoon?
Bedankt Hans...quote:
Autioquote:Op zondag 18 januari 2015 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je er trouwens ook je telefoon mee besturen ?
zegmaar je autio stop zetten of juist laten spelen?
of eventueel je headphones inpluggen
Ik zal hem zo snel mogelijk maken, vandaag verder geen tijd gehad om met sj5000+ bezig te zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:12 schreef ongelovelijk het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar je bevindingen. Vraag me ook af hoeveel beter de 5000 is dan de 4000. Keuze wordt voor mij dan wel of de sj4000 of de sj5000+.
Wat is eigenlijk dit meerwaarde van de wifi functie? dat je hem kan connecten met je telefoon?
Nu toch maar besteld:quote:Op maandag 19 januari 2015 00:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bedankt Hans...
Morgen om 19:00 uur komt weer een Anker USB-lader met 5 poorten in de aanbieding.
Kost nu nog ¤18.41 maar morgen dus weer minder.
Let wel; dit is de 24W-versie die maximaal 5A kan leveren; dus 5 dingen opladen betekend maximaal 1A per apparaat.
Of maximaal 2.4A p/poort indien je niet alle 5 poorten gebruikt.
Zou dus persoonlijk wachten tot de reguliere 40W-versie weer in de aanbieding is (die niet niet gek veel duurder is) en maximaal 8A kan leveren.
Maar mocht het voldoende voor je zijn; doe er je voordeel mee.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
heb ik iets gemist? Kunnen maken?quote:Op maandag 19 januari 2015 08:52 schreef Kenzi het volgende:
Er is weer een seckill![]()
THL T6S voor $29,99
En een code kunnen maken voor de Xiaomi Note 4G - 10% korting met "xiaominote"
Het is nog maar 6456516546513456 keer vermeld dat'ie bij TD werkt :pquote:Op maandag 19 januari 2015 10:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb ik iets gemist? Kunnen maken?
Heb jij goed contact met die gasten daar of iets? Of ben je gewoon altijd op zoek naar codes?
ohquote:Op maandag 19 januari 2015 10:07 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Het is nog maar 6456516546513456 keer vermeld dat'ie bij TD werkt :p
quote:Op maandag 19 januari 2015 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh
nou, in dat geval heb ik een appeltje te schillen met TD
Tinydeal doet heel stom tegen mequote:Op maandag 19 januari 2015 10:15 schreef Kenzi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om het makkelijk te maken
![]()
![]()
DM je order nummer en ik zal het ff navragen.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tinydeal doet heel stom tegen meDoe er eens iets aan!
Ze willen mn order niet annuleren omdat het geld niet binnen is; mar het is zn paypal e-check.. alleen te annuleren als seller zijndeMaar dat snappen de klantenservice miepjes niet daar en willen kosten wat kost mn order doorvoeren
Het is toch wel zinnig in het opzicht dat het wél uit China komt itt jouw zaken.quote:
Jouw laatste reviewquote:Op maandag 19 januari 2015 10:19 schreef Kenzi het volgende:
[..]
DM je order nummer en ik zal het ff navragen.
Bij live chat is er toch helaas redelijk vaak een beetje een taal barriere
1 of twee zinnen zouden niet misstaan natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2015 11:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het is toch wel zinnig in het opzicht dat het wél uit China komt itt jouw zaken.
'quote:Op maandag 19 januari 2015 11:50 schreef RobertNL het volgende:
En Anker spul, kan (tot nu toe) geen lader uit China tegenaan
Ik reply dan of ze 'm nog slechter willen dan? Helpt heel vaak heel goedquote:Op maandag 19 januari 2015 17:03 schreef Erasmo het volgende:
Had laatst op ebay een telefoonhoesje besteld. Was niet op voorraad dus gerefund. Daarna regelmatig die aanbieding bekeken en daar stond steevast ''more than 10 available''.
Ik laat me niet naaien dus neutrale feedback gegeven komt ie nu huilie huilie doen op de mail.
Is ¤16.41 geworden.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:15 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen om 19:00 uur komt weer een Anker USB-lader met 5 poorten in de aanbieding.
Kost nu nog ¤18.41 maar morgen dus weer minder.
Let wel; dit is de 24W-versie die maximaal 5A kan leveren; dus 5 dingen opladen betekend maximaal 1A per apparaat.
Of maximaal 2.4A p/poort indien je niet alle 5 poorten gebruikt.
Dit zonder de kabels (dus alleen de lader) komt morgen om 19:00 uur in de aanbieding.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:34 schreef P4tje het volgende:
Nu toch maar besteld:
3x http://www.amazon.de/gp/product/B00A6LEN2Y/
[ afbeelding
Ben die Chinese oplaad zooi helemaal zat, kabeltjes die maar half of niet werken etc...
Mwah. Had hij er wat bijgezet was het zeker interessant. Nu is het niet veel meer dan photodump.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:14 schreef Dromer het volgende:
Het is toch wel zinnig in het opzicht dat het wél uit China komt itt jouw zaken.
De afgelopen dagen lees ik alleen maar berichten/voorspellingen die beweren dat we net zoals in 2002 terug gaan naar een gelijke koers. Dat betekend dus dat we voor een item van 10 dollar ook 10 euro gaan betalen. In dat geval moeten Chinese webshops wel ingrijpen want dit merken ze zeker in hun portemonnee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:13 schreef RobertNL het volgende:
De koers wordt wel echt met de dag slechter. Afgelopen weken weer ruim 3% eraf
![]()
16 januari: 1 euro = 1,14476
9 januari: 1 EUR = 1,12578
29 december: 1 EUR = 1,18030
zou dat niet heel erg vinden, op dat moment kan je ook weel lekker aan die wisselkoers verdienenquote:Op maandag 19 januari 2015 19:34 schreef davedavy het volgende:
[..]
De afgelopen dagen lees ik alleen maar berichten/voorspellingen die beweren dat we net zoals in 2002 terug gaan naar een gelijke koers. Dat betekend dus dat we voor een item van 10 dollar ook 10 euro gaan betalen. In dat geval moeten Chinese webshops wel ingrijpen want dit merken ze zeker in hun portemonnee.
Ik kan me er best aan ergeren ook al kun je er niets aan doen. Kan me toch niet voorstellen dat we straks ongeveer op gelijke waarde zitten
heb hem net voor 14.95 besteld. Gelijk een setje anker USB kabels mee besteld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |