abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2015 @ 06:48:35 #76
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_148699800
Staat vandaag een reclame van MiniInTheBox in de Metro. :P
pi_148700191
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 06:48 schreef Goddelijker het volgende:
Dat wordt een hele berg XPB'tjes verkopen om die 20.000 euro binnen te halen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kenzi op 15-01-2015 07:50:31 ]
pi_148700522
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:28 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik denk dat je het een slechte ervaring met het betreffende postbedrijf moet noemen. Zit je nog binnen de 45 dagen? (of is die grens al opgerekt?)

45 dagen? Kan ik na die tijd er vanuit gaan dat het niet meer komt?

Heb rond die tijd ook redelijk wat besteld bij Lightinthebox en Dealextreme. Die waren wel keurig op tijd binnen. Vreemd dat Banggood nu laat afweten. In het verleden wel positieve ervaringen mee gehad.
pi_148700726
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 08:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

45 dagen? Kan ik na die tijd er vanuit gaan dat het niet meer komt?

Heb rond die tijd ook redelijk wat besteld bij Lightinthebox en Dealextreme. Die waren wel keurig op tijd binnen. Vreemd dat Banggood nu laat afweten. In het verleden wel positieve ervaringen mee gehad.
45 dagen is de grens dat je een Paypal dispute kan openen. Na 45 dagen gaat dat niet meer.

(het wordt trouwens 180 dagen na 29 januari )
pi_148701465
Ik zit ook al een hele tijd te wachten op iets van Banggood, maar aangezien kerst en nieuwjaar er nog tussen hebben gezeten neem ik aan dat de drukte ook invloed heeft gehad op het verzendproces.
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 09:33:11 #81
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148701589
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 06:48 schreef Goddelijker het volgende:
over 2 jaar heeft choina shopping gewoon een flink deel nederlandse shops overgenomen _O_

het enige is die verzendtijd nog, maar die is in de laatste jaren ook steeds korter geworden. Dalijk heb je gewoon free shipping en dan is het er een week later _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_148701724
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:33 schreef Jimbo het volgende:

[..]

over 2 jaar heeft choina shopping gewoon een flink deel nederlandse shops overgenomen _O_

het enige is die verzendtijd nog, maar die is in de laatste jaren ook steeds korter geworden. Dalijk heb je gewoon free shipping en dan is het er een week later _O_
Via sites zoals iBood en al die dealsites, winkels zoals de Action, en resellers op Bol.com en Marktplaats hebben ze al een aardig groot deel :) De gewone consument die bij Banggood, Tinydeal etc koopt is maar een klein gedeelte. Wholesale is vele malen groter :)
En wacht maar tot Alibaba naar NL komt :)
  donderdag 15 januari 2015 @ 10:39:09 #83
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_148702984
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:33 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Dat zie ik dus werkelijk niet gebeuren. Kleine prullaria kun je prima bestellen maar de rest is veel te ingewikkeld. Het gedoe met de XPB geeft al aan dat zelfs experts nep rotzooi ontvangen ^O^
Hele volksstammen die goedkope opladers uit China halen, goed idee _O-

Nederlanders willen klikken, morgen ontvangen, gratis retourneren, 2 jaar garantie. De Action kan betere prijzen geven dan elke webshop.

Ik zie wel een markt voor Chinese A-kwaliteit producten maar dan vliegt de prijs ook omhoog. Chinashoppen is btw-vrij shoppen, dat maakt het verschil.

De juiste spullen eruit pikken. De juiste coupons vinden. Elke dag als een debiel een forum volgen om deze informatie te vergaren... Nee, het blijft voorlopig een vage hobby :P

quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:40 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Via sites zoals iBood en al die dealsites, winkels zoals de Action, en resellers op Bol.com en Marktplaats hebben ze al een aardig groot deel :) De gewone consument die bij Banggood, Tinydeal etc koopt is maar een klein gedeelte. Wholesale is vele malen groter :)
En wacht maar tot Alibaba naar NL komt :)
De productie van alle producten is al jaren in handen van China, niet heel erg nieuw.
Alibaba in Nederland. Ik ga alvast aandelen klacht.nl kopen _O-

Ik zou ook weleens willen weten wie bij miniinthebox het systeem heeft opgezet en zijn hier Nederlanders bij betrokken. Ik vind het namelijk ongelofelijk slecht in elkaar gezet.

Je krijgt wel antwoord in het Nederlands maar ik heb een vermoeden dat het standaard berichtjes zijn en wellicht vertaal software?
pi_148703151
quote:
[..]

De productie van alle producten is al jaren in handen van China, niet heel erg nieuw.

Ik zou ook weleens willen weten wie bij miniinthebox het systeem heeft opgezet en zijn hier Nederlanders bij betrokken. Ik vind het namelijk ongelofelijk slecht in elkaar gezet.

Je krijgt wel antwoord in het Nederlands maar ik heb een vermoeden dat het standaard berichtjes zijn en wellicht vertaal software?
Nederlanders zijn vrij schaars hier en meestal werken ze dan ook niet bij dit soort zaken.
DX heeft er geen op dit moment, Banggood volgens mij ook niet, Miniinthebox denk ik ook niet, anders mogen ze die wel ontslaan :p beetje in de Metro adverteren, de ROI daarvan is zo weinig.
Zijn weinig shops die een Nederlander in dienst hebben.
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 11:18:52 #85
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148704195
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:39 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat zie ik dus werkelijk niet gebeuren. Kleine prullaria kun je prima bestellen maar de rest is veel te ingewikkeld. Het gedoe met de XPB geeft al aan dat zelfs experts nep rotzooi ontvangen ^O^
Hele volksstammen die goedkope opladers uit China halen, goed idee _O-

Nederlanders willen klikken, morgen ontvangen, gratis retourneren, 2 jaar garantie. De Action kan betere prijzen geven dan elke webshop.

Ik zie wel een markt voor Chinese A-kwaliteit producten maar dan vliegt de prijs ook omhoog. Chinashoppen is btw-vrij shoppen, dat maakt het verschil.

De juiste spullen eruit pikken. De juiste coupons vinden. Elke dag als een debiel een forum volgen om deze informatie te vergaren... Nee, het blijft voorlopig een vage hobby :P

[..]

oh boy is het nu een hobby ;( ik dacht een verslaving.

Maar nee, als je kijkt naar nu en +- 5 jaar geleden. Toen deden heel weinig mensen het nog maar en nu super veel.

Ik werk momenteel in de marketing, en kan je vertellen dat er zelfs hele lezingen gegeven worden met als onderwerp 'Het gevaar wat china heet' :') (en ja dat gaat dan over china shopping)

Ze verwachten dat over 5 jaar de kwaliteit vd producten gewoon 'europees' is , en de levertijden minimaal zijn geworden.
Ik zelf geloof daar ook wel in, Xiaomi is niet voor niets (een van) werelds grootst groeiende bedrijven.

natuurlijk blijf je altijd de uber cheap meuk houden mar die is dan ook niet zo interresant. Het zijn de dingen als de xiaomi oordopjes, powerbanks,goedkope tv's en laptops die vanuit een EU warehouse binnen 3 dagen in huis zijn waar ze zich zorgen om maken.
Goedkope producten met de kwaliteit van dure producten.

Of het allemaal waar is, en binnen 5 jaar..ach we zullen het zien, persoonlijk denk ik dat als we 10jaar verder zijn de hele fysieke winkel markt nog verder in elkaar gestort is en je ipv 50 dan 80% van je omzet uit online moet halen, zo niet meer. En china zal een hele grote concurrent gaan leveren in de markt

sowieso zal shipping flink op de schop gaan, als je nu kijkt dat bedrijven zoals Kamera Express de Vandaag nog in huis service hebben, dat is echt bizar.
voor 1600 bestellen, savonds met je camera spelen _O_
Zeg over 5 jaar dat het Vandaag besteld over 4 uur in huis is _O_ Revolutie die ik zeker wil zien _O_
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 11:43:32 #86
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148705020
nog een mooi voorbeeld hiervan is trouwens de Yongnuo 50mm 1.8 _O_
pi_148705214
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:43 schreef Jimbo het volgende:
nog een mooi voorbeeld hiervan is trouwens de Yongnuo 50mm 1.8 _O_
Hier heb ik zin in:

Kost zo ongeveer de helft van de Canon versie. :9
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 12:07:25 #88
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148705814
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:49 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hier heb ik zin in:

[ afbeelding ]

Kost zo ongeveer de helft van de Canon versie. :9
erg benieuwd naar _O_
  donderdag 15 januari 2015 @ 12:49:04 #89
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_148707179
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:44 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Nederlanders zijn vrij schaars hier en meestal werken ze dan ook niet bij dit soort zaken.
DX heeft er geen op dit moment, Banggood volgens mij ook niet, Miniinthebox denk ik ook niet, anders mogen ze die wel ontslaan :p beetje in de Metro adverteren, de ROI daarvan is zo weinig.
Nou, moet wel eerlijk zeggen dat in mijn omgeving echt veel mensen over miniinthebox spreken terwijl 5 jaar geleden DX echt het grootst was. Zon advertentie levert niet per se direct nieuwe klanten op, maar zorgt wel in 1 klap voor veel vertrouwen door naamsbekendheid. En als 1 schaap over de dam is, volgen er al snel meer (lees: dames die goedkope sieraden kopen :') )
pi_148707990
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 08:39 schreef Kenzi het volgende:

[..]

45 dagen is de grens dat je een Paypal dispute kan openen. Na 45 dagen gaat dat niet meer.

(het wordt trouwens 180 dagen na 29 januari )
Wist ik niet, dank je.

'Hartelijk dank voor het registreren van uw klacht over deze transactie.'

Ik ben benieuwd. :s)

Edit: hmm, meteen gesloten. Zat na de 45 dagen blijkbaar. :(

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2015 13:21:35 ]
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 13:18:19 #91
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148707994
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:49 schreef Slickk het volgende:

[..]

Nou, moet wel eerlijk zeggen dat in mijn omgeving echt veel mensen over miniinthebox spreken terwijl 5 jaar geleden DX echt het grootst was. Zon advertentie levert niet per se direct nieuwe klanten op, maar zorgt wel in 1 klap voor veel vertrouwen door naamsbekendheid. En als 1 schaap over de dam is, volgen er al snel meer (lees: dames die goedkope sieraden kopen :') )
miniiinthebox en lightinthebox leveren dan ook nog eens snel hun spullen ook _O_

hoe ze het doen, geen idee maar ze zijn verreweg de snelste met bezorgen
pi_148708015
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:44 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Ken jij de strategie van MITB? Lijkt me niet toch.
pi_148708100
Xiaomi heeft ook weer nieuw spul aangekondigd op hun eigen evenement

Naast de Mi Note en Mi Note Pro (smartphones met Snapdragen 801/810, 3/4GB werkgeheugen en veel te veel pixels op het scherm) ook de Xiaomi Headset en de Xiaomi MiBox mini.

De MiBox Mini:
quote:
The Mi Box Mini is a smaller version of its Mi Box set-top box, which is essentially an Apple TV-esque device meant for streaming content from your smartphone.

The Mi Box Mini is extremely small and can just plug in straight into a power point. The only port on the back is an HDMI out to connect to your TV or AV receiver. Inside there is a quad-core Cortex-A7 clocked at 1.3GHz with 1GB of RAM and 4GB of storage, 1080p video out capability with Dolby and DTS Audio, dual-band 802.11n Wi-Fi, and built-in power supply. It comes with a Bluetooth remote and a standard 1.5m HDMI cable.

The Mi Box Mini is priced at 199 Chinese Yuan ($32).

En de Xiaomi Headset:
quote:
The other accessory are the Mi Headphones. They have a semi-open design with 50mm beryllium diaphragm drivers and interchangeable over-ear and on-ear covers that lets you choose whichever type of design you are comfortable with. They have a rated impedance of 32 ohm, making them ideal for smartphones. The headphones have silver plated straight cable with built-in audio controls and microphone.

The Mi Headphones are priced at 499 Chinese Yuan ($80).
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 13:23:35 #94
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148708123
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:22 schreef Iemand91 het volgende:
Xiaomi heeft ook weer nieuw spul aangekondigd.
Naast de Mi Note en Mi Note Pro (smartphones met Snapdragen 801/810, 3/4GB werkgeheugen en veel te veel pixels op het scherm) ook de Xiaomi Headset en de Xiaomi MiBox mini.

De MiBox Mini:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]

En de Xiaomi Headset:

[..]

[ afbeelding ]
die headphones zien er ook wel bruut uit, misschien ook leuk voor te gebruiken met de PS4 (als ze mogelijk ook een draadloze variant uitbrengen)
  donderdag 15 januari 2015 @ 13:24:17 #95
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_148708142
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:22 schreef Iemand91 het volgende:
Xiaomi heeft ook weer nieuw spul aangekondigd.

De MiBox Mini:

[..]

En de Xiaomi Headset:

[..]

[ afbeelding ]
Nieuwe speeltjes, Xiaomi doet goed z'n best met alle investeringen die ze de laatste tijd gekregen hebben.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_148708235
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:49 schreef Slickk het volgende:

[..]

Als ik het hoor hier bij collega's, is miniinthebox toch wel redelijk populair. Vooral de optie om met iDeal te kunnen betalen verlaagt de drempel voor Nederlandse klanten. PayPal vinden ze iets voor technische mensen en vertrouwen ze niet en een creditcard "heb je toch nergens voor nodig?" Vooral voor telefoonaccessoires als hoesjes wordt het veel gebruikt.
Don't let my username fool you...
pi_148708536
Hmm, staan hier allemaal '1 cent deals' bij, maar als ik op de producten klik, zie ik een hogere prijs?

http://activities.aliexpress.com/valentines_gift_sale.php

Edit: laat maar, is countdown naar de sale :P

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2015 13:47:10 ]
  Moderator donderdag 15 januari 2015 @ 13:44:05 #98
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148708710
mijn god tinydeal is echt de grootste kut bende die ik in jaren ben tegengekomen

Ik heb een openstaande paypal payment, deze is gedaan voor een order waar ik een foutje gemaakt heb.
Ik heb ze nu al 20x gecontact, met de vraag of ze deze order kunnen annuleren, en in paypal zelf de e-cheque kunnen bouncen (heel simpel in paypal zetten dat de transactie geannuleerd is)

Nu snapt verdomme geen enkele afhaalchinees daar wat ze moeten doen, en zeggen ze dat zn mn order onder geen enkele mogelijkheid kunnen annuleren omdat de payment nog open staat.... Ja dat snap ik!

Zelf kan ik in paypal niets aan de overdracht veranderen, en paypal zelf zegt doorleuk dat ik met de seller contact moet opnemen :')
Ik krijg dadelijk dus een item wat ik niet nodig heb, want meewerken kunnen ze voor geen meter.. great!
pi_148708971
Iemand ervaringen met Xiaomi box?

[ Bericht 66% gewijzigd door larry_flynt op 15-01-2015 14:26:34 ]
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:47:10 #100
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_148710946
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:18 schreef Jimbo het volgende:

[..]

miniiinthebox en lightinthebox leveren dan ook nog eens snel hun spullen ook _O_

hoe ze het doen, geen idee maar ze zijn verreweg de snelste met bezorgen
Toevallig op 7 januari iets besteld en vandaag binnen, binnen een week gewoon. Echt snel inderdaad :)

quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:28 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Als ik het hoor hier bij collega's, is miniinthebox toch wel redelijk populair. Vooral de optie om met iDeal te kunnen betalen verlaagt de drempel voor Nederlandse klanten. PayPal vinden ze iets voor technische mensen en vertrouwen ze niet en een creditcard "heb je toch nergens voor nodig?" Vooral voor telefoonaccessoires als hoesjes wordt het veel gebruikt.
En ja, iDeal is ondanks dat je voor geen mogelijkheid je geld terug kunt krijgen, erg populair en laagdrempelig voor Nederlanders. Aanmelden voor Paypal is vrij omslachtig (en veel weten niet dat je een bankrekening kunt koppelen) en een extra stap voordat je iets kunt bestellen, dus ik snap het wel. ^O^

Als je ziet dat je telefoonhoesjes voor een paar euro kunt krijgen terwijl praktisch dezelfde voor ¤15 - ¤25 verkocht worden, dan snap ik het al helemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')