Daar ben ik dus bang voorquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:14 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Heb wel eens een theepot (zo'n mooie originele van klei) naar mijn familie in NL gestuurd. Theepot omwikkeld met dat zachte 1cm dikke spul. dat weer goed getaped, omringd door luchtzakken strak in een doos. En die heeft het niet overleefd. Doos kwam gescheurd en met gaten aan. Ook omdat de douane het nodig vond deze te openen en niet goed terug te sluiten.
waarom niet gewoon zelf maken, spijkertje krom slaan in een stuk houd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:49 schreef larry_flynt het volgende:
Nieuwe bieropener besteld, had hem al een tijdje op het oog. Ben benieuwd
[ afbeelding ]
Heb er nu 2,43 euro voor betaald. Dus dan ga ik allemaal niet zelf zitten rommelen. Heb nog niets eens spijkers in huisquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
waarom niet gewoon zelf maken, spijkertje krom slaan in een stuk houd.
Magneetje erin maken, klaar?
althans ik zie dat deze dingen 12$ (+verzending moeten kosten?)
Wat ook handig is voor de camera is een waterpasje en een draadloze zelfontspanner.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:51 schreef N22 het volgende:
Sinds kort een DSLR in het bezit (2e-hands, body en één lens), mijn eerste cameraVanuit mijn opleiding wel genoeg gewerkt met spiegelreflex camera's, zodoende is mijn interesse voor fotografie (als hobby) ook gewekt.
Vanavond maar even wat accessoires besteld:
Caden cameratas
Neckstrap
Leather handstrap
Lens cover & body cap
Neoprene Lens Pouch
Neoprene Lens bag
Met dank aan shiz voor de tips
Volgens mij stond er in het jaaroverzicht een aardig stukje over led-strips.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:30 schreef larry_flynt het volgende:
Net verhuist dus nu heel mijn woning aan het stylen haha. Iemand een idee waar ik goede en niet te dure led strips kan kopen om in een tv meubel te monteren?
Nee, afgelopen maand iets van 5 bestellingen geplaatst. Allen binnen. Sommige binnen een week, sommige 2 weken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand meer slechte ervaringen met Banggood?
In November 2 dingen besteld. De eerste was binnen in de eerste week van januari. Tweede pakketje is nog altijd niet binnen...
Heb je toevallig een link naar het jaaroverzicht?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat ook handig is voor de camera is een waterpasje en een draadloze zelfontspanner.
[..]
Volgens mij stond er in het jaaroverzicht een aardig stukje over led-strips.
Dan mag het zeker hiet niet besproken wordenquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:04 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Heb er nu 2,43 euro voor betaald. Dus dan ga ik allemaal niet zelf zitten rommelen. Heb nog niets eens spijkers in huis
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:12 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Heb je toevallig een link naar het jaaroverzicht?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:20 schreef RobertNL het volgende:
Je zou 1 topic terug kunnen gaan en kunnen kijken op pagina 1.
Oh jezus wist nog niet eens dat je een orginele daarvan had.....quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:20 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dan mag het zeker hiet niet besproken worden?.. fakeee!? haha
Ik kwam namelijk op de officiële site: http://www.areaware.com/c(...)oducts/bottle-opener
12$, denk al als je dat hebt betaald!
Hoe weet je dat hij nog in het vliegtuig zit?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:49 schreef badschaap het volgende:
waarom ligt mijn pakketje nu al zo'n 8 dagen in een vliegtuig?
Ben benieuwd, als je eens een paar samples zou kunnen plaatsenquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:58 schreef dodge_911 het volgende:
Xiaomi Xiaoyi Little Ant Yi IP WLAN WIFI weetikveelwatnog camera is binnen!
Leuk ding, goeie beeldkwaliteit.
Ik had een paar dagen geleden de iOS app al geïnstalleerd, maar wegens geen Yi dus ook geen test, ding bleef crashen, dus ik doe het delete/reinstall dansje, blijkt de app niet te installen. Dan maar verder op Android
Setup was een eitje met de Engelstalige Android app (thx Kenzi!).
Je moet wel ff 'n accountje aanmaken bij Yi, of er al 1 hebben op Sina Weibo, nog wat Chinees of Xiaomi forums. Om de 1 of andere reden slikt'ie m'n 5Ghz netwerken niet, mgoed, genoeg andere Ik moet nog wel een microsdtje scoren voor d'rin. Power krijgt 't ding via USB, dus icm een XPB heb je 'n batterypowered ipcam =D
Daar ben ik ook wel eens bang voor geweest toen ik hem op SD kaart had draaienquote:Op woensdag 14 januari 2015 18:34 schreef shiznuts het volgende:
@ dodge_911: coolo!Zelf ook eentje onderweg, ben wel benieuwd. M'n gearventory beschermen tegen dieven! Hoewel, ik ga vast geen loops draaien ofzo, is gewoon voor de speel. Nemen ze die ook gewoon mee.
Mooi, hier waren ze er ook mee bezig dacht ik (pilots) maar voor dat dat overal in de kleine dorpjes uitgerold is....quote:Postbode weer eens gemist. Omschrijving 'China' en ligt op de selfcenter depot.
Zouden ze daar dan nu toch alles mikken (was eerder alleen EU spul, Amazon.de enzo). Zou wel optimaal zijn als ze dat met al m'n gemiste spul doen, 24/7 afhalen wanneer het me uitkomt. Staat weliswaar vanaf morgen 9 uur op, maar ga zo wel ff proberen, denk toch dat ze het daar dan wel voor 19:00 dumpen en niet morgen pas.
Ik denk dat je het een slechte ervaring met het betreffende postbedrijf moet noemen. Zit je nog binnen de 45 dagen? (of is die grens al opgerekt?)quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand meer slechte ervaringen met Banggood?
In November 2 dingen besteld. De eerste was binnen in de eerste week van januari. Tweede pakketje is nog altijd niet binnen...
Het komt er dus, grofweg gezegd, op neer dat het idee een spijker in een stuk hout te rammen 10 dollar kost en het uitvoeren ervan 2,5 dollar...quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:31 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Oh jezus wist nog niet eens dat je een orginele daarvan had.....
Die pilot werkt hier goed.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mooi, hier waren ze er ook mee bezig dacht ik (pilots) maar voor dat dat overal in de kleine dorpjes uitgerold is....
Ik heb een G3.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:22 schreef RobertNL het volgende:
Oeh![]()
Die I6 ook onderweg, moet mijn Sony MW1 vervangen. Ben benieuwd of het wat is de I6.
Als we jou niet hadden om alles te vinden en te testen![]()
_
Overigens dit hier maar even spammen
[ afbeelding ]
Vangt hier wat stof, iemand die nog een G2S heeft? ik kan er niets meer mee. (gratis natuurlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |