abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148667541
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:14 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Heb wel eens een theepot (zo'n mooie originele van klei) naar mijn familie in NL gestuurd. Theepot omwikkeld met dat zachte 1cm dikke spul. dat weer goed getaped, omringd door luchtzakken strak in een doos. En die heeft het niet overleefd. Doos kwam gescheurd en met gaten aan. Ook omdat de douane het nodig vond deze te openen en niet goed terug te sluiten.
Daar ben ik dus bang voor :(
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 10:20:39 #52
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148667641
hmm wtf, paypal heeft nu alleen nog uitgestelde bank overdrachten bij mij .... dat is ff bagger.

Vorig jaar kon ik gewoon direct geld storten via paypal, en dan schreven ze dat later van mn rekening af.Nou, die oordopjes komen dus echt niet meer op tijd nu :') Er zit even 6-10 dagen extra tussen nu

edit: ah duidelijk, ondanks dat er in paypal zelf staat dat er niets meer open staat bleek er toch nog 100eur open te staan in totaal.
Nu maar even via ideal geld erop storten :@ dan de betaling nogmaals doen

[ Bericht 28% gewijzigd door Jimbo op 14-01-2015 10:59:36 ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_148675672
Nieuwe bieropener besteld, had hem al een tijdje op het oog. Ben benieuwd

pi_148676025
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:49 schreef larry_flynt het volgende:
Nieuwe bieropener besteld, had hem al een tijdje op het oog. Ben benieuwd

[ afbeelding ]
waarom niet gewoon zelf maken, spijkertje krom slaan in een stuk houd.
Magneetje erin maken, klaar :P?

althans ik zie dat deze dingen 12$ (+verzending moeten kosten?)
pi_148676051
Iemand een idee waar ik ibiza style kleding enzo kan kopen (voor mijn moeder)
pi_148676101
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:01 schreef Downstar het volgende:

[..]

waarom niet gewoon zelf maken, spijkertje krom slaan in een stuk houd.
Magneetje erin maken, klaar :P?

althans ik zie dat deze dingen 12$ (+verzending moeten kosten?)
Heb er nu 2,43 euro voor betaald. Dus dan ga ik allemaal niet zelf zitten rommelen. Heb nog niets eens spijkers in huis :')
pi_148676112
Iemand meer slechte ervaringen met Banggood?

In November 2 dingen besteld. De eerste was binnen in de eerste week van januari. Tweede pakketje is nog altijd niet binnen...
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:07:42 #58
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_148676214
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:51 schreef N22 het volgende:
Sinds kort een DSLR in het bezit (2e-hands, body en één lens), mijn eerste camera :@ Vanuit mijn opleiding wel genoeg gewerkt met spiegelreflex camera's, zodoende is mijn interesse voor fotografie (als hobby) ook gewekt.
Vanavond maar even wat accessoires besteld:
Caden cameratas
Neckstrap
Leather handstrap
Lens cover & body cap
Neoprene Lens Pouch
Neoprene Lens bag

Met dank aan shiz voor de tips ^O^
Wat ook handig is voor de camera is een waterpasje en een draadloze zelfontspanner.

quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:30 schreef larry_flynt het volgende:
Net verhuist dus nu heel mijn woning aan het stylen haha. Iemand een idee waar ik goede en niet te dure led strips kan kopen om in een tv meubel te monteren?
Volgens mij stond er in het jaaroverzicht een aardig stukje over led-strips.
pi_148676361
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

In November 2 dingen besteld. De eerste was binnen in de eerste week van januari. Tweede pakketje is nog altijd niet binnen...
Nee, afgelopen maand iets van 5 bestellingen geplaatst. Allen binnen. Sommige binnen een week, sommige 2 weken.
pi_148676367
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:07 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wat ook handig is voor de camera is een waterpasje en een draadloze zelfontspanner.

[..]

Volgens mij stond er in het jaaroverzicht een aardig stukje over led-strips.
Heb je toevallig een link naar het jaaroverzicht?
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:20:36 #61
327191 RobertNL
For your gear.
pi_148676679
Je zou 1 topic terug kunnen gaan en kunnen kijken op pagina 1.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_148676684
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:04 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Heb er nu 2,43 euro voor betaald. Dus dan ga ik allemaal niet zelf zitten rommelen. Heb nog niets eens spijkers in huis :')
Dan mag het zeker hiet niet besproken worden :P?.. fakeee!? haha
Ik kwam namelijk op de officiële site: http://www.areaware.com/c(...)oducts/bottle-opener

12$, denk al als je dat hebt betaald :')!
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:21:07 #63
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_148676705
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:12 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Heb je toevallig een link naar het jaaroverzicht?
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:20 schreef RobertNL het volgende:
Je zou 1 topic terug kunnen gaan en kunnen kijken op pagina 1.
pi_148677089
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:20 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dan mag het zeker hiet niet besproken worden :P?.. fakeee!? haha
Ik kwam namelijk op de officiële site: http://www.areaware.com/c(...)oducts/bottle-opener

12$, denk al als je dat hebt betaald :')!
Oh jezus wist nog niet eens dat je een orginele daarvan had.....
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:58:26 #65
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_148680365
Xiaomi Xiaoyi Little Ant Yi IP WLAN WIFI weetikveelwatnog camera is binnen! :)
Leuk ding, goeie beeldkwaliteit.
Ik had een paar dagen geleden de iOS app al geïnstalleerd, maar wegens geen Yi dus ook geen test, ding bleef crashen, dus ik doe het delete/reinstall dansje, blijkt de app niet te installen. Dan maar verder op Android :D
Setup was een eitje met de Engelstalige Android app (thx Kenzi!).

Je moet wel ff 'n accountje aanmaken bij Yi, of er al 1 hebben op Sina Weibo, nog wat Chinees of Xiaomi forums. Om de 1 of andere reden slikt'ie m'n 5Ghz netwerken niet, mgoed, genoeg andere :) Ik moet nog wel een microsdtje scoren voor d'rin. Power krijgt 't ding via USB, dus icm een XPB heb je 'n batterypowered ipcam =D

Uitgebreidere post volgt nog, maar sta nu klaar om wat lood de baan af te gaan gooien :)
(throwin' some lead down range klinkt toch stukken beter hé)

[ Bericht 17% gewijzigd door dodge_911 op 14-01-2015 17:08:49 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_148682074
waarom ligt mijn pakketje nu al zo'n 8 dagen in een vliegtuig?
  woensdag 14 januari 2015 @ 18:15:41 #67
327191 RobertNL
For your gear.
pi_148682857
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:49 schreef badschaap het volgende:
waarom ligt mijn pakketje nu al zo'n 8 dagen in een vliegtuig?
Hoe weet je dat hij nog in het vliegtuig zit?
- kan wel 4 dagen hebben liggen wachten op vrachtruimte
- kan hier in Nederland wel in niemandsland liggen (hal/gang) tussen vliegtuig en douane van Nederland.

Het depature is meer dan alleen vliegen.
  woensdag 14 januari 2015 @ 18:34:57 #68
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_148683522
@ dodge_911: coolo! :D Zelf ook eentje onderweg, ben wel benieuwd. M'n gearventory beschermen tegen dieven! Hoewel, ik ga vast geen loops draaien ofzo, is gewoon voor de speel. Nemen ze die ook gewoon mee. :P

:o Postbode weer eens gemist. Omschrijving 'China' en ligt op de selfcenter depot. :D Zouden ze daar dan nu toch alles mikken (was eerder alleen EU spul, Amazon.de enzo). Zou wel optimaal zijn als ze dat met al m'n gemiste spul doen, 24/7 afhalen wanneer het me uitkomt. Staat weliswaar vanaf morgen 9 uur op, maar ga zo wel ff proberen, denk toch dat ze het daar dan wel voor 19:00 dumpen en niet morgen pas.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 14 januari 2015 @ 18:46:30 #69
327191 RobertNL
For your gear.
pi_148683920
quote:
12s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef dodge_911 het volgende:
Xiaomi Xiaoyi Little Ant Yi IP WLAN WIFI weetikveelwatnog camera is binnen!
Leuk ding, goeie beeldkwaliteit.
Ik had een paar dagen geleden de iOS app al geïnstalleerd, maar wegens geen Yi dus ook geen test, ding bleef crashen, dus ik doe het delete/reinstall dansje, blijkt de app niet te installen. Dan maar verder op Android
Setup was een eitje met de Engelstalige Android app (thx Kenzi!).

Je moet wel ff 'n accountje aanmaken bij Yi, of er al 1 hebben op Sina Weibo, nog wat Chinees of Xiaomi forums. Om de 1 of andere reden slikt'ie m'n 5Ghz netwerken niet, mgoed, genoeg andere Ik moet nog wel een microsdtje scoren voor d'rin. Power krijgt 't ding via USB, dus icm een XPB heb je 'n batterypowered ipcam =D
Ben benieuwd, als je eens een paar samples zou kunnen plaatsen _O_ .
En verbruik (hoe lang kan je op een powerbank) van het apparaat zou ook leuk zijn ;).

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:34 schreef shiznuts het volgende:
@ dodge_911: coolo! :D Zelf ook eentje onderweg, ben wel benieuwd. M'n gearventory beschermen tegen dieven! Hoewel, ik ga vast geen loops draaien ofzo, is gewoon voor de speel. Nemen ze die ook gewoon mee. :P
Daar ben ik ook wel eens bang voor geweest toen ik hem op SD kaart had draaien :'). Nu maar gewoon naar de Synology en dan opslaan die hap :7
quote:
:o Postbode weer eens gemist. Omschrijving 'China' en ligt op de selfcenter depot. :D Zouden ze daar dan nu toch alles mikken (was eerder alleen EU spul, Amazon.de enzo). Zou wel optimaal zijn als ze dat met al m'n gemiste spul doen, 24/7 afhalen wanneer het me uitkomt. Staat weliswaar vanaf morgen 9 uur op, maar ga zo wel ff proberen, denk toch dat ze het daar dan wel voor 19:00 dumpen en niet morgen pas.
Mooi, hier waren ze er ook mee bezig dacht ik (pilots) maar voor dat dat overal in de kleine dorpjes uitgerold is....
  woensdag 14 januari 2015 @ 19:28:16 #70
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_148685422
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

Ik denk dat je het een slechte ervaring met het betreffende postbedrijf moet noemen. Zit je nog binnen de 45 dagen? (of is die grens al opgerekt?)

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:31 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Oh jezus wist nog niet eens dat je een orginele daarvan had.....
Het komt er dus, grofweg gezegd, op neer dat het idee een spijker in een stuk hout te rammen 10 dollar kost en het uitvoeren ervan 2,5 dollar...
Design-achtig spul is heel vaak gejat in China. Nu zal het met veel spullen wel meevallen, maar met kleding, tassen etc. kijk ik heel goed uit. Je zou maar gepakt worden terwijl je niet eens wist dat het imitatie is. Nóg stommer. :P

[ Bericht 20% gewijzigd door Dromer op 14-01-2015 19:34:37 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 14 januari 2015 @ 20:16:37 #71
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_148687502
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mooi, hier waren ze er ook mee bezig dacht ik (pilots) maar voor dat dat overal in de kleine dorpjes uitgerold is....
Die pilot werkt hier goed. ;)

De Bluedio i6 BT receiver (met in-ears, maar daar ging het me niet zo om) & Vsonic's laatste telg: de VSD5. :D
Nu was vanuit China de ene met PostNL verzonden en de ander met Deutsche Post blijkbaar, dus kan zijn dat ze het daarom als Europese diensten zien ofzo (neem aan dat die meer betalen voor diensten in het buitenland, dan de Chinesen met hun Hong Kong, China en Singapore Post) en het zodoende toch elk een eigen vakje kreeg op het selfservice afhaalpunt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 14 januari 2015 @ 20:22:45 #72
327191 RobertNL
For your gear.
pi_148687742
Oeh *O*

Die I6 ook onderweg, moet mijn Sony MW1 vervangen. Ben benieuwd of het wat is de I6.
Als we jou niet hadden om alles te vinden en te testen _O_
_
Overigens dit hier maar even spammen :D

Vangt hier wat stof, iemand die nog een G2S heeft? ik kan er niets meer mee. (gratis natuurlijk).
  woensdag 14 januari 2015 @ 20:33:32 #73
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_148688187
Pairing heb ik ook ontdekt, duurde ff, voor ik 'em door had, ging eerst door de opties: Chinees - Spaans - Frans - Engels. Mot je maar manual lezen. :+ Maar ff bijgepakt. Vanuit OFF de powerbutton ingehouden tot het statuslampje steady blauw oplicht. :Y Verder is het OLED-schermpje wel handig. Moet nog ff testen hoe dat werkt met nummerweergave, tracks played enzo. Maar het werkt i.i.g. wel aardig. Nu ff met andere oordopjes proberen. Misschien hint dat ze gelijkertijd aankomen dat de i6 + VSD5 de nieuwe hitcombi is..? c_/ On to the Vsonics it is... benieuwd.

- muren zijn een beetje een probleem, verder doet de range het wel aardig. Mic lijkt een beetje raar geplaatst. Aan de onderkant als je hem met de clip opspeld zodat je het display ziet.

- - Oh yeah, hitcombo fo sho. :9 Sweet.

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 14-01-2015 20:46:32 ]
pi_148691025
Pandawill en DHL traceercode!! :'(

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:22 schreef RobertNL het volgende:
Oeh *O*

Die I6 ook onderweg, moet mijn Sony MW1 vervangen. Ben benieuwd of het wat is de I6.
Als we jou niet hadden om alles te vinden en te testen _O_
_
Overigens dit hier maar even spammen :D
[ afbeelding ]
Vangt hier wat stof, iemand die nog een G2S heeft? ik kan er niets meer mee. (gratis natuurlijk).
Ik heb een G3. :+
pi_148699588
Nog wat codes kunnen scoren

Pipo W5 - W518OFF
Teclast X90HD - X90HD17OFF
Arduino accesoires - asp6
Arduino set - arduino2015
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')