Hmm, zoek zoiets als hier aan het begin wordt getoond:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Niet ingebouwd, wel kan je een hoesje erbij bestellen waar een soort opening zit zodat je hem aan de achterkant vast kan maken. Werkt prima.
Veel nep in omloop op ali, die link die je stuurt werkt niet bij mij. Geen idee wat de prijs is? Beter koop je hem net zoals larry_flynt bij pandawill met die kortingscode.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:33 schreef MAHL het volgende:
Maar whatever, dan maar deze kopen:
http://www.aliexpress.com(...)32265755081.html?s=p
Seems legit? Verkoper heeft nog geen feedback.
Link naar die code?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Veel nep in omloop op ali, die link die je stuurt werkt niet bij mij. Geen idee wat de prijs is? Beter koop je hem net zoals larry_flynt bij pandawill met die kortingscode.
Kijk even in het vorige topic, een post van Robertnl geloof ik. Je kan ook de zoekfunctie gebruiken om het te vinden.quote:
Ah, dank. Heb toch maar even een creditcard besteld en zit nu uit te zoeken hoe het allemaal werktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kijk even in het vorige topic, een post van Robertnl geloof ik. Je kan ook de zoekfunctie gebruiken om het te vinden.
Aliexpress is gewoon veel nep spul, dus dan kan de prijs wel 'bijna' gelijk zijn maar als je alsnog nep spul krijgtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ah, dank. Heb toch maar even een creditcard besteld en zit nu uit te zoeken hoe het allemaal werkt
Prijs was trouwens $25.50 (15% korting), dus zo heel erg 'stinkt' het zaakje niet, maar toch.
Powerbank smoke, don't breathe this!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Aliexpress is gewoon veel nep spul, dus dan kan de prijs wel 'bijna' gelijk zijn maar als je alsnog nep spul krijgt. Maar prima, je mag het van mij proberen alleen dan niet later klagen als het toch nep is of je huis in de fik staat
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook bij AliExpress een hoesje gekocht. Dat maakt niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:11 schreef MAHL het volgende:
Heb hem ook maar van Pandawill gehaald, met kortingscodeHoesje dan wel van AliExpress.
ziet er niet goed uitquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Aliexpress is gewoon veel nep spul, dus dan kan de prijs wel 'bijna' gelijk zijn maar als je alsnog nep spul krijgt. Maar prima, je mag het van mij proberen alleen dan niet later klagen als het toch nep is of je huis in de fik staat
![]()
[ afbeelding ]
Panda shipt meestal wel snel, alleen check of ze het op voorraad hebben eerst. En als het eenmaal verzonden is moet je maar afwachten wat de post doet natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:17 schreef Jimbo het volgende:
hoe lang duren pakjes van pandawill meestal ?
ik zit te kijken voor zn setje xiaomi pistons v2, maar heb ze eigenlijk al voor +-10 feb nodig.
iemand een aanrader voor een andere club, die goedkoop snelle shipping aanbied ? of is panda altijd wel snel ?
zag ze net op miniinthebox een stukje goedkoper staan (en heb hele goede ervaring met de levertijden)quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Panda shipt meestal wel snel, alleen check of ze het op voorraad hebben eerst. En als het eenmaal verzonden is moet je maar afwachten wat de post doet natuurlijk.
Nep. Alhoewel mensen beweerden dat ze echt waren waren ze dat niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zag ze net op miniinthebox een stukje goedkoper staan (en heb hele goede ervaring met de levertijden)
weet jij als cina verslaafde toevallig of miniinthebox ook daadwerkelijk originele xiaomi's levert, of weet je of er ergens een lijst is met bedrijven die 'echte' verkopen ?
duidelijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nep. Alhoewel mensen beweerden dat ze echt waren waren ze dat niet.
Denk niet dat er veel kalenders verkocht worden als ik er op staquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Een aantal zijn overigens gewoon interns denk ik. Ga er niet vanuit dat die van November allemaal van Chinese origine zijn(soort Kenzi's dus
?)
Bedoel je theekopjes en schoteltjes enzo? Benieuwd of dat de shipping overleeftquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:30 schreef Questular het volgende:
Eens iets heel anders dan de powerbanken etc maar heeft er iemand al eens een mooie chinese thee set besteld en zo ja bij welke chinese webshop kan ik dan het beste zoeken?
thnx, ik heb ze net hier besteld.quote:Op woensdag 14 januari 2015 02:20 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel kalenders verkocht worden als ik er op sta
Er werken wel wat buitenlanders bij de DX maar heb deze niet gezien.
Overigens is denk ik een groot gedeelte ingehuurde modellen
Xiaomi Pistons voor ¤ 15.27 met 2015as3
Heb wel eens een theepot (zo'n mooie originele van klei) naar mijn familie in NL gestuurd. Theepot omwikkeld met dat zachte 1cm dikke spul. dat weer goed getaped, omringd door luchtzakken strak in een doos. En die heeft het niet overleefd. Doos kwam gescheurd en met gaten aan. Ook omdat de douane het nodig vond deze te openen en niet goed terug te sluiten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bedoel je theekopjes en schoteltjes enzo? Benieuwd of dat de shipping overleeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |