Hmm, dan zou dat het best wel eens kunnen zijn ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:20 schreef wootahH het volgende:
[..]
bluetooth ontvanger heb je weinig aan. Je moet een bleutooth sticky hebben met A2DP. Met een goede bijbehorende driver
Stel je wel in bij afspeelapparaten: ES-151a als standaardapparaat? (als die optie er is..)quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:56 schreef johanndoe het volgende:
[..]
Hmm, dan zou dat het best wel eens kunnen zijn ja.
Geen idee wat de specs van die dingen zijn, maar ze liggen alweer een tijdje dus kan best dat ze het niet ondersteunen. Thnx. Dan gaan we maar wat anders verzinnen.
Maar ik zie dus nergens een tracking nummer. Zal pnl eens twitteren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:43 schreef zoz het volgende:
[..]
Ja, bij mij bleek het pakketje door postnl een 3s nummer te hebben gekregen bij binnenkomst in NL.
En na bezorging bleef het oorspronkelijke nummer erin staan.
Ik had nog een aantal mailnull accounts van de MIJNMINI coupon tijd, alle spam daarvan komt in een verborgen folder binnen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:14 schreef relativity het volgende:
[..]
Waar kan je je inschrijven? Welke 3D printer heb je trouwens?
Best vet!quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:44 schreef P4tje het volgende:
[..]
Ik had nog een aantal mailnull accounts van de MIJNMINI coupon tijd, alle spam daarvan komt in een verborgen folder binnen.
Ik heb een Boxed I3 (die word momenteel verbouwd) en een Delta bot. Ze komen voor meer dan 50% uit China, dus een paar foto's kan wel.
Delta bot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boxed I3:
[ afbeelding ]
SJ4000 / GoPro bobber met een ergonomische grip en blijft drijven (waterdicht)
[ afbeelding ]
Weird, ik kon gewoon met m'n twitter registreren zonder dat Twitter daar moeilijk over deed.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:44 schreef Thee het volgende:
Ik heb de Nut 2 gehaald. (ik raak nogal eens iets kwijt) De app is eenvoudig te downloaden door een QR code Nu wil ik registreren in die app maar heb daarvoor een chinees telefoonnummer nodig. Ik kan ook registreren met een Twitter account maar dan geeft Twitter aan niet te willen communiceren met de app.
Loopt iemand tegen hetzelfde probleem aan? of heeft iemand een oplossing?
Nope. Van de week 2 nuts (pun intendedquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:44 schreef Thee het volgende:
Ik heb de Nut 2 gehaald. (ik raak nogal eens iets kwijt) De app is eenvoudig te downloaden door een QR code Nu wil ik registreren in die app maar heb daarvoor een chinees telefoonnummer nodig. Ik kan ook registreren met een Twitter account maar dan geeft Twitter aan niet te willen communiceren met de app.
Loopt iemand tegen hetzelfde probleem aan? of heeft iemand een oplossing?
Ik ja, en downstar geloof ik ook. Tracking heeft niks met de snelheid te maken en is vaak ook zeer onnauwkeurig.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:15 schreef wootahH het volgende:
Heeft iemand de mi band van tinydeal al binnen en na 27 december besteld? (ik was weer te cheap ass, heb hem zonder tracking te laten versturen)
alvast bedankt
niet met snelheid maar geeft wel een indicatie waar mijn pakket is :p na 27e besteld? Wanneer ontvangen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:41 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik ja, en downstar geloof ik ook. Tracking heeft niks met de snelheid te maken en is vaak ook zeer onnauwkeurig.
Hier ook via facebook.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:19 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Nope. Van de week 2 nuts (pun intended) binnen gekregen en via facebook bij de app aangemeld zonder problemen.
Eind vorige week geloof ikquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:47 schreef wootahH het volgende:
[..]
niet met snelheid maar geeft wel een indicatie waar mijn pakket is :p na 27e besteld? Wanneer ontvangen?
Hier de 26e besteld en nog niets binnen. Kenzi al 'n berichtje gestuurd, maar is ongetrackt dus ik zal moeten wachten gok ikquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:15 schreef wootahH het volgende:
Heeft iemand de mi band van tinydeal al binnen en na 27 december besteld? (ik was weer te cheap ass, heb hem zonder tracking te laten versturen)
alvast bedankt
Treur niet, ik wacht nog op een pakketje die de 19e verzonden is.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hier de 26e besteld en nog niets binnen. Kenzi al 'n berichtje gestuurd, maar is ongetrackt dus ik zal moeten wachten gok ik
Komt vanzelf.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Treur niet, ik wacht nog op een pakketje die de 19e verzonden is.
Ja maak mij er ook geen zorgen om, de tijd om te claimen is nog lang niet verstreken.quote:
Airframes !quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Tosti-vreter het volgende:
Iemand die nog een goedkope houder weet voor in de auto (smartphone, 5 inch)
Het liefst wel een beetje stevig, en met zwanenhals (kan ik 'm precies zo zetten als ik zelf wil)
Nog niet echt iets goeds gevonden voor een leuke prijs.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Tosti-vreter het volgende:
Het liefst wel een beetje stevig, en met zwanenhals (kan ik 'm precies zo zetten als ik zelf wil)
http://www.banggood.com/3(...)Phones-p-943425.htmlquote:
Action heeft ze voor een kleine 2 euro liggen meen ik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Tosti-vreter het volgende:
Oké, wat voor iets is dat? Met zo'n hals zegmaar?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Action heeft ze voor een kleine 2 euro liggen meen ik.
Had 'm gezien, maar dit is niet echt wat ik zoek. Wil iets wat bv aan de ruit vastzit, met een soort hals dat je 'm eenvoudig kunt verstellen in positie.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:36 schreef Jonmen het volgende:
[..]
[..]
http://www.banggood.com/3(...)Phones-p-943425.html
Oké, dat lijkt me op zich ook wel wat, ja. Ook geschikt voor 5' inch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:57 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
deze heeft de action.
Werkt verbazend goed en als je hem van je ruit afhaalt ook makkelijk op te bergen. Die zwanenhals meuk neemt veel ruimte in.
Neem hem ook altijd mee op reis (huurauto)
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:51 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Oké, wat voor iets is dat? Met zo'n hals zegmaar?
[..]
Had 'm gezien, maar dit is niet echt wat ik zoek. Wil iets wat bv aan de ruit vastzit, met een soort hals dat je 'm eenvoudig kunt verstellen in positie.
Deze inderdaad, maar ook met een hals mocht je dat liever hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:57 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
deze heeft de action.
Werkt verbazend goed en als je hem van je ruit afhaalt ook makkelijk op te bergen. Die zwanenhals meuk neemt veel ruimte in.
Neem hem ook altijd mee op reis (huurauto)
Ja, heb zelf een Samsung S5 en het geprobeerd.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:09 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Oké, dat lijkt me op zich ook wel wat, ja. Ook geschikt voor 5' inch?
Ik zweer sinds kort bij het type dat in de vent gaat, en zich dan aan de achterkant vasthaakt:quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Tosti-vreter het volgende:
Hangt er vanaf of je schoepen achterin dik, of dun zijn(ziet er relatief dik uit). Aan die dikke krijg ik de mijne nooit zo makkelijk vastgehaakt. Je zou dan dat haakje wat groter kunnen buigen dat dat wel kan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:41 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik begrijp nog niet helemaal hoe die werkt. In mijn auto kan ik namelijk niet de units gebruiken die je in je vent prikt. Ik heb niet van die mooie dunne zoals op het bovenstaande plaatjes maar twee dikke plaatjes als rooster.
Dit model ventilatie heb ik:
[ afbeelding ]
Kan ik die van de Ebay link gebruiken? Ziet er ideaal uit.
Er staat een teller bij binnen hoeveel dagen de verkoper het moet versturen voor je je geld terug krijgt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:39 schreef Onufriev het volgende:
Pff duurt het shippen altijd zo lang op AliExpress? Zondag iets gekocht en nog steeds niet als status verzonden. Wat ik van ebay ken is het de volgende dag altijd wel weg...
Ligt aan de verkoper. Bij sommigen is het een dag later verzonden, bij anderen duurt het een week.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:39 schreef Onufriev het volgende:
Pff duurt het shippen altijd zo lang op AliExpress? Zondag iets gekocht en nog steeds niet als status verzonden. Wat ik van ebay ken is het de volgende dag altijd wel weg...
Gisteren nieuw batterijtje in gedaan, na lange periode van gebruik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:59 schreef ridsel het volgende:
Lampjes gisteren al ontvangen. Deze geven mooi licht amaai.
http://www.banggood.com/W(...)+14500)-p-40270.html
Het zou kunnen. Alleen kost ie bij eBay peer dollar maar, dus je zou de gok kunnen wagen...quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:10 schreef MAHL het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)32255294850.html?s=p
Seems legit?
Beginners ding? Gewoon een beetje fun zonder te veel kosten?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:27 schreef ColtZ40 het volgende:
Iemand nog een tip/aanrader voor een budget rc helicopter met afstandsbediening?
quote:
quote:
Inderdaad, koop eens een leuke lamp aangedreven door een 18650.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:10 schreef shiznuts het volgende:
Ga nou maar eens een 18650 XM-L2 lamp halen.
Hier ook een AliExpress seller die me in de steek laat (gaat om Bluedio T2 headphone). Trackno. wel al vrij snel gegeven, maar doet geen flikker. Al dagen aan het navragen, geen antwoord. Eindelijk antwoord nu dat 'ie geen idee heeft waar de zending uithangt of ik een resend of refund wil.D'OH. C'mon son.
Enniehoezels, weer iets gemist. Kansen op een BT headphone (QCY30), Devia USB-kabeltjes of een Xiaomi Powerbank van 5000mAh (cadeautje). De Xiayu zal nog wel een paar daagjes op zich laten wachten. Ook wel benieuwd naar.
Die koop je voor 15 euro in Nederland (conrad, action) dus niet meer interessant.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Beginners ding? Gewoon een beetje fun zonder te veel kosten?
Dan zou ik de Syma S107 aanraden. Gaat al een tijdje mee maar is nogsteeds een prima speeltje
Zo zo, liever een korte dikke dan een lange dunnequote:Op donderdag 22 januari 2015 23:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
Inderdaad, koop eens een leuke lamp aangedreven door een 18650.
Of gelijk 4 ofzo!
Gebeurt bij al die dingen, de min loopt door de behuizing maar er is niet altijd goed contact bij het schroefdraad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:17 schreef kweenie1 het volgende:
Ik zit intussen al aan m'n 5e Cree Q5...
Ben ik de enige waarbij ze het een kleine maand doen, dan beginnen te flikkeren. Als je dan die verstelkop schuin houdt wil hij het nog wel een tijdje doen, maar daarna zie ik me vaker met dat zaklampje op tafel slaan(tot hij het weer even doet), of de schroefdraad van de achterkant iets vaster of losser draaien dan dat ik hem gebruik. Uiteindelijk geeft hij helemaal de geest en koop ik maar weer een nieuwe...
Hm, ik doe intussen al anderhalf jaar met mijn Q5. Is meegeweest de jungle in, onderwater, zand, stof. Maar doet het nog steeds!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 00:17 schreef kweenie1 het volgende:
Ik zit intussen al aan m'n 5e Cree Q5...
Ben ik de enige waarbij ze het een kleine maand doen, dan beginnen te flikkeren. Als je dan die verstelkop schuin houdt wil hij het nog wel een tijdje doen, maar daarna zie ik me vaker met dat zaklampje op tafel slaan(tot hij het weer even doet), of de schroefdraad van de achterkant iets vaster of losser draaien dan dat ik hem gebruik. Uiteindelijk geeft hij helemaal de geest en koop ik maar weer een nieuwe...
Tanksquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Beginners ding? Gewoon een beetje fun zonder te veel kosten?
Dan zou ik de Syma S107 aanraden. Gaat al een tijdje mee maar is nogsteeds een prima speeltje
- Syma S107
- Wat extra spare-parts (want je crasht vast wel en uiteindelijk bij de 10e crash gaat er wel is iets kapot)
Of wat shiz zegt die V911 is ook een prima ding![]()
(heb ze allebei)
Als je hen d'rbij krijgt, wil ik er nog wel één bestellen bij Merimobilesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:12 schreef shiznuts het volgende:
Voor de mensen die nog niet over de streep waren (! ):
Zij-ja-homie! xD
Lekker lekker!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:12 schreef shiznuts het volgende:
Zij-ja-homie! xD
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:12 schreef shiznuts het volgende:
Zij-ja-homie! xD
Is toch reeds beschikbaar, of is die 15 dagen voordat ze shippen omdat hij eigenlijk nog niet uit isquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]![]()
![]()
http://cngadget.info/2014(...)o-at-hong-kong-fair/
Heb je deze nog gecheckt op de fair toen? Ging vandaag in pre-sale en ik heb er eentje kunnen bemachtigen
. Ben benieuwd of het wat is.
Edit:
Zie nu dat Geekbuying hem ook heeft gelist: http://promotion.geekbuying.com/promotion/minix_neo_z64
Wel de Android versie, die was geodkoper. Maar ik denk/hoop dat je binnenkort gewoon lekker windows er naast kan flashen. Voordeel van deze is de IR en die heeft de PIPO niet
meer info: http://cngadget.info/2015(...)os-release-tomorrow/
Zie dat Dual-os nog niet terug komen, maar ik denk/hoop dus dat het wel kan.
Deze lijkt ook wel leuk:
http://cngadget.info/2015(...)rong-selling-points/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook maar eens kijken als die uit is![]()
Damn, het lijkt dat ik naast tablets een nieuwe tick heb![]()
gotta catch test em all
Ja, die Mele is wel te koop, maar komt zover ik nu lees vanaf ongeveer de 29e pas beschkbaarquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:03 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Is toch reeds beschikbaar, of is die 15 dagen voordat ze shippen omdat hij eigenlijk nog niet uit is
http://www.aliexpress.com(...)968_32265759335.html
Vind de Minix eigenlijk het minst interessant $70 duurder dan de Pipo voor enkel IR as voordeel is er voor mij toch wat over.
ik raad dr de 16000 aan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:12 schreef shiznuts het volgende:
Zij-ja-homie! xD
Oh wat slechtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:12 schreef shiznuts het volgende:
Zij-ja-homie! xD
Met het verschil dat de tablets hetzelfde zijn/kunnen als deze mediaplayers.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:28 schreef RobertNL het volgende:
Damn, het lijkt dat ik naast tablets een nieuwe tick heb![]()
gotta catch test em all
Of je laat het rotjoch gewoon rechtop zitten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:57 schreef JortK het volgende:
Goed om te zien dat dat jongetje blij is met zijn extra gordelveiligheidsthingie![]()
[ afbeelding ]
http://www.aliexpress.com(...)2366.1998156809.1133
nog beter; neem geen kinderenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Of je laat het rotjoch gewoon rechtop zitten.
Dan heb je nog 2 maanden om het niet geboren te laten worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Fuck, ben ik net 7 maanden te laat mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb op mn werk een weddenschap gesloten op de euro koersquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die eurokoers is inderdaad wel triest.
Ik denk dat ik nu maar even stop met inkopen
tot wanneer loopt die?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb op mn werk een weddenschap gesloten op de euro koers
mn baas ziet de prijzen 1:1 worden.
Ik niet
einde bericht
einde van t jaarquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan heb je nog 2 maanden om het niet geboren te laten worden.Helaas, 16 maanden te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij gaat winnen. Die daling was allemaal voorsorteren op het besluit van de ECB van gister (klik).quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb op mn werk een weddenschap gesloten op de euro koers
mn baas ziet de prijzen 1:1 worden.
Ik niet
einde bericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |