miniiinthebox en lightinthebox leveren dan ook nog eens snel hun spullen ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:49 schreef Slickk het volgende:
[..]
Nou, moet wel eerlijk zeggen dat in mijn omgeving echt veel mensen over miniinthebox spreken terwijl 5 jaar geleden DX echt het grootst was. Zon advertentie levert niet per se direct nieuwe klanten op, maar zorgt wel in 1 klap voor veel vertrouwen door naamsbekendheid. En als 1 schaap over de dam is, volgen er al snel meer (lees: dames die goedkope sieraden kopen)
Ken jij de strategie van MITB? Lijkt me niet toch.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:44 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Nederlanders zijn vrij schaars hier en meestal werken ze dan ook niet bij dit soort zaken.
DX heeft er geen op dit moment, Banggood volgens mij ook niet, Miniinthebox denk ik ook niet, anders mogen ze die wel ontslaan :p beetje in de Metro adverteren, de ROI daarvan is zo weinig.
Zijn weinig shops die een Nederlander in dienst hebben.
quote:The Mi Box Mini is a smaller version of its Mi Box set-top box, which is essentially an Apple TV-esque device meant for streaming content from your smartphone.
The Mi Box Mini is extremely small and can just plug in straight into a power point. The only port on the back is an HDMI out to connect to your TV or AV receiver. Inside there is a quad-core Cortex-A7 clocked at 1.3GHz with 1GB of RAM and 4GB of storage, 1080p video out capability with Dolby and DTS Audio, dual-band 802.11n Wi-Fi, and built-in power supply. It comes with a Bluetooth remote and a standard 1.5m HDMI cable.
The Mi Box Mini is priced at 199 Chinese Yuan ($32).
quote:The other accessory are the Mi Headphones. They have a semi-open design with 50mm beryllium diaphragm drivers and interchangeable over-ear and on-ear covers that lets you choose whichever type of design you are comfortable with. They have a rated impedance of 32 ohm, making them ideal for smartphones. The headphones have silver plated straight cable with built-in audio controls and microphone.
The Mi Headphones are priced at 499 Chinese Yuan ($80).
die headphones zien er ook wel bruut uit, misschien ook leuk voor te gebruiken met de PS4 (als ze mogelijk ook een draadloze variant uitbrengen)quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:22 schreef Iemand91 het volgende:
Xiaomi heeft ook weer nieuw spul aangekondigd.
Naast de Mi Note en Mi Note Pro (smartphones met Snapdragen 801/810, 3/4GB werkgeheugen en veel te veel pixels op het scherm) ook de Xiaomi Headset en de Xiaomi MiBox mini.
De MiBox Mini:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En de Xiaomi Headset:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwe speeltjes, Xiaomi doet goed z'n best met alle investeringen die ze de laatste tijd gekregen hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:22 schreef Iemand91 het volgende:
Xiaomi heeft ook weer nieuw spul aangekondigd.
Naast de Mi Note en Mi Note Pro (smartphones met Snapdragen 801/810, 3/4GB werkgeheugen en veel te veel pixels op het scherm) ook de Xiaomi Headset en de Xiaomi MiBox mini.
De MiBox Mini:
[..]
En de Xiaomi Headset:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik het hoor hier bij collega's, is miniinthebox toch wel redelijk populair. Vooral de optie om met iDeal te kunnen betalen verlaagt de drempel voor Nederlandse klanten. PayPal vinden ze iets voor technische mensen en vertrouwen ze niet en een creditcard "heb je toch nergens voor nodig?" Vooral voor telefoonaccessoires als hoesjes wordt het veel gebruikt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:49 schreef Slickk het volgende:
[..]
Nou, moet wel eerlijk zeggen dat in mijn omgeving echt veel mensen over miniinthebox spreken terwijl 5 jaar geleden DX echt het grootst was. Zon advertentie levert niet per se direct nieuwe klanten op, maar zorgt wel in 1 klap voor veel vertrouwen door naamsbekendheid. En als 1 schaap over de dam is, volgen er al snel meer (lees: dames die goedkope sieraden kopen)
Toevallig op 7 januari iets besteld en vandaag binnen, binnen een week gewoon. Echt snel inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
miniiinthebox en lightinthebox leveren dan ook nog eens snel hun spullen ook
hoe ze het doen, geen idee maar ze zijn verreweg de snelste met bezorgen
En ja, iDeal is ondanks dat je voor geen mogelijkheid je geld terug kunt krijgen, erg populair en laagdrempelig voor Nederlanders. Aanmelden voor Paypal is vrij omslachtig (en veel weten niet dat je een bankrekening kunt koppelen) en een extra stap voordat je iets kunt bestellen, dus ik snap het wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als ik het hoor hier bij collega's, is miniinthebox toch wel redelijk populair. Vooral de optie om met iDeal te kunnen betalen verlaagt de drempel voor Nederlandse klanten. PayPal vinden ze iets voor technische mensen en vertrouwen ze niet en een creditcard "heb je toch nergens voor nodig?" Vooral voor telefoonaccessoires als hoesjes wordt het veel gebruikt.
Zoho, die box is wel heul klein. Maar weet niet of je er nu zoveel aan hebt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:22 schreef Iemand91 het volgende:
Xiaomi heeft ook weer nieuw spul aangekondigd op hun eigen evenement
De MiBox Mini:
[..]
En de Xiaomi Headset:
[..]
[ afbeelding ]
enige nadeel is dat dingen uit china vaak van kut kwaliteit zijn, en je ze niet terug kan/wil sturen door de kosten eraan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:47 schreef Slickk het volgende:
dat je telefoonhoesjes voor een paar euro kunt krijg
Ik heb ook zo'n ding (blauwe) en die werkt hier prima.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:29 schreef Jimbo het volgende:
Gister bijv weer, een horlogeband verstel ding (moest even een horloge verstellen)Zeg: 18:02 uitgepakt, 18:03 in de prullenbak geflikkerd omdat het pinnetje al verbogen was Toch weer 3eur voor niets uitgegeven
ja hier ook een blauwequote:Op donderdag 15 januari 2015 16:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n ding (blauwe) en die werkt hier prima.
kilocalorieën verbranden met die hapquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:38 schreef l0lownkill het volgende:
Vandaag de miband binnengekregen. Moet zeggen: wat een topding! Het track en werktbzeer accuraat. Ik heb hem voornamelijk voor de notificaties en dat werkt prima. Nadat hij binnen kwam met zweethandjes de gilapos ROM op mijn G4s gezet.
Ook gaan ze binnenkort extra sporten/activiteiten toevoegen, je kunt je stemmen uitbrengen in de app. Ik heb namens Fok! alvast een suggestie gedaan:
[ afbeelding ]
Zo, da's een mooi ding!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:24 schreef julius123 het volgende:
Net weer een pakketje aangenomen van de bezorger
[ afbeelding ]
Sanrenmu 7056LUP-SK
besteld op fasttech op 03-01 via malaysia post
mooi mes! stevig, scherp en helemaal van metaal.
Kwam bovenstaande nog tegen als workaround voor iOS en andere OS'en ivm de Xiaoyi cam.quote:Ants Xiaoyi Smart Camera camera outputs are standard RTSP stream, you can use VLC Player or any other software connected camera supports RTSP streaming RTSP streaming online viewing.
First of all you need to know the camera's Web URL address, such as 192.168.1.128, RTSP is the IP address of the camera port 554, the we network that corresponds to the URL address of the camera is as follows:
Main stream:rtsp://192.168.1.128:554/ch0_0.h264
Minor stream:rtsp://192.168.1.128:554/ch0_1.h264
Audio stream:rtsp://192.168.1.128:554/ch0_3.h264
Al daylight samplesquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:24 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Kwam bovenstaande nog tegen als workaround voor iOS en andere OS'en ivm de Xiaoyi cam.
Update :
Works like a motherfuckin' charm :
[ afbeelding ]
![]()
Haha heel toevallig heb ik vandaag ook mijn Mi band binnen gekregen van Tinydeal!quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:38 schreef l0lownkill het volgende:
Vandaag de miband binnengekregen. Moet zeggen: wat een topding! Het track en werktbzeer accuraat. Ik heb hem voornamelijk voor de notificaties en dat werkt prima. Nadat hij binnen kwam met zweethandjes de gilapos ROM op mijn G4s gezet.
Ook gaan ze binnenkort extra sporten/activiteiten toevoegen, je kunt je stemmen uitbrengen in de app. Ik heb namens Fok! alvast een suggestie gedaan:
[ afbeelding ]
Ah top, ik kreeg hem in een goedkopere verpakking maar daardoor is hij er niet minder om. Nu maar hopen dat er meer sporten gesupport wordenquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
Haha heel toevallig heb ik vandaag ook mijn Mi band binnen gekregen van Tinydeal!
Ook vorige week die Chilapos rom (4.4) voor de Jiayu G4s geflasht, zodat deze werkzaam was met de mi band! werkt zover ik hem heb getest inderdaad prima!
ik zal deze week nog even een reviewtje schieten over mijn bevindingen!
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |