dx heft geen distributiecentrum in Europa, dat claimen ze ook niet. Ze adverteren gewoon met EU directquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als je kiest bij dealextreme voor de europa distributiecentrum is dit dan echt europa zodat je het echt sneller krijgt en zonder douane perikelen ( vrij verkeer van mens en goederen)
Dus eigenlijk enige verschil is dat het verstuurd wordt met Post NL (vaak sneller) en dat het aanbod binnen EU Direct gericht is op de eu customer.quote:EU Direct commit to serve the local customers in European with high quality and brand name products at unbeatable prices while providing more faster delivery by Post NL. EU Direct values all the product suggestions which are submitted by European clients and we endeavor to select the products based on your requests
dat merkte je een paar weken terug ook al..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:45 schreef davedavy het volgende:
Het word tijd om in een hoekje te huilen over de Euro koers. Je merkt nu echt degelijk dat alles duurder is.
de verzendkosten van dat eu directquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:00 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
dx heft geen distributiecentrum in Europa, dat claimen ze ook niet. Ze adverteren gewoon met EU direct
[..]
Dus eigenlijk enige verschil is dat het verstuurd wordt met Post NL (vaak sneller) en dat het aanbod binnen EU Direct gericht is op de eu customer.
volgende shops adverteren wel met een eu distributiecentrum (en mi ligit, aanbod is daardoor ook relatief beperkt)
geekbuying
banggood
coolicool
comebuy
merimobiles
antelife
Vanaf $30 gratis maar daaronder is de shipping cost inderdaad om te huilen. http://e.dx.com/collectio(...)gn=201404eulogisticsquote:
ik heb bij DX nog nooit aan 30$ aan spul gekochtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:24 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Vanaf $30 gratis maar daaronder is de shipping cost inderdaad om te huilen. http://e.dx.com/collectio(...)gn=201404eulogistics
??? MMExpress is Merimobiles. Sowieso zou ik gewoon dit soort dingen uit China laten komen en geen EU warehouse nemen, waarde ligt toch onder ¤ 22. Als je het echt snel in huis wil hebben kan je nog steeds DHL nemenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb bij DX nog nooit aan 30$ aan spul gekocht
Wil nu zn miband en powerbank kopen, maar vertrouw DX dan weer niet
hmph ik wacht tot eu direct eens goedkoper is
[ afbeelding ]
Ik zag dit filmpje toevallig vanmorgen, dat is wel echt ubervetquote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:11 schreef Skiet het volgende:
[..]
Bij het skiën krijg je hele toffe beelden met zo een stick.
Ik vergoed de verzendkosten mocht iemand zijn chestmount aan me willen uitlenen.
ja was ff aan het kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:44 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
??? MMExpress is Merimobiles. Sowieso zou ik gewoon dit soort dingen uit China laten komen en geen EU warehouse nemen, waarde ligt toch onder ¤ 22. Als je het echt snel in huis wil hebben kan je nog steeds DHL nemen
Je meent het..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat merkte je een paar weken terug ook al..
Downstar heeft er 1 onderweg dacht ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef ongelovelijk het volgende:
Zijn er al mensen die de SJ5000 gekocht hebben en binnen hebben? Zit te twijfelen tussen de 4 en 5000. Ben benieuwd of de hogere prijs van de 5000 het waard is?
Vind het prijsverschil nog wel erg flink op het moment hoor. Bijna 60 euro! Daarvoor heb je bijna een nieuwe SJ4000 :pquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef ongelovelijk het volgende:
Zijn er al mensen die de SJ5000 gekocht hebben en binnen hebben? Zit te twijfelen tussen de 4 en 5000. Ben benieuwd of de hogere prijs van de 5000 het waard is?
Ja, vraag mij dan ook af of het verschil er af kan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Vind het prijsverschil nog wel erg flink op het moment hoor. Bijna 60 euro! Daarvoor heb je bijna een nieuwe SJ4000 :p
quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:49 schreef Iemand91 het volgende:
Anywho; een tip voor sommigen:
Morgen komt om 18:00 uur deze Anker lader in de aanbieding. Kost nu nog ¤29.99.
Ten opzichte van de bekende Anker-lader biedt deze 6 USB-poorten die elk 2.4A kunnen leveren (totaal 14.4A) in plaats van 5 USB-poorten die maximaal 8A tegelijk kan leveren (of 2.4A per poort).
Link? Heb ik ook nodig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:36 schreef rene90 het volgende:
Ook maar even een xiaomi lampje besteld, wordt mijn nieuwe nacht/leeslampje denk ik.2.74 euro bij tinydeal.
Zit te denken om lange HDMI kabel + splitter te kopen. Kan dan lekker dubbelen als mediacenter en mini PCquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:18 schreef shiznuts het volgende:
Niet zozeer een media player, eerder een miniPC.
Had ik die hele Sapphire Edge HD niet hoeven halen, met zoiets op de markt.
Die moet ik ook nog maar eens bestellen. Alhoewel ik al moeilijk veel van die led dingen van 1 watt hebquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:36 schreef rene90 het volgende:
Ook maar even een xiaomi lampje besteld, wordt mijn nieuwe nacht/leeslampje denk ik.2.74 euro bij tinydeal.
6 slots en 14.4A, geen idee waar je dat voor nodig zou hebbenquote:
Ja maar deze kan je buigen en dan kan je hem aan / uit zetten met de knop van de powerbankquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zit te denken om lange HDMI kabel + splitter te kopen. Kan dan lekker dubbelen als mediacenter en mini PC
[..]
Die moet ik ook nog maar eens bestellen. Alhoewel ik al moeilijk veel van die led dingen van 1 watt heb(o.a van de coupons van Lightinthebox).
[..]
6 slots en 14.4A, geen idee waar je dat voor nodig zou hebben![]()
5 slots is voor mij (ruim) voldoende.
yes mijn pre-order wordt nu ook verstuurd. Wel een us power plug maargoed heb nog wel adaptertjes liggenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, vraag mij dan ook af of het verschil er af kan.
De SJ4000 had dan ook een goede prijs, de SJ5000 is wat mij betreft wat aan de dure kant.
__
Overigens zojuist besteld als nieuwe mediacenter:
[ afbeelding ]
http://www.geekbuying.com(...)---Black-340056.html
Zal binnenkort even een review maken als hij binnen is! Net iets krachtigere processor dan de meeste goedkope tablets. Daarnaast ethernet en een lading USB poorten
![]()
De koers wordt wel echt met de dag slechter. Afgelopen weken weer ruim 3% eraf
![]()
16 januari: 1 euro = 1,14476
9 januari: 1 EUR = 1,12578
29 december: 1 EUR = 1,18030
1: Telefoonquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:45 schreef RobertNL het volgende:
6 slots en 14.4A, geen idee waar je dat voor nodig zou hebben![]()
5 slots is voor mij (ruim) voldoende.
Wordt pas op genoemde tijd duidelijk; en dat is nu dus ¤23.99 geworden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:36 schreef verbraakje het volgende:
Naar hoeveel euro afgeprijst? heb ik dit vermist of heb je dat niet vermeld?
Ik vind hem wel een bak niet al te sfeervol licht geven, dus zal hem meer voor praktische zaakjes op bv. de camping gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:36 schreef rene90 het volgende:
Ik verwacht een sj5000 plus volgende week ofzo in ontvangst te mogen nemen. Ik heb ook een sj4000.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef ongelovelijk het volgende:
Kan je niet op de markt snuffelen. Vaak hebben ze daar tegen goede prijzen redelijke kwaliteit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:46 schreef Tosti-vreter het volgende:
Iemand tips voor een mooie portemonnee? Niet te duur, wil wel redelijke kwaliteit. Liefste in het zwart.
Mijn portemonnee inclusief rijbewijs, bankpas etc. is verloren geraakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |